Spannendquote:Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ik denk dat ik weet welk boek dat is
Klopt, maar ik zou dat geen hobby willen noemen.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jij bent wilt dat jou geestesverwanten in de EU hier alle macht krijgen en als jij hier ook met een communistisch venus project komt laat dat wel weer zien hoe autoritair je werkelijk bent.
Jezelf verheven voelen door je opleidingquote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Door de PVV zijn er inderdaad veel banen bijgekomen voor lager opgeleiden. Baantjes bij de Provinciale Staten en in de Eerste Kamer zijn nu ook voor hen bereikbaar.![]()
Heel sociaal van Geert.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ik denk dat ik weet welk boek dat is
Precie...eh....uh...lolwut? Communistisch venus project?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jij bent wilt dat jou geestesverwanten in de EU hier alle macht krijgen en als jij hier ook met een communistisch venus project komt laat dat wel weer zien hoe autoritair je werkelijk bent.
Meer megalomanie.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou dat geen hobby willen noemen.
Waarom beveel je Mein Kampf aan? Aan mijn manier van posten kun toch wel merken dat ik die allang heb gelezen?quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jezelf verheven voelen door je opleiding![]()
Wie zegt dat ik hoger opgeleid ben? Deze teksten sta ik totaal niet achter, maar ik krijg elke week een tientje van KoosVogels. Daardoor kan ik net rondkomen.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jezelf verheven voelen door je opleiding![]()
Jij wilt heel erg graag bij het clubje van moreel superieuren horen.
En Koos krijgt dat tientje weer van mij.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hoger opgeleid ben? Deze teksten sta ik totaal niet achter, maar ik krijg elke week een tientje van KoosVogels. Daardoor kan ik net rondkomen.
Dat betekent dat je niet een erg hoog salaris heb en laat dat de reden zijn waarom mensen een hogere opleiding doen.quote:
Ik dacht niet Mein Kampf.quote:
Te leen ja, met rente. Gierig stuk vreten!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef mlg het volgende:
[..]
En Koos krijgt dat tientje weer van mij.
Ik doe er een tientje bij zodat ik mij weer een weekje lekker superieur kan voelen...ahhh...dat voelt wel HEEL lekker aan, hoor. Ik deed tot nu toe alleen adopteer een pup maar ik ga er nu een arme sloeber bij nemen, dat is toch wel superieur.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hoger opgeleid ben? Deze teksten sta ik totaal niet achter, maar ik krijg elke week een tientje van KoosVogels. Daardoor kan ik net rondkomen.
Wat is daar mis mee?quote:
Rente is iets prachtigs. Zelfs jouw user icon was het daarmee eens.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Te leen ja, met rente. Gierig stuk vreten!
Te leen? Hoe kom je daar nou weer bij? Jij poetst mijn schoenen voor dat geld.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Te leen ja, met rente. Gierig stuk vreten!
Ik wilde studeren omdat ik een leuke baan wilde scoren. Zoveel mogelijk geld binnenharken is nooit mijn voornaamste doel geweest.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat betekent dat je niet een erg hoog salaris heb en laat dat de reden zijn waarom mensen een hogere opleiding doen.
Ik leef er zo ongeveer van, en dan hou ik nog geld over om aan armen te geven voor mijn superioriteitsgevoel! Rente rules.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rente is iets prachtigs. Zelfs jouw user icon was het daarmee eens.
Met spuug.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Te leen? Hoe kom je daar nou weer bij? Jij poetst mijn schoenen voor dat geld.
Dat iedereen het met jou eens moet zijn en als ze weigeren met jou filosofische spelletjes mee te doen het domme tokkies zijn.quote:
Ik hou geld over om naar emo's te gooien als ze ergens op de grond zitten. Of om aan andere dingen te verbrassen. Rente rules.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik leef er zo ongeveer van, en dan hou ik nog geld over om aan armen te geven voor mijn superioriteitsgevoel! Rente rules.
En veel van die tokkies verdienen meer dan jou daarom kijk jij naar opleiding dan kan je jezelf verheven voelen.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wilde studeren omdat ik een leuke baan wilde scoren. Zoveel mogelijk geld binnenharken is nooit mijn voornaamste doel geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |