quote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gaat over little weenie's en dan zegt iemand, ter verdediging, het bovenstaande over je, ..... tjsa, ik weet niet, ghèhèhè
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er staat gewoon, manne met kleine janne
Dat wil een moderator ook vast wel even rechtzettenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen die punt, komma in weenie;s moet zijn weenie's, z
Pietje doet dat wel effe, zo ist iequote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat wil een moderator ook vast wel even rechtzetten
Zo'n kleine weenie; en dan toch erop getrapt?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen die punt, komma in weenie;s moet zijn weenie's, zucht, Manne is bewust hè, jankie
Jij heb gewoon van die grote potenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo'n kleine weenie; en dan toch erop getrapt?
Compensatie vanwege het gebrek aan noten.quote:
Volgens mij ook, zit Pietje het weer verkeerd te verbeteren, terwijl het toch duidelijk op Google staat, zuchtquote:Op zondag 16 januari 2011 21:17 schreef Deisyy het volgende:
De apostrof hoort er helemaal niet thuis, het moet zijn 'weenies'
Pietje kan natuurlijk niet álles wetenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij ook, zit Pietje het weer verkeerd te verbeteren, terwijl het toch duidelijk op Google staat, zucht
Okee, nou heb je een note te pakken, je was gewaarschuwd, maar je kon het weer niet laten hèquote:Op zondag 16 januari 2011 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die was niet om te lachen Pietje, hij was vals
Jij hebt ook een kleintje?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, nou heb je een note te pakken, je was gewaarschuwd, maar je kon het weer niet laten hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |