Ik begon in groep 8 op de PC met neopets (quote:
NeoPetsquote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik begon in groep 8 op de PC met neopets (____________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ), dat is toen een tijd lang mijn verslaving geweest, html codes en fora ed, en toen kwam fok
Ik speelde vroeger ook habbo, eens kijken wat voorn zooi het geworden is,quote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef Driepink het volgende:
ik was vroeger enorme addict aan runescape..
gelukkig ben ik al een aantal jaar runescape vrij
ik ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
NeoPets_!!!
Ik heb tot mn 12de gehabbot
Ik scamde vroeger op Habbo, had 5 thrones in de USA versie maar ik kan m'n account niet meer vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe laat moet koelkast?Ik geloof 19uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker mensen bellenhet is er weer tijd voor. En Dora
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik scamde vroeger op Habbo, had 5 thrones in de USA versie maar ik kan m'n account niet meer vinden.
Is het nou een typetje of is het echt?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik geloof 19u
Oh dan kan ik wel luisteren denk ikquote:Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik geloof 19u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |