Plat ja ? Bij mij waren er sommige toch echt niet meer plat tijdens het schoolverlaterskampquote:Op maandag 17 januari 2011 01:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach ja, zag je als 13 jarige nog eens een plat meisje in dr hema-behaatje. heb daarna ong 7 jaar moeten wachten voor ik weer irl een meisje in beha zag!
ik moet eigenlijk naar bed, maar heb geen zin
Hoelaat beginnen ? Te vroeg iig, maar tochquote:Op maandag 17 januari 2011 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Ik moet ook naar bed, bedenk me net dat ik morgen een vroege dienst heb...![]()
Heb m'n agenda op het werk laten liggen vrijdag, omdat ik naar dat 90's feest moest, heb er dus totaal niet meer aan gedacht
Ik was het toen iig al niet meerquote:Op maandag 17 januari 2011 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Plat ja ? Bij mij waren er sommige toch echt niet meer plat tijdens het kamp.
8 uur, moet om 6:30 ongeveer opquote:Op maandag 17 januari 2011 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoelaat beginnen ? Te vroeg iig, maar toch.
Te vroeg dusquote:
ik heb vrij, maar ik wil om 8uur opstaan zodat ik 10u in mn oude huis kan zijn. daar 2 uurtjes nog ff kan opruimen en dan naar de bios kan. en ik moet niet vergeten stoffer en blik te kopen....quote:Op maandag 17 januari 2011 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Ik moet ook naar bed, bedenk me net dat ik morgen een vroege dienst heb...![]()
Heb m'n agenda op het werk laten liggen vrijdag, omdat ik naar dat 90's feest moest, heb er dus totaal niet meer aan gedacht
geen idee hoe oud je bent, maar in 1994 was het gros van de 13-jarige meisjes volgens mij plater dan de 13-jarige meisjes van nu. Heb een jaar of wat geleden stage gelopen op een middelbare school en in mijn herinnering waren de brugpiepiers in mijn tijd echt kleiner )dus niet relatief) dan de 10 jaar later dat ik er stage liep...quote:Op maandag 17 januari 2011 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Plat ja ? Bij mij waren er sommige toch echt niet meer plat tijdens het kamp.
Klotetijden zijn dat... Heb normaal gesproken meestal late diensten, maar heb een aantal vroege aangevraagd zodat ik ook nog eens een avondje thuis benquote:Op maandag 17 januari 2011 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Te vroeg dus, ik moet donderdag en vrijdag om 6 uur op
.
Ik ben geloof ik net zo oud als jijquote:Op maandag 17 januari 2011 01:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb vrij, maar ik wil om 8uur opstaan zodat ik 10u in mn oude huis kan zijn. daar 2 uurtjes nog ff kan opruimen en dan naar de bios kan. en ik moet niet vergeten stoffer en blik te kopen....
[..]
geen idee hoe oud je bent, maar in 1994 was het gros van de 13-jarige meisjes volgens mij plater dan de 13-jarige meisjes van nu. Heb een jaar of wat geleden stage gelopen op een middelbare school en in mijn herinnering waren de brugpiepiers in mijn tijd echt kleiner )dus niet relatief) dan de 10 jaar later dat ik er stage liep...
Ik heb 2 vroeg, 2 middag, 2 nacht, 4 vrijquote:Op maandag 17 januari 2011 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Klotetijden zijn dat... Heb normaal gesproken meestal late diensten, maar heb een aantal vroege aangevraagd zodat ik ook nog eens een avondje thuis ben
ah jaquote:Op maandag 17 januari 2011 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik net zo oud als jij. 28
, je weet toch nog wel dat ik vandeweek zei dat je PRECIES 8 maanden ouder bent
.
Klinkt als een lekker rooster, ik draai alles door elkaar, vaak maar 1 dag vrij...quote:Op maandag 17 januari 2011 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb 2 vroeg, 2 middag, 2 nacht, 4 vrij.
Trustequote:Op maandag 17 januari 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
nou kinders, ik ga toch maar naar bed.....slaap zacht allen!
Trustequote:Op maandag 17 januari 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
nou kinders, ik ga toch maar naar bed.....slaap zacht allen!
5 ploegendienstquote:Op maandag 17 januari 2011 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt als een lekker rooster, ik draai alles door elkaar, vaak maar 1 dag vrij...
Lijkt mij ook wel wat, maar dan kom ik waarschijnlijk met mn schooldag te zittenquote:
Tsja dat is lastig danquote:Op maandag 17 januari 2011 01:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat, maar dan kom ik waarschijnlijk met mn schooldag te zitten
Ik zag het, lijkt me ook wel fijn. Ik ga nu vaak van een vroege naar een paar late en dan een slaapdienst en soms daarna weer een vroegequote:Op maandag 17 januari 2011 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja dat is lastig dan. Ik heb trouwens ge edit
.
Slaapdiensten heb ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag het, lijkt me ook wel fijn. Ik ga nu vaak van een vroege naar een paar late en dan een slaapdienst en soms daarna weer een vroege
waarom je kan nu de boel beter volgenquote:Op maandag 17 januari 2011 01:48 schreef DaMook het volgende:
Stiekem mis ik de drukte en snelheid van SR weleens.
Wees blij, mn collega's en ik slapen echt bagger op het werk. Rotbed, klein en benauwd hok. Met het raam dicht stik je de moord, met het raam open lig je wakker van het verkeer dat over een rotonde scheurtquote:Op maandag 17 januari 2011 01:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slaapdiensten heb ik niet.
Ik zou graag zelf mijn tijden kunnen bepalen, dan zou ik van 10 tot 20 ofzo werken, maar dat kan helaas niet
.
moet je mijn werk gaan doen. ik kan doordeweeks binnen de openingsuren van het gebouw werken en dat is van half 8 tot 22u. Heb 1 keer zo'n dag gedaan en ik was helemaal gaar om 20uquote:Op maandag 17 januari 2011 01:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slaapdiensten heb ik niet.
Ik zou graag zelf mijn tijden kunnen bepalen, dan zou ik van 10 tot 20 ofzo werken, maar dat kan helaas niet
.
Maar nu is het soms zolang stilquote:Op maandag 17 januari 2011 01:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom je kan nu de boel beter volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |