Dat is een wel heel optimische gedachtequote:
Bedankt. En jij succes met de verwerking van je frustraties.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:49 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Succes nog met jullie levenstaak....
Ik werd er vrolijk vanquote:Op maandag 17 januari 2011 21:41 schreef Bayswater het volgende:
Kees de Kort op blue monday, iets pessimistischer bestaat er waarschijnlijk niet.
Waarom is iedereen volgens jouw gefrustreerd? Misschien ben jij juist wel degene?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Bedankt. En jij succes met de verwerking van je frustraties.
Een goede graadmeter daarvoor is het opzetten van een klaagweblog en een ongebreidelde behoefte om het hele internet vol te spammen met linkjes daarnaartoe.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef xenobinol het volgende:
Waarom is iedereen volgens jouw gefrustreerd? Misschien ben jij juist wel degene?
Kopers: Stabielquote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Bumbu het volgende:
En hoe staat de stand wie wint er? FF samenvatting of zo?
Afgunstquote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Een goede graadmeter daarvoor is het opzetten van een klaagweblog en een ongebreidelde behoefte om het hele internet vol te spammen met linkjes daarnaartoe.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kopers: Stabiel
Huurders: +5%
Ja, al die mensen die hem de afgelopen jaren bedankt hebben voor zijn visie en op zijn advies toch maar niet gekocht hebben zullen hem dankbaar zijn voor de aankomende jaren huurverhoging van 5+ %.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef xenobinol het volgende:
Eigenlijk heb ik medelijden met de bankslaafjes, vandaar dat we zoveel mogelijk 'vrije burgers' moeten waarschuwen voor het gevaar van de banken. Zeepsop vervult met zijn blog een belangrijk taak in de voorlichting van de onwetende mens, hulde en dank![]()
![]()
Leer toch eens geduld te hebben, die 5% is peanuts vergeleken met de daling van de schuldenlast die er aan komt voor starters met geduldquote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ja, al die mensen die hem de afgelopen jaren bedankt hebben voor zijn visie en op zijn advies toch maar niet gekocht hebben zullen hem dankbaar zijn voor de aankomende jaren huurverhoging van 5+ %.
De Batavieren wisten het al: Schoenmaker blijf bij je leest.
Jij kunt niet zelfstandig jezelf bezig houdenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef Bumbu het volgende:
ok ok ik zie het al bitchfight en nog nieuwe feiten? Kan ik dat gaan lezen terwijl jullie aan het stoeien zijn...
Ik vrees dat dat geduld duur betaald gaat wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef xenobinol het volgende:
Leer toch eens geduld te hebben, die 5% is peanuts vergeleken met de daling van de schuldenlast die er aan komt voor starters met geduld
Toen ik mijn eerste huis kocht mocht hij/zij nog niet eens brommer rijden.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef xenobinol het volgende:
Afgunst![]()
Ontevreden over je aankoop? Had je zijn blog maar eerder ontdekt, dan was je nu ook nog een vrije vogel
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:08 schreef huiz3nmarkt-0pt1m1st het volgende:
Er gaat niets boven een eigen huis.
Waar een goede huurder in zit die niet veel klaagt maar wel betaaltquote:Op maandag 17 januari 2011 22:08 schreef huiz3nmarkt-0pt1m1st het volgende:
Er gaat niets boven een eigen huis.
Ik blijf constant blij, want ik heb een eigen huis, mijn eigen plek onder de zon.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Er gaat niets boven elke maand geld brengen naar je verhuurder. Daar wordt je blij van. 5% blijer nog dit jaar zelfs!
Een huurder mag elk jaar 5% extra betalen, ik betaal tenminste minder belasting, want belasting betalen is voor huurders.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef Resistor het volgende:
Waar een goede huurder in zit die niet veel klaagt maar wel betaalt![]()
100% natuurlijk want dat was voorheen ook zoquote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef xenobinol het volgende:
Zeg.... optimist..... hoeveel gaan de prijzen eigenlijk stijgen de komende 10 jaar? 1%, 10% of 100%?
Het begon als kind al met me, ik praat de hele dag tegen mezelfquote:Op maandag 17 januari 2011 23:46 schreef snabbi het volgende:
ga je nou discussies met jezelf voeren
Ik zal hier geen linkje neerzetten i.v.m. spam, maar in dat geval weet ik nog wel een verzamelplaats van lotgenoten voor je...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:03 schreef xenobinol het volgende:
Het begon als kind al met me, ik praat de hele dag tegen mezelf
Bedoel je soms dezequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik zal hier geen linkje neerzetten i.v.m. spam, maar in dat geval weet ik nog wel een verzamelplaats van lotgenoten voor je...
Oh, je bent al bekend met de situatie daar.quote:
Ik heb er een kijkje genomenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Oh, je bent al bekend met de situatie daar.
Altijd informatief en gezelligquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Oh, je bent al bekend met de situatie daar.
Xeno, het door jou met zeeperd gedeelde Calimero syndroom is nog best te verhelpen, maar een gespleten persoonlijkheid daarboven op kan de weegschaal wel eens naar de andere kant laten doorslaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:20 schreef huiz3nmarkt-0pt1m1st het volgende:
[..]
Ik heb er een kijkje genomen
Het was een trieste bedoening vol azijnzeikerds
Wat is er nou mooier dan een eigen woning
De banken te stimuleren
Je kinderen opzadelen met een enorme staatsschuld
Dood te gaan en ze een goed ingeleefd huis in ruil daarvoor achter te laten
De HRA is de motor van de economie, zonder dat is alles verloren
Dat zeggen de leden van de Jostieband ook.quote:
Huren is helemaal niet erg, dat probeer ik juist duidelijk te makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:23 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Zo erg kan huren toch niet zijn? Leef, wees vrolijk en geniet van je ongekende vrijheid.
Dan is het toch muzikaal en gezelligquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat zeggen de leden van de Jostieband ook.
Damn. Jij komt ook overal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:34 schreef xenobinol het volgende:
Dan is het toch muzikaal en gezellig
Een eigen huis, een plek onder de zonquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:18 schreef huiz3nmarkt-0pt1m1st het volgende:
Die zeepbel site is voor verzuurde huurders die niet kunnen kopen, echte kopers komen hier op fok hun ervaring delen.
Alsof er een bank is die er vertrouwen in heeft dat jij de aflossing kunt betalenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:07 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Jij bent echt stoer, zo wil ik ook zijn, snel een huis kopen...
Was ik even vergeten, negatief op negatief maakt positief.quote:
Sta jij ooit op met een lach op je gezicht? Je komt ook een beetje over als een soort gelovige... Of wacht.. ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:07 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Een eigen huis, een plek onder de zon
Zoals het klokje in het eigen huis tikt, tikt ze nergens
Oost, west, eigen huis best
Huren is voor de buren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit je op lenen?
Ik heb al reeds een kast van een huis gekocht, heb ik mij diep voor in de schulden gestoken. Als het fout gaat krijg ik toch een bail out van de overheid en de huurders die ook belasting betalen mogen dan lekker mee betalen aan mijn kast van een huis. Ze mogen dan voor veel geld de bezemkast huren tijdens de 10 jarige recessie. Uiteraard tegen minstens 5% huurverhoging per jaar, bovenop de inflatie wel te verstaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:07 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Ik zit op een berg schulden, allemaal geleend uiteraard, sparen is voor huurders, lenen is voor kopers. De inflatie moet zijn werk doen om mij van mijn schulden af te helpen want terugbetalen is geen optie, in the long run we're all dead. Laat de mensen die na mij komen mijn rotzooi maar opruimen.quote:Zit je op lenen?
K33s-ThE-k1ngquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:03 schreef Whuzz het volgende:
Nu Kees de Kort nog. Wat zou zijn username worden? Ze1kSn0R?
Schijnbaar heb je de hele dag niets beters te doen dan dit topic te spammen (ligt er eigenlijk een scriptie te verstoffen of ben je gewoon werkloos?). Dat is al irritant genoeg maar dat je vervolgens bij gebrek aan feedback op je calimero posts ook nog met een eigen kloon gaat zitten baggeren is echt vervelend.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:02 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Schijnbaar heb je de hele dag niets beters te doen dan dit topic te spammen (ligt er eigenlijk een scriptie te verstoffen of ben je gewoon werkloos?). Dat is al irritant genoeg maar dat je vervolgens bij gebrek aan feedback op je calimero posts ook nog met een eigen kloon gaat zitten baggeren is echt vervelend.
Deze reeks is niet jouw reeks en dit topic is niet geplaatst in ONZ maar in AEX.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |