leuke vrouw, vriendin, veel boeken en een huisje in Tosance.. heeerwlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wat ik de rest van m'n leven wil! Alleen hoe ik het wil bereiken weet ik nog niet.
Het was de bedoeling dat mn borsten er juist NIET uit vielen hequote:Op maandag 17 januari 2011 14:15 schreef backgammon het volgende:
[..]
of gewoon een tank-topje, simpel hemdje. laag gesnede... its eaasssyy
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Betaald fokken.
En af en toe inkoop tussendoor.
Hey, dat doe ik nu alquote:Op maandag 17 januari 2011 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Betaald fokken.
En af en toe inkoop tussendoor.
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n jurkje waar zegmaar een gat in zat aan de rechterkant bij de buik, en dan asymmetrisch met 1 bandje.Of een catsuit.:o Ik kan me herinneren dat ik naar feestjes ging in een minirokje met een nettruitje met alleen een beha eronderaan.
Gelukkig heb ik zelf geen foto's meer.
Dat snap ik, ik zeg toch ook niet laag tot aan je knieenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat mn borsten er juist NIET uit vielen he
Leuke vrouw en vriendin tegelijk?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:19 schreef backgammon het volgende:
[..]
leuke vrouw, vriendin, veel boeken en een huisje in Tosance.. heeerwlijk
Daar zorgen de 3 miljard bandjes van Marlies toch voor?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat mn borsten er juist NIET uit vielen he
Carnavalquote:Op maandag 17 januari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zó blij dat ik er buiten carnaval om nooit zo heb bijgelopen!.
MI.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik naar feestjes ging in een minirokje met een nettruitje met alleen een beha eronderaan.
Techno, de enige man die korte rokjes a-seksueel en frigide kan doen laten overkomenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:20 schreef Techno het volgende:
Vroeger, toen korte rokjes nog niet ordinair waren.
[ afbeelding ]
Ik weet wat ik doe, ik neem in vervolg altijd een schaar mee, als ik dan een meisje tegenkom met zo'm MD, dan knip ik em gewoon openquote:Op maandag 17 januari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zorgen de 3 miljard bandjes van Marlies toch voor?
Ze kunnen nu weer.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:20 schreef Techno het volgende:
Vroeger, toen korte rokjes nog niet ordinair waren.
[ afbeelding ]
Een geschikt plaatje vinden was dan ook niet gemakkelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
Techno, de enige man die korte rokjes a-seksueel en frigide kan doen laten overkomen
Knippen? Gewoon scheuren. Met je blote handen.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet wat ik doe, ik neem in vervolg altijd een schaar mee, als ik dan een meisje tegenkom met zo'm MD, dan knip ik em gewoon open
Zijn ze te stevig voor, was ik al achterquote:Op maandag 17 januari 2011 14:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Knippen? Gewoon scheuren. Met je blote handen.
trek hem gewoon over dr kop omhoog uit, maak je gelijk indrukquote:Op maandag 17 januari 2011 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn ze te stevig voor, was ik al achter
Ik geloof je meteen... Echt, meteen!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Een geschikt plaatje vinden was dan ook niet gemakkelijk.
Nou... Indruk maakt dat zeker.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:24 schreef backgammon het volgende:
[..]
trek hem gewoon over dr kop omhoog uit, maak je gelijk indruk
Dat is lastig, een bh is juist zo'n kledingstuk wat je tussendoor ff uit/af kan doenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:24 schreef backgammon het volgende:
[..]
trek hem gewoon over dr kop omhoog uit, maak je gelijk indruk
Je luistert niet...quote:Op maandag 17 januari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zorgen de 3 miljard bandjes van Marlies toch voor?
en panterprints?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n jurkje waar zegmaar een gat in zat aan de rechterkant bij de buik, en dan asymmetrisch met 1 bandje.Of een catsuit.:o Ik kan me herinneren dat ik naar feestjes ging in een minirokje met een nettruitje met alleen een beha eronderaan.
Gelukkig heb ik zelf geen foto's meer.
Klinkt als iets voor mijquote:Op maandag 17 januari 2011 14:28 schreef HeatWave het volgende:
http://www.internationaalambassadeur.nl/
Zoekt er nog iemand een baan?.
Wat heb je met haar gedaan?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Agossie, uitzendkrachtje is ziek naar huis gegaan.
Ik mag niet solliciteren helaasquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag niet solliciteren helaas.
Klinkt wel geinig, jij weet ook vast wel, wat voor een salaris daar aan hangt?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:28 schreef HeatWave het volgende:
http://www.internationaalambassadeur.nl/
Zoekt er nog iemand een baan?.
Eigen personeel is uitgesloten van deelname?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag niet solliciteren helaas.
jij bent goed met namen.. ik wilde namelijk posten.. aha de ideale vrouw voor Feitosa... maar ik kwam niet op zijn naam.. toen postte ik dat maarquote:Op maandag 17 januari 2011 14:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Feitosa een kloon van je was.
Ik gok omdat hij er werktquote:
Ja, niets, anders zou ik er niet over klagenquote:
Gratis inentingen, for life.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt wel geinig, jij weet ook vast wel, wat voor een salaris daar aan hangt?
geen idee, staat er bij de interne aankondiging helaas bij.quote:
He!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik zou dat echt zo gaaf vindenMaar dan wel voor het WNF of een andere milieu organisatie.
.
Je hebt toch wel een iFohn?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:36 schreef cafpow het volgende:
Zo, ik ben er weer even. Nog even wachten tot mijn haar goed droog is en dan naar de supermarkt
oh heet dat zo tegenwoordigquote:Op maandag 17 januari 2011 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Ze wil nu dat ik dr paracetamol kom brengen (MSN)
nee, als kerstcadeau, de bonus is gewoon geldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |