SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het nogal wat, iemand die is opgegroeid op een boerderij en een studie aan de universiteit volgt (en niet de meest makkelijke!).quote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik vind het voor de hand liggen dat zij de studie dierenarts volgt, omdat zij is opgegroeid in het wereldje. Daar hoef je dus geen ruggengraat voor te hebben...
Hoezo vind je dat nogal wat? Omdat ze ver moet reizen?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, iemand die is opgegroeid op een boerderij en een studie aan de universiteit volgt (en niet de meest makkelijke!).
Nee, omdat het wel heel makkelijk aangenomen wordt dat Anita veel voordeel van haar achtergrond zou hebben, terwijl bij een studie diergeneeskunde veel meer komt kijken. Volgens mij wordt er een brede basiskennis van je gevraagd.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat nogal wat? Omdat ze ver moet reizen?
Nee, omdat ik denk dat veel boerenkinderen nog een stuk minder gestimuleerd worden om een studie aan de universiteit te gaan volgen dan bijvoorbeeld kinderen van ouders die zelf gestudeerd hebben. En dan kun je zeggen dat dat niet zo is omdat je dat niet wilt en vindt dat er geen ongelijkheid moet zijn, maar dat is er nu eenmaal nog wel wat dat betreft.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, iemand die is opgegroeid op een boerderij en een studie aan de universiteit volgt (en niet de meest makkelijke!).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Mike op 17-01-2011 15:16:27 ]
Ja, maar hierboven was het wel onder een spoilerquote:Op maandag 17 januari 2011 14:39 schreef Waaghals het volgende:
zet het dat dan ook in een spoiler slimme
was hierboven ook al gepost trouwens
Omdat het de enige manier is dat normale Nederlanders als wij ooit van een site als primeurjagers.nl horen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel jammer dat dit al uitgelekt is, ik snap niet waarom sommige sites zonodig dit soort primeurs moeten posten.
Doen alsof je nergens van wist?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Als iedereen het nu even fijn over 'die Poolse' gaat hebben, is het toch alsnog een spoiler
Oh wacht, ik kan natuurlijk ook gewoon dit topic uit MyAT gooien
Ja iedereen had het wel verwacht maar ik had er gewoon na verloop van de afleveringen achter willen komen. Best jammer nu dat je het al weet.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel jammer dat dit al uitgelekt is, ik snap niet waarom sommige sites zonodig dit soort primeurs moeten posten.
(Al had ik het van die Poolse al wel verwacht)
Doe het dan zelf ook niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Als iedereen het nu even fijn over ..... gaat hebben, is het toch alsnog een spoiler
Oh wacht, ik kan natuurlijk ook gewoon dit topic uit MyAT gooien
Volgens mij vertel ik nergens wat er met haar is, of wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |