abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 januari 2011 @ 09:29:54 #151
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91503238
kop op allemaal!
als ik wist hoe had ik hier youtube met always look on the bright side of life geplakt :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91503253
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:29 schreef Wanderingwhy het volgende:
Dan houd ik maar even vast aan de regen van vandaag.....zucht....

idd rhytm of the rain vandaag.

Goedemorgen trouwens
pi_91503266
Helaas kan ik nu dus ook geen muziekjes luisteren.. Beetje jammer!

Donderdag en vrijdag vrij lukt niet.. Begin donderdag wel pas om half 12 dat is wel lekker :D Naja en misschien kan ik regelen dat ik pas om half 3 begin :D
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 09:37:22 #154
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91503359
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Helaas kan ik nu dus ook geen muziekjes luisteren.. Beetje jammer!

Donderdag en vrijdag vrij lukt niet.. Begin donderdag wel pas om half 12 dat is wel lekker :D Naja en misschien kan ik regelen dat ik pas om half 3 begin :D
Kijk... positief blijven.... en met zoveel chocolade van die koekjes moet je je toch wel al iets beter voelen :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91503419
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:37 schreef ennudan het volgende:

[..]

Kijk... positief blijven.... en met zoveel chocolade van die koekjes moet je je toch wel al iets beter voelen :)
Ja :) Heb nu ook warme choco :D

Ga echt proberen om positief te blijven.. Ik blijf zelfs hopen dar mijn telefoon het vanmiddag gewoon weer doet!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 09:40:35 #156
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91503454
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja :) Heb nu ook warme choco :D

Ga echt proberen om positief te blijven.. Ik blijf zelfs hopen dar mijn telefoon het vanmiddag gewoon weer doet!
Precies!
Warme choco is ook niet verkeerd :P
pi_91503480
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef ennudan het volgende:

[..]

Precies!
Warme choco is ook niet verkeerd :P
Nee wil je ook een mok?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 09:42:40 #158
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91503507
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:41 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee wil je ook een mok?
Ik denk ze vraagt het nooit ^O^
pi_91503633
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:42 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ik denk ze vraagt het nooit ^O^
* J0ycie88 maakt een mok met warme choco klaar voor Ennudan.
pi_91503670
God allmighty :'(

Zo zie je maar dat het afstand nemen van je ex zo'n slecht idee nog niet is, want na haar dit weekend weer eens persoonlijk gesproken te hebben, heb ik vannacht echt een ENORM realistische droom gehad dat het weer goed kwam tussen ons....
Echt zo' n droom waarvan je de laatste seconden merkt dat je wakker gaat worden en dan denkt van neeeeeee laat het nog even doorgaan :P

Ik zit nu ook echt weer in een bui dat ik denk misschien ziet ze het wel weer in me zitten na 2 keer van haar kant contact gezocht in de laatste 2 weken, en moet ik nu eens wat naar haar sturen om het in ieder geval te proberen....
Zo wil ik echt niet meer denken :P , maar ik voel me nu weer zo erg de persoon van 7 maanden geleden tijdens de relatie...
Dan valt me overigens gelijk op hoezeer ik en mijn leven veranderd zijn sinds de breuk...
pi_91503721
Er zit trouwens een voordeel aan dat mijn telefoon kapot is!

Ik kan me niet gek maken door op zijn twitter en haar hyves te kijken over hun samenwoon plannen (again)!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:00:17 #162
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91503954
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 09:50 schreef J0ycie88 het volgende:

Ik kan me niet gek maken door op zijn twitter en haar hyves te kijken over hun samenwoon plannen (again)!
zie je... positief blijven!
en tnx voor de choco :)
pi_91504155
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:00 schreef ennudan het volgende:

[..]

zie je... positief blijven!
en tnx voor de choco :)
Jij thnx voor de koekjes :D

Eens bedenken wat ik zal gaan doen het komende uur.. Mijn kunstwerken zijn af namelijk :p
pi_91504381
quote:
Mijn fout! Kon het me even niet herinneren, en heb het teruggelezen. Gelukkig geeft de poster zelf ook al aan dat het "bullshit-redenen" zijn voor hem.
Ik moet eerlijk zeggen dat de situatie van Splackavellie02 erg gecompliceerd is, ik kan me het vergelijken ook wel voorstellen, maar hij weet zelf ook wel dat hij nooit een tweede Els tegen gaat komen. Dat is ook iets wat je je echt voor moet gaan houden, hoe goed de relatie met Els ook was. Dat betekent niet dat je het met iemand anders niet goed, net zo goed, of zelfs beter kunt hebben.

Maar dat is iets wat ik mezelf bijvoorbeeld ook voor moet blijven houden.

--------------------
Een 'zuidelijk accent' kan ook heel erg leuk zijn! (Om even op de quote in te gaan)
Tijdens mijn opleiding zat er een meisje bij mij in de klas die op 't randje van Gelderland/Noord-Brabant woont. Ze zat in Doetinchem op kamers om hier te kunnen studeren. Omdat de meeste mensen hier uit de buurt kwamen, viel ze qua accent nogal op. Vond dat altijd wel leuk aan haar. :) (En achteraf weet ik dat ze mij ook leuk vond... heb ik destijds nooit gemerkt |:( )

Kijk, natuurlijk moeten er gedeelde interesses zijn binnen een relatie, maar je hoeft niet alles van elkaar leuk te vinden, toch?
Bullshit redenen, maar ze wegen voor hem wel mee.

Ik zie het al voor me dat ik tegen iemand zeg. Luister Piet, je bent echt een topgozer maar het gaat niet tussen ons werken. Waarom vraag je? Nou je hebt Telekids nog nooit gezien, maar het ergste vond ik nog wel dat je Winnie the Pooh nooit gezien hebt. Ho stop, zeg maar niets, alsjeblieft niet praten want van je accentje krijg ik een vreemde zenuwtic.

Ik begrijp het enigszins wel. Ik kijk bijv.vaak Pauw en Witteman , als ik dan met iemand ben die zegt het niet te kunnen volgen en liever Oh oh Cherso gaat kijken. Dan is er duidelijk een verschil van interesses, maar dat zijn huidige interesses en niet van toen we 7 waren.

Op een gegeven moment ga je jezelf voor de gek houden. Dat diegene zijn schoenen veel mooier veterde, nooit zo'n gare opmerking zou maken, veel netter zou eten etc. etc. Zo kom je naar mijns inziens echt niet verder.

Als Ghotturdammer kick ik ook op accentjes..

..behalve daar waar ze erdeppelen zeggen ipv aardappelen
pi_91504587
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:50 schreef J0ycie88 het volgende:

@JOycie88:
Moet ik ff voor je kijken?

@Tara_88: In Oost Gelderland zeggen ze dus erdeppelen...idd een van de weinige accenten die bij mij van die afkickverschijnselen kunnen opwekken. Ik heb het wel eens meegemaakt dat ik bij het uitgaan een leuke meid zag, oogcontact maken e.d., ik ging op haar af en was meteen klaar toen ze begon te praten...dat accent! Ik weet dat het nergens op slaat maar het lukt me dan gewoonweg niet om dat rode kruisje niet te zetten ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91504706
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:25 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@JOycie88:
Moet ik ff voor je kijken?

Doe maar niet ;)
pi_91504764
Zo ik ben maar een mandela gaan kleuren aangezien de printen het weer doet :) Word er gewoon een beetje relaxt van..

Is het trouwens normaal dat je condens zeit bij camera als je je mobiel op de verwarming hebt liggen, vind het een beetje eng :p
pi_91504823
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo ik ben maar een mandela gaan kleuren aangezien de printen het weer doet :) Word er gewoon een beetje relaxt van..

Is het trouwens normaal dat je condens zeit bij camera als je je mobiel op de verwarming hebt liggen, vind het een beetje eng :p
Ja :) Dat is het water wat er uit moet verdampen en ja...je moet ff geduld hebben, een goede warmtebron doet een hoop.
Strek je eens uit !
pi_91504860
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:32 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ja :) Dat is het water wat er uit moet verdampen en ja...je moet ff geduld hebben, een goede warmtebron doet een hoop.
Van goede warmtebronnen hebben ze in dit gebouw nog nooit gehoord :p Maar goed het water is er dus uit aan het dampen, dat is een goed teken denk ik dan maar..

Hoezo Joyce kan niet zonder haar telefoon!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:40:50 #170
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91505061
water in een telefoon? ik heb vroeger altijd geleerd dat water en electronica niet zo goed samen gaan :)
pi_91505142
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:40 schreef ennudan het volgende:
water in een telefoon? ik heb vroeger altijd geleerd dat water en electronica niet zo goed samen gaan :)
Nee daarom moet het water er ook uit :p
pi_91505191
@wanderingwhy: Haha dan is het moeilijk om serieus te blijven..

@Joyce.. Telefoon in het water gevallen? Zoveel mogelijk uit elkaar halen en op de verwarming leggen met iets eromheen.. Niet aanzetten als je denkt dat hij nog niet helemaal opgedroogd is, dan ben je hem kwijt.. Krijgen we hier de kunst van het loslaten van je telefoon..
pi_91505316
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:45 schreef Tara_88 het volgende:
@wanderingwhy: Haha dan is het moeilijk om serieus te blijven..

@Joyce.. Telefoon in het water gevallen? Zoveel mogelijk uit elkaar halen en op de verwarming leggen met iets eromheen.. Niet aanzetten als je denkt dat hij nog niet helemaal opgedroogd is, dan ben je hem kwijt.. Krijgen we hier de kunst van het loslaten van je telefoon..
Ik had net een poging gedaan om hem aan te zeggen paar uur terug.. Naja ik wacht wel tot een uurtje of half 4.. Hij is niet in het water gevallen.. Regen :O Ze liggen op een theedoek op de verwarming dat is volgens mij wel goed..
(Stiekem denk ik dat het wel de kut van het loslaten van je telefoon word, maar goed positief zijn!)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:51:31 #174
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_91505430
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef goofy_goober het volgende:
Ik vind persoonlijk niet dat iemand tekort schiet wanneer ze Telekids nooit heeft gezien, Winnie de Poeh nooit heeft gelezen, niet weet wat spekkoek is en een iets andere tongval heeft. Hoe weet jij wat haar passies zijn als je ze niet kan delen met haar OMDAT je haar (en iedereen) blijft vergelijken met je overleden liefje? Het ligt niet aan haar gozer.
Heb ik gezegd dat het aan haar ligt? Nee.
Wijs ik haar af om zulke belachelijke redenen?
Ze is bijzonder gepassioneerd over dansen, reizen en pediatrie. Dat ik geen serieuze relatie aanga, betekent niet dat ik niet de tijd neem iemand te leren kennen.

Nogmaals; artbitraire voorbeelden ter illustratie. Opmerkelijk hoe snel mensen met hun vingertje gaan wijzen terwijl ze zich focussen op de minst belangrijke zin uit je hele tekst.
pi_91505465
Niet wanhopig worden Joyce.

Mijn gsm is in een onweersbui buiten op tafel blijven liggen en lag in een plas water op tafel toen ik me afvroeg waar mijn gsm was gebleven. Precies wat Tara ook zegt gedaan en hij overleefde het helemaal.

Mijn laptop heeft eens een beker koffie over z'n toetsenbord gekregen, zo'n mooi effect op het beeldscherm van "pfjieuw!" eindigend in een wit puntje in het midden. Ook deze is, zoveel mogelijk uit elkaar gehaald en met behulp van een fohn, een dag later weer gemonteerd en deed het weer als vanouds! (startte ook sneller op maar ik denk dat dat door de koffierestanten komt? :+)

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 18-01-2011 11:05:32 ]
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')