Ik vind het ook wel afhankelijk van het formaat tiet. Ik denk dat ik bijvoorbeeld truitjes met een lager decolleté misschien soms wél aandoen omdat ik niet zo gigantische voorgevel heb, terwijl je, als je grotere tieten hebt, er dan eerder een beetje als een lellebel bijloopt omdat het te erg in het oog springt zegmaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik geheel afhankelijk van de situatie. Eigenlijk vind ik dat niemand mijn bh mag zien als ik gewoon gekleed ben, dat staat ordinair, vind ik.
Agreed! Ik vind die dingen met halters ook zo lelijk die dan tussen je borsten door lopen... Kan het niet beter omschrijvenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik geheel afhankelijk van de situatie. Eigenlijk vind ik dat niemand mijn bh mag zien als ik gewoon gekleed ben, dat staat ordinair, vind ik.
Hehe, same herequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook dat.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel afhankelijk van het formaat tiet. Ik denk dat ik bijvoorbeeld truitjes met een lager decolleté misschien soms wél aandoen omdat ik niet zo gigantische voorgevel heb, terwijl je, als je grotere tieten hebt, er dan eerder een beetje als een lellebel bijloopt omdat het te erg in het oog springt zegmaar.
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:03 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:03 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, same hereMobiele layoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan de spoiler niet zien
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ben ik helemaal met je eens. Hoewel ik vroeger wel echt een slutty fase heb gehad, wat kleding betreft.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dat.. Verder is het ook geheel afhankelijk van wat een persoon wel of niet kan dragen. Maar vooralsnog zou ik niet kiezen voor kleding die lingerie toont, tenzij in de slaapkamer.
Dat vind ik serieus soms op mijn werk echt KUT. We moeten business casual gekleed, dus pantalon en blouse is prima. Maar ik krijg mijn blousjes echt met geen mogelijkheid netjes dicht tenzij ik maat 44 koop, maar dan heb ik ruimte voor nog een Spirit bij mn buik. Hemdje tot aan mijn hals vind ik dan weer geen gezicht, dus ik loop eigenlijk ongewild standaard als een lellebel erbijquote:Op maandag 17 januari 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel afhankelijk van het formaat tiet. Ik denk dat ik bijvoorbeeld truitjes met een lager decolleté misschien soms wél aandoen omdat ik niet zo gigantische voorgevel heb, terwijl je, als je grotere tieten hebt, er dan eerder een beetje als een lellebel bijloopt omdat het te erg in het oog springt zegmaar.
Ik niet. Daar heeft mama wel voor gezorgd en nu zorg ik daar zelf voorquote:Op maandag 17 januari 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Hoewel ik vroeger wel echt een slutty fase heb gehad, wat kleding betreft.
Blouses kan je ook in laten nemen bij de taille.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus soms op mijn werk echt KUT. We moeten business casual gekleed, dus pantalon en blouse is prima. Maar ik krijg mijn blousjes echt met geen mogelijkheid netjes dicht tenzij ik maat 44 koop, maar dan heb ik ruimte voor nog een Spirit bij mn buik. Hemdje tot aan mijn hals vind ik dan weer geen gezicht, dus ik loop eigenlijk ongewild standaard als een lellebel erbij
Als je nou een t-shirtje onder je blouse draagt?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus soms op mijn werk echt KUT. We moeten business casual gekleed, dus pantalon en blouse is prima. Maar ik krijg mijn blousjes echt met geen mogelijkheid netjes dicht tenzij ik maat 44 koop, maar dan heb ik ruimte voor nog een Spirit bij mn buik. Hemdje tot aan mijn hals vind ik dan weer geen gezicht, dus ik loop eigenlijk ongewild standaard als een lellebel erbij
Mijn moeder trachtte daarin in te grijpen, maar dat lukte niet, en ik ging op mijn 18e het huis uit, en toen had ze helemaal geen munitie meer.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Daar heeft mama wel voor gezorgd en nu zorg ik daar zelf voor.
Dat ligt dan aan je instellingen denk ik. In de mobiele layout komen spoilers juist automatisch naar vorenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mobiele layout
Ik kan de spoiler niet zien
18e is wel vroegquote:Op maandag 17 januari 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder trachtte daarin in te grijpen, maar dat lukte niet, en ik ging op mijn 18e het huis uit, en toen had ze helemaal geen munitie meer.
Nee. Ik werkte al en ging het huis uit.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
18e is wel vroeg
Voor je studie zeker op kamers?
mijn zus ging ook op dr 18e het huis uit, ze ging gewoon...quote:Op maandag 17 januari 2011 14:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
18e is wel vroeg
Voor je studie zeker op kamers?
Oh, das ook vroeg op je 18e al werkenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik werkte al en ging het huis uit.
Ja maar ik ga niet elke stomme blouse die ik voor mn werk koop bij de taille in laten nemen zeg. Ik draag er ook een top onder (doh, anders loop ik helemaaaal te koopquote:Op maandag 17 januari 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blouses kan je ook in laten nemen bij de taille.. En je kan er toch een leuke top onder dragen? Dat doe ik ook.
Je hebt ervan geleerd, laten we het daar maar op houden.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder trachtte daarin in te grijpen, maar dat lukte niet, en ik ging op mijn 18e het huis uit, en toen had ze helemaal geen munitie meer.
Ik werk al vanaf mijn 16e, toen ging ik alleen ook nog 1 dag in de week naar school.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, das ook vroeg op je 18e al werken
(uitzondering bijbaan)
Dat snap ik wel, het was ook maar een optie.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet elke stomme blouse die ik voor mn werk koop bij de taille in laten nemen zeg. Ik draag er ook een top onder (doh, anders loop ik helemaaaal te koop), maar ik heb geen hemdjes/tops die alles totaal verdoezelen... maargoed, aan de andere kant... Kan het ook niet helpen dat ik gezegend ben door moeder natuur
Flauw!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt ervan geleerd, laten we het daar maar op houden..
Ik heb gelukkig nooit meegedaan aan die 'string boven je broek uit' trend van een paar jaar geleden
Ok.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werk al vanaf mijn 16e, toen ging ik alleen ook nog 1 dag in de week naar school.
Oh, dat soort dingen deed ik dan weer niet. Maar ik ken(de) het begrip een TE kort rokje gewoon totaal niet, en al helemaal niet dat je daar dan niet ook nog én oorringen én een kort truitje op moest doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt ervan geleerd, laten we het daar maar op houden..
Ik heb gelukkig nooit meegedaan aan die 'string boven je broek uit' trend van een paar jaar geleden
Nu ben ik secretaresse. Nou ja, een werkloze, maar goed.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok.![]()
Wat doe je als ik vragen mag?
Hmmm, op de een of andere manier heb ik in mijn hoofd zitten dat dat er totaal niet uitzietquote:Op maandag 17 januari 2011 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je nou een t-shirtje onder je blouse draagt?
of gewoon een tank-topje, simpel hemdje. laag gesnede... its eaasssyyquote:Op maandag 17 januari 2011 14:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmmm, op de een of andere manier heb ik in mijn hoofd zitten dat dat er totaal niet uitzietMaar ik zal het eens proberen
mannen die kledingadvies geven aan vrouwen, ok, ik weet genoegquote:Op maandag 17 januari 2011 14:15 schreef backgammon het volgende:
[..]
of gewoon een tank-topje, simpel hemdje. laag gesnede... its eaasssyy
Oke, ben je wel opzoek?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu ben ik secretaresse. Nou ja, een werkloze, maar goed.
Toen ik 18 was, begon ik daar net een beetje mee, maar ik deed eerst detailhandel.
Iets met een mislukte schoolcarriere.
Je kan bij de hema van die t-shirtjes met korte mouw in verschillende kleuren kopen. Verschillende soorten halzen, dus je kan zelf kijken wat je wil. Dingen kosten 6 euro, kun je je geen buil aan vallen.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmmm, op de een of andere manier heb ik in mijn hoofd zitten dat dat er totaal niet uitzietMaar ik zal het eens proberen
ik ben t voor de verandering met je eensquote:Op maandag 17 januari 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mannen die kledingadvies geven aan vrouwen, ok, ik weet genoeg.
Ahaaaaa... De ordi lookquote:Op maandag 17 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat soort dingen deed ik dan weer niet. Maar ik ken(de) het begrip een TE kort rokje gewoon totaal niet, en al helemaal niet dat je daar dan niet ook nog én oorringen én een kort truitje op moest doen.
Och, ik werk ook alweer ruim 12 jaar en heb nog altijd geen idee wat ik straks wil gaan doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:16 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb ook nog geen idee wat ik straks wil gaan doen.
Ja, ik heb 4 gesprekken deze week.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke, ben je wel opzoek?
Ik heb ook nog geen idee wat ik straks wil gaan doen.
Het is alleem best moeilijk die keuzes tegenwoordig
Haha, wat doe je nu dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och, ik werk ook alweer ruim 12 jaar en heb nog altijd geen idee wat ik straks wil gaan doen.
Nee inderdaad daar heb je gelijk inquote:Op maandag 17 januari 2011 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb 4 gesprekken deze week.
Ik weet het nu nog niet echt, en ik denk dat niemand weet wat ie de rest van zijn leven wil.
Ik weet wat ik de rest van m'n leven wil! Alleen hoe ik het wil bereiken weet ik nog nietquote:Op maandag 17 januari 2011 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb 4 gesprekken deze week.
Ik weet het nu nog niet echt, en ik denk dat niemand weet wat ie de rest van zijn leven wil.
Dat kan twee kanten op gaan... 1. de man is metroman of homo 2. de vrouw weet zich gewoon niet te kleden.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mannen die kledingadvies geven aan vrouwen, ok, ik weet genoeg.
Ik had vroeger zo'n jurkje waar zegmaar een gat in zat aan de rechterkant bij de buik, en dan asymmetrisch met 1 bandje.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahaaaaa... De ordi look. Maar dat is een tijdje ook trend geweest, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |