Is er geen buurman ofzow die even wil helpen tillen?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vader moet ineens naar het buitenland, wie moet nu mijn bank versjouwen en me helpen met die stomme kabel?
Vast wel een single fokker die zich aan wil biedenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vader moet ineens naar het buitenland, wie moet nu mijn bank versjouwen en me helpen met die stomme kabel?
Dat vertrouw ik niksquote:Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vast wel een single fokker die zich aan wil bieden
Peu is leuker dan ikquote:Op maandag 17 januari 2011 17:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog langs PeuRac geweest, jou heb ik overgeslagen. Ik voel me ziekig.Net mijn ontbijt gegeten; twee Knappertjes.
Ja sorry, de trein vanuit Groningen helemaal naar Rotterdam genomen (Den Haag - Zoetermeer was dood) en eigenlijk had ik er dus in Utrecht uitgemoeten want ik wilde naar Delft om met de directeur te praten maar daar was ik te laat voor + ziekig dus ik heb mijlenver omgereden.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Peu is leuker dan ik
En balen zegook griep?
Gewoon doen, spoelen met alcoholquote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja sorry, de trein vanuit Groningen helemaal naar Rotterdam genomen (Den Haag - Zoetermeer was dood) en eigenlijk had ik er dus in Utrecht uitgemoeten want ik wilde naar Delft om met de directeur te praten maar daar was ik te laat voor + ziekig dus ik heb mijlenver omgereden.
Ik weet niet of ik griep heb. Ik baal wel want ik had eigenlijk wel trek in een biertje. Maar dat gaat dus weer niet.
Ja, dat had ik dus gister al gedaan. Was achteraf niet zo'n puik idee.quote:
En wel te vertrouwen?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vraag je StBabylon, die's niet single
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vraag je StBabylon, die's niet single
Hup! Je bed in dan!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus gister al gedaan. Was achteraf niet zo'n puik idee.
quote:
ik wil mezelf best even voorstellen hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
een vreemde single ook nog eens
Laat maar horen danquote:Op maandag 17 januari 2011 17:55 schreef backgammon het volgende:
[..]
ik wil mezelf best even voorstellen hoor.
Ja, singles zijn engquote:
ben 24, woon op mezelf in den bosch en ik verzamel vogelhuisjes.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:58 schreef backgammon het volgende:
[..]
ben 24, woon op mezelf in den bosch en ik verzamel vogelhuisjes.
Oj, da's wel bedquote:Op maandag 17 januari 2011 17:58 schreef backgammon het volgende:
[..]
ben 24, woon op mezelf in den bosch en ik verzamel vogelhuisjes.
Ja, jij vooralquote:
is dat gek?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, da's wel bedVogelhuisjes?
Hoeveel vogelhuisjes heb je?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:01 schreef backgammon het volgende:
[..]
is dat gek?
Anyways, genoeg info of wil je meer weten?
Okeeeee misschien heb ik mn profiel wat leuker laten blijken dat het is,..quote:
Who cares? Ik ben mooi ja!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vergeleken haar ben je dat ook
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:01 schreef backgammon het volgende:
[..]
is dat gek?
Anyways, genoeg info of wil je meer weten?
hmm beetje wel, succes verderquote:Op maandag 17 januari 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Den Bosch is wat ver van deventer
Maar thanks anywayquote:
Zij is toch ook gewoon een jong ding? Ze komt niet over als iemand die al bezig is met de plantjes in de tuin en bingo.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vergeleken haar ben je dat ook
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:08 schreef Samzz het volgende:
Ziehier een reden om niet op te ruimenIk raak alles kwijt als ik opgeruimd heb en nu kan ik m'n tabjes dus niet vinden.
die post-it dingen? die zijn geweldig handigquote:Op maandag 17 januari 2011 18:08 schreef Samzz het volgende:
Ziehier een reden om niet op te ruimenIk raak alles kwijt als ik opgeruimd heb en nu kan ik m'n tabjes dus niet vinden.
Nee, speciale stickertjes voor in m'n wetboek. Die zijn dus pleite nuquote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef backgammon het volgende:
[..]
die post-it dingen? die zijn geweldig handig
Hangt er vanaf waar je vandaan komt enzo.... nutteloze vraag als je geen extra info geeftquote:Op maandag 17 januari 2011 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
70 minuten van werk tot huis inclusief boodschappen... hoe goed is dat zeg
je bent geweldigquote:Op maandag 17 januari 2011 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
De belangrijke mensen snappen wat ik bedoelquote:Op maandag 17 januari 2011 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je vandaan komt enzo.... nutteloze vraag als je geen extra info geeft
Ik doe dat in 15.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |