Kun je weer vaker in Zwolle opstapquote:Op zondag 16 januari 2011 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier! Ik krijg een wasmachine, woehoe
Ik doelde meer op dat het hier zo rustig was ineensquote:
Precies!quote:
Weet ikquote:Op zondag 16 januari 2011 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kun je weer vaker in Zwolle opstap.
[..]
Ik doelde meer op dat het hier zo rustig was ineens.
Dat ook jaquote:Op maandag 17 januari 2011 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Precies!Ik ben nu wel een beetje klaar met 't op en neer sjouwen met m'n was.
Je hebt toch vrijquote:
Vrij? Was dat maar waar. Ik heb om half1 een tentamenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je hebt toch vrij.
Ik heb weekend tot donderdag ochtend 7 uur.
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:02 schreef themauster het volgende:
Waah ik betrap mijn achterbuurvrouw er weer op dat ze met een fles voor de mond staat te playbacken en te dansen op haar muziek![]()
Ow ik meende iets over een nieuw rooster te lezen vanmiddagquote:Op maandag 17 januari 2011 00:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vrij? Was dat maar waar. Ik heb om half1 een tentamen
lolquote:Op maandag 17 januari 2011 00:02 schreef themauster het volgende:
Waah ik betrap mijn achterbuurvrouw er weer op dat ze met een fles voor de mond staat te playbacken en te dansen op haar muziek![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga pitten mensen, tot vanochtend![]()
.
Ja, na de tentamenweken pas. Dat rooster begint op 31 januari.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ik meende iets over een nieuw rooster te lezen vanmiddag.
Trusten!quote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, na de tentamenweken pas. Dat rooster begint op 31 januari.
slaap lekker! held van de weekquote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Twitter van vanmiddagquote:
Geef maar toe je had er maar al te graag bijgestaanquote:Op maandag 17 januari 2011 00:07 schreef DaMook het volgende:
Vrouw (29) masturbeert in volle treincoupé
LOL.
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Geef maar toe je had er maar al te graag bijgestaan
Ik zou er echt niets om geven, zou het wel geinig vindenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Geef maar toe je had er maar al te graag bijgestaan
waarom denk ik hier aanquote:Op maandag 17 januari 2011 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou er echt niets om geven, zou het wel geinig vinden,maar snap dat mensen het niet zo prettig vinden
.
Ik vind er echt niets aan als ik achter mijn pc zitquote:Op maandag 17 januari 2011 00:11 schreef CindieY het volgende:
Limit to your loveEven volume wat omhoog
Trusten!quote:Op maandag 17 januari 2011 00:14 schreef themauster het volgende:
Ik ga Pino's voorbeeld nemen en ook op bed tsusch
Tsja, ik heb thuis gewoon goede boxen staan en hier gebruik ik momenteel een koptelefoon met een goede bass.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind er echt niets aan als ik achter mijn pc zit. In de auto wel vet kwam ik gisteren achter
.
Die bass is gewoon zo gruwelijk dat de speakers in mijn mac er totaal niets van laten horen.
Trustequote:Op maandag 17 januari 2011 00:14 schreef themauster het volgende:
Ik ga Pino's voorbeeld nemen en ook op bed tsusch
Ik vond het geluid van de ingebouwde speakers altijd best goedquote:Op maandag 17 januari 2011 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, ik heb thuis gewoon goede boxen staan en hier gebruik ik momenteel een koptelefoon met een goede bass.
Ingebouwde speakers, weinig goede ervaringen mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond het geluid van de ingebouwde speakers altijd best goed. Maar bass kunnen ze dus niet aan
.
Mjaquote:Op maandag 17 januari 2011 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ingebouwde speakers, weinig goede ervaringen mee.
Ik zit ook in m'n uppie op m'n kamer hoor, maar ik gebruik em vooral voor de goede kwaliteit. Ik ben daar gewend aan geraakt.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mja.
Zit nu aan deze http://www.jbl.nl/jbl-product-detail/jbl-creatureblke.html te denken, eens kijken of ik die in een winkel kan testen in de buurt. De echt leuke setjes kosten meteen 3 a 400 euro, zoals http://store.apple.com/nl(...)A0MA&mco=MTc1MTkzNjk of http://store.apple.com/nl(...)A0MA&mco=MTE1MzY3NDA
Ik heb trouwens een super koptelefoon liggen, maarja waarom zou ik die opdoen als ik alleen woon.
mijn ouwe lui hebben B&W wat een geluid mensen.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mja.
Zit nu aan deze http://www.jbl.nl/jbl-product-detail/jbl-creatureblke.html te denken, eens kijken of ik die in een winkel kan testen in de buurt. De echt leuke setjes kosten meteen 3 a 400 euro, zoals http://store.apple.com/nl(...)A0MA&mco=MTc1MTkzNjk of http://store.apple.com/nl(...)A0MA&mco=MTE1MzY3NDA
Ik heb trouwens een super koptelefoon liggen, maarja waarom zou ik die opdoen als ik alleen woon.
Mjah ik ben niet gewend aan koptelefoonsquote:Op maandag 17 januari 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit ook in m'n uppie op m'n kamer hoor, maar ik gebruik em vooral voor de goede kwaliteit. Ik ben daar gewend aan geraakt.
En wat een design van die dingen..
Mjah ik heb geen zin om veel geld aan pc speakers uit te gevenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
mijn ouwe lui hebben B&W wat een geluid mensen.
Als je een home cinema set hebt, dan heb je daar toch ook FM op..quote:Op maandag 17 januari 2011 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah ik heb geen zin om veel geld aan pc speakers uit te geven. Op mijn home cinema set (als je het zo kunt noemen) heb ik wel goed geluid, maar die staat schuin achter me en die aanzetten is raar. Heb muziek het liefste van voren of rondom
.
Mijn bureau voor mijn tv zettenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je een home cinema set hebt, dan heb je daar toch ook FM op..
Edit: Ow, ik lees niet zo goed.. Overigens, muziek is niet gemaakt om af te spelen met surround sound, je kunt em dan 't beste op stereo zetten. En dan had je je woonkamer maar tactischer moeten indelen
En ook geen fan van de huidige MH zeker?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:33 schreef minthy het volgende:
Ik luister meestal naar een doodsimpele draagbare radio![]()
Ow, jawel hoor! In m'n auto zit een goede set ingebouwd, die een bult kabaal kan makenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
En ook geen fan van de huidige MH zeker?
Ik heb ook een home cinema set met 5.1 en meestal zit ik op de bank (luilak die ik ben), maar ook wel eens aan tafel en die staat in de cirkel van m'n 5.1quote:
Mjah op de bank zit ik goedquote:Op maandag 17 januari 2011 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ook een home cinema set met 5.1 en meestal zit ik op de bank (luilak die ik ben), maar ook wel eens aan tafel en die staat in de cirkel van m'n 5.1
Aw, goedzo! DaMook moest namelijk zijn mening over de MH herzien nadat ie em in z'n auto had gehoord, ongetwijfeld ook met beter geluid dan van zn computerquote:Op maandag 17 januari 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, jawel hoor! In m'n auto zit een goede set ingebouwd, die een bult kabaal kan maken
Ik kan je boxen niet echt zien, maar je zou wel een goede opstelling kunnen maken die ook je bureau in de cirkel krijgt.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:41 schreef DaMook het volgende:
Niet echt duidelijk, maar ik denk ik probeer het even.
[ afbeelding ]
Je ziet een box schuin links onder de tvquote:Op maandag 17 januari 2011 00:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan je boxen niet echt zien, maar je zou wel een goede opstelling kunnen maken die ook je bureau in de cirkel krijgt.
In de auto hoor ik sowieso alle muziek beter, mijn surround geeft wel veel lawaai maar staat niet goed opgesteld. Lui en niet handig met een boormachinequote:Op maandag 17 januari 2011 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Aw, goedzo! DaMook moest namelijk zijn mening over de MH herzien nadat ie em in z'n auto had gehoord, ongetwijfeld ook met beter geluid dan van zn computer
Even een man lief aankijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
In de auto hoor ik sowieso alle muziek beter, mijn surround geeft wel veel lawaai maar staat niet goed opgesteld. Lui en niet handig met een boormachine![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even een man lief aankijkenHelemaal perfect staat die van mij ook niet, maar heel anders wil 't bij mij ook niet.
Of hierquote:Op maandag 17 januari 2011 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zal het wel een keer op uitdraaien ja... Binnenkort de kroeg maar weer eens in om te kijken of daar nog wat leuks rondhangt
ik kan niet borenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zal het wel een keer op uitdraaien ja... Binnenkort de kroeg maar weer eens in om te kijken of daar nog wat leuks rondhangt
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of hier, genoeg wanhopige te vinden
.
Sssst dat moet je niet vantevoren vertellenquote:
we zijn allemaal geboren, alleen ben ik nog steeds op zoek naar de boor, maar dat is een ander verhaalquote:
Ja goffer...quote:
Ga je mee naar huis ? tegen Kom je een keer langs ?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wel ja
![]()
Ik denk alleen dat het gemakkelijker is om met iemand in de kroeg af te spreken dan met iemand van hier
Problem solvedquote:Op maandag 17 januari 2011 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja goffer...Hou jij dan de stofzuiger maar vast, boor ik wel
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ga je mee naar huis ? tegen Kom je een keer langs ?
De eerste gaat iets sneller ja.
ow, das primaquote:Op maandag 17 januari 2011 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja goffer...Hou jij dan de stofzuiger maar vast, boor ik wel
Meeten is best gezelligquote:Op maandag 17 januari 2011 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Nee, meer als in er huizenhoog tegenop zien om iemand te meeten, dat heb je in de kroeg niet
Jij zuigt tijdens het boren en zij erna ?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, das primaik zuig wel!
en is die miranda wel helemaal lekker? t kind gaat helemaal los. wappie!
zouden we eens een keer moeten doen, maar het zal lastig zijn om iedereen bij elkaar te krijgen.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meeten is best gezellig. Wel een beetje spannend vantevoren, maar gewoon zorgen dat je iig foto's hebt gezien
.
*slikt dubbelzinnige opmerking in*quote:
Been there, blablabla... Hartverzakkingenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meeten is best gezellig. Wel een beetje spannend vantevoren, maar gewoon zorgen dat je iig foto's hebt gezien
.
Ach het lukt andere topics al jarenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zouden we is een keer moeten doen, maar het zal lastig zijn om iedereen bij elkaar te krijgen.
dat hoeft ze niet te doen hoor. een glas chocomel is ook prima.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij zuigt tijdens het boren en zij erna ?
ik ben voor! lijkt me leuk om wat mensen van hier te zienquote:Op maandag 17 januari 2011 00:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zouden we eens een keer moeten doen, maar het zal lastig zijn om iedereen bij elkaar te krijgen.
Gewoon ruim van te voren plannen, zodat iedereen rekening met die datum kan houden. Ik ben wel voor trouwensquote:Op maandag 17 januari 2011 00:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zouden we eens een keer moeten doen, maar het zal lastig zijn om iedereen bij elkaar te krijgen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Been there, blablabla... Hartverzakkingen![]()
28 juli 2028quote:Op maandag 17 januari 2011 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon ruim van te voren plannen, zodat iedereen rekening met die datum kan houden. Ik ben wel voor trouwens
Ligt natuurlijk ook aan de verwachtingen die je bij een 'meet' hebt.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:00 schreef DaMook het volgende:
[..]. Ik heb een paar fokkers gemeet, nikky was de eerste samen met nog een paar waar ik de naam niet meer van weet
. Janneke was de laatste paar weken terug
.
Da's wel erg ruim van tevorenquote:
misschien een idee om het tijdens ekstra weekend te doen. Ik zal Tjitse een keer mailen.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon ruim van te voren plannen, zodat iedereen rekening met die datum kan houden. Ik ben wel voor trouwens
Iddquote:Op maandag 17 januari 2011 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bankgastenquote:Op maandag 17 januari 2011 01:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
misschien een idee om het tijdens ekstra weekend te doen. Ik zal Tjitse een keer mailen.
Laten we het er maar op houden dat ik nogal eens kuddes beren op de weg ziequote:Op maandag 17 januari 2011 01:00 schreef DaMook het volgende:
[..]. Ik heb een paar fokkers gemeet, nikky was de eerste samen met nog een paar waar ik de naam niet meer van weet
. Janneke was de laatste paar weken terug
.
ik verwacht een gezellig samenzijn in een park of een kroegje met als het even kan 3fm aanquote:Op maandag 17 januari 2011 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan de verwachtingen die je bij een 'meet' hebt.
ergens in de zomervakantie? zijn er al mensen met vakantieplannen?quote:Op maandag 17 januari 2011 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's wel erg ruim van tevorenIk dacht meer aan een paar maanden
Het midden! Zwolle is waarschijnlijk net niet centraal genoeg voor iedereenquote:Op maandag 17 januari 2011 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, en een beetje centraal
. Ik kom uit het zuiden en CindieY uit het noorden
. Als nu iemand even een lijstje maakt waar iedereen vandaan komt moet het lukken een redelijk centrale plek te vinden
.
Of iemand moet slaapplek hebben voor iedereen, dan kan het minder centraal.
Mjah als je meteen van sex ofzo uitgaat zal het bij een hoop tegenvallenquote:Op maandag 17 januari 2011 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan de verwachtingen die je bij een 'meet' hebt.
Dat lijkt me een goedequote:Op maandag 17 januari 2011 01:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
misschien een idee om het tijdens ekstra weekend te doen. Ik zal Tjitse een keer mailen.
Ik zou eerder voor de lente/begin van de zomer kiezen, juist vanwege die vakantieplannenquote:Op maandag 17 januari 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik verwacht een gezellig samenzijn in een park of een kroegje met als het even kan 3fm aan
[..]
ergens in de zomervakantie? zijn er al mensen met vakantieplannen?
Dan kunnen ze de muur dicht schuivenquote:Op maandag 17 januari 2011 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
BankgastenZal wel drukke bende worden dan
Er ligt ook niks tussen seks en gezelligheid hè..quote:Op maandag 17 januari 2011 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah als je meteen van sex ofzo uitgaat zal het bij een hoop tegenvallen, voor gezelligheid komt het meestal wel goed
.
coolquote:Op maandag 17 januari 2011 01:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ach als je slaapplek hebt vind ik het goedquote:Op maandag 17 januari 2011 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het midden! Zwolle is waarschijnlijk net niet centraal genoeg voor iedereen
dat kan natuurlijk ook. tmaakt mij echt geen fluit uit. als ik het ruim vantevoren weet kan ik zo'n dag wel vrij houden....ook als ik het niet ruim van tevoren weet btwquote:Op maandag 17 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor de lente/begin van de zomer kiezen, juist vanwege die vakantieplannenMisschien is een gratis festival ook wel leuk?
Rondom eindhoven heb ik iig wel plek voor wat luchtbedden en slaapzakkenquote:Op maandag 17 januari 2011 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cool
en qua afstanden...ik zit in leeuwarden en vind geen enkele afstand echt een bezwaar, maar als het echt ver wordt (maastricht, vlissingen) wil ik wel een slaapplek. of de laatste reismogelijkheid naar mn ouders halen.
Zie pm!quote:Op maandag 17 januari 2011 01:05 schreef CindieY het volgende:
Goed, ik ga wel even een lijstje puzzelen in kladblok. Geef een gil waar vandaan
rondom eindhoven? jij woont ruim!quote:Op maandag 17 januari 2011 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Rondom eindhoven heb ik iig wel plek voor wat luchtbedden en slaapzakken.
Leeuwarden! (Dat is raar om te zeggenquote:Op maandag 17 januari 2011 01:05 schreef CindieY het volgende:
Goed, ik ga wel even een lijstje puzzelen in kladblok. Geef een gil waar vandaan
Dat zou het mooiste zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 01:06 schreef hole1988 het volgende:
we weten dat de studio in Hilversum is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |