abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91423102
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:57 schreef brood_met_aarbeien het volgende:

[..]

Geen verstand hebben :') Dat hij tegenwoordig zijn sets half live doet betekent niet dat hij geen DJ meer is
Ik denk dat je deadmau5 niet echt een DJ mag noemen aangezien hij nauwelijks aan remixen doet, hij alleen zijn eigen nummers draait en dat hij liever ook geen DJ word genoemd.
pi_91423214
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:00 schreef Arguru het volgende:

[..]

Heb het in dit geval ook alleen over Nederland, want daar woon ik. Wie er allemaal bekend is in Belgiëland zal me aan m'n reet roesten, als ze goede muziek maken hoor ik het wel.

Denk je nou echt dat mensen als Armin van Buuren hun eigen tracks produceren? Doe eens niet zo naïef man. :') Daar hebben dat soort gasten glad geen tijd voor, die moeten naar fotoshoots en optredens voor de marketing enzo. Sowieso is het zo dat de artiest steeds meer als merk beschouwd wordt.

Verder, definiëer live. Is iets live als je loopjes gebruikt? Of moet je echt aan de slag met synths. Fuck, als je dan toch bezig bent, bouw dan gelijk live je oscillatoren.

Kortom; je reactie slaat nergens op.
Nee jouw topic slaat nergens op. Big care, als de DJ's draaien in een club doen ze het blijkbaar wel redelijk goed, want ze vermaken het publiek.

En daarbij dacht je dat Armin zelf niks meer deed :') Jij moet niet zo dom en naïef zijn. Dat die kerel zijn eigen album niet alleen maakt is logisch, maar neem nou maar van mij aan dat hij er toch wel een redelijke bijdrage aan levert :*

En sowieso zijn veel internationale dj's/producers in het vliegtuig ook bezig om een track te maken. Dus kom alsjeblieft niet de wijsneus uithangen want je weet blijkbaar niet helemaal waar je over praat.

En je zou best live je eigen synths kunnen maken hoor. Maar ik snap niet waarom je hem de hemel in prijst, alleen maar omdat je zijn muziek superieur vindt :')

Rare kerel ben je
pi_91423283
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:02 schreef Moos. het volgende:

[..]

Ik denk dat je deadmau5 niet echt een DJ mag noemen aangezien hij nauwelijks aan remixen doet, hij alleen zijn eigen nummers draait en dat hij liever ook geen DJ word genoemd.
Dan is het gewoon een artiest, waar DJ zijn ook wel onder valt op zich.
Ik ben niet helemaal op de hoogte van deadmau5 zijn doen en laten, maar ik weet wel van een tijd terug dat hij gewoon met zijn Xone een beetje mixte, en dan vooral zijn eigen tracks maar ook wat anderen. Dus zou best kunnen dat hij nu een shift heeft gemaakt naar alleen zijn eigen stuff
pi_91423383
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef Arguru het volgende:

[..]

Doe ik niet meer aan. :{w Hou het tegenwoordig gewoon bij produceren en optredens gaan gewoon met Ableton Live, een MIDI control surface en live zangeressen. *O*

Tevens DJ-namen :') wat is er mis met de naam die je geschonken is door de mensen die je gebaard hebben.
Oh tegenwoordig is iedereen op fok een bekende dj en producer en verdient 500 euro per avond :') Alleen draaien ze dan niet commercieel want ja hoe kun je dat nou in je hoofd halen alle commerciele muziek is troep alleen hun eigen voorkeur is superieur want dat is tenminste een beetje alternatief :(

:') :') :')

Ik durf te wedden dat je alleen een behringer controllertje hebt en je nog niet een fatsoenlijk kan mixen _O-
En dat je je muziek met Magix music maker maakt :')
pi_91423443
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:04 schreef brood_met_aarbeien het volgende:

[..]

Nee jouw topic slaat nergens op. Big care, als de DJ's draaien in een club doen ze het blijkbaar wel redelijk goed, want ze vermaken het publiek.

En daarbij dacht je dat Armin zelf niks meer deed :') Jij moet niet zo dom en naïef zijn. Dat die kerel zijn eigen album niet alleen maakt is logisch, maar neem nou maar van mij aan dat hij er toch wel een redelijke bijdrage aan levert :*

En sowieso zijn veel internationale dj's/producers in het vliegtuig ook bezig om een track te maken. Dus kom alsjeblieft niet de wijsneus uithangen want je weet blijkbaar niet helemaal waar je over praat.

En je zou best live je eigen synths kunnen maken hoor. Maar ik snap niet waarom je hem de hemel in prijst, alleen maar omdat je zijn muziek superieur vindt :')

Rare kerel ben je
Of ze het nou goed doen of niet zal me aan m'n reet roesten. Ik kom niet om te luisteren hoe goed een DJ mixt en dat te bekritiseren maar om muziek te luisteren, eventueel onder het genot van een drankje en een vrouw.

Lees nou eens wat ik zeg: tuurlijk maken een boel producers hun eigen zooi nog zelf, maar bijvoorbeeld Tiësto of Armin écht niet meer. Natuurlijk zullen ze wel hun invloed er op uit blijven oefenen maar dat is meer van "oh ik heb hier een melodietje in m'n hoofd Benno, gebruik dat even en zet daar vocals van die en die over heen!". Daar houdt het dan ook mee op. Ze zullen echt niet de studio in duiken om uren met VST's te kloten om één lead te maken. Gaat hem echt niet worden. En nee, dat doe je ook niet op je MacBookje in het vliegtuig. Hoogstens gebruik je een softsynth om een basismelodietje te maken wat je daarna doormailt naar de gast die het uiteindelijk maakt.

Ik prijs Deadmau5 niet de hemel in en vind z'n muziek ook niet superieur. Ik kan qua muziek prima genieten van Armin van Buuren, of hij het nu zelf heeft gemaakt op niet. Ik kijk meer naar het nummer dan het naampje wat er op staat (tenzij dat naampje Late Night Alumni is, want die groep is gewoon per definitie goed).
pi_91423467
Niks mis met Behringer.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_91423472
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:06 schreef brood_met_aarbeien het volgende:

[..]

Dan is het gewoon een artiest, waar DJ zijn ook wel onder valt op zich.
Ik ben niet helemaal op de hoogte van deadmau5 zijn doen en laten, maar ik weet wel van een tijd terug dat hij gewoon met zijn Xone een beetje mixte, en dan vooral zijn eigen tracks maar ook wat anderen. Dus zou best kunnen dat hij nu een shift heeft gemaakt naar alleen zijn eigen stuff
Definiëer artiest. Ik vind het mixen van twee plaatjes geen kunst.
pi_91423525
Dj's zijn niet triest. Dj's als Tiesto en Armin van Buuren zijn wel triest.

Laatst was Armin Only op tv, en dus ook live. Vrienden van me wilde het graag zien. Voor mijn gevoel heb ik 3 uur naar een intro zitten kijken. Wat een overgeproduceerde softe zooi is dat.

Daar tegenover staan helden als Daft Punk, Skream en Rusko

Conclusie:

Trance/hardstyle/dance/house = gewoon gay, net als de draaihomo's achter de tafel.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_91423578
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:10 schreef Arguru het volgende:

[..]

Het mixen van twee platen op zich natuurlijk niet, dat is gewoon een techniek die je je meester moet maken (of niet als je met automatische synchronisatie werkt), maar het gaat natuurlijk om het geheel van een set: opbouw, platenkeuze, samenhang...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_91423579
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Triptamine2 het volgende:

Laatst was Armin Only op tv, en dus ook live. Vrienden van me wilde het graag zien. Voor mijn gevoel heb ik 3 uur naar een intro zitten kijken. Wat een overgeproduceerde softe zooi is dat.

Conclusie:

Trance/hardstyle/dance/house = gewoon gay, net als de draaihomo's achter de tafel.
:') ja want dubstep is de bom man lekker alternatief! :') :')
pi_91423593
quote:

[..]

Inderdaad, maar als je ziet wat Daft Punk deed tijdens Alive 2007 was dat eigenlijk ook DJ-ing terwijl dat wat hun deden persoonlijk zo goed was dat je het wel kunst mag noemen.
pi_91423665
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Triptamine2 het volgende:

Conclusie:

Daft Punk is geen house? :D
pi_91423666
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:08 schreef brood_met_aarbeien het volgende:

[..]

Oh tegenwoordig is iedereen op fok een bekende dj en producer en verdient 500 euro per avond :') Alleen draaien ze dan niet commercieel want ja hoe kun je dat nou in je hoofd halen alle commerciele muziek is troep alleen hun eigen voorkeur is superieur want dat is tenminste een beetje alternatief :(

:') :') :')

Ik durf te wedden dat je alleen een behringer controllertje hebt en je nog niet een fatsoenlijk kan mixen _O-
En dat je je muziek met Magix music maker maakt :')
Zie je me dat ergens zeggen? Kan je vertellen dat ik een simpele student ben die een bijbaantje heeft in het schrijven van nieuws over muziekproducten. Heb geen ruk op m'n bankrekening, maar daar ben ik dan ook student voor.

Of m'n muziek alternatief, commerciëel of wat dan ook is zal me echt aan m'n reet roesten. Wat kan mij het boeien of mijn muziek of die van iemand anders verkoopt? Ik luister muziek voor mezelf en ik maak muziek voor mezelf. Wat de rest daar van denkt, /care.

Niks mis met de UMX-serie van Behringer, maar ik gebruik zelf een Axiom 49Pro van M-Audio omdat gewogen toetsen. Als je echter een simpele control surface nodig hebt waar het klavier van ondergeschikt belang is is de UMX serie perfect. Zo is dat bij meer Behringer-spul. Gebruik een MDX1600 compressor, klinkt als aids, maar is ook puur-en-alleen voor de monitor chain. En nee, gebruik ook geen Magix maar Ableton. Maar al zou iemand Magix gebruiken of voor mijn part met een stok tegen een steen slaan, als het goed klinkt dan is dat prima toch?

Mensen die menen status te ontlenen aan hun apparatuur of de waarde hiervan :') triest volk. Heb veel meer respect voor iemand die goede muziek in elkaar zet met een simpel PC'tje en een goedkope MIDI conroller als iemand die een volledig dure studio heeft en er kutmuziek mee maakt.
pi_91423675
quote:

[..]

Publiek entertainen, zoiets ongeveer. Maar dit is typisch wat alle kneuzen zeggen, 'iedere mongool kan wel een plaatje mixen' :')

Niet in een ramp tempo, en platenkeuze is ook belangrijker dan de mix zelf. Want zoals je zelf al zei, het publiek boeit de mix skills niet eens, als ze het uberhaupt al horen of er naar luisteren
pi_91423756
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:12 schreef teknomist het volgende:

[..]

Het mixen van twee platen op zich natuurlijk niet, dat is gewoon een techniek die je je meester moet maken (of niet als je met automatische synchronisatie werkt), maar het gaat natuurlijk om het geheel van een set: opbouw, platenkeuze, samenhang...
Maar is dat nou net niet wat een groot deel van de zogenaamde DJ's niet kunnen? In de OP haalde ik bijvoorbeeld Shiftee aan, die eigenlijk ook een DJ is. Maar die maakt er ook echt iets van.
pi_91423758
Je eigen muziek draaien, de baas van de club zijn, chicks regelen, en nog geld toe krijgen ook. DJ zijn _O_
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_91423811
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:12 schreef Moos. het volgende:

[..]

Inderdaad, maar als je ziet wat Daft Punk deed tijdens Alive 2007 was dat eigenlijk ook DJ-ing terwijl dat wat hun deden persoonlijk zo goed was dat je het wel kunst mag noemen.
Dat noem ik zelf geen DJing meer, maar dit topic gaat niet over de terminologie maar over het feit dat simpelweg twee plaatjes draaien dusdanig overgewaardeerd wordt.
pi_91423823
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:13 schreef Arguru het volgende:

[..]

Zie je me dat ergens zeggen? Kan je vertellen dat ik een simpele student ben die een bijbaantje heeft in het schrijven van nieuws over muziekproducten. Heb geen ruk op m'n bankrekening, maar daar ben ik dan ook student voor.

Of m'n muziek alternatief, commerciëel of wat dan ook is zal me echt aan m'n reet roesten. Wat kan mij het boeien of mijn muziek of die van iemand anders verkoopt? Ik luister muziek voor mezelf en ik maak muziek voor mezelf. Wat de rest daar van denkt, /care.

Niks mis met de UMX-serie van Behringer, maar ik gebruik zelf een Axiom 49Pro van M-Audio omdat gewogen toetsen. Als je echter een simpele control surface nodig hebt waar het klavier van ondergeschikt belang is is de UMX serie perfect. Zo is dat bij meer Behringer-spul. Gebruik een MDX1600 compressor, klinkt als aids, maar is ook puur-en-alleen voor de monitor chain. En nee, gebruik ook geen Magix maar Ableton. Maar al zou iemand Magix gebruiken of voor mijn part met een stok tegen een steen slaan, als het goed klinkt dan is dat prima toch?

Mensen die menen status te ontlenen aan hun apparatuur of de waarde hiervan :') triest volk. Heb veel meer respect voor iemand die goede muziek in elkaar zet met een simpel PC'tje en een goedkope MIDI conroller als iemand die een volledig dure studio heeft en er kutmuziek mee maakt.
Ik geef niemand echt waarde of hij nou dure apparatuur heeft staan of niet, maar wel als ze alleen een behringer consoltje hebben staan :') Qua DJ gear en effects is behringer gewoon troep. Hun versterkers enzo heb ik geen ervaring mee.

En daarbij heb ik hier zelf ook een axiom 49 pro liggen, samen met een access virus ti snow en wat dingetjes
pi_91423863
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:13 schreef brood_met_aarbeien het volgende:

[..]

Publiek entertainen, zoiets ongeveer. Maar dit is typisch wat alle kneuzen zeggen, 'iedere mongool kan wel een plaatje mixen' :')

Niet in een ramp tempo, en platenkeuze is ook belangrijker dan de mix zelf. Want zoals je zelf al zei, het publiek boeit de mix skills niet eens, als ze het uberhaupt al horen of er naar luisteren
En dat publiek entertainen heb ik dan wel weer respect voor maar dat gaat verder als twee plaatjes draaien. :)
pi_91423944
Onterechte klacht.

Mvg,

DJ Mental Jos
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_91423947
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:16 schreef Arguru het volgende:

[..]

En dat publiek entertainen heb ik dan wel weer respect voor maar dat gaat verder als twee plaatjes draaien. :)
Want alleen als je 'live' werkt kun je entertainen? Dat is waar het op neerkomt met wat je nu zegt.

Ik heb geen hekel aan mensen die live werken maar ook zeker niet meer of minder respect dan voor mezelf ( :') ) of voor de bekendste dj's van Nederland.
pi_91423950
weet je wat ik zou doen als het je zo irriteert,

lekker thuis blijven, en alleen je eigen fantastische zooi luisteren
  † In Memoriam † zondag 16 januari 2011 @ 19:18:28 #73
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_91423956
TS is jaloers en snapt niet wat DJ's doen :')
:')
pi_91423991
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:16 schreef brood_met_aarbeien het volgende:

[..]

Ik geef niemand echt waarde of hij nou dure apparatuur heeft staan of niet, maar wel als ze alleen een behringer consoltje hebben staan :') Qua DJ gear en effects is behringer gewoon troep. Hun versterkers enzo heb ik geen ervaring mee.

En daarbij heb ik hier zelf ook een axiom 49 pro liggen, samen met een access virus ti snow en wat dingetjes
De Virus TI Snow is een bazending. Heb een tijdje terug op de Polar staan rammelen, die is nog veel vetter. Gebruik tegenwoordig veel de MS-20 van Korg, ben benieuwd naar de nieuwe Kronos. Die Kronos gaat er alleen voorlopig niet komen. Eerst de Dave Smith Tempest halen voor 1999 euro, want daar kreeg ik gewoon een stijfje van op de NAMM.

Maar dat Behringer waardeloos is, ach, ligt eraan waar je het voor gebruikt. Zoals ik al zei, heb ook gewoon een Behringer compressor en effectendoos staan maar die is puur en alleen voor de monitorchain. En zo is een UMX250 ook gewoon goed als je er niets meer mee doet als fadertjes bewegen.
pi_91424045
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:18 schreef brood_met_aarbeien het volgende:

[..]

Want alleen als je 'live' werkt kun je entertainen? Dat is waar het op neerkomt met wat je nu zegt.

Ik heb geen hekel aan mensen die live werken maar ook zeker niet meer of minder respect dan voor mezelf ( :') ) of voor de bekendste dj's van Nederland.
Nee, je hoeft niet perse live te produceren. Je kan met loopjes of effecten ook heel creatief zijn, maar de nadruk moet wel op het woordje creatief blijven liggen.
pi_91424094
Is DJ Sandstorm eigenlijk al in dit topic gesignaleerd?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_91424150
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:21 schreef 9611Niels het volgende:
Nee, en waar is Ritmo eigenlijk met z'n bliepjesherrie?
  zondag 16 januari 2011 @ 19:23:06 #78
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_91424184
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:21 schreef 9611Niels het volgende:
Die mixt dalijk alle comments aan elkaar :)
and then...
pi_91424224
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:19 schreef Arguru het volgende:
Maar dat Behringer waardeloos is, ach, ligt eraan waar je het voor gebruikt. Zoals ik al zei, heb ook gewoon een Behringer compressor en effectendoos staan maar die is puur en alleen voor de monitorchain. En zo is een UMX250 ook gewoon goed als je er niets meer mee doet als fadertjes bewegen.
Ik heb zelf een UMX en die gebruik ik alleen voor akkoorden, een simpel melodietje en uiteraard het live automaten van diverse parameters. Ik zie niet in waarom ik een duurder en beter apparaat nodig zou hebben... Ik besteed mijn geld liever aan goede monitors, soundcard e.d.
pi_91424273
Met mp3's draaien is niet echt moeilijk nee. Thuis je setje voorbereiden, overal netjes beatgrid van maken, gewoon ene plaat aan de andere syncen en het loopt gelijk. Moet je alleen nog weten wanneer je iets in moet mixen ivm overgangen maar dat is ook niet moeilijk en kan je atijd queue-points voor maken.

Maarja, het is verder wel leuk om te doen.
pi_91424281
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik heb zelf een UMX en die gebruik ik alleen voor akkoorden, een simpel melodietje en uiteraard het live automaten van diverse parameters. Ik zie niet in waarom ik een duurder en beter apparaat nodig zou hebben... Ik besteed mijn geld liever aan goede monitors, soundcard e.d.
Precies wat ik bedoel. Elke apparatuur heeft zijn eigen doel ongeacht de prijsklasse. Bij mij zijn monitoren en geluidskaart dan weer ondergeschikt omdat ik mastering uitbesteed en is de melodie juist weer belangrijk. Ik ben zelf weer geil op het klavier.
pi_91424351
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:25 schreef Arguru het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel. Elke apparatuur heeft zijn eigen doel ongeacht de prijsklasse. Bij mij zijn monitoren en geluidskaart dan weer ondergeschikt omdat ik mastering uitbesteed en is de melodie juist weer belangrijk. Ik ben zelf weer geil op het klavier.
Ja, mastering besteed je uit, maar voor het afmixen heb je toch ook wel goede monitors nodig? :)
  zondag 16 januari 2011 @ 19:27:00 #83
324457 Gronkel
YokYok-liefhebber
pi_91424362
Dit is pas een echt DJ:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91424435
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:26 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja, mastering besteed je uit, maar voor het afmixen heb je toch ook wel goede monitors nodig? :)
Klopt maar daar vind ik de Tannoy Ellipse die ik nu heb prima voor. Terwijl al m'n maten zeggen dat ik dure Genelec 8260A monitors moet halen.
pi_91424459
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Gronkel het volgende:
Dit is pas een echt DJ:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koninklijke droefheid.
pi_91424529
quote:
Dit vind ik dan wel weer respect verdienen ook al vind ik de muziek driewerf niets.
pi_91424620
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:28 schreef Arguru het volgende:

[..]

Klopt maar daar vind ik de Tannoy Ellipse die ik nu heb prima voor. Terwijl al m'n maten zeggen dat ik dure Genelec 8260A monitors moet halen.
Ik geloof niet zo in hele dure monitors. Ik heb zelf KRK R6's en die volstaan prima. Als ik mijn monitoring nu beter zou willen maken, zou ik eerder geld investeren in een betere akoestiek dan een hogere klasse monitors. :P
pi_91424649
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik geloof niet zo in hele dure monitors. Ik heb zelf KRK R6's en die volstaan prima. Als ik mijn monitoring nu beter zou willen maken, zou ik eerder geld investeren in een betere akoestiek dan een hogere klasse monitors. :P
Ben je zo een paar duizend euro kwijt kan ik je vertellen. Ooit een offerte voor opgevraagd, jezus man. 12.000 euro voor een beetje schuim.
pi_91424709
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef Arguru het volgende:

[..]

Ben je zo een paar duizend euro kwijt kan ik je vertellen. Ooit een offerte voor opgevraagd, jezus man. 12.000 euro voor een beetje schuim.
Ja dat is wel belachelijk van dat schuim idd :') Wat een onzin.
Gewoon wat 'plakken' van de gamma werken príma :)
pi_91424777
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef Arguru het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb voor 30 euro aan Auralex-schuim onder mijn monitors zitten. :') Maar goed, een paar bass trapjes hoeven niet zo heel duur te zijn toch? :@
pi_91424784
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
DJ's zijn alleen dope als ze scratchen. Terechte klacht wel. :)
astu
"Pools are perfect for holding water"
pi_91424953
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb voor 30 euro aan Auralex-schuim onder mijn monitors zitten. :') Maar goed, een paar bass trapjes hoeven niet zo heel duur te zijn toch? :@
Voor een Venus bass trap betaal je 220 euro uit m'n hoofd gezegd. Ook van Auralex en dat is nog budgetspul.
pi_91425000
quote:
Live gezien, ongelofelijk concert!
pi_91425015
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:38 schreef Arguru het volgende:

[..]

Voor een Venus bass trap betaal je 220 euro uit m'n hoofd gezegd. Ook van Auralex en dat is nog budgetspul.
Zelfcorrectie: 224 euro bij Bax-shop. Voor een fucking blokje schuim :')
pi_91425125
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:39 schreef Arguru het volgende:

[..]

Zelfcorrectie: 224 euro bij Bax-shop. Voor een fucking blokje schuim :')
Waar dient het voor dan? Ik heb er geen verstand van eigenlijk.
Play hard, go pro.
pi_91425191
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:41 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Waar dient het voor dan? Ik heb er geen verstand van eigenlijk.
Zorgt ervoor dat je geen basreflecties in je kamer hebt. Dat je dus een "neutraal" en "natuurlijk" geluid hebt. Prima, maar daar heb ik geen 224 euro per halve vierkante meter voor over.
pi_91425198
Ow en trouwens, om te ontkrachten dat DJ's alleen maar plaatjes draaien en dat live improv leidt tot brainfarts welke nergens naar klinken; onderstaand filmpje van Eddie Halliwell spreek voor zich.

pi_91425247
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef Sextreme het volgende:
Ow en trouwens, om te ontkrachten dat DJ's alleen maar plaatjes draaien en dat live improv leidt tot brainfarts welke nergens naar klinken; onderstaand filmpje van Eddie Halliwell spreek voor zich.

Eddie Halliwell is een eindbaas.
pi_91425260
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef Arguru het volgende:

[..]

Zorgt ervoor dat je geen basreflecties in je kamer hebt. Dat je dus een "neutraal" en "natuurlijk" geluid hebt. Prima, maar daar heb ik geen 224 euro per halve vierkante meter voor over.
Net of je dat hoort in een discotheek. Inderdaad het geld niet waard. :')
Play hard, go pro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')