quote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gaat over little weenie's en dan zegt iemand, ter verdediging, het bovenstaande over je, ..... tjsa, ik weet niet, ghèhèhè
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er staat gewoon, manne met kleine janne
Dat wil een moderator ook vast wel even rechtzettenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen die punt, komma in weenie;s moet zijn weenie's, z
Pietje doet dat wel effe, zo ist iequote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat wil een moderator ook vast wel even rechtzetten
Zo'n kleine weenie; en dan toch erop getrapt?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen die punt, komma in weenie;s moet zijn weenie's, zucht, Manne is bewust hè, jankie
Jij heb gewoon van die grote potenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo'n kleine weenie; en dan toch erop getrapt?
Compensatie vanwege het gebrek aan noten.quote:
Volgens mij ook, zit Pietje het weer verkeerd te verbeteren, terwijl het toch duidelijk op Google staat, zuchtquote:Op zondag 16 januari 2011 21:17 schreef Deisyy het volgende:
De apostrof hoort er helemaal niet thuis, het moet zijn 'weenies'
Pietje kan natuurlijk niet álles wetenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij ook, zit Pietje het weer verkeerd te verbeteren, terwijl het toch duidelijk op Google staat, zucht
Okee, nou heb je een note te pakken, je was gewaarschuwd, maar je kon het weer niet laten hèquote:Op zondag 16 januari 2011 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die was niet om te lachen Pietje, hij was vals
Jij hebt ook een kleintje?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, nou heb je een note te pakken, je was gewaarschuwd, maar je kon het weer niet laten hè
Hij vroeg er wederom omquote:Op zondag 16 januari 2011 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, nou heb je een note te pakken, je was gewaarschuwd, maar je kon het weer niet laten hè
Nah, vanavond had ik mij kunnen voorstellen dat ik eventueel......quote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei maar uit, want zo ziet meneer het zelf niet?!
Dat komt dat hij nog in de ontkenningsfase zit, de waarheid zal straks hard aankomen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei maar uit, want zo ziet meneer het zelf niet?!
Jezus, spaar mij asjebliefquote:
Ik had er inderdaad bij moeten zetten 'klikken op eigen risico'. Het is tranentrekkend triestquote:
Yup, 2e serie is door HBO besteld, maar wanneer die komt ......?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heeft iemand hier enig idee wanneer seizoen 2 van deze serie/seizoen uitkomt?
Ik heb dit weekend seizoen 1 gezien, en nu wil ik seizoen 2 ook zien natuurlijk,
maar wat ik er over kan vinden op google is dat hij nog moet komen, klopt dat?
is zoooooooooooo'n goeie serie...
ah... dus nog onbekend?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, 2e serie is door HBO besteld, maar wanneer die komt ......?
Gewoon tot die tijd effe wat anders er tussendoor gooienquote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... dus nog onbekend?
jammer ...
Een aanrader? Dan ga ik een verzoekje indienen bij mijn Vikingquote:Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb dit weekend seizoen 1 gezien, en nu wil ik seizoen 2 ook zien natuurlijk,
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon tot die tijd effe wat anders er tussendoor gooien
Ow ! dat weet ik nietquote:Op zondag 16 januari 2011 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een aanrader? Dan ga ik een verzoekje indienen bij mijn Viking![]()
Dit is toch die serie waar Heks het vanmorgen ook over had?
of deze;quote:Op zondag 16 januari 2011 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
deze
en deze
Ik had die Griek eindelijk zover om Angelique te kijken maar de eerste disc deed
het niet![]()
nah... komt wel
die ken ik niet, dus weetik nietquote:Op zondag 16 januari 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eerst hier een vervolg op:
http://www.imdb.com/title/tt1140939/
verdomme!
Van deze?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow ! dat weet ik niet![]()
ik heb niet zoveel teruggelezen...
edit; Ja Dees echte aanrader![]()
die is er nog niet seizoen 2, goed he is ie, ook alles gezien en wacht ook op seizoen 2quote:Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vetquote:
ja dat was die agent die in de heere was, die ook die hoer pakte de viezerik. opletten hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die foto kan ik zo gauw niet plaatsen of hij uit die film komt, echt geen idee Dees
Echt verslavendquote:Op zondag 16 januari 2011 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die is er nog niet seizoen 2, goed he is ie, ook alles gezien en wacht ook op seizoen 2
Klopt, en toen zei Heks:quote:Op zondag 16 januari 2011 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, da's mijn plaatje als reactie op de hororverhalen van Remlof ???
En omdat ik onder de indruk was van het plaatje ben ik gaan zoeken en kon ik geen film met die titel vinden, maar kon die niet vinden en nu komt Fan met deze serie met bijna dezelfde titel.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat hoofd alleen al van die man, wat een glansrol speelde hij in broadback empire
verrek nu zie ik hetquote:Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat was die agent die in de heere was, die ook die hoer pakte de viezerik. opletten hoor
maar toch heb ik die scene niet in die film gezien, komt zeker uit een andere film?quote:
staat op mijn lijst Jianquote:Op zondag 16 januari 2011 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Gezien ? Verrassend, origineel, echt goed, 3 seizoenen tot nu toe !
O ja, dat is inderdaad die FBI agent uit Boardwalk, Ja, ik zag wel dat Heks wat zei, maar ik kon de naam ook effe niet thuisbrengen, dus ik dacht die zit gewoon weer aan de drank, la maar.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, en toen zei Heks:
[..]
En omdat ik onder de indruk was van het plaatje ben ik gaan zoeken en kon ik geen film met die titel vinden, maar kon die niet vinden en nu komt Fan met deze serie met bijna dezelfde titel.
Is het dezelfde?
echt he, ik heb toch al gezegt dat ik maar 6 flessen jenever per week op slurp, de zondag is jenevervrij geloof me dus zat vanmorgen niet aan de drankquote:Op zondag 16 januari 2011 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, dat is inderdaad die FBI agent uit Boardwalk, Ja, ik zag wel dat Heks wat zei, maar ik kon de naam ook effe niet thuisbrengen, dus ik dacht die zit gewoon weer aan de drank, la maar.
Ah, heb ik toch goed opgeletquote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, ik heb toch al gezegt dat ik maar 6 flessen jenever per week op slurp, de zondag is jenevervrij geloof me dus zat vanmorgen niet aan de drank![]()
die foto is uit een andere film, maar vond hem zo opvallend in BE, ja zo hoofd vergeet je toch niet gauw.
Zo, lekker dan!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een dag. Als de bovenburen doortrokken kwam het bij mij door het doucheputje omhoog. Bah, al met al een loodgieter gebeld. Ze zijn uren bezig geweest, mijn hele douche-wc vol met bagger etc, maar ze konden geen verstopping vinden. Toen maar voor op straat gegraven, blijkt dat mijn (en dat van de bovenburen) riool gescheurd is waarschijnlijk door verzakking oid. Nu hebben ze het maar eerst open gelaten en morgen moet ik mijn verhuurder bellen. De rekening 1007 euro!! Waarvan ik 500 gelijk moest betalen. Volgens hun kan ik dat wel terugkrijgen van mijn verhuurder. Ook schijn ik niet verantwoordelijk te zijn voor het vervangen van het riool alleen voor verstoppingen. Ik hoop maar dat ze gelijk hebben.
Ik denk dat je ook beter meteen je woningbouwvereniging had kunnen bellen,quote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een dag. Als de bovenburen doortrokken kwam het bij mij door het doucheputje omhoog. Bah, al met al een loodgieter gebeld. Ze zijn uren bezig geweest, mijn hele douche-wc vol met bagger etc, maar ze konden geen verstopping vinden. Toen maar voor op straat gegraven, blijkt dat mijn (en dat van de bovenburen) riool gescheurd is waarschijnlijk door verzakking oid. Nu hebben ze het maar eerst open gelaten en morgen moet ik mijn verhuurder bellen. De rekening 1007 euro!! Waarvan ik 500 gelijk moest betalen. Volgens hun kan ik dat wel terugkrijgen van mijn verhuurder. Ook schijn ik niet verantwoordelijk te zijn voor het vervangen van het riool alleen voor verstoppingen. Ik hoop maar dat ze gelijk hebben.
en jij hebt gelijk 500 betaalt, echt liesje je bent gek, je had moeten zeggen sorry geen geld dat horen ze met je woningbouw te regelen, en wat gek op zondag de boel open te gooien. echt hoor er achter aan zitten anders kan je straks maanden achter je geld aan hollen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
er is ook een spoednummer voor in het weekend, echt je hebt je smoesjes aan laten praten, echt lies ze mogen niet eens geld aan je vragen, je betaalt huur en hun horen het op te lossen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn woningbouw coorperatie (oid) heeft een spoednummer. Op werkdagen. Tussen 8-12.
dat is wel heeeeeeeeeel vreemd, alsof er geen spoedgevallen in het weekend zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn woningbouw coorperatie (oid) heeft een spoednummer. Op werkdagen. Tussen 8-12.
Dat dus. 24 uur per dag bereikbaar voor problemen met water(schade), uitval elektra (in de woning), en verwarming en zulks. Dat kunnen ze ook hebben uitbesteed aan een ander bedrijf die dat voor de woningbouwcorporatie doen. Dat kost je zelf niets.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is ook een spoednummer voor in het weekend, echt je hebt je smoesjes aan laten praten, echt lies ze mogen niet eens geld aan je vragen, je betaalt huur en hun horen het op te lossen.
dat is dan een belachelijk slechte servicequote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
http://www.metterwoon.nl/html/info.htm
ja is toch te gek voor woorden, en dan op zondag de boel open graven, echt lies morgenochtend zodra die balletent open gaat bellen en eisen dat je gelijk je geld terug krijgt, al ga je huilen 500 is niet niks je geeft er maar een draai aan, geleend en moest vandaag terug en niks te eten enzo, want echt je moet er langer op wachten dan je lief is vind het een erg groot bedrag en vind het een vaag argument van die gastenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |