Baasquote:
Same here. Chewie, Chewbacca, Wookie, Haarbal. Heard them allquote:Op maandag 17 januari 2011 16:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ach ik kan altijd nog chewbacca worden
Het zou niet de eerste keer zijn dat zo genoemd werd
quote:
quote:
Yeah ze vinden altijd wel mooie dingen!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:43 schreef AQuila360 het volgende:
De tv draait door is echt geniaal steeds
waarom denk je dat?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef AQuila360 het volgende:
Vanaf 11 maart komt er een soap bij DWDD die wel wat voor jullie is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Dat beoordeel ik liever zelfquote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef AQuila360 het volgende:
Vanaf 11 maart komt er een soap bij DWDD die wel wat voor jullie is!
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Gheh, ikzit hier op mn werk, zie op het bureau (nouja bureau, links van me aan de balie...)links van me iets liggen met "3DS" erop, dus ik sneak a peek (stout, I know) en is blijkbaar de info die de 3DS-sletjes krijgen voor de mediabriefing in Amsterdam binnenkortKortom, ik ken een Nintendo 3DS Promo Sletje!
WIE WIL ME AANRAKEN?!?!
Ik denk dat ik liever het promo-sletje aanraak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Ik heb haar ooit gezoend!!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever het promo-sletje aanraak...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Gheh, ikzit hier op mn werk, zie op het bureau (nouja bureau, links van me aan de balie...)links van me iets liggen met "3DS" erop, dus ik sneak a peek (stout, I know) en is blijkbaar de info die de 3DS-sletjes krijgen voor de mediabriefing in Amsterdam binnenkortKortom, ik ken een Nintendo 3DS Promo Sletje!
WIE WIL ME AANRAKEN?!?!
Dat wou ik gisteren al doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij kon niet stoppen met poepen
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Het spijt me, ook namens mijn opstandige anus...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat wou ik gisteren al doenMaar jij kon niet stoppen met poepen
WIE WIL ME AANRAKEN?!?!
details, details!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is blond, heeft borsten, studeert in Leiden, volgens mij 3e jaars rechten (prima sletje dus), jaartje of 22, in bezit van menig rokje, doet aan mascara, rookt niet (tenminste, niet dagelijks, mischien als ze uitgaat), heeft ooit sex gehadquote:
FEAUTEAX!!!!!!!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze is blond, heeft borsten, studeert in Leiden, volgens mij 3e jaars rechten (prima sletje dus), jaartje of 22, in bezit van menig rokje, doet aan mascara, rookt niet (tenminste, niet dagelijks, mischien als ze uitgaat), heeft ooit sex gehad
Gelukkig ik ik de pijn wegdrinkenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het spijt me, ook namens mijn opstandige anus...
Ja die heb ik niet, ook dr friendface weet ik niet... weet eigenlijk stiekempjes ook dr voornaam niet...quote:
PINOquote:Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze is blond, heeft borsten, studeert in Leiden, volgens mij 3e jaars rechten (prima sletje dus), jaartje of 22, in bezit van menig rokje, doet aan mascara, rookt niet (tenminste, niet dagelijks, mischien als ze uitgaat), heeft ooit sex gehad
achternaam en woonplaats of e-mail?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet, ook dr friendface weet ik niet... weet eigenlijk stiekempjes ook dr voornaam niet...
Laten we gokken!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet, ook dr friendface weet ik niet... weet eigenlijk stiekempjes ook dr voornaam niet...
Serieus? Ziet hij dan ook wel eens baas Ed ?!?quote:
Ik heb gehoord dat Spank wel eens met z'n dochter Martine wat is gaan drinken!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus? Ziet hij dan ook wel eens baas Ed ?!?
Ik kan er moeilijk naar leven maar ik vind het een geweldige uitspraak!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
Tijd voor een wijze spreuk van Petti:
I never get jealous when I see my ex with someone else, because my parents always taught me to give my used toys to the less fortunate.
Ies goed, waarschijnlijk wel tof om er zo'n fototaart van te maken!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:24 schreef Poit het volgende:
WOEIJO!!
SPANK!! KAN JIJ UIT MIJN NAAM EEN SLAGROOMTAART BIJ DIE BAKLAPPEN AFLEVEREN??
Duidelijk welquote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ies goed, waarschijnlijk wel tof om er zo'n fototaart van te maken!
Yeah was leuk meisje!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Spank wel eens met z'n dochter Martine wat is gaan drinken!
Is goed, brief van de maand doen ze altijd rond de 10e bepalen, als je zorgt datje jouw brief zo voor de 5e bij mij hebt zal ik zorgen dat op de dag van de verkiezing ik jouw taart kom brengen!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk wel
En ik wil er wel een brief bij doen en daarmee brief van de maand worden!!
niet nodig hoor, maar met een achternaam en woonplaats of e-mailadres kom je vaak een heel eind om 'r voornaam te scoren en daarna 'r hyves, facebook, myspace vol te kalken op z'n Bosmansquote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah was leuk meisje!
En Misan, stiekempjes ken ik haar eigenlijk ook gewoon niet, 1x mee gepraat tijdens de kerstborrel... maar ik ga zoeken naar achternaam!
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef Misan het volgende:
[..]
niet nodig hoor, maar met een achternaam en woonplaats of e-mailadres kom je vaak een heel eind om 'r voornaam te scoren en daarna 'r hyves, facebook, myspace vol te kalken op z'n Bosmans
AWESOMEquote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is goed, brief van de maand doen ze altijd rond de 10e bepalen, als je zorgt datje jouw brief zo voor de 5e bij mij hebt zal ik zorgen dat op de dag van de verkiezing ik jouw taart kom brengen!
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]de Bosman methode is inderdaad zeer effectief!
Maar ik ben nu zelf ook wel benieuwd, en ik verveel me, en aldus geschiedde!
ik vind het op zich wel mooi, maar nog een beetje buggy. En de plaats knop mag groter en de wis knop kleiner wat mij betreft...quote:Op maandag 17 januari 2011 18:43 schreef Poit het volgende:
V-tje, Heeft DDR meer dan de door Jou genoemde muziekstijl?![]()
heb me er al een tijd niet in verdiept maar er is genoeg te krijgen.
Die mobiele layout is echt fucking slecht zeg.. Damn.
Ugh, laat maar, lady gaga en dergelijke popquote:Op maandag 17 januari 2011 18:43 schreef Poit het volgende:
V-tje, Heeft DDR meer dan de door Jou genoemde muziekstijl?![]()
heb me er al een tijd niet in verdiept maar er is genoeg te krijgen.
Die mobiele layout is echt fucking slecht zeg.. Damn.
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ugh, laat maar, lady gaga en dergelijke pop
He ik heb pokerface als ringtonequote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
En ik vind hem traag op onze bazentelefoons!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef Poit het volgende:
mooi vind ik niet, maar daar ligt niet mijn punt van kritiek. Er staat gewoon veel minder info op m'n scherm. en die wis invoer knop is belachelijk. 2 keer klikken om te quotenZwaar ongebruiksvriendelijk.
De Bosman-methode:quote:Op maandag 17 januari 2011 18:16 schreef Poit het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar de bosman methode
Dat is mij teveel werkquote:Op maandag 17 januari 2011 19:24 schreef Misan het volgende:
[..]
De Bosman-methode:
Alle gegevens van zusjes van fokgames-redacteuren achterhalen (hyves, facebook, cu2, girlsscene, etc), mee afspreken, bedwelmen en al dan niet op dat moment gewenst binnendringen en een fotoverslag op internet plaatsen. Beetje zoals Nebo gedaan heeft met het zusje van Ritse
V-tje,quote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik doe dat zonder Facebookquote:
wat dacht je van minimaal 200kb per pagina in tegenstelling tot nog geen 50kb per pagina daarvoor, tig bugs die de vorige versie niet had, ineens allemaal users bij wie het mobiele forum kut werkt, als je mobiel de opties benadert dan verdwijnen ingestelde kleuren in de desktop-versie, etcquote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef Poit het volgende:
mooi vind ik niet, maar daar ligt niet mijn punt van kritiek. Er staat gewoon veel minder info op m'n scherm. en die wis invoer knop is belachelijk. 2 keer klikken om te quotenZwaar ongebruiksvriendelijk.
Nee, maar er is ook duidelijk niet over nagedacht. Waarom de neuk zou ik in GODENSNAAM UI's willen zien op m'n mobiel.. Ik wil tekst! Goddomme.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Misan het volgende:
[..]
wat dacht je van minimaal 200kb per pagina in tegenstelling tot nog geen 50kb per pagina daarvoor, tig bugs die de vorige versie niet had, ineens allemaal users bij wie het mobiele forum kut werkt, als je mobiel de opties benadert dan verdwijnen ingestelde kleuren in de desktop-versie, etc
zoals we van fok gewend zijn: niet uitgaan van de gebruiker, maar gewoon vinden dat het anders moet en users moeten niet zeiken
dat laatste kun je instellen, maar dat van die UI's begrijp ik ook echt niet. Die gasten hebben overduidelijk nooit zelf mobiel op internet gezetenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, maar er is ook duidelijk niet over nagedacht. Waarom de neuk zou ik in GODENSNAAM UI's willen zien op m'n mobiel.. Ik wil tekst! Goddomme.
In het overzicht zie je ook al niet wie er als laatst gepost heb. Blwegh!
Mooi dat je dat in kunt stellen maar dan duurt het laden van een pagina zeker ook nog eens een half uur langer..quote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef Misan het volgende:
[..]
dat laatste kun je instellen, maar dat van die UI's begrijp ik ook echt niet. Die gasten hebben overduidelijk nooit zelf mobiel op internet gezeten
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat was een heerlijk potje schijten. Wel een hoop werk, maar goed het is eruit
De TT klopt opzich welquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat was een heerlijk potje schijten. Wel een hoop werk, maar goed het is eruit
Er is altijd een aanleiding....quote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef badboynova het volgende:
Zijn er nog leuke/grappige dingen gebeurd tijdens de meet, b.v mensen spontaan zwanger?
Tja als je erbij was geweest had je niks hoeven vragenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef badboynova het volgende:
Zijn er nog leuke/grappige dingen gebeurd tijdens de meet, b.v mensen spontaan zwanger?
je had geen pan cake's bij jequote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Tja als je erbij was geweest had je niks hoeven vragen
[ afbeelding ]
Dat weet ik pas over een paar weken...quote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef badboynova het volgende:
Volgende meet heeft als thema "De grote DNA test".quote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef koei het volgende:
[..]
Dat weet ik pas over een paar weken...
En wie mag dat gaan organiserenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
Volgende meet heeft als thema "De grote DNA test".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
Ik kan je nu ook wel vertellen dat Kuukse zwanger isquote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef koei het volgende:
[..]
Dat weet ik pas over een paar weken...
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En wie mag dat gaan organiserenJerry Springer! Of Maury!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Da's best een grote dansmat voor D-D-R!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Jerry Springer! Of Maury!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En wie mag dat gaan organiserenEn daarom is ze volgende week zwanger, bij een house warming hoort een presentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ik ben niet zwanger, dat kan ik je al vertellen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef badboynova het volgende:
Wacht ff dan, want ik kan er voor zorgenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger, dat kan ik je al vertellen.
really ?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wacht ff dan, want ik kan er voor zorgen
BBN kan allesquote:
Het zal in het begin wel smerig zijn, maar uit eindelijk zal het de verwachte pijn zijnquote:
Het resultaat is het enige wat teltquote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het zal in het begin wel smerig zijn, maar uit eindelijk zal het de verwachte pijn zijnwaar je op hoopte.
Dekt de trias dat, of moet ik zelf weer wat dekkenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
En achteraf doe ik de pijnbestrijding weldan is er toch niets om over te klagen
Vanwege Teemagnet heb ik nu ondertussen al 8 shirts gekochtquote:Op maandag 17 januari 2011 22:11 schreef Tain het volgende:
TVP
TeeFury:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qwertee:
[ afbeelding ]
Heeft De kok je eindelijk met ze garde bewerkt?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef Poit het volgende:
Ben hard geklapt van avond..
Kinderbedtijd.. Kusjes!
Ik poep nu chocolademousse inderdaadquote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heeft De kok je eindelijk met ze garde bewerkt?
zo lang hij het maar goed geklopt heeft, want slappe chocolade is niet zo lekker op een echte poit toetje.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik poep nu chocolademousse inderdaad
Spaky heeft de garde nog in zich gehouden, slappe chocoladequote:
Vista drivers zouden ook moeten werkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:02 schreef koei het volgende:
pff, wat zijn computers toch een kutdingen! Heb ik eindelijk vrijwel alle programma's die ik nodig heb geinstalleerd, blijkt dat mn geluid helemaal niet werktEn natuurlijk nergens drivers voor mijn geluidsapparaat voor windows 7 te vinden
Die kan ik ook niet vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vista drivers zouden ook moeten werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |