zie je... positief blijven!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Er zit trouwens een voordeel aan dat mijn telefoon kapot is!
Ik kan me niet gek maken door op zijn twitter en haar hyves te kijken over hun samenwoon plannen (again)!
Jij thnx voor de koekjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:00 schreef ennudan het volgende:
[..]
zie je... positief blijven!
en tnx voor de choco
Bullshit redenen, maar ze wegen voor hem wel mee.quote:Mijn fout! Kon het me even niet herinneren, en heb het teruggelezen. Gelukkig geeft de poster zelf ook al aan dat het "bullshit-redenen" zijn voor hem.
Ik moet eerlijk zeggen dat de situatie van Splackavellie02 erg gecompliceerd is, ik kan me het vergelijken ook wel voorstellen, maar hij weet zelf ook wel dat hij nooit een tweede Els tegen gaat komen. Dat is ook iets wat je je echt voor moet gaan houden, hoe goed de relatie met Els ook was. Dat betekent niet dat je het met iemand anders niet goed, net zo goed, of zelfs beter kunt hebben.
Maar dat is iets wat ik mezelf bijvoorbeeld ook voor moet blijven houden.
--------------------
Een 'zuidelijk accent' kan ook heel erg leuk zijn! (Om even op de quote in te gaan)
Tijdens mijn opleiding zat er een meisje bij mij in de klas die op 't randje van Gelderland/Noord-Brabant woont. Ze zat in Doetinchem op kamers om hier te kunnen studeren. Omdat de meeste mensen hier uit de buurt kwamen, viel ze qua accent nogal op. Vond dat altijd wel leuk aan haar.(En achteraf weet ik dat ze mij ook leuk vond... heb ik destijds nooit gemerkt
)
Kijk, natuurlijk moeten er gedeelde interesses zijn binnen een relatie, maar je hoeft niet alles van elkaar leuk te vinden, toch?
@JOycie88:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Er zit trouwens een voordeel aan dat mijn telefoon kapot is!
Ik kan me niet gek maken door op zijn twitter en haar hyves te kijken over hun samenwoon plannen (again)!
Doe maar nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@JOycie88:
Moet ik ff voor je kijken?
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo ik ben maar een mandela gaan kleuren aangezien de printen het weer doetWord er gewoon een beetje relaxt van..
Is het trouwens normaal dat je condens zeit bij camera als je je mobiel op de verwarming hebt liggen, vind het een beetje eng :p
Van goede warmtebronnen hebben ze in dit gebouw nog nooit gehoord :p Maar goed het water is er dus uit aan het dampen, dat is een goed teken denk ik dan maar..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:32 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
JaDat is het water wat er uit moet verdampen en ja...je moet ff geduld hebben, een goede warmtebron doet een hoop.
Nee daarom moet het water er ook uit :pquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:40 schreef ennudan het volgende:
water in een telefoon? ik heb vroeger altijd geleerd dat water en electronica niet zo goed samen gaan
Ik had net een poging gedaan om hem aan te zeggen paar uur terug.. Naja ik wacht wel tot een uurtje of half 4.. Hij is niet in het water gevallen.. Regenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:45 schreef Tara_88 het volgende:
@wanderingwhy: Haha dan is het moeilijk om serieus te blijven..
@Joyce.. Telefoon in het water gevallen? Zoveel mogelijk uit elkaar halen en op de verwarming leggen met iets eromheen.. Niet aanzetten als je denkt dat hij nog niet helemaal opgedroogd is, dan ben je hem kwijt.. Krijgen we hier de kunst van het loslaten van je telefoon..
Heb ik gezegd dat het aan haar ligt? Nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef goofy_goober het volgende:
Ik vind persoonlijk niet dat iemand tekort schiet wanneer ze Telekids nooit heeft gezien, Winnie de Poeh nooit heeft gelezen, niet weet wat spekkoek is en een iets andere tongval heeft. Hoe weet jij wat haar passies zijn als je ze niet kan delen met haar OMDAT je haar (en iedereen) blijft vergelijken met je overleden liefje? Het ligt niet aan haar gozer.
Zou 'm ff paar dagen daar laten liggen. Wel de batterij er uit gehaald neem ik aan? Als je hem aanzet terwijl er nog water in zit kun je kortsluiting krijgen en dan ben je hem wel kwijt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik had net een poging gedaan om hem aan te zeggen paar uur terug.. Naja ik wacht wel tot een uurtje of half 4.. Hij is niet in het water gevallen.. RegenZe liggen op een theedoek op de verwarming dat is volgens mij wel goed..
(Stiekem denk ik dat het wel de kut van het loslaten van je telefoon word, maar goed positief zijn!)
Cafeine he..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
Niet wanhopig worden Joyce.
Mijn gsm is in een onweersbui buiten op tafel blijven liggen en lag ineen plas water op tafel toen ik me afvroeg waar mijn gsm was gebleven. Precies wat Tara ook zegt gedaan en hij overleefde het helemaal.
Mijn laptop heeft eens een beker koffie over z'n toetsenbord gekregen, zo'n mooi effect op het beeldscherm van "pfjieuw!" eindigend in een wit puntje in het midden. Ook deze is, zoveel mogelijk uit elkaar gehaald en met behulp van een fohn, een dag later weer gemonteerd en deed het weer als vanuits! (startte ook sneller op maar ik denk dat dat door de koffierestanten komt?)
@Splackavellie02:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nogmaals; artbitraire voorbeelden ter illustratie. Opmerkelijk hoe snel mensen met hun vingertje gaan wijzen terwijl ze zich focussen op de minst belangrijke zin uit je hele tekst.
Misschien ben ik hem dus al kwijtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:57 schreef Tara_88 het volgende:
[..]
Zou 'm ff paar dagen daar laten liggen. Wel de batterij er uit gehaald neem ik aan? Als je hem aanzet terwijl er nog water in zit kun je kortsluiting krijgen en dan ben je hem wel kwijt.
Dan zullen we je steunen....je mag altijd over hem praten bij ons hoor.....quote:
Lach maar :p Geen een toestel waar ik zoveel ongeluk mee heb gehad.. heb hem nu officieel 7 maanden en heb hem werkelijk 3 maanden in mijn bezig gehad..Misschien 3,5 :pquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:11 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dan zullen we je steunen....je mag altijd over hem praten bij ons hoor.....
Ja heb een verzekering lopen, alleen geen goede ervaringen mee..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:39 schreef Tara_88 het volgende:
Heb je een verzekering via je je tel.provider afgesloten?
Je beweert iets wat totaal niet waar is, en zodra ik je laat weten dat dat niet het geval is, ben ik degene die zich afsluit en kortzichtig is? Dus je houdt helemaal niet de mogelijkheid open dat jij verkeerde conclusies hebt getrokken op basis van mijn verhaal, en neemt voor het gemak aan dat jij beter kunt oordelen over wat er in mijn omgaat dan ikzelf? Vind je dat zelf niet een beetje onrealistisch? Dit is dus precies de reden dat ik niets met psychologen heb; ze denken het altijd beter te weten, zonder echt zicht of grip op een situatie te hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:00 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Splackavellie02:
Denk dat de hele discussie met jou niet gaat lukken. Er wordt wel naar je geluisterd en je ook advies aangedragen, maar je luistert simpelweg niet naar wat er gezegd wordt.
Zodra het niet in jouw straatje 'past' sluit je je af. Dat doe je hier, en dat deed je bij mijn advies ook door het 'irritant' te gaan vinden dat ik je snobistisch over vind komen. Dat dat door je eigen uitingen komt sta je niet bij stil. Het is echt geen trend van mij om dat over iedereen te zeggen hoor. Wat zegt dat over jouw zelfbeeld en zelfreflectie? Je moet ophouden een beeld te gaan maken van alles en datgene af te wijzen wat dat beeld niet bevestigd.
Kern van de zaak is: Je wijst te snel af. Dat doe je op dit draadje veel althans en mogelijk doe je dat dus ook met een potentiele vriendin. Zodra zij maar mogelijkerwijs niet in jouw "Els-straatje" past. Dat is de voortdurende boodschap die je gegeven wordt. Laat het eens los en je zult zien wat je steeds niet hebt willen zien. No offence en oprecht gemeend!
Vraag dat omdat ik zelf als bijbaantje bij een provider heb gewerkt en vochtschade niet gedekt werd..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja heb een verzekering lopen, alleen geen goede ervaringen mee..
Ik zie bij jou alleen maar vraagtekens in je post, mss wordt het eens tijd om niet voor alles een verklaring te willen hebben. Meer succes bij meiden kan zo veel betekenen, dat je nu anders staat tov. meisjes dan toen Els nog leefde. Als je die meid al langer kende dan kan het net zo goed zijn dat je je eerder nooit hebt opengesteld voor meisjes, nu wel en daarom meer succes hebt.quote:
De dag dat je stopt met zoeken naar verklaringen, is de dag dat je intellectuele ontwikkeling stagneert. Ik ben een wetenschapper, zoeken naar antwoorden is wat ik doe. Als je voorbij de vraagtekens had gekeken, had je gezien dat ik al die vragen al voor mezelf beantwoord heb. Ik lichtte simpelweg toe dat er meer bij de situatie kwam kijken dan waar de mensen die mij van geslotenheid beschuldigen rekening mee houden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:22 schreef Tara_88 het volgende:
Ik zie bij jou alleen maar vraagtekens in je post, mss wordt het eens tijd om niet voor alles een verklaring te willen hebben. Meer succes bij meiden kan zo veel betekenen, dat je nu anders staat tov. meisjes dan toen Els nog leefde. Als je die meid al langer kende dan kan het net zo goed zijn dat je je eerder nooit hebt opengesteld voor meisjes, nu wel en daarom meer succes hebt.
Onzin. Ik ben jarenlang bevriend met haar geweest voor het meer werd. En dan niet op een 'af en toe uitgaan'-manier, maar een intieme, hechte vriendschap. De spaarzame minpunten die Els had, ken ik wel. Het waren er simpelweg niet veel, Els was bijna zo altruistisch als maar kon. Dat had ik ook over haar gezegd als ik niet verliefd op d'r was.quote:Maar goed, je kunt achter alles wel een vraagteken plaatsen, maar dat gaat voor jezelf niet werken. Je hebt van Els een beeld waar geen enkel meisje tegenop kan boxen, omdat ze dood is wil jij er niet eens aan denkendat ze mindere kanten had.
Ik ben helemaal niet op zoek naar perfectie, en verwacht dat ook absoluut niet. Misschien dat onze relatie gestrand was, ja. Maar dat had dan niet gelegen aan dat Els niet 'perfect' zou zijn.quote:Klinkt hard, maar mss was een relatie tussen jou en haar na een aantal maanden gestrand als ze nog geleefd had omdat er toch dingen waren die haar niet perfect maakten.
Nee, dat vind ik niet nodig. En welke meiden bedoel je die voor mij passen? Jij noemt het snobistisch, ik zie mezelf gewoon geen relatie op lange termijn hebben met iemand die niet op een vergelijkbaar niveau zit. Ik merk dat er in dit topic veel verromantiseerd wordt, maar het enige dat ik doe is de "soort zoekt soort"-causaliteit van menselijke interactie erkennen. Jij noemt het snobistisch als ik het uit, ik noem het hypocriet als je doet alsof het er niet is.quote:"Eigen sociale milieu, ontwikkelde mensen". Je bent inderdaad snobistisch en misschien is dat ook wel een reden dat die meiden voor jou passen. Je legt het probleem te veel bij de meiden die je tegenkomt, terwijl je jezelf ook eens onder de loep moet nemen.
Dat doe ik niet. Ik had alleen wat meer nuance verwacht, in plaats van een stellige overtuiging in eigen gelijk, en daaropvolgend mij verwijten dat ik niet luister.quote:Verder klopt het wat je zegt, dat we hier eigenlijk maar een klein gedeelte weten van iemand. Meningen zijn gebaseerd op wat iemand post, terwijl we de achtergrond niet kennen. Dat je hier dan reacties krijgt die voor jou onbegrijpelijk zijn moet je dan ook niet kwalijk nemen.
Je gaf zelf aan dat het snobistisch was, dat beaam ik alleen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op zoek naar perfectie, en verwacht dat ook absoluut niet.
[..]
Nee, dat vind ik niet nodig. En welke meiden bedoel je die voor mij passen? Jij noemt het snobistisch, ik zie mezelf gewoon geen relatie op lange termijn hebben met iemand die niet op een vergelijkbaar niveau zit. Ik merk dat er in dit topic veel verromantiseerd wordt, maar het enige dat ik doe is de "soort zoekt soort"-causaliteit van menselijke interactie erkennen. Jij noemt het snobistisch als ik het uit, ik noem het hypocriet als je doet alsof het er niet is.
[..]
Dat doe ik niet. Ik had alleen wat meer nuance verwacht, in plaats van een stellige overtuiging in eigen gelijk, en daaropvolgend mij verwijten dat ik niet luister.
Niet lullig bedoeld he... maar waarom stel je ze hier dan nog?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De dag dat je stopt met zoeken naar verklaringen, is de dag dat je intellectuele ontwikkeling stagneert. Ik ben een wetenschapper, zoeken naar antwoorden is wat ik doe. Als je voorbij de vraagtekens had gekeken, had je gezien dat ik al die vragen al voor mezelf beantwoord heb. Ik lichtte simpelweg toe dat er meer bij de situatie kwam kijken dan waar de mensen die mij van geslotenheid beschuldigen rekening mee houden.
Niet lullig bedoeld he... maar was dat het einde van mijn bericht?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef ennudan het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld he... maar waarom stel je ze hier dan nog?
Ik heb een verzekering lopen bij pro-assist. Geen idee of het gedekt wordt.. We zullen zien, anders wordt het een duur maandje ben ik bangquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef Tara_88 het volgende:
[..]
Vraag dat omdat ik zelf als bijbaantje bij een provider heb gewerkt en vochtschade niet gedekt werd..
Ik wou net zeggen Joyce.. dit heeft geen zin als je constat zou tegen jezelf aanloopt. Dan kun je je wellicht nog beter ziekmelden. Das geen teken van zwakte maar gewoon kiezen voor jezelf!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb een verzekering lopen bij pro-assist. Geen idee of het gedekt wordt.. We zullen zien, anders wordt het een duur maandje ben ik bang
Net echt een flinke uitbarsting gehad, echt ik barstte ik janken uit toen de favo vrijwilliger binnenliep.. Ik baal zo van mezelf nu en kan wel weer janken.. Ik kijk vanmiddag aan, anders ga ik me vanaf morgen ziekmelden..
Doe jezelf eens een lol, en lees verder dan wat je wilt lezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
@ Splackavellie02:
Jou samenvattend over je twee eerdere posts en de startwoorden van je reacties:
(edit: nu 3e en 4e)
"Je beweert iets wat totaal niet waar is"
"Als je werkelijk bruikbaar advies had willen geven..."
"Onzin"
"Ik ben helemaal niet op zoek"
"Nee, dat vind ik niet nodig"
"Dat doe ik niet"
Het zijn jouw eigen woorden......
Weet je mijn eerdere post nog?: "Je wijst te snel af".
Doe jezelf eens een lol en denk eens langer dan een seconde na over een antwoord.
@Tara: Dan zijn we het daarover eens, er moet wel een basis zijn voor een relatie, met (een aantal) gedeelde interesses. Maar dat hoeven er niet eens heel veel te zijn. Het gaat om het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@JOycie88:
Moet ik ff voor je kijken?
@Tara_88: In Oost Gelderland zeggen ze dus erdeppelen...idd een van de weinige accenten die bij mij van die afkickverschijnselen kunnen opwekken. Ik heb het wel eens meegemaakt dat ik bij het uitgaan een leuke meid zag, oogcontact maken e.d., ik ging op haar af en was meteen klaar toen ze begon te praten...dat accent! Ik weet dat het nergens op slaat maar het lukt me dan gewoonweg niet om dat rode kruisje niet te zetten
quote:
Hij heeft het gewoon niet door dat ik hier net jankend heb gezeten en rust wil.. Is toch erg.. Heb het zelfs gezegd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |