De nieuwe layout werkt aardig meequote:Op zondag 16 januari 2011 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De founder van heel FoK!
Maar je hebt ook een of andere manier om zo snel te posten
Ik sta gewoon versteld hoe je dat kan, de snelheid, de oplettendheid en het uithoudingsvermogen. Natuurlijk werkt je pimp abo ook wel een beetje mee maar toch.. 1950 berichten
tong80 is ziekquote:Op zondag 16 januari 2011 17:03 schreef Maraca het volgende:
Tong heeft er gewoon > 400.000Ik hoop voor PiRANiA dat hij Tong nooit inhaalt
1000 posts per dagquote:Op zondag 16 januari 2011 17:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tong80 is ziek
1000 posts per dag en tong80 is wel in t ehalen hoor
Ja, een enkele keer.. maar dagelijks?quote:
Vorig topic zag ik dat je interesse hebt in de HBO Journalistiek-opleiding te Zwolle? Voor vragen moet je mij maar even aanschietenquote:
Je eigen naam?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:13 schreef Maraca het volgende:
Ik mag weer een naam verzinnen voor een opdracht in mijn les. Zal ik deze keer Koos gebruiken of André? Kan ook beiden eventueel(vader en zoon)
Oke, ik stuur een PM met wat vragenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:07 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Vorig topic zag ik dat je interesse hebt in de HBO Journalistiek-opleiding te Zwolle? Voor vragen moet je mij maar even aanschieten
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zei de blinde man toen hij over de vismarkt liep?
Goedemorgen, dames!
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kistje is ongeveer zo breed en daar mag jij dan op staan, dat werkt beter voor het shot.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 16 januari 2011 19:49 schreef tralalala het volgende:
John gaat een fietser achtervolgen met een auto.
Ik zou dr doenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:50 schreef tralalala het volgende:
Die Ellemieke Vermolen krijgt ook elke week meer een zonnebankkleurtje.
zal Maraca leuk vindenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:04 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Alberto doet huwelijksaanzoek.
Ik kan uit betrouwbare bronnen vermelden dat Maraca er zo niet uit ziet (gelukkig)quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef PiRANiA het volgende:
Ik blijf in ONZradio hangen jongens en meisjes.
Ik heb hem uitgezet toen ik voor de 3e keer in een uur dat fragment van die pizzeria hoorde.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef PiRANiA het volgende:
Ik blijf in ONZradio hangen jongens en meisjes.
Heb je zout?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben popcorn aan het makenIemand anders ook een bak?
[ afbeelding ]
Zoute graagquote:Op zondag 16 januari 2011 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben popcorn aan het makenIemand anders ook een bak?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
> Een van de beste dansers van Nederland
> 2e bij so you think you can dance
Ik ook niet, maar z'n muziek was op zich best aan te horenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef WcPot het volgende:
Ik heb Michael Jackson nog geen dag gemist
Oh, ik ken hem alleen van This is It.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen de eerste serie van SYTYCD gezien.
Da's al meer dan ikquote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen de eerste serie van SYTYCD gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |