nieuw deel openenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef sharr het volgende:
Godver ik heb nog nooit een lapo gehad, ik raakte in paniek
En het is tegenwoordig zo makkelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef sharr het volgende:
Ja preciesquote:Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het is tegenwoordig zo makkelijk
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ingesproken teksten naar mij slingeren he, dan maak ik er jingles van
Kan je voor mij een jingle maken met gitarenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef sharr het volgende:
Als jij gitarengeluidjes hebt welquote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je voor mij een jingle maken met gitaren
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je voor mij een jingle maken met gitaren
Hoe ging het testen?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
Hoi, mag je staken?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef trolololo het volgende:
Hoi ik ben net terug uit school, eerder dan verwacht
Past niet in het rijtje van dit uurquote:
Zolang ik dat sprookje maar niet terug hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Helemaal geslaagd en klaar voor vanavond![]()
Dank voor het luisteren naar al die quatsch
Dat ga je wel uitzenden heh?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Helemaal geslaagd en klaar voor vanavond![]()
Dank voor het luisteren naar al die quatsch
Staken?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
Ik ga vaker met ze praten
quote:
quote:
Toen zat ik aan de telefoon, dus niets van gehoord. Verzinzel van hakjequote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang ik dat sprookje maar niet terug hoor.
Mij een beetje hand in hand met naatje het bos insturen
Nicequote:Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
Ik ga vaker met ze praten
WAT?! WAT HEB IK GEMIST?!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang ik dat sprookje maar niet terug hoor.
Mij een beetje hand in hand met naatje het bos insturen
Alleen onze scholengroepquote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Staken?
De 1040 uren staking van 2007
dat was stoer!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Staken?
Gezellig, ik meld je wel ziekquote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef sharr het volgende:
[..]
NiceIk kom joinen met dat staken hoor.
Mjah ik zat hier te janken van het lachen. Was wel geniaalquote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen zat ik aan de telefoon, dus niets van gehoord. Verzinzel van hakje
Leerlingen sluiten school Den Helderquote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Staken?
Onze school, hele kantine kapot.quote:
Ja jij was echt net naar school. Volgens mij heb jij de wolf vermoord nadat wij allebei hard gingen gillen omdat we bang waren en in elkaars armen sprongen en opeens was ik weg en ging jij er met DV vandoor ofzoquote:
Alweerquote:Op maandag 17 januari 2011 16:52 schreef trolololo het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuws/17222/Scholieren+voeren+toch+actie
Mijn school![]()
WIJ HEBBEN HET LANDELIJKE TELETEKST GEHAALD![]()
![]()
![]()
mijn school wist niet eens waarvoor ze staakten..quote:Op maandag 17 januari 2011 16:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Onze school, hele kantine kapot.
Niemand gaf een neuk om de uren, gewoon rondkloten was het doel.
Euh ik zal hem zoeken voor jequote:Op maandag 17 januari 2011 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je hem dan in ieder geval online zetten, ik wil dat sprookje horen
Ik heb geen micquote:Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef djkoelkast het volgende:
Welke vrouwelijke FOK!sters gaan even mooie teksten inspreken voor ONZ-Radio? Ik heb weer tijd over, dus kan ik mooi wat nieuwe jingles maken![]()
Meld je even via PM/DM/Topic want we hebben hard nieuwe jingles nodig
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef sharr het volgende:
Datdus?
Die link die je zei, kan het dat die er al staat?
wil ook een jinglequote:Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef djkoelkast het volgende:
Welke vrouwelijke FOK!sters gaan even mooie teksten inspreken voor ONZ-Radio? Ik heb weer tijd over, dus kan ik mooi wat nieuwe jingles maken![]()
Meld je even via PM/DM/Topic want we hebben hard nieuwe jingles nodig
Is dat die nieuwe?quote:
Waar is dat?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef trolololo het volgende:
Ik sta hierachter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
was je ook lekker aan het rellen jongequote:Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef trolololo het volgende:
Ik sta hierachter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo kom ik er wel onderuitquote:Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat ben je ook een huppelmuts he
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
was je ook lekker aan het rellen jonge
Als jij iemand regelt die 'm inspreekt voor jequote:Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef Driepink het volgende:
koelkast, kan je voor mij ook een jingle regelen ?
ik dacht dames pmen jou welquote:Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als jij iemand regelt die 'm inspreekt voor je
Als je mijn jingle nog afkrijgt voor donderdag gaat er 5 euro gedonateerd worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als jij iemand regelt die 'm inspreekt voor je
Runescapequote:Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb ook gestaaktAchter mijn PC kijken naar die staking in A'dam volgens mij en ondertussen bezig zijn met een spelletjesverslaving...
![]()
Ondertussen beld de leerjaarcoördinator op: Het was eigenlijk de bedoeling dat je naar A'dam ging om te staken
dus toen had mijn moeder een verhaal opgehangen dat ik heel intensief met de staking bezig was
Ik doet mijn bestquote:Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je mijn jingle nog afkrijgt voor donderdag gaat er 5 euro gedonateerd worden.
Ik wel..quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
QFT
Ik heb nog nooit gerunescaped
Is goedquote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
@ spaghettivreter, ik loop 1 minuutje uit
Beter was je gewoon naar school gegaanquote:Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb ook gestaaktAchter mijn PC kijken naar die staking in A'dam volgens mij en ondertussen bezig zijn met een spelletjesverslaving...
![]()
Ondertussen beld de leerjaarcoördinator op: Het was eigenlijk de bedoeling dat je naar A'dam ging om te staken
dus toen had mijn moeder een verhaal opgehangen dat ik heel intensief met de staking bezig was
We hadden toch gym en ak van iemand die geen les kon gevenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter was je gewoon naar school gegaan
Webhawkjuh misschien?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef trolololo het volgende:
WIE O WIE zou voor mij (telefonisch) jingles willen inspreken?
Dat zeggen we allemaalquote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
QFT
Ik heb nog nooit gerunescaped
Welke school.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef trolololo het volgende:
Ik sta hierachter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom straks even op skypequote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef trolololo het volgende:
WIE O WIE zou voor mij (telefonisch) jingles willen inspreken?
Ik nog nietquote:
Volgens mij wel, kijk over een uurtje ongeveer.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef trolololo het volgende:
[..]
Heb je me wel toegevoegd?
onzinradio is de naam
Ik begon in groep 8 op de PC met neopets (quote:
NeoPetsquote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik begon in groep 8 op de PC met neopets (____________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ), dat is toen een tijd lang mijn verslaving geweest, html codes en fora ed, en toen kwam fok
Ik speelde vroeger ook habbo, eens kijken wat voorn zooi het geworden is,quote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef Driepink het volgende:
ik was vroeger enorme addict aan runescape..
gelukkig ben ik al een aantal jaar runescape vrij
ik ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
NeoPets_!!!
Ik heb tot mn 12de gehabbot
Ik scamde vroeger op Habbo, had 5 thrones in de USA versie maar ik kan m'n account niet meer vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe laat moet koelkast?Ik geloof 19uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker mensen bellenhet is er weer tijd voor. En Dora
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik scamde vroeger op Habbo, had 5 thrones in de USA versie maar ik kan m'n account niet meer vinden.
Is het nou een typetje of is het echt?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik geloof 19u
Oh dan kan ik wel luisteren denk ikquote:Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik geloof 19u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |