quote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gaat over little weenie's en dan zegt iemand, ter verdediging, het bovenstaande over je, ..... tjsa, ik weet niet, ghèhèhè
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er staat gewoon, manne met kleine janne
Dat wil een moderator ook vast wel even rechtzettenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen die punt, komma in weenie;s moet zijn weenie's, z
Pietje doet dat wel effe, zo ist iequote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat wil een moderator ook vast wel even rechtzetten
Zo'n kleine weenie; en dan toch erop getrapt?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen die punt, komma in weenie;s moet zijn weenie's, zucht, Manne is bewust hè, jankie
Jij heb gewoon van die grote potenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo'n kleine weenie; en dan toch erop getrapt?
Compensatie vanwege het gebrek aan noten.quote:
Volgens mij ook, zit Pietje het weer verkeerd te verbeteren, terwijl het toch duidelijk op Google staat, zuchtquote:Op zondag 16 januari 2011 21:17 schreef Deisyy het volgende:
De apostrof hoort er helemaal niet thuis, het moet zijn 'weenies'
Pietje kan natuurlijk niet álles wetenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij ook, zit Pietje het weer verkeerd te verbeteren, terwijl het toch duidelijk op Google staat, zucht
Okee, nou heb je een note te pakken, je was gewaarschuwd, maar je kon het weer niet laten hèquote:Op zondag 16 januari 2011 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die was niet om te lachen Pietje, hij was vals
Jij hebt ook een kleintje?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, nou heb je een note te pakken, je was gewaarschuwd, maar je kon het weer niet laten hè
Hij vroeg er wederom omquote:Op zondag 16 januari 2011 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, nou heb je een note te pakken, je was gewaarschuwd, maar je kon het weer niet laten hè
Nah, vanavond had ik mij kunnen voorstellen dat ik eventueel......quote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei maar uit, want zo ziet meneer het zelf niet?!
Dat komt dat hij nog in de ontkenningsfase zit, de waarheid zal straks hard aankomen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei maar uit, want zo ziet meneer het zelf niet?!
Jezus, spaar mij asjebliefquote:
Ik had er inderdaad bij moeten zetten 'klikken op eigen risico'. Het is tranentrekkend triestquote:
Yup, 2e serie is door HBO besteld, maar wanneer die komt ......?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heeft iemand hier enig idee wanneer seizoen 2 van deze serie/seizoen uitkomt?
Ik heb dit weekend seizoen 1 gezien, en nu wil ik seizoen 2 ook zien natuurlijk,
maar wat ik er over kan vinden op google is dat hij nog moet komen, klopt dat?
is zoooooooooooo'n goeie serie...
ah... dus nog onbekend?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, 2e serie is door HBO besteld, maar wanneer die komt ......?
Gewoon tot die tijd effe wat anders er tussendoor gooienquote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... dus nog onbekend?
jammer ...
Een aanrader? Dan ga ik een verzoekje indienen bij mijn Vikingquote:Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb dit weekend seizoen 1 gezien, en nu wil ik seizoen 2 ook zien natuurlijk,
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon tot die tijd effe wat anders er tussendoor gooien
Ow ! dat weet ik nietquote:Op zondag 16 januari 2011 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een aanrader? Dan ga ik een verzoekje indienen bij mijn Viking![]()
Dit is toch die serie waar Heks het vanmorgen ook over had?
of deze;quote:Op zondag 16 januari 2011 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
deze
en deze
Ik had die Griek eindelijk zover om Angelique te kijken maar de eerste disc deed
het niet![]()
nah... komt wel
die ken ik niet, dus weetik nietquote:Op zondag 16 januari 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eerst hier een vervolg op:
http://www.imdb.com/title/tt1140939/
verdomme!
Van deze?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow ! dat weet ik niet![]()
ik heb niet zoveel teruggelezen...
edit; Ja Dees echte aanrader![]()
die is er nog niet seizoen 2, goed he is ie, ook alles gezien en wacht ook op seizoen 2quote:Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vetquote:
ja dat was die agent die in de heere was, die ook die hoer pakte de viezerik. opletten hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die foto kan ik zo gauw niet plaatsen of hij uit die film komt, echt geen idee Dees
Echt verslavendquote:Op zondag 16 januari 2011 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die is er nog niet seizoen 2, goed he is ie, ook alles gezien en wacht ook op seizoen 2
Klopt, en toen zei Heks:quote:Op zondag 16 januari 2011 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, da's mijn plaatje als reactie op de hororverhalen van Remlof ???
En omdat ik onder de indruk was van het plaatje ben ik gaan zoeken en kon ik geen film met die titel vinden, maar kon die niet vinden en nu komt Fan met deze serie met bijna dezelfde titel.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat hoofd alleen al van die man, wat een glansrol speelde hij in broadback empire
verrek nu zie ik hetquote:Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat was die agent die in de heere was, die ook die hoer pakte de viezerik. opletten hoor
maar toch heb ik die scene niet in die film gezien, komt zeker uit een andere film?quote:
staat op mijn lijst Jianquote:Op zondag 16 januari 2011 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Gezien ? Verrassend, origineel, echt goed, 3 seizoenen tot nu toe !
O ja, dat is inderdaad die FBI agent uit Boardwalk, Ja, ik zag wel dat Heks wat zei, maar ik kon de naam ook effe niet thuisbrengen, dus ik dacht die zit gewoon weer aan de drank, la maar.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, en toen zei Heks:
[..]
En omdat ik onder de indruk was van het plaatje ben ik gaan zoeken en kon ik geen film met die titel vinden, maar kon die niet vinden en nu komt Fan met deze serie met bijna dezelfde titel.
Is het dezelfde?
echt he, ik heb toch al gezegt dat ik maar 6 flessen jenever per week op slurp, de zondag is jenevervrij geloof me dus zat vanmorgen niet aan de drankquote:Op zondag 16 januari 2011 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, dat is inderdaad die FBI agent uit Boardwalk, Ja, ik zag wel dat Heks wat zei, maar ik kon de naam ook effe niet thuisbrengen, dus ik dacht die zit gewoon weer aan de drank, la maar.
Ah, heb ik toch goed opgeletquote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, ik heb toch al gezegt dat ik maar 6 flessen jenever per week op slurp, de zondag is jenevervrij geloof me dus zat vanmorgen niet aan de drank![]()
die foto is uit een andere film, maar vond hem zo opvallend in BE, ja zo hoofd vergeet je toch niet gauw.
Zo, lekker dan!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een dag. Als de bovenburen doortrokken kwam het bij mij door het doucheputje omhoog. Bah, al met al een loodgieter gebeld. Ze zijn uren bezig geweest, mijn hele douche-wc vol met bagger etc, maar ze konden geen verstopping vinden. Toen maar voor op straat gegraven, blijkt dat mijn (en dat van de bovenburen) riool gescheurd is waarschijnlijk door verzakking oid. Nu hebben ze het maar eerst open gelaten en morgen moet ik mijn verhuurder bellen. De rekening 1007 euro!! Waarvan ik 500 gelijk moest betalen. Volgens hun kan ik dat wel terugkrijgen van mijn verhuurder. Ook schijn ik niet verantwoordelijk te zijn voor het vervangen van het riool alleen voor verstoppingen. Ik hoop maar dat ze gelijk hebben.
Ik denk dat je ook beter meteen je woningbouwvereniging had kunnen bellen,quote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een dag. Als de bovenburen doortrokken kwam het bij mij door het doucheputje omhoog. Bah, al met al een loodgieter gebeld. Ze zijn uren bezig geweest, mijn hele douche-wc vol met bagger etc, maar ze konden geen verstopping vinden. Toen maar voor op straat gegraven, blijkt dat mijn (en dat van de bovenburen) riool gescheurd is waarschijnlijk door verzakking oid. Nu hebben ze het maar eerst open gelaten en morgen moet ik mijn verhuurder bellen. De rekening 1007 euro!! Waarvan ik 500 gelijk moest betalen. Volgens hun kan ik dat wel terugkrijgen van mijn verhuurder. Ook schijn ik niet verantwoordelijk te zijn voor het vervangen van het riool alleen voor verstoppingen. Ik hoop maar dat ze gelijk hebben.
en jij hebt gelijk 500 betaalt, echt liesje je bent gek, je had moeten zeggen sorry geen geld dat horen ze met je woningbouw te regelen, en wat gek op zondag de boel open te gooien. echt hoor er achter aan zitten anders kan je straks maanden achter je geld aan hollen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
er is ook een spoednummer voor in het weekend, echt je hebt je smoesjes aan laten praten, echt lies ze mogen niet eens geld aan je vragen, je betaalt huur en hun horen het op te lossen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn woningbouw coorperatie (oid) heeft een spoednummer. Op werkdagen. Tussen 8-12.
dat is wel heeeeeeeeeel vreemd, alsof er geen spoedgevallen in het weekend zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn woningbouw coorperatie (oid) heeft een spoednummer. Op werkdagen. Tussen 8-12.
Dat dus. 24 uur per dag bereikbaar voor problemen met water(schade), uitval elektra (in de woning), en verwarming en zulks. Dat kunnen ze ook hebben uitbesteed aan een ander bedrijf die dat voor de woningbouwcorporatie doen. Dat kost je zelf niets.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is ook een spoednummer voor in het weekend, echt je hebt je smoesjes aan laten praten, echt lies ze mogen niet eens geld aan je vragen, je betaalt huur en hun horen het op te lossen.
dat is dan een belachelijk slechte servicequote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
http://www.metterwoon.nl/html/info.htm
ja is toch te gek voor woorden, en dan op zondag de boel open graven, echt lies morgenochtend zodra die balletent open gaat bellen en eisen dat je gelijk je geld terug krijgt, al ga je huilen 500 is niet niks je geeft er maar een draai aan, geleend en moest vandaag terug en niks te eten enzo, want echt je moet er langer op wachten dan je lief is vind het een erg groot bedrag en vind het een vaag argument van die gastenquote:
Want op andere tijden kunnen er geen spoedeisende zaken zijn?quote:Voor spoedeisende zaken op werkdagen tussen 08.00 en 12.00 uur
Het is dus een makelaar...vastgoedbedrijf en geen woningbouwvereniging?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
http://www.metterwoon.nl/html/info.htm
Dat zou kunnen, maar is wel een hele vreemde regel danquote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is geen woningbouwcorporatie, maar een particuliere vastgoedbelegger. Die hebben misschien andere regels.
jij staat in je recht, al is het een partikulier het blijft voor zijn rekening, hij verhuurt de woning aan jou zou toch te gek voor woorden zijn, straks stort je dak in mag je nog betalen, nee hoor kan me niet voorstellen dat je dit zelf moet betalen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Naja het blijft een verhuurder toch? En volgens een site van de overheid is een huurder verantwoordelijk voor verstopping en de verhuurder voor grote verstopping. Dit is niet eens een verstopping maar een stuk riool.
Wie daarover aansprakelijk is staat in je huurcontract. Het kan zijn dat huurder aansprakelijk is voor verstoppingen, maar de verhuurder weer voor verstoppingen ten gevolge van een constructiefout of iets van dien aard.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Naja het blijft een verhuurder toch? En volgens een site van de overheid is een huurder verantwoordelijk voor verstopping en de verhuurder voor grote verstopping. Dit is niet eens een verstopping maar een stuk riool.
Ik heb al zitten zoeken in het huurcontract maar kan er niet echt iets over vinden.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie daarover aansprakelijk is staat in je huurcontract. Het kan zijn dat huurder aansprakelijk is voor verstoppingen, maar de verhuurder weer voor verstoppingen ten gevolge van een constructiefout of iets van dien aard.
echt dit kan toch niet, vind het gewoon te belachelijk voor woorden zoiets.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie daarover aansprakelijk is staat in je huurcontract. Het kan zijn dat huurder aansprakelijk is voor verstoppingen, maar de verhuurder weer voor verstoppingen ten gevolge van een constructiefout of iets van dien aard.
Morgenochtend gelijk maar bellenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb al zitten zoeken in het huurcontract maar kan er niet echt iets over vinden.
Dat kan dus wel....het is particulier....quote:Op zondag 16 januari 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt dit kan toch niet, vind het gewoon te belachelijk voor woorden zoiets.
kan je je huurcontrakt niet door scannen naar D-K want die heeft er verstand van, echt ik zou zoiets gelijk willen weten, ze komen wel aan je geld hoor lies, je werkt niet voor de kat zijn kut.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb al zitten zoeken in het huurcontract maar kan er niet echt iets over vinden.
Wat dan? Ze heeft een loodgietersbedrijf gebeld en die brengen kosten in rekening. Lijkt me vrij normaal, toch ?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt dit kan toch niet, vind het gewoon te belachelijk voor woorden zoiets.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan je je huurcontrakt niet door scannen naar D-K want die heeft er verstand van, echt ik zou zoiets gelijk willen weten, ze komen wel aan je geld hoor lies, je werkt niet voor de kat zijn kut.
Poes heeft een kut, kat heeft een piemelquote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan je je huurcontrakt niet door scannen naar D-K want die heeft er verstand van, echt ik zou zoiets gelijk willen weten, ze komen wel aan je geld hoor lies, je werkt niet voor de kat zijn kut.
Een poes die geholpen is wordt ook een katquote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poes heeft een kut, kat heeft een piemel
En een kat die geholpen is wordt een poesquote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een poes die geholpen is wordt ook een kat
dat zeg je nu wel deisyy, maar mijn Jaap is in het verkeerde lichaam geboren, had gewoon een jeweetwel moeten hebben, denkt ook dat hij een meisje is, is nog steeds stapelverliefd op Hans en staat echt heel raar te piesen in zijn bak. 3 pootjes op de rand en dan mikt ie ergens tussen de houtkorrels, en de dokter had bijna een jeweetwel bij hem aangemeten, kon niet meer plassen de plasbuis zat verstopt.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poes heeft een kut, kat heeft een piemel
Zoiets dacht ik dus ook, maar ik denk ik zeg het maar niet, want dan slaap ze helemaal niet. Maar ja, ik zei het net al, jij hebt van die grote potenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dikke kans dat metterwoon wel een servicecontract heeft met een bepaalde loodgieter. Die brengen dan doorgaans geen kosten in rekeningen en regelen dat met verhuurder. Als je dan lukraak een loodgieter uit het telefoonboek hebt gebeld dan heb je misschien wel pech.
Weet je het zeker? Bij mij deed die disc het prima, anders stuur ik 'm nog eens.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had die Griek eindelijk zover om Angelique te kijken maar de eerste disc deed
het niet![]()
nah... komt wel
ja oke niet bij nagedacht, maar als er 1 te vertrouwen is is het D-K wel echt vind het sneu voor liesje, 500 euro is geen kattepisquote:Op zondag 16 januari 2011 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Liesje moet morgen gewoon even bellen en zeker niet zomaar haar prive spullen naar andere mensen doorsturen
Je hebt een genderpoesquote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg je nu wel deisyy, maar mijn Jaap is in het verkeerde lichaam geboren, had gewoon een jeweetwel moeten hebben, denkt ook dat hij een meisje is, is nog steeds stapelverliefd op Hans en staat echt heel raar te piesen in zijn bak. 3 pootjes op de rand en dan mikt ie ergens tussen de houtkorrels, en de dokter had bijna een jeweetwel bij hem aangemeten, kon niet meer plassen de plasbuis zat verstopt.
jammer he Liesje, maar je hebt er van geleerd en al had je hele badkamer onder de stront gestaan dan maar dat in plaats van 500 euroquote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
Dat zou kut zijn.
Maar er moest wel echt vandaag iemand komen en ik had geen idee hoe ik hun kon bereiken. Misschien had ik inderdaad moeten wachten tot morgen maar wat de bovenburen dus door de wc spoelden kwam bij mij omhoog, en bleef staan. En daar werd ik echt niet blij van
Bobquote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Bij mij deed die disc het prima, anders stuur ik 'm nog eens.
Wie heb je gebeld Liesje? Ik mag hopen de Lange Rioolservice, want die hebben metterwoon als referentie staan.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
Dat zou kut zijn.
Maar er moest wel echt vandaag iemand komen en ik had geen idee hoe ik hun kon bereiken. Misschien had ik inderdaad moeten wachten tot morgen maar wat de bovenburen dus door de wc spoelden kwam bij mij omhoog, en bleef staan. En daar werd ik echt niet blij van
Ik hou het op een kater met een kronkel, hij is ook bang van vogels, vliegen die langs dan bukt ie, hij houd ook van bijten in je voeten enzo, hij is gek maar ook wel weer lief.quote:
alle disc's deden het behalve de eerstequote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Bij mij deed die disc het prima, anders stuur ik 'm nog eens.
A&Rquote:Op zondag 16 januari 2011 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie heb je gebeld Liesje? Ik mag hopen de Lange Rioolservice, want die hebben metterwoon als referentie staan.
Ik stuur 'm morgen opquote:Op zondag 16 januari 2011 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar nee, alles geprobeerd maar er kwam niks
Even kijken; coulante huisbazen, ... eehhhh, nee, die staan niet op de kaartquote:Op zondag 16 januari 2011 22:51 schreef Laysa het volgende:
Als Liesje dr bij vertelt dat de poep naar boven kwam drijven zullen ze echt wel coulant zijn....
Trappen als ze liggen, Jian?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Even kijken; coulante huisbazen, ... eehhhh, nee, die staan niet op de kaart
Ja, z'n gangetje alleen de Ph-waarde is nog te hoog in m'n aquarium dus er kan geen vis overleven.quote:
en ik gaat je niet stalken heurquote:Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.......![]()
zet je adres dan op de envelop, ken ik in ieder geval iets leuks terug sturen !
Lijkt me anders wel spannendquote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ik gaat je niet stalken heur
Doe niet zo valsquote:Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Even kijken; coulante huisbazen, ... eehhhh, nee, die staan niet op de kaart
Je moet die enge mevrouw er ook uithalenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja, z'n gangetje alleen de Ph-waarde is nog te hoog in m'n aquarium dus er kan geen vis overleven.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet die enge mevrouw er ook uithalen
Ah, maak je niet dik, volgende week volgende maand volgend jaar lach je eromquote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoor het morgen wel, ik bel ze wel morgenochtend. En nee, lekker slapen zal ik vast niet, ik schenk maar een wijntje in geloof ik.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah.. je weet maar nooit![]()
misschien bedenk ik me nog
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
be afraid be very afraid ...
Metterwoon kan zich daar alleen op beroepen als dit destijds duidelijk is gecommuniceerd aan de huurder. Bijvoorbeeld omdat het zwart op wit in de huurvoorwaarden staat waarmee je akkoord bent gegaan bij het aanvaarden van de woning.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dikke kans dat metterwoon wel een servicecontract heeft met een bepaalde loodgieter. Die brengen dan doorgaans geen kosten in rekeningen en regelen dat met verhuurder. Als je dan lukraak een loodgieter uit het telefoonboek hebt gebeld dan heb je misschien wel pech.
Gewoon terugvorderden als ze niet betalen. Geconstateerd is dat de oorzaak niet inpandig was, maar zich buiten het pand bevond. Wijs ze er maar op dat een verzakking niet gezien mag worden als noodzakelijke kleine herstelling waarvoor huurder aansprakelijk is waar artikel 7:217 BW op doelt. Maar ik ben geen jurist dus pin me er niet op vast! Succes ermee Liesje!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoor het morgen wel, ik bel ze wel morgenochtend. En nee, lekker slapen zal ik vast niet, ik schenk maar een wijntje in geloof ik.
ow...quote:Op zondag 16 januari 2011 23:14 schreef BobdeStreamer het volgende:
O jee, ze begint nu zelfs Engels te praten...
[..]
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon terugvorderden als ze niet betalen. Geconstateerd is dat de oorzaak niet inpandig was, maar zich buiten het pand bevond. Wijs ze er maar op dat een verzakking niet gezien mag worden als noodzakelijke kleine herstelling waarvoor huurder aansprakelijk is waar artikel 7:217 BW op doelt. Maar ik ben geen jurist dus pin me er niet op vast! Succes ermee Liesje!
Ik ben maar een uitkeringstrekker dus ik heb nergens verstand van what-so-ever.
Dat moet in het huurcontract staan of in de bijlage ervan, maar dat is iets dat alleen Liesje kan weten!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Metterwoon kan zich daar alleen op beroepen als dit destijds duidelijk is gecommuniceerd aan de huurder. Bijvoorbeeld omdat het zwart op wit in de huurvoorwaarden staat waarmee je akkoord bent gegaan bij het aanvaarden van de woning.
Want ze kunnen natuurlijk niet zomaar gaan roepen: "Mevrouw wij doen altijd zaken met loodgieter X, en dat hebben we u nooit verteld en het staat ook niet op de site, maar het is wél zo dus u krijgt geen cent".
Ik word dus nu al bedreigd met Zorba de Griekquote:Op zondag 16 januari 2011 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...ja ik heb net een week achter de rug, waar ik alleen maar engels
kon praten met Papadopoulos, en die emails ook, dan sluipt het er een beetje in
Ik kan er niets over vinden. Het zijn 5 pagina's ofzo en dan daarbij nog algemene bepalingen huurovereenkomt woonruimte. En er zit een los blad bij met adressen en telefoonnummers. Er staat technische dienst bij maar daar staat ook weer ma-vr van 8-12. En verder nummers van Eneco, duinwaterbedrijf, casema en een link naar de TNT site.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat moet in het huurcontract staan of in de bijlage ervan, maar dat is iets dat alleen Liesje kan weten!
ow.. nee die vond het ook heel lief die is niet zo agressief heurquote:Op zondag 16 januari 2011 23:19 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik word dus nu al bedreigd met Zorba de Griek
Graag!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:21 schreef Jian het volgende:
En dan heb je alles voorbereid en voor je gaat bellen jezelf flink opgepompt met als ze dit zeggen, dan zeg ik dat en als ze dat zeggen dan, nou dan zeg ik, etc. en dan krijg je een vriendelijk meneer aan de telefoon en die zegt, goh, wat vervelend voor u mevrouw, nee, geen enkel probleem mevrouw, die 500 euro maken wij vanmiddag nog even naar u over, anders nog iets mevrouw
Truste Heks, ik ga er ook vandoor...quote:Op zondag 16 januari 2011 23:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
slaap lekker allemaal, ik duik nog met een dvd`tje van een euro me bed in.
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. nee die vond het ook heel lief die is niet zo agressief heur
En de volgende dag een boeketje op het adres geleverd voor de overlast en de moeitequote:Op zondag 16 januari 2011 23:21 schreef Jian het volgende:
En dan heb je alles voorbereid en voor je gaat bellen jezelf flink opgepompt met als ze dit zeggen, dan zeg ik dat en als ze dat zeggen dan, nou dan zeg ik, etc. en dan krijg je een vriendelijk meneer aan de telefoon en die zegt, goh, wat vervelend voor u mevrouw, nee, geen enkel probleem mevrouw, die 500 euro maken wij vanmiddag nog even naar u over, anders nog iets mevrouw
Misschien is het op gemeentelijk grond dan kan je de rekening doorsturen naar de gemeentequote:Op zondag 16 januari 2011 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
In het huurcontract en op de site staan telefoonnummers die je moet bellen bij calamiteiten. Dat is op zich duidelijk genoeg. Wel kut natuurlijk als je woning in de fik staat op vrijdagavond en je twee dagen moet wachten voordat je kunt bellen.
Nah, ik verwacht niet direct dat je alles terugkrijgt maar in ieder geval wel een deel. Heb je wel een rekening en kwitantie ontvangen van het te betalen bedrag?
Ja, papierwerk, meer papierwerk, nog meer papierwerk. La maar zitten danquote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien is het op gemeentelijk grond dan kan je de rekening doorsturen naar de gemeente
Ik betaal nooit vooraf voor die dingen. Ik ben pauper en als je geld wil zien dan moet je het maar komen halen en zonder vonnis of dwangbevel kan je alleen een gratis deur in je gezicht krijgen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, papierwerk, meer papierwerk, nog meer papierwerk. La maar zitten dan
Yep, ik heb een pinbon en 2 afdrukken van de rekening. (van dat doordruk papier), Daarop staat : "Riool cannebuis (? Beetje onduidelijk handschrift)) op div plekken gebroken, na doorspuiten opgegraven bij gevel, riool lopend gemaakt, volgelopen met zand."quote:Op zondag 16 januari 2011 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
In het huurcontract en op de site staan telefoonnummers die je moet bellen bij calamiteiten. Dat is op zich duidelijk genoeg. Wel kut natuurlijk als je woning in de fik staat op vrijdagavond en je twee dagen moet wachten voordat je kunt bellen.
Nah, ik verwacht niet direct dat je alles terugkrijgt maar in ieder geval wel een deel. Heb je wel een rekening en kwitantie ontvangen van het te betalen bedrag?
Edit: wel een bon dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet ook niet hoelang die gasten bezig zijn geweest, maar meer dan 1000 euro vind ik nogal een flink uurtarief, zelfs voor de zondag. Stelletje laaierlichters
Zolang je geen zand door de plee spoelt ben je niet de veroorzaker noch degene die wat te verwijten valt lijkt me. Is het niet gewoon op gemeentelijke grond?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ik heb een pinbon en 2 afdrukken van de rekening. (van dat doordruk papier), Daarop staat : "Riool cannebuis (? Beetje onduidelijk handschrift)) op div plekken gebroken, na doorspuiten opgegraven bij gevel, riool lopend gemaakt, volgelopen met zand."
Al zou ik een deel terugkrijgen, 1000 euro is gewoon voor mij erg veel geld.
Dat tweede deel moet je dan ook voorlopig niet betalen. 1000 euro is voor mij ook een hoop geld. Ik denk wel dat je van die 500 echt wel een deel terugkrijgt, dat andere deel, daar moet je proberen je kont uit te draaien. Laat die verhuurder en die gasten het samen maar oplossen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ik heb een pinbon en 2 afdrukken van de rekening. (van dat doordruk papier), Daarop staat : "Riool cannebuis (? Beetje onduidelijk handschrift)) op div plekken gebroken, na doorspuiten opgegraven bij gevel, riool lopend gemaakt, volgelopen met zand."
Al zou ik een deel terugkrijgen, 1000 euro is gewoon voor mij erg veel geld.
Ja dat vroeg ik ook, maar het schijnt dat in Den Haag het riool voor de eigenaar is tot aan het gemeenteriool.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je geen zand door de plee spoelt ben je niet de veroorzaker noch degene die wat te verwijten valt lijkt me. Is het niet gewoon op gemeentelijke grond?
Dat dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat tweede deel moet je dan ook voorlopig niet betalen.
Beetje bluffen, morgen vragen waar je die bon naar toe kunt sturen en hoe je het betaalde deel terug kunt krijgen.
Twee personen dus. Dure rakkersquote:Op zondag 16 januari 2011 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Voorrijkosten 95-
Totaal aantal uren 4 752-
Totaal 847
BTW 19% 160,93
totaal incl BTW 1007,93
dat is overal zo.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik ook, maar het schijnt dat in Den Haag het riool voor de eigenaar is tot aan het gemeenteriool.
Dat is overal. Maar als je gewoon de oorzaak op papier hebt staan en je dat niet verweten kan worden dan zou ik de rekening gewoon doorsturenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik ook, maar het schijnt dat in Den Haag het riool voor de eigenaar is tot aan het gemeenteriool.
Plus dat je door kordaat ingrijpen voorkomen hebt dat Metterwoon aansprakelijk kan worden gesteld aan eventuele schade binnenshuis bij jou en de buren.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:56 schreef Gert het volgende:
Niks "een deel" terugkrijgen. Er is echt geen enkele reden waarom je niet gewoon alles terug zou krijgen. Zéker geen genoegen nemen met minder dan 100% van het bedrag.
Het enige wat ik nog zou kunnen verzinnen, is dat ze zeggen dat je het weekend maar uit had moeten zingen met poep van de bovenburen in je douche tot je maandag het storingsnummer kon bellen.
Maar dat is kansloos voor een rechter, en Metterwoon is te groot en professioneel om zo te gaan sjacheren.
Hou nou eens op met dat je een deel niet terug zou krijgen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
Maar dat is dus een beetje het punt, ik laat me nogal makkelijk afbluffen in dit soort dingen. Maar ik kan mij gewoon niet voorstellen dat ik hier geheel zelf voor verantwoordelijk ben. En mocht ik een deel niet terugkrijgen dan vind ik eigenlijk dat ik ook een deel moet krijgen van mijn bovenburen. Het is ook hun riool. Ik heb ze vandaag 2x gesproken en ik zei nog dat ONS riool verstopt was en later dat ik ging betalen en of ze dachten dat ik het terug zou kunnen krijgen van metterwoon en volgens hun zou dat haast wel moeten maar ze zeiden niets over het bijdragen aan de kosten. Maar ik vind eigenlijk van wel.
quote:Het enige wat ik nog zou kunnen verzinnen, is dat ze zeggen dat je het weekend maar uit had moeten zingen met poep van de bovenburen in je douche tot je maandag het storingsnummer kon bellen.
Mijn gevoel zegt me dat dat wettelijk verplicht is.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je noemt de reden zelf. Maar als die organisatie echt groot en professioneel is, waarom dan geen 24-uurs storingsdienst
[..]
Hadden we het een tijdje terug nog over, weet je wel, wat een stucadoor, loodgieter etc kan verdienenquote:
Ik heb emotionele schade. Bij het doorspuiten stond het stront op den duur 2 centimer hoog in mijn douche/wc. Ik moest handdoeken opofferen anders had het over de drempel gelopen. Ze hadden wel zo'n stofzuigding bij zich en hadden het redelijk onder controlle tot de bovenburen naar de wc besloten te gaanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Plus dat je door kordaat ingrijpen voorkomen hebt dat Metterwoon aansprakelijk kan worden gesteld aan eventuele schade binnenshuis bij jou en de buren.
Ja, dat was ooit. Maar dan nog niet van die tarieven. In ieder geval niet in deze omgeving.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Hadden we het een tijdje terug nog over, weet je wel, wat een stucadoor, loodgieter etc kan verdienen
Weet ik niet, maar ik zou het in ieder geval ook aankaarten.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt me dat dat wettelijk verplicht is.
Dus die handdoeken in rekening brengen want die kon je daarna weggooien.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb emotionele schade. Bij het doorspuiten stond het stront op den duur 2 centimer hoog in mijn douche/wc. Ik moest handdoeken opofferen anders had het over de drempel gelopen. Ze hadden wel zo'n stofzuigding bij zich en hadden het redelijk onder controlle tot de bovenburen naar de wc besloten te gaan
Metterwoon zal sowieso wel niet blij zijn want met die 1000 euro is het nog niet klaar. Ze hebben nu dus een gat gemaakt waarin het water (en de rest) weg kan lopen. Ik weet niet hoe groot de verzakking en hoe slecht die buis is, maar het gemeenteriool is aan de overkant van de straat.
Plus een vuilniszak. :8quote:Op maandag 17 januari 2011 00:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus die handdoeken in rekening brengen want die kon je daarna weggooien.
Nee joh, iemand kan toch gewoon bereikbaar zijn en z'n eigen ding doen. Alleen een beetje in de buurt blijven, daar krijgt hij dan 50 euro per dag voor of zo. Klaar is Kees.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat metterwoon het niet heeft omdat het ook een flink aantal kantoorpanden ed heeft, volgens mij is huizen voor hun maar een klein deel van de omzet. Misschien dat het te duur is om een 24 uur helpdesk te hebben?
Nee dat denk ik niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt me dat dat wettelijk verplicht is.
Precies!!quote:Op maandag 17 januari 2011 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als liesje gedwee gaat lopen doen morgen ("ik vind het ook heel rot voor júllie, sorry!"), heb je nog kans dat er een hufter daar in de gaten krijgt dat het wel gaat lukken om haar voor een deel van de kosten op te laten draaien.
Heb ik een jaar of zes geleden ook een keer gehad, die dikke gaspijp die naar de ketel liep. Iedereen rook het, behalve ik. Die koppeling zat compleet los, nog niet eens handvast. Dat heeft weken, misschien wel maanden zo gezetenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:13 schreef Coos het volgende:
Wij hadden jaren terug zo'n abonnement dat je kachel en geiser eens per jaar een onderhoudsbeurt kregen. Dus vrijdagsmiddags had ie die badgeiser in uit- en in elkaar gezet.
Toen ik 's avonds laat ging douchen dacht ik dat ik gas rook. Maar ik dacht ach, verbeelding.
Niet als "derden" aansprakelijk zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die schade aan je kledingstukken, die kun je toch gewoon opvoeren bij je inboedelverzekering?
Ja dat is kut maar een verstopping kan je in Nederland ook verantwoordelijk voor worden gehouden (heb veel gegoogled) maar hier is de oorzaak niet verstopping, of eigenlijk wel, want zand maar anders is de woning al snel onbewoonbaar te verklaren.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
Ik was in Londen tien jaar geleden een keer 300 pond kwijt om een toilet te laten ontstoppen
Particuliere verhuurder, ik heb geen pence terug gezien.
Ja duh, dan laat je je bovenbuurman bellen, die heeft er net zoveel last van.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb serieus al een paar keer gedacht dat het voor hun pas echt kut was, omdat ze nu helemaal een nieuwe rioolbuis moeten aanleggen. Ik vind het al heel erg dat ik moet bellen dat dit aan de hand is, laat staan dat ik over een rekening moet begfinnen. Jullie kennen mij te goed.
Vooraf maar even deze sc lezen dan.
Bij het foto's maken kwam een overbuurman even vragen wat er aan de hand was, ons kent ons buurtje. Ik alles vertellen, maar hij gaf als advies mijn bovenbuurman erbij te betrekken want die zou wel raad weten met Metterwoon.
[ afbeelding ]
Wat ik er van begrepen heb hier kan het niet eens jouw schuld zijn dus ik zou er echt op inzetten dat je al je geld terug krijgt.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is kut maar een verstopping kan je in Nederland ook verantwoordelijk voor worden gehouden (heb veel gegoogled) maar hier is de oorzaak niet verstopping, of eigenlijk wel, want zand maar anders is de woning al snel onbewoonbaar te verklaren.
Nou het leek niet alsof ze er last van hadden, en in feite hebben ze dat ook niet, zij kunnen gewoon doorspoelen. (dat het dan bij mij terecht komt is weer wat anders natuurlijk of ik zou al mijn afvoer dicht moeten kitten.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja duh, dan laat je je bovenbuurman bellen, die heeft er net zoveel last van.
Als ik dat had gezegd waren ze denk ik niet eens gekomen.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geld? Geld? Dat heb ik niet. Dat regel maar met de verhuurder.
Ze hebben er wel last van, jullie hebben een gezamenlijk riool en die kosten die je gemaakt hebt hadden ze sowieso voor de helft mee moeten betalenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou het leek niet alsof ze er last van hadden, en in feite hebben ze dat ook niet, zij kunnen gewoon doorspoelen. (dat het dan bij mij terecht komt is weer wat anders natuurlijk of ik zou al mijn afvoer dicht moeten kitten.)
Wel he? Sneaks. Ze wensten mij er veel succes mee, en toen ik moest betalen waren ze heel snel weg.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze hebben er wel last van, jullie hebben een gezamenlijk riool en die kosten die je gemaakt hebt hadden ze sowieso voor de helft mee moeten betalen
Dat is knap onfatsoenlijk van zequote:Op maandag 17 januari 2011 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel he? Sneaks. Ze wensten mij er veel succes mee, en toen ik moest betalen waren ze heel snel weg.
Je moet doen wat Gert en Coos zeggen, gaan voor de volle mep en vol overtuiging. Verder net doen of je neus bloedt. Die buren kun je in de wandelgangen nog wel eens aanspreken over gezamenlijke verantwoordelijkheden ed.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat het handig is als ik eerst zelf bel, en dat ik gewoon ga voor het volle bedrag terug. En mocht dat nou niet lukken dat ik dan even aanbel bij de buren en uitleg dat ik een deel zelf heb moeten betalen en dat het omdat het ons riool is, ik de kosten graag met ze wil delen, en als ze dat niet willen ze dat met Metterwoon moeten uitzoeken?
Er ging iets mis.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet doen wat Gert en Coos zeggen, gaan voor de volle mep en vol overtuiging. Verder net doen of je neus bloedt. Die buren kun je in de wandelgangen nog wel eens aanspreken over gezamenlijke verantwoordelijkheden ed.
Het gaat niet eens om je woning, het gaat om de riolering buiten je woning. Dat valt buiten jouw verantwoordelijkheid, per definitie.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er ging iets mis.
Maar ik ga echt mijn best doen om bikkelhard te zijn, maar het is niet zo mijn dingetje. Jij zal het niet geloven waarschijnlijk maar ik ben te lief voor dat soort dingen. Maar ik ga me vastbijten en ik ga morgenochtend dit allemaal nog eens teruglezen voor extra kracht. Ik kan er in principe niets aan doen dat de leidingen oud zijn en de boel verzakt. het heeft er ook mee te maken dat ik Metterwoon nog steeds dankbaar ben dat ik hier mag wonen, echt een geweldig plekje met tuin voor weinig geld.... maar ik betaal huur voor goede riolering. Vind ik. Hoor!
In de zomer zit ik graag voor het huis op de stoep.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om je woning, het gaat om de riolering buiten je woning. Dat valt buiten jouw verantwoordelijkheid, per definitie.
Ja, dat klopt wel, maar dat valt toch echt buiten je verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de zomer zit ik graag voor het huis op de stoep.
Maar die riolering hoort nog wel bij mijn woning. Tot aan het gemeente riool wat volgdens de loodgieters aan de overkant, en volgens de overbuurman precies in het midden, van de straat ligt.
Ik zou Martin meenemen naar Metterwoon dan betalen ze je het dubbele als je dan maar alsjeblieft oprot.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet opeens weer hoe die buurman heet die ik bedoel. Martin
Morgen ga ik echt mijn best doen Coos, ik heb er gewoon recht op.
En ondertussen jat hij ook nog eens alles wat hem interessant lijkt mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou Martin meenemen naar Metterwoon dan betalen ze je het dubbele als je dan maar alsjeblieft oprot.
Leentquote:Op maandag 17 januari 2011 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ondertussen jat hij ook nog eens alles wat hem interessant lijkt mee.
Uiteindelijk komt alle shit die je zelf hebt veroorzaakt gewoon weer terug.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb emotionele schade. Bij het doorspuiten stond het stront op den duur 2 centimer hoog in mijn douche/wc. Ik moest handdoeken opofferen anders had het over de drempel gelopen. Ze hadden wel zo'n stofzuigding bij zich en hadden het redelijk onder controlle tot de bovenburen naar de wc besloten te gaan
Metterwoon zal sowieso wel niet blij zijn want met die 1000 euro is het nog niet klaar. Ze hebben nu dus een gat gemaakt waarin het water (en de rest) weg kan lopen. Ik weet niet hoe groot de verzakking en hoe slecht die buis is, maar het gemeenteriool is aan de overkant van de straat.
Ik ga je een handje helpenquote:Op maandag 17 januari 2011 08:49 schreef Marrije het volgende:
Vogels tjilpen volop!
En het zou de meest deprimerende dag van het jaar moeten zijn, niet voor mij![]()
De dag is nog niet om natuurlijk, dus wie weet wat er nog komen gaat
quote:PRIJSSTIJGINGEN LATEN NIETS HEEL VAN HOGER NETTOLOON
Alles wordt duurder!
AMSTERDAM - Uw nieuwe salarisstrook laat waarschijnlijk nog kleine plusjes zien – een gevolg van een hogere arbeidskorting en lagere belastingtarieven – maar dit jaar brengt verder niet veel goeds.
Ga er maar aan staan wat er allemaal in prijs omhoog gaat: boodschappen, zorgverzekeringen, brandstof, bellen, kinderopvang, postzegels, accijnzen, boetes, parkeren, etc. Ook voor theaterkaartjes, gas en autoverzekeringen moeten we in de loop van dit jaar dieper in de buidel tasten.
Het nettoloon stijgt bovendien niet bij iedereen; premiestijgingen voor de ziektekosten en bij sommigen voor de pensioenen kunnen roet in het eten gooien. Al met al ziet de portemonnee van veel Nederlandse werknemers er straks een stuk leger uit.
Automobilisten
Voor automobilisten is al enige tijd duidelijk dat 2011 bepaald geen gemakkelijk jaar wordt. Door de gestegen olieprijs en de zwakkere euro was men vorige maand al ruim 13 procent duurder uit aan de benzinepomp dan een jaar eerder. Het kabinet deed er op nieuwjaarsdag een flinke schep bovenop en verhoogde de accijns op benzine met bijna 0,5 cent, op diesel met 0,25 cent en op lpg met 0,86 cent per liter. Daardoor is de prijs van lpg gestegen tot recordniveau en gaan ook benzine en diesel bijna door het dak.
Maar niet alleen aan de pomp zijn de prijsstijgingen enorm. Consumenten zijn ook onaangenaam verrast doordat zij bij de grote zorgverzekeraars CZ, Menzis en Zilveren Kruis voortaan ruim 120 euro per jaar meer moeten betalen voor de basispremie. Ook de aanvullende zorgpremies vallen vaak een stuk hoger uit.
Boodschappen
De dagelijkse boodschappen zijn eveneens duurder geworden. Dat komt onder meer door de stijgende voedselprijzen, waardoor meer moet worden betaald voor aardappelen, koffie, graan en suiker. Dat betekent dieper in de buidel tasten voor een kop koffie, een portie frites of een brood. Het einde van de ’supermarktoorlog’ heeft eveneens geleid tot hogere prijzen.
Naast stijgende prijzen worden huishoudens tevens geconfronteerd met oplopende (lokale) lasten. Inmiddels is al bekend dat de aanslag van waterschappen dit jaar gemiddeld 3 procent hoger uitvalt. Verder houden burgers hun hart vast voor de woz-aanslag die binnenkort bij ze op de mat ploft. Ook wordt een bezoek aan het theater duurder door de btw-verhoging per 1 juli.
De prijsstijgingen en hogere lasten kunnen hard aankomen bij de consument, voor wie dit jaar toch al een koopkrachtverlies van maximaal 1 procent was voorspeld. Ouderen die geen hoger pensioen ontvangen door de financiële crisis of zelfs worden gekort, dreigen extra hard te worden getroffen.
Niet positief
Gezien alle ontwikkelingen zijn Nederlanders niet positief over de dikte van hun portemonnee in 2011. Liefst 62 procent verwacht dit jaar minder te besteden te hebben, zo blijkt uit een internetpeiling van het Nationaal Instituut voor Budgetontwikkeling (Nibud). Slechts 10 procent van de respondenten denkt in 2011 meer geld te kunnen uitgeven, terwijl 25 procent geen verandering voorziet.
Mensen die in geldproblemen dreigen te belanden, wordt aangeraden om hun inkomsten en uitgaven goed in kaart te brengen. Volgens het Nibud wordt dan in één klap duidelijk op welke uitgaven kan worden bezuinigd.
Consumenten kunnen ook beter grip op hun geld houden door in winkels niet te pinnen, maar contant te betalen. Dan is sneller duidelijk wanneer de bodem van hun beurs in zicht komt.
jazeker, staat hierboven ergensquote:Op maandag 17 januari 2011 09:31 schreef Toverheks het volgende:
zou Liesje al gebeld hebben, lag in bed en moest steeds aan haar denken, stelletje zakkevullers
ja gelezen, Dank Marrije anders zat ik de hele dag te wachten op nieuwsquote:Op maandag 17 januari 2011 08:12 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens de man van de technische dienst (en dat zegt natuurlijk niet alles) kan ik de rekening gewoon daarheen sturen., het ging ongeveer zoals Jian zei.
Pak van mijn hart. Nu nog even een paar uur slapen.
Mooi.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:12 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens de man van de technische dienst (en dat zegt natuurlijk niet alles) kan ik de rekening gewoon daarheen sturen., het ging ongeveer zoals Jian zei.
Pak van mijn hart. Nu nog even een paar uur slapen.
Ik weet niet precies wat je ziet, maar probeer eerst eens in je browser de geschiedenis te wissen en kijk of het dan weg is.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:12 schreef Toverheks het volgende:
ik heb iets met adblockers waarschuwing inenen maar kan nergens vinden moet ze uitzetten??? waar moet ik dat uitzetten en wat zijn in godsnaam adblockers???
ik zit nu op mijn laptop, zal wel aan Hans vragen vannacht of hij even kan kijken wat ik fout doe op me pc.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:47 schreef Disana het volgende:
Toch is dat de oplossing: de geschiedenis van je browser wissen.
adblocker zonder adblocker
foutmelding
Cola.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heks? Jij weet vast wel een middeltje tegen ontzettende maagkramp?
Rennies e.d. niet bij de hand hebbende?
rooibosthee!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mera lees je post net, kijk eens op www.omaweetraad.nl daar staan heel vel tips.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ohja, ook wel eens gehoord... Ik moet er alleen niet aan denken op het momentquote:
Oma weet raad! Hahaquote:Op maandag 17 januari 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mera lees je post net, kijk eens op www.omaweetraad.nl daar staan heel vel tips.
Die site is superhandig voor allerlei vlekken.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oma weet raad! Haha![]()
*in favorieten opslaat
nee stop het is deze Mera http://www.omaweetraad.com/quote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oma weet raad! Haha![]()
*in favorieten opslaat
Rooie wijn met witte wijn!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef Dementor het volgende:
Die site is superhandig voor allerlei vlekken.
Bier vlekt niet, zei mijn oma altijdquote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die site is superhandig voor allerlei vlekken.
je oma had gelijk, maar ruiken doe je bier wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Bier vlekt niet, zei mijn oma altijd
Oma is ook niet meer de allerjongste.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:11 schreef Toverheks het volgende:
zit nu op die site, na jaren weer maar vind het aanbod erg achteruit gaan van de tips enzo.
o ja dat las ik, geven ze de chinees de schuld,ja zou echt geen groenten enzo meer eten of melkprodukten gaan drinken wat uit die buurt komt.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:12 schreef Dementor het volgende:
@Mera, jullie hebt toch geen afhaalchinees gegeten in de buurt van Moerdijk?
De Chinezen hebben het altijd gedaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja dat las ik, geven ze de chinees de schuld,ja zou echt geen groenten enzo meer eten of melkprodukten gaan drinken wat uit die buurt komt.
De melk daar uit de buurt wordt voorlopig verwerkt in melkpoeder, komt dus niets van in het schap in de supermarkten.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja dat las ik, geven ze de chinees de schuld,ja zou echt geen groenten enzo meer eten of melkprodukten gaan drinken wat uit die buurt komt.
Dat gaat over mensen die buikgriep hebben, dat is het niet hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 12:12 schreef Dementor het volgende:
@Mera, jullie hebt toch geen afhaalchinees gegeten in de buurt van Moerdijk?
Maagpijn. Pijn in mijn maag, dus. Niet dat ik niet kan poepen ofzo, want dat zijn je darmen.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:10 schreef Toverheks het volgende:
Maagpijn
Deze Tip(s) delen |
Bij maagpijn kan je gebruikmaken van drop die zoethout-extract bevat. Zoethout kalmeert de maag en ontspant deze. Na enkele dropjes kan je de werking reeds vaststellen. Te veel zoethout is minder goed voor de bloeddruk.
zit te zoeken voor Mera, wat heb je precies Mera gewoon buikpijn, misschien ongesteld of kun je niet naar de wc???
Cola light met mentos?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef CarOnline het volgende:
Cola, of een pepermuntje.
Of samen
Middag.
Asprientje. Paracetamol.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:35 schreef Copycat het volgende:
Cola werkt hier altijd goed.
Tickets voor de treinreizen van en naar Berlijn zijn binnen. Nu bezig met het in elkaar zetten van een hand-out om uit te delen aan merken waarvoor ik best wel wat wil schrijven.
Gelukkig heb ik verder geen barstende koppijn of zo.
Tips iemand?
Het Noro virus is nasty.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat gaat over mensen die buikgriep hebben, dat is het niet hoor
Overigens hebben we wel degelijk Chinees gegeten ja, vorige week vlak voor of na die brand.
Vanochtend een ibu genomen, maar helpt niet echt. Die boterham met kaas en tomaat van met lijkt beter te helpenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef CarOnline het volgende:
Asprientje. Paracetamol.
Of Dolormin. Of eh... een ui in je linkeroor ofzo, volgens grootmoeder.
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Asprientje. Paracetamol.
Of Dolormin. Of eh... een ui in je linkeroor ofzo, volgens grootmoeder.
Leen die van Remlof!quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef CarOnline het volgende:
Ja hallo, ik zit net precies aan een cracker met filet americain
Remlofquote:Op maandag 17 januari 2011 13:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Leen die van Remlof!
Of was het Pietje
Oh ja, wat was dat ook weer.quote:
Oh ja, om het nonchalant te laten lijken.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef Marrije het volgende:
Vergeet de pomtiedomtiedom, tralalalalala, erbij niet.
Nu op bed met een nat washandje?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:11 schreef Copycat het volgende:
Hmmf, in een rode broek nieuwe klanten scoren in de modebranche ... Geloof niet dat dat een winnende combinatie wordt ...
Maar! Al het voorwerk is gedaan, wervend tekstje geschreven, mapjes gemaakt, selectie van te bezoeken merken gemaakt. Ik ben er klaar voor.
Ik dacht juist dat het was dat vrouwen een witte boek dragen zo van: Kijk mij eens niet ongesteld zijn!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, wat was dat ook weer.
Vrouwen dragen een rode broek zo van: kijk mij eens ongesteld zijn?
Oh ja, dat kan ookquote:Op maandag 17 januari 2011 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het was dat vrouwen een witte boek dragen zo van: Kijk mij eens niet ongesteld zijn!
allebeiquote:Op maandag 17 januari 2011 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het was dat vrouwen een witte boek dragen zo van: Kijk mij eens niet ongesteld zijn!
Ik heb alleen een korte rode broekquote:
Kooknie! Maagpijn is ver over, oeh en! Ik heb officieel een waardevolle collega erbij!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb alleen een korte rode broek
Zo de blue monday zit er weer op, qua werk dan en ik ben heul niet depressief
fijn voor je mera, maagpijn over en een leuke collega erbijquote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kooknie! Maagpijn is ver over, oeh en! Ik heb officieel een waardevolle collega erbij!
Nee, derde maandag van januari = vandaag.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef hondjes het volgende:
Wat doet Fok gek, kon niet reageren.![]()
Blue Monday is ook op 24 januari.
don't smartass hondjes, mutsquote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, derde maandag van januari = vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |