abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2011 @ 10:51:42 #26
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91453664
TVP icm ;(
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_91460903
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
TVP icm ;(
:* . Als je iets kwijt wil, wij zijn hier om te luisteren.
pi_91469674
En mn psychiater is nog steeds ziek.. :{
pi_91469970
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef ScarFace- het volgende:
En mn psychiater is nog steeds ziek.. :{
Balen zeg :(

Ik heb vandaag echt een kutdag, weer ruzie gehad met 2 vrienden van me ( een stel) en nou besloten dat de vriendschap tussen ons nu echt over is :'(

Baal er echt flink van, maar moet soms voor mezelf kiezen. Het werkte gewoon echt niet (meer) tussen ons.

Heb nu wel heel veel negatieve gedachten over vriendschappen en andere vrienden van me, maar die zijn niet rationeel, weet ik gelukkig. Maar toch blijf ik me kut voelen hoe het gelopen is tussen mij en dat stel. Had vanmiddag ook nog eens een tentamen, maar was gelukkig grotendeels meerkeuze, dus misschien dat ik het ondanks alles toch nog gehaald heb. En anders maar herkansen.

Vrijdag nog 1 tentamen, dus hopelijk gaat het de komende dagen wat beter en kan ik nog wel goed leren voor dat tentamen.
pi_91470744
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Balen zeg :(

Ik heb vandaag echt een kutdag, weer ruzie gehad met 2 vrienden van me ( een stel) en nou besloten dat de vriendschap tussen ons nu echt over is :'(

Baal er echt flink van, maar moet soms voor mezelf kiezen. Het werkte gewoon echt niet (meer) tussen ons.

Heb nu wel heel veel negatieve gedachten over vriendschappen en andere vrienden van me, maar die zijn niet rationeel, weet ik gelukkig. Maar toch blijf ik me kut voelen hoe het gelopen is tussen mij en dat stel. Had vanmiddag ook nog eens een tentamen, maar was gelukkig grotendeels meerkeuze, dus misschien dat ik het ondanks alles toch nog gehaald heb. En anders maar herkansen.

Vrijdag nog 1 tentamen, dus hopelijk gaat het de komende dagen wat beter en kan ik nog wel goed leren voor dat tentamen.
Gaat vast lukken :Y
  maandag 17 januari 2011 @ 17:17:30 #31
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_91471178
Ik ga m'n best doen hier weer eens bij te lezen. Misschien morgen. :)
Hier ook maar ff en hele grote _O_ voor Tegan. Het is nogal een inspanning die je levert met je 'secretaressewerk'.
Maar de mobiele layout wordt wel heel erg mooi!

Aan mijn kant komt alles nu weer in beweging. En dat is doodeng. Maar ja, dat thuis zitten is ook niet haalbaar op de lange termijn, dus het moest er ooit van komen. maar ja, dan ga je weer buiten je veilige 'comfort zone' met de nodige risico's van dien.
Komt goed. Uiteindelijk. Hopelijk.
Zucht.

Dus binnenkort uitgebreide reactie op de rest!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_91471619
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:17 schreef DaviniaHR het volgende:
Hier ook maar ff en hele grote _O_ voor Tegan. Het is nogal een inspanning die je levert met je 'secretaressewerk'.
Maar de mobiele layout wordt wel heel erg mooi!
Niet echt het juiste topic hiervoor.
pi_91471952
Ik heb een dilemma.

Morgen krijgt mijn zus de sleutel van haar nieuwe huis, en was ik welkom om champagne te komen drinken/het huis te bekijken 's avonds. Heb het nog niet gezien.

Maar een collega van mij heeft ontdekt dat hij twee tumoren heeft en nu gaat een groepje morgenavond langs om te praten enzo. Ik wil ook graag komen omdat ik daarmee wil laten weten dat ik erg bezorgd om hem ben en dat het me niet niets doet (wat dus zou kunnen als ik helemaal geen interesse toon). Had hem ookal geen mailtje gestuurd omdat ik niet wist wat ik moest zeggen.

Maarja, mijn zus is natuurlijk eigenlijk belangrijker, en sta ik ook dichterbij. Maar het is dan ook weer erg lullig om haar af te zeggen. Maar ze was eerst.

What to do?
pi_91473795
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een dilemma.

Morgen krijgt mijn zus de sleutel van haar nieuwe huis, en was ik welkom om champagne te komen drinken/het huis te bekijken 's avonds. Heb het nog niet gezien.

Maar een collega van mij heeft ontdekt dat hij twee tumoren heeft en nu gaat een groepje morgenavond langs om te praten enzo. Ik wil ook graag komen omdat ik daarmee wil laten weten dat ik erg bezorgd om hem ben en dat het me niet niets doet (wat dus zou kunnen als ik helemaal geen interesse toon). Had hem ookal geen mailtje gestuurd omdat ik niet wist wat ik moest zeggen.

Maarja, mijn zus is natuurlijk eigenlijk belangrijker, en sta ik ook dichterbij. Maar het is dan ook weer
erg lullig om haar af te zeggen. Maar ze was eerst.

What to do?
Ik zou je zus bellen en de situatie uitleggen en zeggen dat je voor de collega kiest. Al weet ik niet hoe je zus zal reageren. maar dit zou ik gedaan hebben iig.

Hier gaat het weer niet zo lekker. Vandaag WEER niet naar de supermarkt gedurfd, lijkt wel een beginnende straatangst ofzo...

Gelukkig had ik nog iets in huis om te eten, want anders...

Maar woensdag moet ik dus al naar de psychiater,dit komt dus dan zeker aan de orde..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_91475181
Tegan, ik zou hetzelfde voorstellen als Bos nu zegt...

Bos81, wat rot joh dat je niet naar de supermarkt durft. Heb je enig idee wat je tegenhoud of waar het vandaan komt? Zeker aankaarten hoor! :*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91475672
@ Tegan, tja een tumor is toch wat erger dan een nieuw huis vieren.. Dus tja, hangt er ook vanaf wat voor relatie je hebt met die collega en hoe diep de band is, maar ik zou dat toch wel leuk vinden als ze bij mij langszouden komen in zo'n geval.

@Bos, eigenlijk hetzelfde als swietje, hoezo durf je niet meer naar supermarkt? Ik zou dit toch wel aankaarten bij de je psycholoog of hulpverlener.

Hier gaat het wel redelijk deze dagen. Behalve dat ik me toch moe voel en niet echt een goed slaapritme te pakken krijg. Maar verder tja, is het allemaal wel vrij dubbel..aan de ene kant dolblijk want nog 2 weekjes en ik zit aan het strand, maar aan de andere kant lopen dingen daar onderling in de familie niet zo heel prettig en mijn oma is weer eens "ziek" geweest en loopt nu in zo;n oude oma'tjes klaagbui over ziekten enzo..en ik heb daar echt geen zin in.
Maar goed, niks aan te doen ticket is geboekt dus dan wordt het maar genieten van het strand zoveel mogelijk, en wat bekenden opzoeken.
Verder wacht ik nog tot mijn psycholoog belt voor een nieuwe afspraak want ik ben niet meer geweest sinds begin december...en eind volgende week ga ik weg..dus ik bel anders zelf van de week voor een nieuwe afspraak want het begint toch wel vrij lang te duren..
pi_91482902
Cafpow, ik hoop dat je ondanks alles kan genieten van het strand. Heerlijk! :)

Zo fijn dat ik me helemaal in mijn huiswerk/studie kan storten. O+ Scheelt een hoop gepieker over 'nutteloze' zaken, maar ik overstress mezelf wel. -O-
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91484622
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:44 schreef Swietje het volgende:

Bos81, wat rot joh dat je niet naar de supermarkt durft. Heb je enig idee wat je tegenhoud of waar het vandaan komt? Zeker aankaarten hoor! :*
Geen idee, hoe het komt, gewoon veel te angstig om weg te gaan, echt geen idee waar het vandaan komt en waarom het er opeens is. Er is iig niks voorgevallen, waardoor ik angstig zou kunenn zijn.
pi_91485658
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Geen idee, hoe het komt, gewoon veel te angstig om weg te gaan, echt geen idee waar het vandaan komt en waarom het er opeens is. Er is iig niks voorgevallen, waardoor ik angstig zou kunenn zijn.
Wat vreemd zeg, je zou toch verwachten dat er een aanleiding voor is. Goed dat je het woensdag gaat aankaarten!
pi_91485665
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:

[..]

en als je jezelf afsluit van de rest van de omgeving door bijvoorbeeld je mp3 speler of ipod ofzo aan te zetten als je er een hebt, helpt dat wel?
Want ik had dat ook een tijdje ik kon echt niks doen zonder helemaal over mijn toeren te gaan buitenshuis en ben gewoon begonnen met de muziek keihard op, en steeds de muziek wat zachter te zetten, en nu gaat het prima ik vindt het prettiger met de muziek aan maar zonder de muziek kan ik het allemaal ook prima aan *O*
pi_91485768
Ok, ik ga naar mijn collega. Naar mijn zus kan ik de hele week nog. Fijn dat jullie meedenken, want nu nog zou ik niet kunnen kiezen.
pi_91485827
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef cafpow het volgende:

[..]

en als je jezelf afsluit van de rest van de omgeving door bijvoorbeeld je mp3 speler of ipod ofzo aan te zetten als je er een hebt, helpt dat wel?
Want ik had dat ook een tijdje ik kon echt niks doen zonder helemaal over mijn toeren te gaan buitenshuis en ben gewoon begonnen met de muziek keihard op, en steeds de muziek wat zachter te zetten, en nu gaat het prima ik vindt het prettiger met de muziek aan maar zonder de muziek kan ik het allemaal ook prima aan *O*
Misschien eens proberen, misschien is angst wat overdreven wellicht. maar ik heb gewoon een onprettig gevoel in mijn maag als ik al aan boodschappen doen denk.. En dat gaat niet weg tijdens het buiten zijn of in de supermarkt.

Bedankt
pi_91485828
De laatste keer dat ik buiten huis was naast werk was 1 januari.

En morgen weer.
pi_91486054
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef Tegan het volgende:
De laatste keer dat ik buiten huis was naast werk was 1 januari.

En morgen weer.
Naar het werk gaan is niet echt een probleem dat lukt nog wel een beetje, maar naar de supermarkt gaan en dan vooral alleen. Nee dat kost me echt grote moeite. Als er iemand mee is, gaat het een stuk beter en voel ik me een stuk vrijer, maar alleen... nee,

Ik ben net ook nog even weggeweest, naar een vergadering van de bewonersraad, ging wel redelijk, maar ben toch nog licht gestressed nu..

Dus daar ligt het probleem niet het ligt gewoon ergens anders...
pi_91486270
Naar het werk voelt meer als een verplichting (anders word ik ontslagen) maar alle andere dingen zijn optioneel (vrienden zien, boodschappen doen). Als er dan echt niets in huis is dan heb ik geen keus. Gelukkig is dat vrijwel nooit, omdat ik niet alleen woon. Maar dat is niet echt erg vind ik. Dat ik dat niet doe.
pi_91486296
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Naar het werk gaan is niet echt een probleem dat lukt nog wel een beetje, maar naar de supermarkt gaan en dan vooral alleen. Nee dat kost me echt grote moeite. Als er iemand mee is, gaat het een stuk beter en voel ik me een stuk vrijer, maar alleen... nee,

Ik ben net ook nog even weggeweest, naar een vergadering van de bewonersraad, ging wel redelijk, maar ben toch nog licht gestressed nu..

Dus daar ligt het probleem niet het ligt gewoon ergens anders...
Ik hoop dat je er woensdag goed over kunt praten met de psych, hopelijk weet hij waar het aan kan liggen. Ik hoop dat het snel beter gaat, want het lijkt me erg lastig.

Tegan, goed dat je een beslissing hebt genomen en jaar je collega gaat. Naar je zus kan je altijd nog idd :)
pi_91486428
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Tegan het volgende:
Naar het werk voelt meer als een verplichting (anders word ik ontslagen) maar alle andere dingen zijn optioneel (vrienden zien, boodschappen doen). Als er dan echt niets in huis is dan heb ik geen keus. Gelukkig is dat vrijwel nooit, omdat ik niet alleen woon.
Ja,ik heb qua voeding een zelfstandig bestaan. Dus moet ik wel 2 a 3 keer in de week naar de supermakrt. Maar misschien komt het wel doordat ik me overdag echt zwaar moedeloos voel en in de avonduren een stuk beter..
pi_91486475
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik hoop dat je er woensdag goed over kunt praten met de psych, hopelijk weet hij waar het aan kan liggen. Ik hoop dat het snel beter gaat, want het lijkt me erg lastig.

Ja dank je. Ik hoop het ook, want dit is echt niet meer leuk..
pi_91486490
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja,ik heb qua voeding een zelfstandig bestaan. Dus moet ik wel 2 a 3 keer in de week naar de supermakrt. Maar misschien komt het wel doordat ik me overdag echt zwaar moedeloos voel en in de avonduren een stuk beter..
's avonds is er toch wel een supermarkt open. Gewoon na je werk meteen, dan ben je toch al buiten.
pi_91486796
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Tegan het volgende:

[..]

's avonds is er toch wel een supermarkt open. Gewoon na je werk meteen, dan ben je toch al buiten.
Ja misschien een keer 's avonds proberen te gaan. Maar ik moet het ook overdag kunnen,Moet ook eten enzo. heb overdag al zo weinig te doen. werk maar 2 tot 3 uur op een dag.. Gewoon een lastig dillema.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')