Balen zegquote:Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef ScarFace- het volgende:
En mn psychiater is nog steeds ziek..
Gaat vast lukkenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Balen zeg
Ik heb vandaag echt een kutdag, weer ruzie gehad met 2 vrienden van me ( een stel) en nou besloten dat de vriendschap tussen ons nu echt over is
Baal er echt flink van, maar moet soms voor mezelf kiezen. Het werkte gewoon echt niet (meer) tussen ons.
Heb nu wel heel veel negatieve gedachten over vriendschappen en andere vrienden van me, maar die zijn niet rationeel, weet ik gelukkig. Maar toch blijf ik me kut voelen hoe het gelopen is tussen mij en dat stel. Had vanmiddag ook nog eens een tentamen, maar was gelukkig grotendeels meerkeuze, dus misschien dat ik het ondanks alles toch nog gehaald heb. En anders maar herkansen.
Vrijdag nog 1 tentamen, dus hopelijk gaat het de komende dagen wat beter en kan ik nog wel goed leren voor dat tentamen.
Niet echt het juiste topic hiervoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:17 schreef DaviniaHR het volgende:
Hier ook maar ff en hele grotevoor Tegan. Het is nogal een inspanning die je levert met je 'secretaressewerk'.
Maar de mobiele layout wordt wel heel erg mooi!
Ik zou je zus bellen en de situatie uitleggen en zeggen dat je voor de collega kiest. Al weet ik niet hoe je zus zal reageren. maar dit zou ik gedaan hebben iig.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een dilemma.
Morgen krijgt mijn zus de sleutel van haar nieuwe huis, en was ik welkom om champagne te komen drinken/het huis te bekijken 's avonds. Heb het nog niet gezien.
Maar een collega van mij heeft ontdekt dat hij twee tumoren heeft en nu gaat een groepje morgenavond langs om te praten enzo. Ik wil ook graag komen omdat ik daarmee wil laten weten dat ik erg bezorgd om hem ben en dat het me niet niets doet (wat dus zou kunnen als ik helemaal geen interesse toon). Had hem ookal geen mailtje gestuurd omdat ik niet wist wat ik moest zeggen.
Maarja, mijn zus is natuurlijk eigenlijk belangrijker, en sta ik ook dichterbij. Maar het is dan ook weer
erg lullig om haar af te zeggen. Maar ze was eerst.
What to do?
Geen idee, hoe het komt, gewoon veel te angstig om weg te gaan, echt geen idee waar het vandaan komt en waarom het er opeens is. Er is iig niks voorgevallen, waardoor ik angstig zou kunenn zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:44 schreef Swietje het volgende:
Bos81, wat rot joh dat je niet naar de supermarkt durft. Heb je enig idee wat je tegenhoud of waar het vandaan komt? Zeker aankaarten hoor!
Wat vreemd zeg, je zou toch verwachten dat er een aanleiding voor is. Goed dat je het woensdag gaat aankaarten!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, hoe het komt, gewoon veel te angstig om weg te gaan, echt geen idee waar het vandaan komt en waarom het er opeens is. Er is iig niks voorgevallen, waardoor ik angstig zou kunenn zijn.
en als je jezelf afsluit van de rest van de omgeving door bijvoorbeeld je mp3 speler of ipod ofzo aan te zetten als je er een hebt, helpt dat wel?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, hoe het komt, gewoon veel te angstig om weg te gaan, echt geen idee waar het vandaan komt en waarom het er opeens is. Er is iig niks voorgevallen, waardoor ik angstig zou kunenn zijn.
Misschien eens proberen, misschien is angst wat overdreven wellicht. maar ik heb gewoon een onprettig gevoel in mijn maag als ik al aan boodschappen doen denk.. En dat gaat niet weg tijdens het buiten zijn of in de supermarkt.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
en als je jezelf afsluit van de rest van de omgeving door bijvoorbeeld je mp3 speler of ipod ofzo aan te zetten als je er een hebt, helpt dat wel?
Want ik had dat ook een tijdje ik kon echt niks doen zonder helemaal over mijn toeren te gaan buitenshuis en ben gewoon begonnen met de muziek keihard op, en steeds de muziek wat zachter te zetten, en nu gaat het prima ik vindt het prettiger met de muziek aan maar zonder de muziek kan ik het allemaal ook prima aan
Naar het werk gaan is niet echt een probleem dat lukt nog wel een beetje, maar naar de supermarkt gaan en dan vooral alleen. Nee dat kost me echt grote moeite. Als er iemand mee is, gaat het een stuk beter en voel ik me een stuk vrijer, maar alleen... nee,quote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef Tegan het volgende:
De laatste keer dat ik buiten huis was naast werk was 1 januari.
En morgen weer.
Ik hoop dat je er woensdag goed over kunt praten met de psych, hopelijk weet hij waar het aan kan liggen. Ik hoop dat het snel beter gaat, want het lijkt me erg lastig.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar het werk gaan is niet echt een probleem dat lukt nog wel een beetje, maar naar de supermarkt gaan en dan vooral alleen. Nee dat kost me echt grote moeite. Als er iemand mee is, gaat het een stuk beter en voel ik me een stuk vrijer, maar alleen... nee,
Ik ben net ook nog even weggeweest, naar een vergadering van de bewonersraad, ging wel redelijk, maar ben toch nog licht gestressed nu..
Dus daar ligt het probleem niet het ligt gewoon ergens anders...
Ja,ik heb qua voeding een zelfstandig bestaan. Dus moet ik wel 2 a 3 keer in de week naar de supermakrt. Maar misschien komt het wel doordat ik me overdag echt zwaar moedeloos voel en in de avonduren een stuk beter..quote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Tegan het volgende:
Naar het werk voelt meer als een verplichting (anders word ik ontslagen) maar alle andere dingen zijn optioneel (vrienden zien, boodschappen doen). Als er dan echt niets in huis is dan heb ik geen keus. Gelukkig is dat vrijwel nooit, omdat ik niet alleen woon.
Ja dank je. Ik hoop het ook, want dit is echt niet meer leuk..quote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er woensdag goed over kunt praten met de psych, hopelijk weet hij waar het aan kan liggen. Ik hoop dat het snel beter gaat, want het lijkt me erg lastig.
's avonds is er toch wel een supermarkt open. Gewoon na je werk meteen, dan ben je toch al buiten.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,ik heb qua voeding een zelfstandig bestaan. Dus moet ik wel 2 a 3 keer in de week naar de supermakrt. Maar misschien komt het wel doordat ik me overdag echt zwaar moedeloos voel en in de avonduren een stuk beter..
Ja misschien een keer 's avonds proberen te gaan. Maar ik moet het ook overdag kunnen,Moet ook eten enzo. heb overdag al zo weinig te doen. werk maar 2 tot 3 uur op een dag.. Gewoon een lastig dillema.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
's avonds is er toch wel een supermarkt open. Gewoon na je werk meteen, dan ben je toch al buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |