Ik vind het ook wel afhankelijk van het formaat tiet. Ik denk dat ik bijvoorbeeld truitjes met een lager decolleté misschien soms wél aandoen omdat ik niet zo gigantische voorgevel heb, terwijl je, als je grotere tieten hebt, er dan eerder een beetje als een lellebel bijloopt omdat het te erg in het oog springt zegmaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik geheel afhankelijk van de situatie. Eigenlijk vind ik dat niemand mijn bh mag zien als ik gewoon gekleed ben, dat staat ordinair, vind ik.
Agreed! Ik vind die dingen met halters ook zo lelijk die dan tussen je borsten door lopen... Kan het niet beter omschrijvenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik geheel afhankelijk van de situatie. Eigenlijk vind ik dat niemand mijn bh mag zien als ik gewoon gekleed ben, dat staat ordinair, vind ik.
Hehe, same herequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook dat.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel afhankelijk van het formaat tiet. Ik denk dat ik bijvoorbeeld truitjes met een lager decolleté misschien soms wél aandoen omdat ik niet zo gigantische voorgevel heb, terwijl je, als je grotere tieten hebt, er dan eerder een beetje als een lellebel bijloopt omdat het te erg in het oog springt zegmaar.
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:03 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:03 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, same hereMobiele layoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan de spoiler niet zien
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ben ik helemaal met je eens. Hoewel ik vroeger wel echt een slutty fase heb gehad, wat kleding betreft.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dat.. Verder is het ook geheel afhankelijk van wat een persoon wel of niet kan dragen. Maar vooralsnog zou ik niet kiezen voor kleding die lingerie toont, tenzij in de slaapkamer.
Dat vind ik serieus soms op mijn werk echt KUT. We moeten business casual gekleed, dus pantalon en blouse is prima. Maar ik krijg mijn blousjes echt met geen mogelijkheid netjes dicht tenzij ik maat 44 koop, maar dan heb ik ruimte voor nog een Spirit bij mn buik. Hemdje tot aan mijn hals vind ik dan weer geen gezicht, dus ik loop eigenlijk ongewild standaard als een lellebel erbijquote:Op maandag 17 januari 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel afhankelijk van het formaat tiet. Ik denk dat ik bijvoorbeeld truitjes met een lager decolleté misschien soms wél aandoen omdat ik niet zo gigantische voorgevel heb, terwijl je, als je grotere tieten hebt, er dan eerder een beetje als een lellebel bijloopt omdat het te erg in het oog springt zegmaar.
Ik niet. Daar heeft mama wel voor gezorgd en nu zorg ik daar zelf voorquote:Op maandag 17 januari 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Hoewel ik vroeger wel echt een slutty fase heb gehad, wat kleding betreft.
Blouses kan je ook in laten nemen bij de taille.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus soms op mijn werk echt KUT. We moeten business casual gekleed, dus pantalon en blouse is prima. Maar ik krijg mijn blousjes echt met geen mogelijkheid netjes dicht tenzij ik maat 44 koop, maar dan heb ik ruimte voor nog een Spirit bij mn buik. Hemdje tot aan mijn hals vind ik dan weer geen gezicht, dus ik loop eigenlijk ongewild standaard als een lellebel erbij
Als je nou een t-shirtje onder je blouse draagt?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus soms op mijn werk echt KUT. We moeten business casual gekleed, dus pantalon en blouse is prima. Maar ik krijg mijn blousjes echt met geen mogelijkheid netjes dicht tenzij ik maat 44 koop, maar dan heb ik ruimte voor nog een Spirit bij mn buik. Hemdje tot aan mijn hals vind ik dan weer geen gezicht, dus ik loop eigenlijk ongewild standaard als een lellebel erbij
Mijn moeder trachtte daarin in te grijpen, maar dat lukte niet, en ik ging op mijn 18e het huis uit, en toen had ze helemaal geen munitie meer.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Daar heeft mama wel voor gezorgd en nu zorg ik daar zelf voor.
Dat ligt dan aan je instellingen denk ik. In de mobiele layout komen spoilers juist automatisch naar vorenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mobiele layout
Ik kan de spoiler niet zien
18e is wel vroegquote:Op maandag 17 januari 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder trachtte daarin in te grijpen, maar dat lukte niet, en ik ging op mijn 18e het huis uit, en toen had ze helemaal geen munitie meer.
Nee. Ik werkte al en ging het huis uit.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
18e is wel vroeg
Voor je studie zeker op kamers?
mijn zus ging ook op dr 18e het huis uit, ze ging gewoon...quote:Op maandag 17 januari 2011 14:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
18e is wel vroeg
Voor je studie zeker op kamers?
Oh, das ook vroeg op je 18e al werkenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik werkte al en ging het huis uit.
Ja maar ik ga niet elke stomme blouse die ik voor mn werk koop bij de taille in laten nemen zeg. Ik draag er ook een top onder (doh, anders loop ik helemaaaal te koopquote:Op maandag 17 januari 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blouses kan je ook in laten nemen bij de taille.. En je kan er toch een leuke top onder dragen? Dat doe ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |