Ja dat inderdaad. En het helpt om zoveel mogenlijk met dr samen te doen..naar het bos gaan, eendjes voeren, kinderboerderij, samen kleuren enz enz. maar soms moet ik nou eenmaal ook andere dingen doen..en dan gaat het momenteel vaak niet zo goed.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Klinkt niet raar bla, Chris heeft ook echt van die periodes. Dan lijken ze zichzelf nog meer dwars te zitten dan ons
wat was haar reactie? ik verdenk de mijne er overigens van dat hij hard gaat lachen als ik dat doe, maar het is wellicht het overwegen waard als hij zo blijft doen ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb jen in dr blote kont buiten in de tuin gezet. En het was frisjes dus kon ze lekker afkoelen.
ik heb hier in het hoekje nog steeds het aankleedkussen liggen. met speeltjes eromheen. als het echt tijd is voor luier+pijamaatje, danwel aankleden, dan roep ik "hup! naar je kussenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:00 schreef DJMO het volgende:
ik heb op zijn kamer geen commode meer staan, ik verschoon hem meestal op de bank beneden. Boven krijgt hij alleen een schone luier om na het douchen en die doet papa (en dan gaat het dus wél vrijwel vlekkeloos).
Muur stuccenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef simmu het volgende:
grmbl. ik had blijkbaar niet alle lose stukjes weg weten te krijgen
ik werd alweer met huilen naar boven gelokt om de mededeling "behang stuk!" te krijgen![]()
dus nu heb ik de kamer verbouwd en kind + bedje naar "zonder pulkbare dingen" verplaatst. hoop ik dan iig...
oh god. iemand bruikbare suggesties?
Judith hebben we eens de stukjes behang die ze eraf had getrokken, zelf terug laten plakken. 't Zag er niet uit (nog steeds nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef simmu het volgende:
grmbl. ik had blijkbaar niet alle lose stukjes weg weten te krijgen
ik werd alweer met huilen naar boven gelokt om de mededeling "behang stuk!" te krijgen![]()
dus nu heb ik de kamer verbouwd en kind + bedje naar "zonder pulkbare dingen" verplaatst. hoop ik dan iig...
oh god. iemand bruikbare suggesties?
Ik vraag het al anderhalf jaar maar ik wacht nog steeds op een antwoordquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En heb je al eens aan hem gevraagd waarom hij geen schone luier om wilt?
hier ook, bij poep zegt ze nu POEP SIES BAH, dan pakt ze een luier en gaat alvast liggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:58 schreef She-Wolf het volgende:
Hier niet zulke problemen gelukkig. Ik verschoon haar altijd beneden, op de bank. Als ze gepoept heeft, gaat ze zelf een luier pakker en komt ze op de bank liggen.In de andere gevallen zegt ze wel 'nee', maar ja het moet toch gebeuren. En dan is het ook niet zo'n probleem eigenlijk.
Driftig kan ze wel zijn, maar dat is ook altijd weer heel gauw over. Ze is eigenlijk best heel gemakkelijk.
Kijk, zo moet je het hebben! Goed zeg!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ben ik de was aan het opvouwen, staat Beppie ineens achter me 'mama plas uit billen, kom mee!'
Heeft ze zelf alles uitgetrokken en op de pot geplast
Dat is nog eens zindelijkheidstraining
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |