donequote:Op maandag 17 januari 2011 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ga niet lopen bashen. Is niet tof. Als je dan toch zo nodig wil bashen doe je dat maar lekker via DM / PM / MSN.
Ik mag jou welquote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1 stap over de lijn, wat zeg ik, op de lijn, en je post de rest van je leven door een rietje.
Ja, en daar keihard op fappen.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom? Ga je anders notes uitdelen?
okquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en daar keihard op fappen.
Mooi.quote:
Fout, wanneer je wil bashen/flamen/zeiken, maak je een account aan op gamelux.nlquote:Op maandag 17 januari 2011 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ga niet lopen bashen. Is niet tof. Als je dan toch zo nodig wil bashen doe je dat maar lekker via DM / PM / MSN.
Huh? Ik mag van mijn moeder niet met messen spelen.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Doe ik een handuitreiking, steek je een mes in m'n rug!
4chan?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Fout, wanneer je wil bashen/flamen/zeiken, maak je een account aan op gamelux.nl
Fout, wanneer je wil bashen/flamen/zeiken, maak je een account aan op forum.fok.nlquote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Fout, wanneer je wil bashen/flamen/zeiken, maak je een account aan op gamelux.nl
Ik kan nog best de lol in zien van dat rond SS-enquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en daar keihard op fappen.
FOK! maakt het je wel makkelijk inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Fout, wanneer je wil bashen/flamen/zeiken, maak je een account aan op forum.fok.nl
Mooi.quote:
Doe niet alsof ik gek benquote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar in bash niemand?..
Mweh, niet persoonlijk aanvallend genoegquote:
Zo erg ist ook weer niet...quote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik kan nog best de lol in zien van dat rond SS-en
Zutphen he, met de paplepel ingegotenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik bash wel. Goed voor m'n gemoedstoestand. Maar ik bash alleen mensen die mij hebben gebasht.
En tegenwoordig een ultragezellige Brabander.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zutphen he, met de paplepel ingegoten
Ik kan zo snel niet zien welke post nou mist, dus vertel?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Doe niet alsof ik gek ben![]()
er mist een bepaalde post van je. Doe maar niet. Zelfde reden waarom je die ban kreeg... een tijdje terug.
Dingen voldoen ook nooit aan mijn verwachtingenquote:
NOES!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En tegenwoordig een ultragezellige Brabander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |