Vorige delenquote:Op zondag 3 januari 2010 01:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het viel me op dat er nog geen centraal topic is voor depressies en/of angstklachten. Wel een topic over medicatie bij psychische problemen en een hoe voel je je nu topic, maar die dekken naar mijn mening niet helemaal de lading.
Ik denk dat dit topic wel kan bijdragen in dit subforum. Veel mensen kampen namelijk met depressieve of angstklachten en zo kunnen we een beetje steun bij elkaar zoeken en elkaar van adviezen en tips voorzien
Ja. Dat kan. Alleen dan moet ik heel veel verder weg en is het een nieuwe plek met nieuwe mensen etc, en ik wil dat dus liever echt niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Kun je die studie niet bij een andere school doen dan? Als je een BSN hebt is dat normaal alleen voor je eigen school en kun je de opleiding wel bij andere scholen doen.
Ik begin ik volgens mij eindelijk een beetje effect van de AD te merken. Gaat al 2 dagen best redelijk met me, ben goed aan het leren voor tentamen van morgen, kan me gewoon goed concentreren, doe dingen in het huishouden die al een hele tijd waren blijven liggen, zoals strijken en voel me niet erg somber ofzo
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:42 schreef Sylvana het volgende:
Ik begin ik volgens mij eindelijk een beetje effect van de AD te merken. Gaat al 2 dagen best redelijk met me, ben goed aan het leren voor tentamen van morgen, kan me gewoon goed concentreren, doe dingen in het huishouden die al een hele tijd waren blijven liggen, zoals strijken en voel me niet erg somber ofzo
Ik gebruik nu 100 mg Sertralinequote:Op zondag 16 januari 2011 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Goed nieuws Syl. Welke gebruik je eigenlijk?
Je kan ook de OP hier neerzetten en een mod vragen om deze naar de OP te kopieerenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef caroline88 het volgende:
Tegan je hebt niet op de knop gedrukt en daarom is de OP constructie weggevallen.
Ik maak even een nieuw topic aan - hopelijk willen jullie je posts even daar in zetten.
Kan Tegan niet gewoon de OP er alsnog in zetten? Anders is het idd handiger om een mod dat te laten doen dan een nieuw topic te openen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan ook de OP hier neerzetten en een mod vragen om deze naar de OP te kopieeren
Wel. Ik dacht dat er geen OP was. Er stonden alleen quotes in.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef caroline88 het volgende:
Tegan je hebt niet op de knop gedrukt en daarom is de OP constructie weggevallen.
Ik maak even een nieuw topic aan - hopelijk willen jullie je posts even daar in zetten.
Trek het je niet persoonlijk aan meid, Tegan was eerder en heeft ook moeite gedaan om een OP te maken. Geduld is een schone zaak, je had misschien beter even kunnen wachten en kijken of de OP hier nog veranderd werd. Vaak wordt een topic snel geopend en de OP later nog bijgewerkt met oudere berichten etc.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef caroline88 het volgende:
Ook goed heb ik me voor niets uitgesloofd om een overzichtelijk en niet eenzijdige OP te maken.
ach, het kan helemaal geen kwaad. Zowieso kan het helemaal geen kwaad, en op deze manier kan er allerlei nuttige informatie op 1 plek verzameld worden! En het is alleen maar mooi als het er is hoor!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef caroline88 het volgende:
Ook goed heb ik me voor niets uitgesloofd om een overzichtelijk en niet eenzijdige OP te maken.
Ja, eh. Het was sowieso niet nodig om een extra nieuw topic te openen, en nu vind ik het helemaal vreemd dat je mijn topic dus en stom vindt en bovendien mij een schuldgevoel aanpraat voor de 'foute' OP maken met deze post. En dat terwijl er niets mis is met mijn OP.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef caroline88 het volgende:
Ik kots je niet uit, ik zeg alleen maar dat je je op hier kan neerzetten en dan dat we die kunnen gebruiken, hoeft geen nieuw topic voor te komen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef caroline88 het volgende:
Ik trek het me wel aan. Gewoon de zoveelste groep die me uitkotst, ja zo voelt dat. Maar geeft niets hoor. Ik ben weg. Veel plezier met tegan's topic waar cafpow's laatste post blijkbaar niet belangrijk genoeg is.
Jammer dat je er zo over denkt, dat is echt helemaal nergens voor nodigquote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef caroline88 het volgende:
Ik trek het me wel aan. Gewoon de zoveelste groep die me uitkotst, ja zo voelt dat. Maar geeft niets hoor. Ik ben weg. Veel plezier met tegan's topic waar cafpow's laatste post blijkbaar niet belangrijk genoeg is.
Dat is heel vervelend ja. Sterkte. Maar probeer te genieten en te denken aan de momenten waarop het wel goed gaat, misschien gaat het dan beetje bij beetje steeds beter en worden die kutmomenten steeds minder.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef Swietje het volgende:
Ontopic dus.
Ik heb even niet terug gelezen want ik heb het heel erg druk dus sorry dat ik mijn frustratie hier zomaar in kom gooien..![]()
Het gaat met momenten heel goed en dan kan ik de hele wereld aan.. maar andere momenten voel ik me klein en niets waard. Ik denk wel herkenbaar voor velen hier. Nu voel ik me dus echt waardeloos. Ik kan fysiek zo weinig en daar baal ik zo van...Ik haat mijn handicap nu echt even héél erg. En aangezien ik er niet over kan praten met mensen die dichtbij me staan.. schrijf ik het maar hier.
Maar daar is dit topic toch ook voor?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef Swietje het volgende:
Ontopic dus.
Ik heb even niet terug gelezen want ik heb het heel erg druk dus sorry dat ik mijn frustratie hier zomaar in kom gooien..![]()
Het gaat met momenten heel goed en dan kan ik de hele wereld aan.. maar andere momenten voel ik me klein en niets waard. Ik denk wel herkenbaar voor velen hier. Nu voel ik me dus echt waardeloos. Ik kan fysiek zo weinig en daar baal ik zo van...Ik haat mijn handicap nu echt even héél erg. En aangezien ik er niet over kan praten met mensen die dichtbij me staan.. schrijf ik het maar hier.
zoals je zegt, het is allemaal heel herkenbaar en het lastige is om ervanaf te komen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef Swietje het volgende:
Ontopic dus.
Balen zegquote:Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef ScarFace- het volgende:
En mn psychiater is nog steeds ziek..
Gaat vast lukkenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Balen zeg
Ik heb vandaag echt een kutdag, weer ruzie gehad met 2 vrienden van me ( een stel) en nou besloten dat de vriendschap tussen ons nu echt over is
Baal er echt flink van, maar moet soms voor mezelf kiezen. Het werkte gewoon echt niet (meer) tussen ons.
Heb nu wel heel veel negatieve gedachten over vriendschappen en andere vrienden van me, maar die zijn niet rationeel, weet ik gelukkig. Maar toch blijf ik me kut voelen hoe het gelopen is tussen mij en dat stel. Had vanmiddag ook nog eens een tentamen, maar was gelukkig grotendeels meerkeuze, dus misschien dat ik het ondanks alles toch nog gehaald heb. En anders maar herkansen.
Vrijdag nog 1 tentamen, dus hopelijk gaat het de komende dagen wat beter en kan ik nog wel goed leren voor dat tentamen.
Niet echt het juiste topic hiervoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:17 schreef DaviniaHR het volgende:
Hier ook maar ff en hele grotevoor Tegan. Het is nogal een inspanning die je levert met je 'secretaressewerk'.
Maar de mobiele layout wordt wel heel erg mooi!
Ik zou je zus bellen en de situatie uitleggen en zeggen dat je voor de collega kiest. Al weet ik niet hoe je zus zal reageren. maar dit zou ik gedaan hebben iig.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een dilemma.
Morgen krijgt mijn zus de sleutel van haar nieuwe huis, en was ik welkom om champagne te komen drinken/het huis te bekijken 's avonds. Heb het nog niet gezien.
Maar een collega van mij heeft ontdekt dat hij twee tumoren heeft en nu gaat een groepje morgenavond langs om te praten enzo. Ik wil ook graag komen omdat ik daarmee wil laten weten dat ik erg bezorgd om hem ben en dat het me niet niets doet (wat dus zou kunnen als ik helemaal geen interesse toon). Had hem ookal geen mailtje gestuurd omdat ik niet wist wat ik moest zeggen.
Maarja, mijn zus is natuurlijk eigenlijk belangrijker, en sta ik ook dichterbij. Maar het is dan ook weer
erg lullig om haar af te zeggen. Maar ze was eerst.
What to do?
Geen idee, hoe het komt, gewoon veel te angstig om weg te gaan, echt geen idee waar het vandaan komt en waarom het er opeens is. Er is iig niks voorgevallen, waardoor ik angstig zou kunenn zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:44 schreef Swietje het volgende:
Bos81, wat rot joh dat je niet naar de supermarkt durft. Heb je enig idee wat je tegenhoud of waar het vandaan komt? Zeker aankaarten hoor!
Wat vreemd zeg, je zou toch verwachten dat er een aanleiding voor is. Goed dat je het woensdag gaat aankaarten!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, hoe het komt, gewoon veel te angstig om weg te gaan, echt geen idee waar het vandaan komt en waarom het er opeens is. Er is iig niks voorgevallen, waardoor ik angstig zou kunenn zijn.
en als je jezelf afsluit van de rest van de omgeving door bijvoorbeeld je mp3 speler of ipod ofzo aan te zetten als je er een hebt, helpt dat wel?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, hoe het komt, gewoon veel te angstig om weg te gaan, echt geen idee waar het vandaan komt en waarom het er opeens is. Er is iig niks voorgevallen, waardoor ik angstig zou kunenn zijn.
Misschien eens proberen, misschien is angst wat overdreven wellicht. maar ik heb gewoon een onprettig gevoel in mijn maag als ik al aan boodschappen doen denk.. En dat gaat niet weg tijdens het buiten zijn of in de supermarkt.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
en als je jezelf afsluit van de rest van de omgeving door bijvoorbeeld je mp3 speler of ipod ofzo aan te zetten als je er een hebt, helpt dat wel?
Want ik had dat ook een tijdje ik kon echt niks doen zonder helemaal over mijn toeren te gaan buitenshuis en ben gewoon begonnen met de muziek keihard op, en steeds de muziek wat zachter te zetten, en nu gaat het prima ik vindt het prettiger met de muziek aan maar zonder de muziek kan ik het allemaal ook prima aan
Naar het werk gaan is niet echt een probleem dat lukt nog wel een beetje, maar naar de supermarkt gaan en dan vooral alleen. Nee dat kost me echt grote moeite. Als er iemand mee is, gaat het een stuk beter en voel ik me een stuk vrijer, maar alleen... nee,quote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef Tegan het volgende:
De laatste keer dat ik buiten huis was naast werk was 1 januari.
En morgen weer.
Ik hoop dat je er woensdag goed over kunt praten met de psych, hopelijk weet hij waar het aan kan liggen. Ik hoop dat het snel beter gaat, want het lijkt me erg lastig.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar het werk gaan is niet echt een probleem dat lukt nog wel een beetje, maar naar de supermarkt gaan en dan vooral alleen. Nee dat kost me echt grote moeite. Als er iemand mee is, gaat het een stuk beter en voel ik me een stuk vrijer, maar alleen... nee,
Ik ben net ook nog even weggeweest, naar een vergadering van de bewonersraad, ging wel redelijk, maar ben toch nog licht gestressed nu..
Dus daar ligt het probleem niet het ligt gewoon ergens anders...
Ja,ik heb qua voeding een zelfstandig bestaan. Dus moet ik wel 2 a 3 keer in de week naar de supermakrt. Maar misschien komt het wel doordat ik me overdag echt zwaar moedeloos voel en in de avonduren een stuk beter..quote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Tegan het volgende:
Naar het werk voelt meer als een verplichting (anders word ik ontslagen) maar alle andere dingen zijn optioneel (vrienden zien, boodschappen doen). Als er dan echt niets in huis is dan heb ik geen keus. Gelukkig is dat vrijwel nooit, omdat ik niet alleen woon.
Ja dank je. Ik hoop het ook, want dit is echt niet meer leuk..quote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er woensdag goed over kunt praten met de psych, hopelijk weet hij waar het aan kan liggen. Ik hoop dat het snel beter gaat, want het lijkt me erg lastig.
's avonds is er toch wel een supermarkt open. Gewoon na je werk meteen, dan ben je toch al buiten.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,ik heb qua voeding een zelfstandig bestaan. Dus moet ik wel 2 a 3 keer in de week naar de supermakrt. Maar misschien komt het wel doordat ik me overdag echt zwaar moedeloos voel en in de avonduren een stuk beter..
Ja misschien een keer 's avonds proberen te gaan. Maar ik moet het ook overdag kunnen,Moet ook eten enzo. heb overdag al zo weinig te doen. werk maar 2 tot 3 uur op een dag.. Gewoon een lastig dillema.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
's avonds is er toch wel een supermarkt open. Gewoon na je werk meteen, dan ben je toch al buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |