uuh, okayquote:Op maandag 17 januari 2011 16:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja over 2 weken bij mij thuis. Kom je ook?
Verleden tijd, ken je dat begrip?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:44 schreef backgammon het volgende:
[..]
30 man?!?!?!? ik zie er hoog uit 10 op staan
Sommige dingen in het leven zijn gewoon een feit.... 1 daarvan is file op de ring van maandag tot en met donderdagquote:Op maandag 17 januari 2011 16:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Een mens mag toch wel hoop houden zeg?
Vrijdag niet? Uhuhquote:Op maandag 17 januari 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige dingen in het leven zijn gewoon een feit.... 1 daarvan is file op de ring van maandag tot en met donderdag
Ik heb er anders ook al een paar keer op vrijdag en zondag in de file gestaanquote:Op maandag 17 januari 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige dingen in het leven zijn gewoon een feit.... 1 daarvan is file op de ring van maandag tot en met donderdag
Nee, het lijkt me juist gezellig!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou als je zo enthousiast bent, hoeft het van mij niet hoor... tsssk
Je bent niet de enige iig, het loopt redelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo eens wat foto's uitzoeken van m'n vakanties... Ik heb toch maar besloten een sollicitatie te sturen voor die Postcode Loterij baan.
Hoe word zo iemand gekozen ? random?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent niet de enige iig, het loopt redelijk.
Ja nee hoor, nou ben je te laatquote:Op maandag 17 januari 2011 16:47 schreef backgammon het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me juist gezellig!
Ja, gewoon totaal willekeurig, maakt verder ook niets uit wie het is natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef backgammon het volgende:
[..]
Hoe word zo iemand gekozen ? random?
Vooraan ja, nog bedankt daarvoorquote:Op maandag 17 januari 2011 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er anders ook al een paar keer op vrijdag en zondag in de file gestaan
Ja, het loopt echt goed! Ach, ik heb niet de illusie een kans te maken, maar niet geschoten is altijd mis toch.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent niet de enige iig, het loopt redelijk.
enjoyquote:Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef Spirit82 het volgende:
Overigens ga ik me in de file begeven. Precies op het hoogtepunt instappen, das mijn levensmotto
Precies, stel het lukt, dan pak je wel ff wat leuke ervaringen mee natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het loopt echt goed! Ach, ik heb niet de illusie een kans te maken, maar niet geschoten is altijd mis toch..
Dat inderdaad! Mja, ik moet nog genoeg sleutelen aan m'n profiel, maar tijd zat jaquote:Op maandag 17 januari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, stel het lukt, dan pak je wel ff wat leuke ervaringen mee natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |