As if!quote:
Zit je op de helpdesk dan ofzo?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Wat een heldag..
Kreeg net nog de vraag of ik even 12 cd's wil branden, voor 5 uur. Voor een stagiaire. Men was verontwaardigd dat ik nee zei.
Sterkte dan maar.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef Kreator het volgende:
Helpdesk, telefonie, netwerk, liftexpert, faxguru. Ik ben alles.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo eens wat foto's uitzoeken van m'n vakanties... Ik heb toch maar besloten een sollicitatie te sturen voor die Postcode Loterij baan.
Ik vind die vacature van gister toch leuker.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
http://www.internationaalambassadeur.nl/Home
Welke?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind die vacature van gister toch leuker.
Ik vind die van morgen wel leukquote:Op maandag 17 januari 2011 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kom ik niet voor in aanmerking. Dus dan maar deze tweederangs baanquote:Op maandag 17 januari 2011 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto's gezocht, doe ik morgen welquote:
Ik beoordeel ze welquote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto's gezocht, doe ik morgen welNu zo weer verder leren.
Pfff... eerst eens kijken of de foto's uit Wenen en Praag uberhaupt nog bestaan. Die van Italië en Frankrijk wel, maar voor die uit Pompeij, Londen en bovenstaande ben ik bangquote:
Thanksquote:Op maandag 17 januari 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.internationaalambassadeur.nl/Home
No prob, er wordt gevraagd zoveel mogelijk te spammenquote:
Nog wel in mijn woonplaatsquote:Op maandag 17 januari 2011 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://www.zoekbijbaan.nl(...)ezocht_in_breda.html
[..]
Werk jij voor de PCL?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
No prob, er wordt gevraagd zoveel mogelijk te spammen.
Is dit net zo'n idee als met al die talentenjachten? De winnaars liggen al vast, maar het publiek wordt nog even bespeeld om vooral mee te doen en te stemmen?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No prob, er wordt gevraagd zoveel mogelijk te spammen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef rival het volgende:
[..]
Waar al dat geld naar goede doelen gaat.... ipads, bonus hier, bonus daar
tja, ze hebben het geld ervoorquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn toch goede doelen? Kwestie van interpretatie.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef rival het volgende:
Nee, school op maandagquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef Yuki het volgende:
PGR, had jij geen stage vandaag eigenlijk?
Ja die jaquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef rival het volgende:
[..]
moet kunnenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zijn toch goede doelen? Kwestie van interpretatie.
Ach soquote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, school op maandag![]()
Andere dagen heb ik stage.
De Postcode Loterij is dan ook geen goed doel, die steunen ze om hun bestaan goed te pratenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja die ja
Kerstcadeau: iPad. In te ruilen voor een MacBook
Wel een Pro hè?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja die ja
Kerstcadeau: iPad. In te ruilen voor een MacBook
zolang ik steeds iets win en misschien eens een reisje win mag dat van mijquote:Op maandag 17 januari 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Postcode Loterij is dan ook geen goed doel, die steunen ze om hun bestaan goed te praten
Ik doe er niet aan meequote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef backgammon het volgende:
[..]
zolang ik steeds iets win en misschien eens een reisje win mag dat van mij
Ik ben vandaag nog langs PeuRac geweest, jou heb ik overgeslagen. Ik voel me ziekig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |