Anders ik welquote:Op maandag 17 januari 2011 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar heb ik ook wel zin in...
ach tis weer es iets anders dan bier of waterquote:
onverzadigbaar tiepje zeker?quote:
jij bent natuurlijk ook geheeeeeeeeeeel onschuldigquote:Op maandag 17 januari 2011 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof ik zoiets dubbelzinnigs bedoelde.
ik ben geen potquote:
Whehehequote:Op maandag 17 januari 2011 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vergeet gewoon de belangrijkste![]()
ik heb paardje gedaan voor thijs![]()
thijs: hihihi
thijs: wat hoor ik?
thijs: paardje
Thijs: meneer ook paardje?
wok: zal ik een paardje doen?
thijs: ja
wok: hihihih bwrrrrr
thijs:![]()
thijs: nog keer
en nu moet Nienke het ook zo doen![]()
quote:
Eitje misschien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
jij bent natuurlijk ook geheeeeeeeeeeel onschuldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey lekkerrr ding !quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.que?
Llquote:![]()
![]()
Jaquote:
Niet, danquote:[..]
jij bent natuurlijk ook geheeeeeeeeeeel onschuldig
Nee, das waarquote:[..]
ik ben geen pot
Ik zit nog te lunchenquote:[..]
Whehehe![]()
[..]
![]()
zo heb ik verder nog wat gemist?
Mijn lunch was lekker
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eitje misschien?
nsfwJummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
daarom doeiquote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef Ladylike het volgende:
tjonge, die middagpauze van de kleine is kort, over 9 minuten kan ik alweer vertrekken
Skatjuhquote:
Hey mopquote:
Weer wegquote:
whehehe beter te vroeg, dan te laatquote:
[..]
Eitje misschien?
nsfwGeen moedermelk, maar moedereitjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
quote:
* suikertaartje gooit een paar eitjes in een panquote:
[..]
Eitje misschien?
nsfwlekkere eitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de jouwe?Same shit, different day
SC hopper present
welkom terugquote:
jah duhhhh wie nietquote:
kom je nog terug of ?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welkom terug
zo, nog 3 minuten... kleine maar voorbereiden
Toch wel met peper en zout en bacon he?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
* suikertaartje gooit een paar eitjes in een pan
ik moest aan andere eitjes denken toen er NSFW stondquote:
Hopelijk wel, anders heb ik een ongeluk gehadquote:
Ehm nee, zo'n figuur heb ik nietquote:
Ik denk wel meer mensenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik moest aan andere eitjes denken toen er NSFW stond![]()
uiteraardquote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef STING het volgende:
[..]
Toch wel met peper en zout en bacon he?
en jij dan maar weerquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welkom terug
zo, nog 3 minuten... kleine maar voorbereiden
heb een lekkere gezonde salade genomenquote:
Heyquote:
DMTAquote:
speelse sweetiequote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Jasje voor Thijs besteld![]()
En nu gaan we even spelen![]()
Hey PGRquote:
Speel zequote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Hey Llquote:Op maandag 17 januari 2011 12:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey
[..]
DMTA
(en nee, das geen typfout)
Die ene die je van het weekend liet zien?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Als je je muist boven de tekst uit die eerdere post houdt, dan zie je een verborgen stukje tekst dat ik er in had gestoptquote:
Weet je al dat deze maandag geldt als depressiefste maandag van het jaar? Dat schijnt zo te zijn, de derde maadag van januari zien mensen als de somberste dag van het jaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef STING het volgende:
Happy Blue Monday![]()
Eindelijk een feestdag voor ons modjes
hmmm ziet er qua somberheid buiten minder erg uit dan vrijdag nota benequote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Weet je al dat deze maandag geldt als depressiefste maandag van het jaar? Dat schijnt zo te zijn, de derde maadag van januari zien mensen als de somberste dag van het jaar.
Misschien willen de beheerders van de site jullie wat vertellen dat ze uitgerekend vandaag een feestdag voor jullie bedenken.
Nee, jij bent mooierquote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm nee, zo'n figuur heb ik niet
Het heeft ook niks met het weer van doen, maar het schijnt zo te zijn dat mensen deze dag als somber ervaren.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ziet er qua somberheid buiten minder erg uit dan vrijdag nota bene
toen bleef het echt de hele dag donker zowat
hmmm da's dan weer minderquote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het heeft ook niks met het weer van doen, maar het schijnt zo te zijn dat mensen deze dag als somber ervaren.
En een eng detail is dat een buurman van mij ooit een keer zelfmoord pleegde op deze dag.
Je hebt een gebroken hart en daar laat je de dokter naar kijken?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef Trevland het volgende:
Stomme zij![]()
zo maar eens zien of ik bij de dokter terecht kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha zat ook aan zoiets te denkenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een gebroken hart en daar laat je de dokter naar kijken?
I know, I know, ik probeerde er een positieve wending aan te geven.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Weet je al dat deze maandag geldt als depressiefste maandag van het jaar? Dat schijnt zo te zijn, de derde maadag van januari zien mensen als de somberste dag van het jaar.
Misschien willen de beheerders van de site jullie wat vertellen dat ze uitgerekend vandaag een feestdag voor jullie bedenken.
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een gebroken hart en daar laat je de dokter naar kijken?Ben laatst met judo met mijn zij op iemand zijn benen terecht gekomen en nu is het hopeloos en heeft het wel lang genoeg geduurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, een andere zij dus dan ik dachtquote:Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben laatst met judo met mijn zij op iemand zijn benen terecht gekomen en nu is het hopeloos en heeft het wel lang genoeg geduurd
Nee tussen haar en mij gaat het goedquote:Op maandag 17 januari 2011 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, een andere zij dus dan ik dacht![]()
.
Maar wel verstandig om dan even naar de dokter te gaan.
Wat dacht jij dan, viespeuk?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, een andere zij dus dan ik dacht![]()
.
Maar wel verstandig om dan even naar de dokter te gaan.
Dat ze dat maar laatquote:Op maandag 17 januari 2011 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht aan een vrouw die zijn hart had gebroken.
Gewoon niet denkenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht aan een vrouw die zijn hart had gebroken.
ik dobber aan een opblaaspop door de Lekquote:
De kamer van broermuck is leeggespoeld?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik dobber aan een opblaaspop door de Lek
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kamer van broermuck is leeggespoeld?.
Is het daar nu niet een beetje fris voor?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is drijven of verzuipen hier.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het daar nu niet een beetje fris voor?
Ik ben er alweerquote:
Ik snap het nog steeds nietquote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je je muist boven de tekst uit die eerdere post houdt, dan zie je een verborgen stukje tekst dat ik er in had gestopt.
Heyquote:
Hou es op met dat geslijmquote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij bent mooier.
Vinnik dan toch.
quote:
Hoezo, gaat die bij een vriendje spelen?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er alweer
[..]
Ik snap het nog steeds niet
[..]
Hey
[..]
Hou es op met dat geslijm![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
En nu 2 kindjes in bed gooien. Ik hoef er om 15:10 niet eruit om Sander op te halenheeeeeeeerlijk
Welkom terugquote:
Ga hier dan eens met je muispijl boven hangen...quote:[..]
Ik snap het nog steeds niet
quote:[..]
Hey
[..]
Hou es op met dat geslijm![]()
Heerlijk!quote:[..]
![]()
![]()
![]()
En nu 2 kindjes in bed gooien. Ik hoef er om 15:10 niet eruit om Sander op te halenheeeeeeeerlijk
Juistquote:Op maandag 17 januari 2011 13:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, gaat die bij een vriendje spelen?
Stomme trucjesquote:Op maandag 17 januari 2011 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Welkom terug
[..]
Ga hier dan eens met je muispijl boven hangen...
[..]
[..]
Heerlijk!
Thnx Koenquote:
Houden zoquote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef Toekito het volgende:
Nee gein allemaal water is stabiel net onder de kade. Niks aan het handje.
Ik zal nog een keer naar het toilet gaan. Komt het er net overquote:
Wel handigquote:Op maandag 17 januari 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Juist
[..]
Stomme trucjes
Nerds
[..]
Thnx Koen
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Juist
[..]
Stomme trucjes
Nerds
[..]
Thnx Koen
trevquote:
Ja wel goed hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel handig
Hoe gaat het dan met je kleine man?
Haiquote:
3x rukken?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo nog es ff 15min pauzeren
wat zal ik nu eens gaan doen ...
hihi?quote:
In dat geval ben je de 'bwrrrrr' vergetenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik doe een paard na voor het geval Thijs meeleest.
Wil je bij mij ook ff komen zuigen?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel goed hoorhoest niet zoveel meer gelukkig.
[..]
Hai![]()
![]()
[..]
3x rukken?
[..]
hihi?nee alleen keiharde neuqseks
Zo en dan nu kinderen naar bed brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |