Dat is een wel heel optimische gedachtequote:
Bedankt. En jij succes met de verwerking van je frustraties.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:49 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Succes nog met jullie levenstaak....
Ik werd er vrolijk vanquote:Op maandag 17 januari 2011 21:41 schreef Bayswater het volgende:
Kees de Kort op blue monday, iets pessimistischer bestaat er waarschijnlijk niet.
Waarom is iedereen volgens jouw gefrustreerd? Misschien ben jij juist wel degene?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Bedankt. En jij succes met de verwerking van je frustraties.
Een goede graadmeter daarvoor is het opzetten van een klaagweblog en een ongebreidelde behoefte om het hele internet vol te spammen met linkjes daarnaartoe.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef xenobinol het volgende:
Waarom is iedereen volgens jouw gefrustreerd? Misschien ben jij juist wel degene?
Kopers: Stabielquote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Bumbu het volgende:
En hoe staat de stand wie wint er? FF samenvatting of zo?
Afgunstquote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Een goede graadmeter daarvoor is het opzetten van een klaagweblog en een ongebreidelde behoefte om het hele internet vol te spammen met linkjes daarnaartoe.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kopers: Stabiel
Huurders: +5%
Ja, al die mensen die hem de afgelopen jaren bedankt hebben voor zijn visie en op zijn advies toch maar niet gekocht hebben zullen hem dankbaar zijn voor de aankomende jaren huurverhoging van 5+ %.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef xenobinol het volgende:
Eigenlijk heb ik medelijden met de bankslaafjes, vandaar dat we zoveel mogelijk 'vrije burgers' moeten waarschuwen voor het gevaar van de banken. Zeepsop vervult met zijn blog een belangrijk taak in de voorlichting van de onwetende mens, hulde en dank![]()
![]()
Leer toch eens geduld te hebben, die 5% is peanuts vergeleken met de daling van de schuldenlast die er aan komt voor starters met geduldquote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ja, al die mensen die hem de afgelopen jaren bedankt hebben voor zijn visie en op zijn advies toch maar niet gekocht hebben zullen hem dankbaar zijn voor de aankomende jaren huurverhoging van 5+ %.
De Batavieren wisten het al: Schoenmaker blijf bij je leest.
Jij kunt niet zelfstandig jezelf bezig houdenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef Bumbu het volgende:
ok ok ik zie het al bitchfight en nog nieuwe feiten? Kan ik dat gaan lezen terwijl jullie aan het stoeien zijn...
Ik vrees dat dat geduld duur betaald gaat wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef xenobinol het volgende:
Leer toch eens geduld te hebben, die 5% is peanuts vergeleken met de daling van de schuldenlast die er aan komt voor starters met geduld
Toen ik mijn eerste huis kocht mocht hij/zij nog niet eens brommer rijden.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef xenobinol het volgende:
Afgunst![]()
Ontevreden over je aankoop? Had je zijn blog maar eerder ontdekt, dan was je nu ook nog een vrije vogel
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:08 schreef huiz3nmarkt-0pt1m1st het volgende:
Er gaat niets boven een eigen huis.
Waar een goede huurder in zit die niet veel klaagt maar wel betaaltquote:Op maandag 17 januari 2011 22:08 schreef huiz3nmarkt-0pt1m1st het volgende:
Er gaat niets boven een eigen huis.
Ik blijf constant blij, want ik heb een eigen huis, mijn eigen plek onder de zon.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Er gaat niets boven elke maand geld brengen naar je verhuurder. Daar wordt je blij van. 5% blijer nog dit jaar zelfs!
Een huurder mag elk jaar 5% extra betalen, ik betaal tenminste minder belasting, want belasting betalen is voor huurders.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef Resistor het volgende:
Waar een goede huurder in zit die niet veel klaagt maar wel betaalt![]()
100% natuurlijk want dat was voorheen ook zoquote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef xenobinol het volgende:
Zeg.... optimist..... hoeveel gaan de prijzen eigenlijk stijgen de komende 10 jaar? 1%, 10% of 100%?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |