jah duhhhh wie nietquote:
kom je nog terug of ?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welkom terug
zo, nog 3 minuten... kleine maar voorbereiden
Toch wel met peper en zout en bacon he?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
* suikertaartje gooit een paar eitjes in een pan
ik moest aan andere eitjes denken toen er NSFW stondquote:
Hopelijk wel, anders heb ik een ongeluk gehadquote:
Ehm nee, zo'n figuur heb ik nietquote:
Ik denk wel meer mensenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik moest aan andere eitjes denken toen er NSFW stond![]()
uiteraardquote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef STING het volgende:
[..]
Toch wel met peper en zout en bacon he?
en jij dan maar weerquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welkom terug
zo, nog 3 minuten... kleine maar voorbereiden
heb een lekkere gezonde salade genomenquote:
Heyquote:
DMTAquote:
speelse sweetiequote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Jasje voor Thijs besteld![]()
En nu gaan we even spelen![]()
Hey PGRquote:
Speel zequote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Hey Llquote:Op maandag 17 januari 2011 12:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey
[..]
DMTA
(en nee, das geen typfout)
Die ene die je van het weekend liet zien?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Als je je muist boven de tekst uit die eerdere post houdt, dan zie je een verborgen stukje tekst dat ik er in had gestoptquote:
Weet je al dat deze maandag geldt als depressiefste maandag van het jaar? Dat schijnt zo te zijn, de derde maadag van januari zien mensen als de somberste dag van het jaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef STING het volgende:
Happy Blue Monday![]()
Eindelijk een feestdag voor ons modjes
hmmm ziet er qua somberheid buiten minder erg uit dan vrijdag nota benequote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Weet je al dat deze maandag geldt als depressiefste maandag van het jaar? Dat schijnt zo te zijn, de derde maadag van januari zien mensen als de somberste dag van het jaar.
Misschien willen de beheerders van de site jullie wat vertellen dat ze uitgerekend vandaag een feestdag voor jullie bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |