misschien mogen we wel bij Ekstra of Tjibbe of Iemand anders blijven slapen!quote:Op maandag 17 januari 2011 01:06 schreef hole1988 het volgende:
we weten dat de studio in Hilversum is
Stairway to Heaven. een kroeg met 3fmhistoriequote:Op maandag 17 januari 2011 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zou het mooiste zijn, anders een kroegje ergens centraal (utrecht ofzo)
.
ik wil niet weten wat je nu denktquote:Op maandag 17 januari 2011 01:08 schreef DaMook het volgende:
Wat zal Cindy het druk krijgen op een meet zeg.
Gelezen.quote:
Pardon?quote:Op maandag 17 januari 2011 01:08 schreef DaMook het volgende:
Iedereen gaat bovenop haar duiken vrees ik... Ik niet hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 01:08 schreef DaMook het volgende:
Niet alleen 3fm, maar fokquote:Op maandag 17 januari 2011 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stairway to Heaven. een kroeg met 3fmhistorie
quote:Op maandag 17 januari 2011 01:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat je nu denkt
Qua aandachtquote:
vertelquote:Op maandag 17 januari 2011 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stairway to Heaven. een kroeg met 3fmhistorie
Ik ook niet, denk ikquote:Op maandag 17 januari 2011 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Iedereen gaat bovenop haar duiken vrees ik... Ik niet hoor
ik niet hoor, al heb ik wel een oogje op haarquote:Op maandag 17 januari 2011 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Iedereen gaat bovenop haar duiken vrees ik... Ik niet hoor
Dat scheelt toch al 2 personen in het pletten van CindieYquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat scheelt toch al 2 personen in het pletten van CindieY
Henk Westbroek is/was de eigenaarquote:
ik ook niet, ze bespringt mij toch eerderquote:
mag je hopenquote:Op maandag 17 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Henk Westbroek is/was de eigenaar
[..]
ik ook niet, ze bespringt mij toch eerder
Ik bespring geen mensen die ik niet kenquote:Op maandag 17 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
ik ook niet, ze bespringt mij toch eerder
ik stel me eerst wel even netjes voor hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bespring geen mensen die ik niet ken
mij wel dan.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bespring geen mensen die ik niet ken
Haha, nee, ik heb je nu één keer ontmoet, maar ik ken je nog niet echt natuurlijkquote:
Je komt maar gewoon op mij afquote:Op maandag 17 januari 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat scheelt toch al 2 personen in het pletten van CindieY
volgend weekend bij jou thuis dus?quote:Op maandag 17 januari 2011 01:17 schreef CindieY het volgende:
Na dit nummer ga ik overigens slapen. Houd 't idee van een meet levend en laat ze mij later aanspreken of pm'en ofzoMaar lieverds, tis nog maar een peiling voor animo enzo hè. Dat 't even duidelijk is
Je staat er op, ja. Ik ben eerst en vooral een lijstje aan 't bijhouden van geïnteresseerden + woonplaats ivm 't zoeken van een geschikte plek als er genoeg interesse is.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgend weekend bij jou thuis dus?
slaap lekker alvast! en ik neem aan dat ik op de lijst sta?
Truste!quote:Op maandag 17 januari 2011 01:17 schreef CindieY het volgende:
Na dit nummer ga ik overigens slapen. Houd 't idee van een meet levend en laat ze mij later aanspreken of pm'en ofzoMaar lieverds, tis nog maar een peiling voor animo enzo hè. Dat 't even duidelijk is
dat is waarquote:Op maandag 17 januari 2011 01:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Haha, nee, ik heb je nu één keer ontmoet, maar ik ken je nog niet echt natuurlijk
trustenquote:Op maandag 17 januari 2011 01:17 schreef CindieY het volgende:
Trustequote:Op maandag 17 januari 2011 01:19 schreef CindieY het volgende:
Zo, welterusten mensen! Duim morgen om half1 voor me, dan heb ik een tentamen argumenteren.![]()
Zou hier wel kunnen trouwensquote:Op maandag 17 januari 2011 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgend weekend bij jou thuis dus?
slaap lekker alvast! en ik neem aan dat ik op de lijst sta?
Ik heb een heel lief klein tof autootje, brengt mij diep in de nacht vast wel weer naar het noordenquote:Op maandag 17 januari 2011 01:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou hier wel kunnen trouwens, hier opstap en dan bij mij slapen
. Dames mogen op de slaapkamer en jongens kunnen in de woonkamer
.
waarom niet gemengd, zo kinderachtigquote:Op maandag 17 januari 2011 01:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou hier wel kunnen trouwens, hier opstap en dan bij mij slapen
. Dames mogen op de slaapkamer en jongens kunnen in de woonkamer
.
Als je niet drinkt wel jaquote:Op maandag 17 januari 2011 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een heel lief klein tof autootje, brengt mij diep in de nacht vast wel weer naar het noorden
inderdaad! het is verdorie nog erger dan het brugklaskamp! zelfs daar sliepen we gemengd!quote:Op maandag 17 januari 2011 01:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom niet gemengd, zo kinderachtig
Is wel gemengdquote:Op maandag 17 januari 2011 01:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom niet gemengd, zo kinderachtig
quote:Op maandag 17 januari 2011 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is wel gemengd, ik slaap uiteraard op mijn normale plek
.
Ik drink niet, nee. Een poosje geleden op een date wel gedaan, had ik vrijwel direct spijt van... Ik haat die troepquote:Op maandag 17 januari 2011 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je niet drinkt wel ja. Het waar maakt me opzich niet zo uit, maar ik drink graag een pilsje dus dan is een slaapplek wel makkelijk
. Ach waar het dan ook gaat zijn is vast wel iets te vinden, desnoods slaap ik op de achterbank in een parkeergarage
.
Doet me denken aan een slaapfeestje bij de vriendin van een ex van me trouwensquote:
BAAS!quote:Op maandag 17 januari 2011 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is wel gemengd, ik slaap uiteraard op mijn normale plek
.
Dat deden wij ook, maar dat was nou niet bepaald in overleg met de begeleiding die erbij wasquote:Op maandag 17 januari 2011 01:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
inderdaad! het is verdorie nog erger dan het brugklaskamp! zelfs daar sliepen we gemengd!
Wij moesten via de dakgoot naar de meisjes kamer sluipen omdat er een leraar op de gang de wacht hieldquote:Op maandag 17 januari 2011 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat deden wij ook, maar dat was nou niet bepaald in overleg met de begeleiding die erbij was
bij ons kon het niet anders. in de beschrijving stond dat er 2 slaapzalen waren in de blokhut. dat klopte wel...maar in 1 slaapzaal konden ongeveer 5 mensen en we waren met 30 leerlingen en 5 begeleiding.....quote:Op maandag 17 januari 2011 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat deden wij ook, maar dat was nou niet bepaald in overleg met de begeleiding die erbij was
Ow, wat was dat toen spannendquote:Op maandag 17 januari 2011 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij moesten via de dakgoot naar de meisjes kamer sluipen omdat er een leraar op de gang de wacht hield.
.
We hadden overigens 4 slaap kamersquote:Op maandag 17 januari 2011 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij moesten via de dakgoot naar de meisjes kamer sluipen omdat er een leraar op de gang de wacht hield.
.
Best een beetje slecht geregeld dusquote:Op maandag 17 januari 2011 01:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij ons kon het niet anders. in de beschrijving stond dat er 2 slaapzalen waren in de blokhut. dat klopte wel...maar in 1 slaapzaal konden ongeveer 5 mensen en we waren met 30 leerlingen en 5 begeleiding.....
ach ja, zag je als 13 jarige nog eens een plat meisje in dr hema-behaatje. heb daarna ong 7 jaar moeten wachten voor ik weer irl een meisje in beha zag!quote:Op maandag 17 januari 2011 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Best een beetje slecht geregeld dus
quote:Op maandag 17 januari 2011 01:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach ja, zag je als 13 jarige nog eens een plat meisje in dr hema-behaatje. heb daarna ong 7 jaar moeten wachten voor ik weer irl een meisje in beha zag!
ik moet eigenlijk naar bed, maar heb geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |