Je luistert niet...quote:Op maandag 17 januari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zorgen de 3 miljard bandjes van Marlies toch voor?
en panterprints?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n jurkje waar zegmaar een gat in zat aan de rechterkant bij de buik, en dan asymmetrisch met 1 bandje.Of een catsuit.:o Ik kan me herinneren dat ik naar feestjes ging in een minirokje met een nettruitje met alleen een beha eronderaan.
Gelukkig heb ik zelf geen foto's meer.
Klinkt als iets voor mijquote:Op maandag 17 januari 2011 14:28 schreef HeatWave het volgende:
http://www.internationaalambassadeur.nl/
Zoekt er nog iemand een baan?.
Wat heb je met haar gedaan?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Agossie, uitzendkrachtje is ziek naar huis gegaan.
Ik mag niet solliciteren helaasquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag niet solliciteren helaas.
Klinkt wel geinig, jij weet ook vast wel, wat voor een salaris daar aan hangt?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:28 schreef HeatWave het volgende:
http://www.internationaalambassadeur.nl/
Zoekt er nog iemand een baan?.
Eigen personeel is uitgesloten van deelname?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag niet solliciteren helaas.
jij bent goed met namen.. ik wilde namelijk posten.. aha de ideale vrouw voor Feitosa... maar ik kwam niet op zijn naam.. toen postte ik dat maarquote:Op maandag 17 januari 2011 14:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Feitosa een kloon van je was.
Ik gok omdat hij er werktquote:
Ja, niets, anders zou ik er niet over klagenquote:
Gratis inentingen, for life.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt wel geinig, jij weet ook vast wel, wat voor een salaris daar aan hangt?
geen idee, staat er bij de interne aankondiging helaas bij.quote:
He!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik zou dat echt zo gaaf vindenMaar dan wel voor het WNF of een andere milieu organisatie.
.
Je hebt toch wel een iFohn?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:36 schreef cafpow het volgende:
Zo, ik ben er weer even. Nog even wachten tot mijn haar goed droog is en dan naar de supermarkt
oh heet dat zo tegenwoordigquote:Op maandag 17 januari 2011 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Ze wil nu dat ik dr paracetamol kom brengen (MSN)
nee, als kerstcadeau, de bonus is gewoon geldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |