Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Weird, bij mij issie nog als vanouds op de BB zie ik nu.quote:
Ruilen?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weird, bij mij issie nog als vanouds op de BB zie ik nu.
toemaar weer ....quote:
Theepotten.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:33 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm had wel een dubbelzinnigere TT verwacht
Nah, ik hield het netjesquote:Op maandag 17 januari 2011 11:33 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wil je maar al te graag een koffie- of theepot knuffelen, lijkt me.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en wat als je nou een senseo hebt ...
Hij voldoet prima aan de verwachtingen hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 11:33 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij kan ik wel vrij zeker stellen dat ze dat niet is hoorquote:
Inderdaad, had niet nagedacht over 'potten'.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij voldoet prima aan de verwachtingen hoor..
Ik had ook 'Waar men eerst zuigt en daarna dweilt' kunnen maken, maar LL was al klaar met het huishouden zei ze.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad, had niet nagedacht over 'potten'.
oookeeee.....quote:Op maandag 17 januari 2011 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik wel vrij zeker stellen dat ze dat niet is hoor![]()
![]()
...
Jij boefje!quote:
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die kinderverhalen![]()
Druk druk druk hier, dus denk niet dat ik nog veel tijd heb om te fokken...
quote:
ik vergeet gewoon de belangrijkstequote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die kinderverhalen![]()
Druk druk druk hier, dus denk niet dat ik nog veel tijd heb om te fokken...
Slachtoffersquote:Op maandag 17 januari 2011 11:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin in.
Maar ik heb geen slachtoffers.
Ja, lach jij maarquote:Op maandag 17 januari 2011 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
ik vergeet gewoon de belangrijkste![]()
ik heb paardje gedaan voor thijs![]()
thijs: hihihi
thijs: wat hoor ik?
thijs: paardje
Thijs: meneer ook paardje?
wok: zal ik een paardje doen?
thijs: ja
wok: hihihih bwrrrrr
thijs:![]()
thijs: nog keer
en nu moet Nienke het ook zo doen![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Slachtoffers![]()
!?
Wat ben je van plan, dude?
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet ie met jou paarje rijdenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef Barretje80 het volgende:
lunch!![]()
en wok... doe je wel vaker paardje??![]()
Je laaaaaaaaaaat het, hequote:
Mag ik ook paardje bij jou doen?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef Barretje80 het volgende:
lunch!![]()
Waarom lees ik daar nou 'hitsige hengst doen' tussen de regels doorquote:Op maandag 17 januari 2011 11:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik ook paardje bij jou doen?
PWNquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil best paardjerijden met ST hoor.
ik doe wel vaker paardjequote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef Barretje80 het volgende:
lunch!![]()
Moet je dan op een erwt gaan slapen in een roze jurk?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe wel vaker paardjeen ook hondje, of poes
![]()
of prinses
paardje rijden paarje rijden..quote:
ik doe ook wel eens aap..of geit...of olifant, inclusief slurfquote:Op maandag 17 januari 2011 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
of prinses
met slurfquote:Op maandag 17 januari 2011 11:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe ook wel eens aap..of geit...of olifant, inclusief slurf
in zo'n mooie roze jurk ja??quote:Op maandag 17 januari 2011 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
of prinses
Met slurfquote:Op maandag 17 januari 2011 11:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn typkunsten vandaag zijn beneden peil ik weet hetquote:Op maandag 17 januari 2011 11:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
paardje rijden paarje rijden..
hoe je het ook noemt..
er dient gereden te worden!
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, prinsesje, een olifant met slurfquote:
olifantenslurf, hmhmquote:Op maandag 17 januari 2011 11:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je dan op een erwt gaan slapen in een roze jurk?.
quote:
geen roze jurkquote:Op maandag 17 januari 2011 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, prinsesje, een olifant met slurf
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
geen roze jurkdie past papa niet
![]()
wel met makeupen haar elastiekjes, en kroontje
Precies, en die dan doenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
http://gallery.unfix.org/misc/?picture=17 (NSFW) ?
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Boefje!quote:
zie je wel......quote:Op maandag 17 januari 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik hoef alleen maar iets met mijn arm te doen, en met mijn hand
Uhuhquote:
of jij geeft gewoon te veel toequote:Op maandag 17 januari 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
zie je wel......
meiden zijn niet zo snel tevreden.....
Mwa redelijk. Beetje gespannen, want ik moet de deur nog uit. Vanmorgen niet durven werken..quote:
aan vrouwen wel jaquote:Op maandag 17 januari 2011 11:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
of jij geeft gewoon te veel toe
dan weet je meer als mij ...quote:Op maandag 17 januari 2011 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wil je maar al te graag een koffie- of theepot knuffelen, lijkt me.
Hmmm, da's minder kerelquote:Op maandag 17 januari 2011 11:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk. Beetje gespannen, want ik moet de deur nog uit. Vanmorgen niet durven werken..
![]()
En ik moet eigenlijk nog naar het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor de uitslag van een jaarlijks onderzoek..
En met jou?
in Zwolle?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb volgende week cursus zie ik net
Okee, mooiquote:Op maandag 17 januari 2011 11:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm, da's minder kerel![]()
Ik mag niet klagen, ben druk in de weer in Almere met werk (en hier posten ook...)
tong80....quote:
goed ideequote:Op maandag 17 januari 2011 12:11 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zometeen eens lunchen
kijken of ik een smakelijk hapje zie
Deze is nog niet zo oud. Ik heb geen beeld, het geeft wel achtergrondlicht maar daarmee houdt het ook op.quote:
Ik zou hem best wel een keer irl willen zienquote:Op maandag 17 januari 2011 12:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij wil je dat heul niet
Misschien dat er ergens een vrouwentennis wedstrijd op is..quote:Op maandag 17 januari 2011 12:11 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:11 schreef Koen66 het volgende:
hmmmmmquote:Op maandag 17 januari 2011 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar heb ik ook wel zin in...
jawel hoor, ff goed zoekenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
teeveepee, ik mag dat want er zit geen knop in de mobi(e)le layout
Dat gaat dan een hoge score worden, als het zo doorgaatquote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef Koen66 het volgende:
damn ik ben erg vandaag
Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 12:03 uur
01. 062 Koen66
02. 062 wel.o.k
03. 055 goldfinger1963
kijken of ik beven wok uit kan komenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat dan een hoge score worden, als het zo doorgaat
nou ehm..nietsquote:
Smakelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 12:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijken of ik beven wok uit kan komen
Nu eten
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ehm..niets![]()
ik ga nu op zoek
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens een aantal koffiekenners is Senseo een goede manier om je smaakpapillen te pestenquote:
Senseoquote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens een aantal koffiekenners is Senseo een goede manier om je smaakpapillen te pesten.
Anders ik welquote:Op maandag 17 januari 2011 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar heb ik ook wel zin in...
ach tis weer es iets anders dan bier of waterquote:
onverzadigbaar tiepje zeker?quote:
jij bent natuurlijk ook geheeeeeeeeeeel onschuldigquote:Op maandag 17 januari 2011 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof ik zoiets dubbelzinnigs bedoelde.
ik ben geen potquote:
Whehehequote:Op maandag 17 januari 2011 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
Eitje misschien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
jij bent natuurlijk ook geheeeeeeeeeeel onschuldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey lekkerrr ding !quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.que?
Llquote:![]()
![]()
Jaquote:
Niet, danquote:[..]
jij bent natuurlijk ook geheeeeeeeeeeel onschuldig
Nee, das waarquote:[..]
ik ben geen pot
Ik zit nog te lunchenquote:[..]
Whehehe![]()
[..]
![]()
zo heb ik verder nog wat gemist?
Mijn lunch was lekker
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eitje misschien?
nsfwJummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
daarom doeiquote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef Ladylike het volgende:
tjonge, die middagpauze van de kleine is kort, over 9 minuten kan ik alweer vertrekken
Skatjuhquote:
Hey mopquote:
Weer wegquote:
whehehe beter te vroeg, dan te laatquote:
[..]
Eitje misschien?
nsfwGeen moedermelk, maar moedereitjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
quote:
* suikertaartje gooit een paar eitjes in een panquote:
[..]
Eitje misschien?
nsfwlekkere eitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de jouwe?Same shit, different day
SC hopper present
welkom terugquote:
jah duhhhh wie nietquote:
kom je nog terug of ?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welkom terug
zo, nog 3 minuten... kleine maar voorbereiden
Toch wel met peper en zout en bacon he?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
* suikertaartje gooit een paar eitjes in een pan
ik moest aan andere eitjes denken toen er NSFW stondquote:
Hopelijk wel, anders heb ik een ongeluk gehadquote:
Ehm nee, zo'n figuur heb ik nietquote:
Ik denk wel meer mensenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik moest aan andere eitjes denken toen er NSFW stond![]()
uiteraardquote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef STING het volgende:
[..]
Toch wel met peper en zout en bacon he?
en jij dan maar weerquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welkom terug
zo, nog 3 minuten... kleine maar voorbereiden
heb een lekkere gezonde salade genomenquote:
Heyquote:
DMTAquote:
speelse sweetiequote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Jasje voor Thijs besteld![]()
En nu gaan we even spelen![]()
Hey PGRquote:
Speel zequote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Hey Llquote:Op maandag 17 januari 2011 12:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey
[..]
DMTA
(en nee, das geen typfout)
Die ene die je van het weekend liet zien?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Als je je muist boven de tekst uit die eerdere post houdt, dan zie je een verborgen stukje tekst dat ik er in had gestoptquote:
Weet je al dat deze maandag geldt als depressiefste maandag van het jaar? Dat schijnt zo te zijn, de derde maadag van januari zien mensen als de somberste dag van het jaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef STING het volgende:
Happy Blue Monday![]()
Eindelijk een feestdag voor ons modjes
hmmm ziet er qua somberheid buiten minder erg uit dan vrijdag nota benequote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Weet je al dat deze maandag geldt als depressiefste maandag van het jaar? Dat schijnt zo te zijn, de derde maadag van januari zien mensen als de somberste dag van het jaar.
Misschien willen de beheerders van de site jullie wat vertellen dat ze uitgerekend vandaag een feestdag voor jullie bedenken.
Nee, jij bent mooierquote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm nee, zo'n figuur heb ik niet
Het heeft ook niks met het weer van doen, maar het schijnt zo te zijn dat mensen deze dag als somber ervaren.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ziet er qua somberheid buiten minder erg uit dan vrijdag nota bene
toen bleef het echt de hele dag donker zowat
hmmm da's dan weer minderquote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het heeft ook niks met het weer van doen, maar het schijnt zo te zijn dat mensen deze dag als somber ervaren.
En een eng detail is dat een buurman van mij ooit een keer zelfmoord pleegde op deze dag.
Je hebt een gebroken hart en daar laat je de dokter naar kijken?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef Trevland het volgende:
Stomme zij![]()
zo maar eens zien of ik bij de dokter terecht kan
haha zat ook aan zoiets te denkenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een gebroken hart en daar laat je de dokter naar kijken?
I know, I know, ik probeerde er een positieve wending aan te geven.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Weet je al dat deze maandag geldt als depressiefste maandag van het jaar? Dat schijnt zo te zijn, de derde maadag van januari zien mensen als de somberste dag van het jaar.
Misschien willen de beheerders van de site jullie wat vertellen dat ze uitgerekend vandaag een feestdag voor jullie bedenken.
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een gebroken hart en daar laat je de dokter naar kijken?Ben laatst met judo met mijn zij op iemand zijn benen terecht gekomen en nu is het hopeloos en heeft het wel lang genoeg geduurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, een andere zij dus dan ik dachtquote:Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben laatst met judo met mijn zij op iemand zijn benen terecht gekomen en nu is het hopeloos en heeft het wel lang genoeg geduurd
Nee tussen haar en mij gaat het goedquote:Op maandag 17 januari 2011 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, een andere zij dus dan ik dacht![]()
.
Maar wel verstandig om dan even naar de dokter te gaan.
Wat dacht jij dan, viespeuk?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, een andere zij dus dan ik dacht![]()
.
Maar wel verstandig om dan even naar de dokter te gaan.
Dat ze dat maar laatquote:Op maandag 17 januari 2011 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht aan een vrouw die zijn hart had gebroken.
Gewoon niet denkenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht aan een vrouw die zijn hart had gebroken.
ik dobber aan een opblaaspop door de Lekquote:
De kamer van broermuck is leeggespoeld?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik dobber aan een opblaaspop door de Lek
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kamer van broermuck is leeggespoeld?.
Is het daar nu niet een beetje fris voor?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is drijven of verzuipen hier.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het daar nu niet een beetje fris voor?
Ik ben er alweerquote:
Ik snap het nog steeds nietquote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je je muist boven de tekst uit die eerdere post houdt, dan zie je een verborgen stukje tekst dat ik er in had gestopt.
Heyquote:
Hou es op met dat geslijmquote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij bent mooier.
Vinnik dan toch.
quote:
Hoezo, gaat die bij een vriendje spelen?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er alweer
[..]
Ik snap het nog steeds niet
[..]
Hey
[..]
Hou es op met dat geslijm![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
En nu 2 kindjes in bed gooien. Ik hoef er om 15:10 niet eruit om Sander op te halenheeeeeeeerlijk
Welkom terugquote:
Ga hier dan eens met je muispijl boven hangen...quote:[..]
Ik snap het nog steeds niet
quote:[..]
Hey
[..]
Hou es op met dat geslijm![]()
Heerlijk!quote:[..]
![]()
![]()
![]()
En nu 2 kindjes in bed gooien. Ik hoef er om 15:10 niet eruit om Sander op te halenheeeeeeeerlijk
Juistquote:Op maandag 17 januari 2011 13:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, gaat die bij een vriendje spelen?
Stomme trucjesquote:Op maandag 17 januari 2011 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Welkom terug
[..]
Ga hier dan eens met je muispijl boven hangen...
[..]
[..]
Heerlijk!
Thnx Koenquote:
Houden zoquote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef Toekito het volgende:
Nee gein allemaal water is stabiel net onder de kade. Niks aan het handje.
Ik zal nog een keer naar het toilet gaan. Komt het er net overquote:
Wel handigquote:Op maandag 17 januari 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Juist
[..]
Stomme trucjes
Nerds
[..]
Thnx Koen
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Juist
[..]
Stomme trucjes
Nerds
[..]
Thnx Koen
trevquote:
Ja wel goed hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel handig
Hoe gaat het dan met je kleine man?
Haiquote:
3x rukken?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo nog es ff 15min pauzeren
wat zal ik nu eens gaan doen ...
hihi?quote:
In dat geval ben je de 'bwrrrrr' vergetenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik doe een paard na voor het geval Thijs meeleest.
Wil je bij mij ook ff komen zuigen?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel goed hoorhoest niet zoveel meer gelukkig.
[..]
Hai![]()
![]()
[..]
3x rukken?
[..]
hihi?nee alleen keiharde neuqseks
Zo en dan nu kinderen naar bed brengen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 13:03 uur
01. 082 Koen66
02. 066 wel.o.k
03. 058 DaMart
04. 055 goldfinger1963
05. 052 pgrferrari
06. 049 suikertaartje
er is er maar 1 die dat heeel ggoed kanquote:Op maandag 17 januari 2011 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik doe een paard na voor het geval Thijs meeleest.
Ook goedquote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb er niet zoveel nog?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:21 schreef Koen66 het volgende:
wat erg, ik hou maar ff m'n klep komende tijd
[..]
het is je gelukt hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 13:21 schreef Koen66 het volgende:
wat erg, ik hou maar ff m'n klep komende tijd
[..]
naar bovenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik ben naar bovenik zie je daar wel
Gelukkig maarquote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haiquote:[..]
Hai![]()
![]()
In een kwartierquote:[..]
3x rukken?
Keiharde neuqseksquote:[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is er maar 1 die dat heeel ggoed kan
Ik ben ook pas net aan de cursus 'Paardimiteren' begonnenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval ben je de 'bwrrrrr' vergeten.
die zijn al opquote:Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
waarom heb ik opeens trek in gebakken ei......
zo zo jij hebt grote verwachtingen ....quote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hai![]()
![]()
[..]
3x rukken?
[..]
ik zal je wel wat bijspijkeren binnenkort (hoop ik)quote:Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook pas net aan de cursus 'Paardimiteren' begonnen.
thanks, koffie op m'n keyboardquote:Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk jij meteen aan anale seks?.
20 cm, zekerquote:Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zo zo jij hebt grote verwachtingen ....
Liebchenquote:
ellowquote:
iddquote:Op maandag 17 januari 2011 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
zo... tempo zit er weer lekker in hier
ja zeker weten 20+ ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:
Haiquote:
Vanaf de begane grondquote:
Liebchenquote:
Helleuquote:
MDquote:Op maandag 17 januari 2011 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
zo... tempo zit er weer lekker in hier
Liefjuhquote:
skatquote:
marijkequote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja zeker weten 20+ ...op fok is alles 20+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trevquote:
morgen ga ik ondergronds kruipen omdat wrs woensdag een herontdekte, opengebroken groeve weer wordt afgesloten met een cementprop
Kan ik iig nog foto's maken
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
Schoonheidquote:
Alles?quote:
hihiquote:
Ik iig welquote:
Met groot buitenzwembad voor de deur, hmmquote:
jups erg groot zeg maarquote:Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Met groot buitenzwembad voor de deur, hmm?
Jah thanxquote:Op maandag 17 januari 2011 13:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyyyy welcome back op deze mooie locatie
quote:
hoi:*quote:Hai
Moet lukken toch?quote:In een kwartier?
quote:Keiharde neuqseks![]()
!
Dat heb ik wel vaker... think BIG jeweetzquote:Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zo zo jij hebt grote verwachtingen ....
Pics, or.....quote:
Marijkjequote:
aaaaahwquote:
Ik ook...quote:
toch haal je me niet inquote:
*knuff*quote:
veeulste gevaarlijk met al dat schroothoutquote:Op maandag 17 januari 2011 13:36 schreef Toekito het volgende:
hej WOKmet nieuw plaatje zelfs
[ afbeelding ] kijk MPG hier mag je les gaan geven voortaan!
das veel waterquote:Op maandag 17 januari 2011 13:36 schreef Toekito het volgende:
hej WOKmet nieuw plaatje zelfs
[ afbeelding ] kijk MPG hier mag je les gaan geven voortaan!
Ja, gelukkig maarquote:Op maandag 17 januari 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
erg blij mee dat het daar bij bleef zeg maar. Geen koorts en geen hangerige Koen
Nou, dan moet je die drie keer wel heel snel afwerkenquote:[..]
hoi:*
[..]
Moet lukken toch?
nuquote:[..]
jup
Whehequote:[..]
Dat heb ik wel vaker... think BIG jeweetz![]()
Die ga ik hier toch zeker niet postenquote:[..]
Pics, or.....
duckiequote:
Dankquote:Op maandag 17 januari 2011 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuff*
[..]
veeulste gevaarlijk met al dat schroothout
leuk dat je er even wasquote:Op maandag 17 januari 2011 13:37 schreef Ladylike het volgende:
holy fick, 191 mailtjes
hoezo meer als een half jaar niet meer gekeken
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:48 schreef Bos81 het volgende:
Die ene die je van het weekend liet zien?
omdat de tijd dat je kan bellen te kort is?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:38 schreef Trevland het volgende:
Waarom moeten er nu ook zo veel mensen naar de dokter bellen
quote:
Dat lukt mij niet hoor, en dat is niet mijn schuldquote:Op maandag 17 januari 2011 13:36 schreef MPG het volgende:
Nou, dan moet je die drie keer wel heel snel afwerken...
quote:nu?
Mijn PM is beschikbaarquote:Die ga ik hier toch zeker niet posten...
popiejuffie ben jequote:Op maandag 17 januari 2011 13:37 schreef Ladylike het volgende:
holy fick, 191 mailtjes
Het is maandagquote:Op maandag 17 januari 2011 13:38 schreef Trevland het volgende:
Waarom moeten er nu ook zo veel mensen naar de dokter bellen
Hoiquote:
ajaxquote:
Eindelijk verbondenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat de tijd dat je kan bellen te kort is?
dat is bij mij per dagquote:Op maandag 17 januari 2011 13:37 schreef Ladylike het volgende:
holy fick, 191 mailtjes
is al opgeruimdquote:
juist...quote:
gierepierquote:
giertjequote:
Niet eerst even als spam aangemerkt, zodat je de volgende keer minder werk hebt aan het opruimen van de mail?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
juist...
Nja, CTRL A, dan even unchecken wat ik toch wilde bewaren en dan idd DEL
heey babequote:
wokkiequote:
batsmanquote:
Dat is ook heel logischquote:Op maandag 17 januari 2011 13:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eindelijk verbonden
en kan ik er pas morgen vroeg terecht
Hey gierquote:
have funquote:
sommigequote:Op maandag 17 januari 2011 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet eerst even als spam aangemerkt, zodat je de volgende keer minder werk hebt aan het opruimen van de mail?
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet hoor, en dat is niet mijn schuld
Jaquote:[..]
kom je ?
quote:[..]
Mijn PM is beschikbaar
rustig en daar?quote:
douche ze trevquote:
3quote:Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
wat zal ik nu eens gaan doen....
1) mail beantwoorden
2) documentatie maken
3) in slaap vallen
4) fokken
5) koffie pakken
begin bij 5) en ga omhoogquote:Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
1) mail beantwoorden
2) documentatie maken
3) in slaap vallen
4) fokken
5) koffie pakken
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
1) mail beantwoorden
2) documentatie maken
3) in slaap vallen
4) fokken
5) koffie pakken
mij vertellen welk liedje ik nu moet luisterenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
1) mail beantwoorden
2) documentatie maken
3) in slaap vallen
4) fokken
5) koffie pakken
Achtereenvolgens 5, 4 en 3.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
1) mail beantwoorden
2) documentatie maken
3) in slaap vallen
4) fokken
5) koffie pakken
eerst 5 en dan 4quote:
Ook ff lekker rustigquote:
In deze volgorde 5,4,1,2,3quote:Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
1) mail beantwoorden
2) documentatie maken
3) in slaap vallen
4) fokken
5) koffie pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |