abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91656203
Even wachten snapt ze hier wel er goed. Als ik vraag of ze iets voor me wil pakken of opruimen hoor ik bijna standaard "even wachten" om vervolgens soms erg lang te moeten wachten tot het gebeurd ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 januari 2011 @ 13:46:54 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91657244
vanaf morgen kan ik een strafplek inrichten op de gang mocht het nodig zijn. Er komt een knip op de kelderdeur (daar kan de wbv geen bezwaar tegen hebben volgens m'n schoonvader die onverwacht op de stoep stond). Ik hoop het zo min mogelijk nodig te hebben, maar in case of is de mogelijkheid er in ieder geval :)

En ik had het vanmorgen wel over dat ik jan moest afleren dingen naar m'n hoofd te gooien, maar ik geloof dat ik zelf moet leren wat consequenter te zijn (lang leve de kookwekker, niet alleen handig voor Jan, maar ook voor mezelf qua tijd in de gaten houden :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91658886
Van,legen zat jen in dr poephoek, ik had het even niet door want ik was aan het stofzuigen. Maar ik was optijd!!! Ze moest inderdaad poepen en durfde het zo op de wc te doen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:22:40 #94
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_91659058
Heeft jen een speciale poephoek? Dat is handig. Die van mij poept gewoon overal. Wel met een hoop herrie en rood/paars aanlopend gezicht. :D
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_91661523
Seb kijkt eerst met van die oogjes waarmee hij alles voor elkaar krijgt. Hij is net puss uit Shrek

en als dat geen effect heeft dan barst hij in brullen uit. Helaas voor hem heeft dat al helemaal geen effect :D

Overigens is hij wel heel erg bezig met luiers en potjes, gisteravond net voor het naar bed gaan:

Beer moest ook een luier om

Nou, het lukte niet om beer een luier om te geven, geen luier? dan op het potje!
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:57:52 #96
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_91663599
Ik kom hier vast een beetje meelezen aangezien de kleine dame volgende week alweer 2 word!
Afgelopen tijd niet vaak op Fok geweest maar ga mijn best doen wat vaker te komen ;)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:48:45 #97
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_91668412
Ben ik de was aan het opvouwen, staat Beppie ineens achter me 'mama plas uit billen, kom mee!'
Heeft ze zelf alles uitgetrokken en op de pot geplast :D
Dat is nog eens zindelijkheidstraining :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_91668518
Jaaaaaaaaa!!!!!! Gaan ze weer gelijk op.
pi_91704756
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef Ticootje het volgende:
Kind erachter.
"En verhuizen", zei mijn oma dan.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:08:38 #100
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_91708744
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ben ik de was aan het opvouwen, staat Beppie ineens achter me 'mama plas uit billen, kom mee!'
Heeft ze zelf alles uitgetrokken en op de pot geplast :D
Dat is nog eens zindelijkheidstraining :D
Kijk, zo moet je het hebben! Goed zeg!

Marlien zet ik met regelmaat (dat is: bij het verschonen) op de wc en gisteren heeft ze voor het eerst een plasje laten gaan!
Zelf aangeven dat ze moet doet ze niet, ook is niet zichtbaar als ze 'bezig' is. En als je ernaar vraagt, ontkent ze altijd (ook al ruik je wat anders...)
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_91718026
Hier ook vandaag uit haar zelf een plas..
Maar nu wil ze geen luier meer om :{ overdag is dat geen probleem maar 's nachts ben ik daar niet zo blij mee. :X
pi_91718861
Je kan het proberen. Maak je haar even wakker als je zelf naar bed gaat en zodra ze wakker is in de ochtend. Gaat het mis, waarschijnlijk, kun je uitleggen waarom er ' s nachts nog even een luier om moet.
pi_91718909
Hier in de middag gaat er ook een luier aan voor het slaapje, ze mag zelf de kleur kiezen.
pi_91719420
Ja ik heb het uit proberen te leggen en dat dan het bed nat is.. Dat ze wel zonder luier mag als ze altijd op het potje gaat. Haar oplossing was heel simpel ze ging dan wel op de grond slapen :')
Ze heeft nu een luier om, in haar boosheid toch aangetrokken en daarna was ze zo boos dat hij nog niet uit gedaan is..Ik ben benieuwd wat de nacht ons gaat brengen :+
pi_91720297
Je hebt waterdicht molton hè? Ik zou zeggen laat het haar maar voelen dan. Ik zou er niet zo'n probleem van maken, mits het niet mijn bed is. Als ze dan in de nacht nat is dan is het een kwestie van pyjama verschonen en luier aan en doormarsen in mijn bed. De troep ruim ik de volgende dag wel op, maar dan heb ik meteen laten zien en voelen dat het echt nog niet lukt.
pi_91721685
mnee ze slaapt bij mij.. anders had ik niet moeilijk gedaan idd.
pi_91721817
Dan is het een ander verhaal. Ik weiger om 's nachts mijn bed te moeten verschonen.
pi_91721834
Soberso, ik weiger nachtwerk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 januari 2011 @ 21:28:31 #109
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91723434
dat probleem heb ik (gelukkig) nog niet, ik mag alleen niet meer helpen als hij z'n luier afdoet voor het douchen. ik was vanavond net op tijd, hij had z'n luier af, en stond al bijna te plassen tijdens het weggooien van z'n luier :X ik kon 'm nog net oppakken en in de douche deponeren ..
overigens wel mooi is dat ik papa even een opfrisser heb gegeven:"Als zelfs Jan z'n vuile kleding uit zichzelf in de wasmand gooit, moet jij dat helemaal kunnen! dus als het er voortaan naast ligt, was ik het niet meer".. hij werd rood en heeft gezegd het voortaan op de overloop in de wasmand te doen :P
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_91727736
Jeetje, al die zindelijkheidsperikelen, dat lijkt voor ons echt eeuwen geleden.
Meike was 2,5 jaar toen ze zindelijk werd, en dat ging al heel snel goed.
Snachts niet, dat heeft ook nog een hele tijd geduurd. En nu nog, laten we haar even plassen voor we zelf gaan slapen.

En verder mag Meike as woensdag beginnen met wennen op de basisschool.
Ze is wel heel trots dat ze al zo groot is enzo.
Afgelopen woensdag kennis gemaakt met de juf, toen was Meike heel verlegen, helemaal aan mij hangen enzo.
Er zitten maar een stuk of 6 kindjes in de klas (instroomgroep) Dat is wel lekker, kan ze mooi rustig beginnen.
Alleen jammer dat haar vriendin van de creche bij hoog en laag beweert dat ze naar dezelfde school gaat als Meike, maar dat niet zo blijkt te zijn.
Meike was daar wel heel teleurgesteld over.
"ik wil Naomi nooit meer zien!!!! En het is ook niet meer mijn beste vriendin!" was het commentaar.
En toen ging ze weer gezellig met Naomi spelen :P
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 januari 2011 @ 22:46:19 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91728076
ergens ben ik wel blij dat ik niet twee keer door de luierperiode heen hoef, maar dat het aansluit zeg maar. Als Jan (net) zindelijk was geweest of er mee bezig, was ik bang geweest voor een terugval in de luiers. Nu kan ik er weliswaar twee "pamperen" , maar straks rustig beginnen met Jan zindelijk te maken. En hopen dat de volgende snel Jan z'n voorbeeld wil volgen :P

klinkt lief Karin, niet m'n beste vriendin meer, maar er dan wel gelijk weer mee spelen O+

zaterdag 22 januari 2011 @ 23:39:35 #112
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_91730792
Madam heeft vanmorgen de hele ochtend alles opgehouden, om daarna stiekem in de voorraadkast te plassen :')
Morgen nieuwe poging :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_91730982
Whehe!
pi_91731475
ghehehe way to go :P

Wij beginnen ook met 'training', eerder al een poging gedaan maar dat was wat vroeg. Ze poepte steeds onder de douche dus heb ik t potje erbij geschoven maar ze vond m doodeng :P
Dus misschien dat het met een toiletbrilverkleiner werkt.
Ze geeft al aan dat ze gaat poepen, plassen wachten we wel even mee.
pi_91738499
Hier heel af en toe dat ze uit zichzelf op de wc of pot wil, maar er komt eigenlijk nooit wat tot nu toe. Zusje heeft al een paar keer per ongeluk op de pot geplast, maar die wil er ook wel vaak opzitten ;). Meer kans op een toevalstreffer.
Fake it till you make it...
  zondag 23 januari 2011 @ 12:11:25 #116
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_91741874
Meike alweer wennen op de basisschool! dat lijkt mij nog zo'n ver-van-mijn-bed-show :D

Beppie in de voorraadkast geplast... Proest... sorry Hoe gaat het vandaag TF?

Maarten vandaag weer voor het eerst op het potje geplast, hij ging een beetje voorover zitten en zat even geconcentreerd en ja hoor, een plas! Misschien zet het door, en anders van de zomer een serieuze poging gaan wagen!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_91770683
Ik kom weer even met een korte vraag buurten. Wat hebben jullie je peuter met zijn/ haar 2e verjaardag cadeau gedaan? Wil graag voor ons goede ideen opdoen. Zijn er ouders waarvan het kind/ de kinderen een driewieler en een loopfiets hebben of is dat dubbelop? Alvast bedankt!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 21:39:04 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91771597
Wij hebben een speelkleed met straten erop zoiets zeg maar. Wat autootjes erbij, cars memory en een winnie the pooh domino spelletje gegeven. Driewieler heeft hij onlangs "zomaar" gehad, samen met een tractor, die had ik (gratis) gevonden via marktplaats.

zondag 23 januari 2011 @ 21:43:08 #119
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_91771946
Maarten heeft én 2 loopfietsjes en een driewieler... wel veel, maar allemaal gekregen via mijn schoonmoeder. Op de driewieler heeft hij vandaag gereden (al een paar keer eerder geprobeerd), maar hij snapt het principe van trappen op de trappers nog niet helemaal... We blijven oefenen dus!
Ik denk dat een driewieler wel heel leuk is om erbij te hebben, vooral als Jair wat ouder is en snapt hoe hij moet fietsen. Kom je toch weer een stuk sneller waar je wilt zijn!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_91775583
Meike had toen geloof ik een loopfiets gekregen. en verder.....jeetje geen idee.
Erg zeg
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')