Oh noesquote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik krijg dan last van straalaandrijving.
Volgens mij is dat een andere pot, of ze heten zo en ik weet het nietquote:
Jaquote:
Oh volgens mij weet ik wel wat je bedoeltquote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een andere pot, of ze heten zo en ik weet het niet
Maar tis van Kuhne en er zitten ook geen kruiden in het zuur en ze zijn zo drassig en zoeter van smaak.
Nee, dat kloptquote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
'
Je wil niet weten welke gassen mijn lichaam verlaten.
Ik moet hardop lachenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh volgens mij weet ik wel wat je bedoeltvan die weekdieren op sap
Ik denk dat ik ze deze week ga proberen danquote:
Ik heb altijd het AH-merk geloof ik. Ze zijn wel iets minder knapperig dan de echte augurk maar ze zijn zo lekker zurigquote:Op zondag 16 januari 2011 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze deze week ga proberen dan
Oke, ik ga ze halenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb altijd het AH-merk geloof ik. Ze zijn wel iets minder knapperig dan de echte augurk maar ze zijn zo lekker zurig
Slaap lekker Piscesquote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
Mien heeft gegeten, dus ze kan eindelijk richting het mandje
Slaap lekker voor zo/straks Miauwtje
quote:
Oh ik moet 'm ook echt zienquote:Op zondag 16 januari 2011 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een in en in zielig verhaal.Hoe kan een mens zoveel lijden, niet normaal.
Ja, ik ga een begin maken iigquote:
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
pas je op voor kasten die het op je tenen hebben gemunt?
Ik ben wel erg snel op mn tenen getrapt hoorquote:
No reason.quote:
Duur?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is er zo'n maandag voor ja.
Kwam een oud klasgenoot tegen op Marktplaats, gelijk maar voor mijn rubriek gebeld. Al jaaaaren niet gesproken.
Dat zijn is de beste reden tot blijheid. Gewoon... zomaarquote:Op maandag 17 januari 2011 10:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
No reason.
Nou ja misschien omdat ik lopend naar mijn werk ben gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |