Kun je weer vaker in Zwolle opstapquote:Op zondag 16 januari 2011 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier! Ik krijg een wasmachine, woehoe
Ik doelde meer op dat het hier zo rustig was ineensquote:
Precies!quote:
Weet ikquote:Op zondag 16 januari 2011 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kun je weer vaker in Zwolle opstap.
[..]
Ik doelde meer op dat het hier zo rustig was ineens.
Dat ook jaquote:Op maandag 17 januari 2011 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Precies!Ik ben nu wel een beetje klaar met 't op en neer sjouwen met m'n was.
Je hebt toch vrijquote:
Vrij? Was dat maar waar. Ik heb om half1 een tentamenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je hebt toch vrij.
Ik heb weekend tot donderdag ochtend 7 uur.
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:02 schreef themauster het volgende:
Waah ik betrap mijn achterbuurvrouw er weer op dat ze met een fles voor de mond staat te playbacken en te dansen op haar muziek![]()
Ow ik meende iets over een nieuw rooster te lezen vanmiddagquote:Op maandag 17 januari 2011 00:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vrij? Was dat maar waar. Ik heb om half1 een tentamen
lolquote:Op maandag 17 januari 2011 00:02 schreef themauster het volgende:
Waah ik betrap mijn achterbuurvrouw er weer op dat ze met een fles voor de mond staat te playbacken en te dansen op haar muziek![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga pitten mensen, tot vanochtend![]()
.
Ja, na de tentamenweken pas. Dat rooster begint op 31 januari.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ik meende iets over een nieuw rooster te lezen vanmiddag.
Trusten!quote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, na de tentamenweken pas. Dat rooster begint op 31 januari.
slaap lekker! held van de weekquote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Twitter van vanmiddagquote:
Geef maar toe je had er maar al te graag bijgestaanquote:Op maandag 17 januari 2011 00:07 schreef DaMook het volgende:
Vrouw (29) masturbeert in volle treincoupé
LOL.
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Geef maar toe je had er maar al te graag bijgestaan
Ik zou er echt niets om geven, zou het wel geinig vindenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Geef maar toe je had er maar al te graag bijgestaan
waarom denk ik hier aanquote:Op maandag 17 januari 2011 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou er echt niets om geven, zou het wel geinig vinden,maar snap dat mensen het niet zo prettig vinden
.
Ik vind er echt niets aan als ik achter mijn pc zitquote:Op maandag 17 januari 2011 00:11 schreef CindieY het volgende:
Limit to your loveEven volume wat omhoog
Trusten!quote:Op maandag 17 januari 2011 00:14 schreef themauster het volgende:
Ik ga Pino's voorbeeld nemen en ook op bed tsusch
Tsja, ik heb thuis gewoon goede boxen staan en hier gebruik ik momenteel een koptelefoon met een goede bass.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind er echt niets aan als ik achter mijn pc zit. In de auto wel vet kwam ik gisteren achter
.
Die bass is gewoon zo gruwelijk dat de speakers in mijn mac er totaal niets van laten horen.
Trustequote:Op maandag 17 januari 2011 00:14 schreef themauster het volgende:
Ik ga Pino's voorbeeld nemen en ook op bed tsusch
Ik vond het geluid van de ingebouwde speakers altijd best goedquote:Op maandag 17 januari 2011 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, ik heb thuis gewoon goede boxen staan en hier gebruik ik momenteel een koptelefoon met een goede bass.
Ingebouwde speakers, weinig goede ervaringen mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond het geluid van de ingebouwde speakers altijd best goed. Maar bass kunnen ze dus niet aan
.
Mjaquote:Op maandag 17 januari 2011 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ingebouwde speakers, weinig goede ervaringen mee.
Ik zit ook in m'n uppie op m'n kamer hoor, maar ik gebruik em vooral voor de goede kwaliteit. Ik ben daar gewend aan geraakt.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mja.
Zit nu aan deze http://www.jbl.nl/jbl-product-detail/jbl-creatureblke.html te denken, eens kijken of ik die in een winkel kan testen in de buurt. De echt leuke setjes kosten meteen 3 a 400 euro, zoals http://store.apple.com/nl(...)A0MA&mco=MTc1MTkzNjk of http://store.apple.com/nl(...)A0MA&mco=MTE1MzY3NDA
Ik heb trouwens een super koptelefoon liggen, maarja waarom zou ik die opdoen als ik alleen woon.
mijn ouwe lui hebben B&W wat een geluid mensen.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mja.
Zit nu aan deze http://www.jbl.nl/jbl-product-detail/jbl-creatureblke.html te denken, eens kijken of ik die in een winkel kan testen in de buurt. De echt leuke setjes kosten meteen 3 a 400 euro, zoals http://store.apple.com/nl(...)A0MA&mco=MTc1MTkzNjk of http://store.apple.com/nl(...)A0MA&mco=MTE1MzY3NDA
Ik heb trouwens een super koptelefoon liggen, maarja waarom zou ik die opdoen als ik alleen woon.
Mjah ik ben niet gewend aan koptelefoonsquote:Op maandag 17 januari 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit ook in m'n uppie op m'n kamer hoor, maar ik gebruik em vooral voor de goede kwaliteit. Ik ben daar gewend aan geraakt.
En wat een design van die dingen..
Mjah ik heb geen zin om veel geld aan pc speakers uit te gevenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
mijn ouwe lui hebben B&W wat een geluid mensen.
Als je een home cinema set hebt, dan heb je daar toch ook FM op..quote:Op maandag 17 januari 2011 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah ik heb geen zin om veel geld aan pc speakers uit te geven. Op mijn home cinema set (als je het zo kunt noemen) heb ik wel goed geluid, maar die staat schuin achter me en die aanzetten is raar. Heb muziek het liefste van voren of rondom
.
Mijn bureau voor mijn tv zettenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je een home cinema set hebt, dan heb je daar toch ook FM op..
Edit: Ow, ik lees niet zo goed.. Overigens, muziek is niet gemaakt om af te spelen met surround sound, je kunt em dan 't beste op stereo zetten. En dan had je je woonkamer maar tactischer moeten indelen
En ook geen fan van de huidige MH zeker?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:33 schreef minthy het volgende:
Ik luister meestal naar een doodsimpele draagbare radio![]()
Ow, jawel hoor! In m'n auto zit een goede set ingebouwd, die een bult kabaal kan makenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
En ook geen fan van de huidige MH zeker?
Ik heb ook een home cinema set met 5.1 en meestal zit ik op de bank (luilak die ik ben), maar ook wel eens aan tafel en die staat in de cirkel van m'n 5.1quote:
Mjah op de bank zit ik goedquote:Op maandag 17 januari 2011 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ook een home cinema set met 5.1 en meestal zit ik op de bank (luilak die ik ben), maar ook wel eens aan tafel en die staat in de cirkel van m'n 5.1
Aw, goedzo! DaMook moest namelijk zijn mening over de MH herzien nadat ie em in z'n auto had gehoord, ongetwijfeld ook met beter geluid dan van zn computerquote:Op maandag 17 januari 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, jawel hoor! In m'n auto zit een goede set ingebouwd, die een bult kabaal kan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |