Sterkte dan maar.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef Kreator het volgende:
Helpdesk, telefonie, netwerk, liftexpert, faxguru. Ik ben alles.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo eens wat foto's uitzoeken van m'n vakanties... Ik heb toch maar besloten een sollicitatie te sturen voor die Postcode Loterij baan.
Ik vind die vacature van gister toch leuker.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
http://www.internationaalambassadeur.nl/Home
Welke?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind die vacature van gister toch leuker.
Ik vind die van morgen wel leukquote:Op maandag 17 januari 2011 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kom ik niet voor in aanmerking. Dus dan maar deze tweederangs baanquote:Op maandag 17 januari 2011 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto's gezocht, doe ik morgen welquote:
Ik beoordeel ze welquote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto's gezocht, doe ik morgen welNu zo weer verder leren.
Pfff... eerst eens kijken of de foto's uit Wenen en Praag uberhaupt nog bestaan. Die van Italië en Frankrijk wel, maar voor die uit Pompeij, Londen en bovenstaande ben ik bangquote:
Thanksquote:Op maandag 17 januari 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.internationaalambassadeur.nl/Home
No prob, er wordt gevraagd zoveel mogelijk te spammenquote:
Nog wel in mijn woonplaatsquote:Op maandag 17 januari 2011 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://www.zoekbijbaan.nl(...)ezocht_in_breda.html
[..]
Werk jij voor de PCL?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
No prob, er wordt gevraagd zoveel mogelijk te spammen.
Is dit net zo'n idee als met al die talentenjachten? De winnaars liggen al vast, maar het publiek wordt nog even bespeeld om vooral mee te doen en te stemmen?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No prob, er wordt gevraagd zoveel mogelijk te spammen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef rival het volgende:
[..]
Waar al dat geld naar goede doelen gaat.... ipads, bonus hier, bonus daar
tja, ze hebben het geld ervoorquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn toch goede doelen? Kwestie van interpretatie.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef rival het volgende:
Nee, school op maandagquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef Yuki het volgende:
PGR, had jij geen stage vandaag eigenlijk?
Ja die jaquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef rival het volgende:
[..]
moet kunnenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zijn toch goede doelen? Kwestie van interpretatie.
Ach soquote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, school op maandag![]()
Andere dagen heb ik stage.
De Postcode Loterij is dan ook geen goed doel, die steunen ze om hun bestaan goed te pratenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja die ja
Kerstcadeau: iPad. In te ruilen voor een MacBook
Wel een Pro hè?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja die ja
Kerstcadeau: iPad. In te ruilen voor een MacBook
zolang ik steeds iets win en misschien eens een reisje win mag dat van mijquote:Op maandag 17 januari 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Postcode Loterij is dan ook geen goed doel, die steunen ze om hun bestaan goed te praten
Ik doe er niet aan meequote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef backgammon het volgende:
[..]
zolang ik steeds iets win en misschien eens een reisje win mag dat van mij
Ik ben vandaag nog langs PeuRac geweest, jou heb ik overgeslagen. Ik voel me ziekig.quote:
Is er geen buurman ofzow die even wil helpen tillen?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vader moet ineens naar het buitenland, wie moet nu mijn bank versjouwen en me helpen met die stomme kabel?
Vast wel een single fokker die zich aan wil biedenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vader moet ineens naar het buitenland, wie moet nu mijn bank versjouwen en me helpen met die stomme kabel?
Dat vertrouw ik niksquote:Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vast wel een single fokker die zich aan wil bieden
Peu is leuker dan ikquote:Op maandag 17 januari 2011 17:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog langs PeuRac geweest, jou heb ik overgeslagen. Ik voel me ziekig.Net mijn ontbijt gegeten; twee Knappertjes.
Ja sorry, de trein vanuit Groningen helemaal naar Rotterdam genomen (Den Haag - Zoetermeer was dood) en eigenlijk had ik er dus in Utrecht uitgemoeten want ik wilde naar Delft om met de directeur te praten maar daar was ik te laat voor + ziekig dus ik heb mijlenver omgereden.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Peu is leuker dan ik
En balen zegook griep?
Gewoon doen, spoelen met alcoholquote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja sorry, de trein vanuit Groningen helemaal naar Rotterdam genomen (Den Haag - Zoetermeer was dood) en eigenlijk had ik er dus in Utrecht uitgemoeten want ik wilde naar Delft om met de directeur te praten maar daar was ik te laat voor + ziekig dus ik heb mijlenver omgereden.
Ik weet niet of ik griep heb. Ik baal wel want ik had eigenlijk wel trek in een biertje. Maar dat gaat dus weer niet.
Ja, dat had ik dus gister al gedaan. Was achteraf niet zo'n puik idee.quote:
En wel te vertrouwen?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vraag je StBabylon, die's niet single
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vraag je StBabylon, die's niet single
Hup! Je bed in dan!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus gister al gedaan. Was achteraf niet zo'n puik idee.
quote:
ik wil mezelf best even voorstellen hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
een vreemde single ook nog eens
Laat maar horen danquote:Op maandag 17 januari 2011 17:55 schreef backgammon het volgende:
[..]
ik wil mezelf best even voorstellen hoor.
Ja, singles zijn engquote:
ben 24, woon op mezelf in den bosch en ik verzamel vogelhuisjes.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:58 schreef backgammon het volgende:
[..]
ben 24, woon op mezelf in den bosch en ik verzamel vogelhuisjes.
Oj, da's wel bedquote:Op maandag 17 januari 2011 17:58 schreef backgammon het volgende:
[..]
ben 24, woon op mezelf in den bosch en ik verzamel vogelhuisjes.
Ja, jij vooralquote:
is dat gek?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, da's wel bedVogelhuisjes?
Hoeveel vogelhuisjes heb je?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:01 schreef backgammon het volgende:
[..]
is dat gek?
Anyways, genoeg info of wil je meer weten?
Okeeeee misschien heb ik mn profiel wat leuker laten blijken dat het is,..quote:
Who cares? Ik ben mooi ja!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vergeleken haar ben je dat ook
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:01 schreef backgammon het volgende:
[..]
is dat gek?
Anyways, genoeg info of wil je meer weten?
hmm beetje wel, succes verderquote:Op maandag 17 januari 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Den Bosch is wat ver van deventer
Maar thanks anywayquote:
Zij is toch ook gewoon een jong ding? Ze komt niet over als iemand die al bezig is met de plantjes in de tuin en bingo.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vergeleken haar ben je dat ook
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:08 schreef Samzz het volgende:
Ziehier een reden om niet op te ruimenIk raak alles kwijt als ik opgeruimd heb en nu kan ik m'n tabjes dus niet vinden.
die post-it dingen? die zijn geweldig handigquote:Op maandag 17 januari 2011 18:08 schreef Samzz het volgende:
Ziehier een reden om niet op te ruimenIk raak alles kwijt als ik opgeruimd heb en nu kan ik m'n tabjes dus niet vinden.
Nee, speciale stickertjes voor in m'n wetboek. Die zijn dus pleite nuquote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef backgammon het volgende:
[..]
die post-it dingen? die zijn geweldig handig
Hangt er vanaf waar je vandaan komt enzo.... nutteloze vraag als je geen extra info geeftquote:Op maandag 17 januari 2011 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
70 minuten van werk tot huis inclusief boodschappen... hoe goed is dat zeg
je bent geweldigquote:Op maandag 17 januari 2011 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
De belangrijke mensen snappen wat ik bedoelquote:Op maandag 17 januari 2011 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je vandaan komt enzo.... nutteloze vraag als je geen extra info geeft
Ik doe dat in 15.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
Yuki, ik ben naar huis aan het sjeezen.. Enige is dat ik onderweg echt nog even moet stoppen. Moet poepen en ik wihil nietquote:Op maandag 17 januari 2011 18:11 schreef Yuki het volgende:
gesprek om 1 voor 6
Kwartier extra schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |