ja zie dm enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 14:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Die link, die moet je opslaan ofzo? En dan zegt ie dat 'ie 'm niet kan openen.
Down is hij niet geheel, hij is o.a. nog wel te pingenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:09 schreef PiRANiA het volgende:
Ik weet waarom de 'echte server' down is.
Het is een windowsmachine.
Hebben we al. Een keer raden waar onz-radio.nl op draaitquote:Op zondag 16 januari 2011 14:10 schreef Dalando het volgende:
Als ik een VPS ga huren, kan de ONZ Radio er dan wat mee?
Opslaan en dan openen in VLC Mediaplayer, als je die niet hebt: www.videolan.org downloaden.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Die link, die moet je opslaan ofzo? En dan zegt ie dat 'ie 'm niet kan openen.
Proces is dus vastgelopen. Kunnen we geen check-script er op doen?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Down is hij niet geheel, hij is o.a. nog wel te pingen
quote:[..]
Hebben we al. Een keer raden waar onz-radio.nl op draait
Vast wel, maar daarvoor moet je niet bij mij zijn. Webhawk zijn speeltjequote:Op zondag 16 januari 2011 14:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Proces is dus vastgelopen. Kunnen we geen check-script er op doen?
Jij gaat requests draaien?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:12 schreef ElmoFan het volgende:
*Elmofan meld zich voor de volgende dienst
Je maakt reclame voor je show over bijna een week?quote:
Maar wel een mooie bannerquote:Op zondag 16 januari 2011 14:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Je maakt reclame voor je show over bijna een week?
Same.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:14 schreef naatje_1 het volgende:
wtf, Error: forum.fok.nl.config.php not found
Laat me raden, moet een linux distro op draaien?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:14 schreef PiRANiA het volgende:
Als iemand een VPS heeft kan ik hem wel instellen voor ONZ-Radio, compleet met check scripts en dergelijken.
Tuurlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 14:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Yesquote:Op zondag 16 januari 2011 14:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laat me raden, moet een linux distro op draaien?
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:14 schreef Graseter het volgende:
Ah leuk mijn moeder heeft mijn pc van 2100 euro kapot gemaakt.
Nog een voorkeur? Kan ik kijken of ik morgen wat voor elkaar kan boksen. Kost me toch nietsquote:
SBS 6 maakte al reclame in december voor sterren dansen op het ijs wat pas aan het eind van deze maand gaat beginnenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:13 schreef Beach het volgende:
[..]
PC of mac?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:14 schreef Graseter het volgende:
Ah leuk mijn moeder heeft mijn pc van 2100 euro kapot gemaakt.
Zou echt super zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog een voorkeur? Kan ik kijken of ik morgen wat voor elkaar kan boksen. Kost me toch niets
Wat zijn de opties?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:15 schreef PiRANiA het volgende:
Debian / Ubuntu is goed.
FreeBSD is ook een optie.
Maar bij Sterren dansen op het ijs weet je van tevoren al dat je kwaliteit krijgt.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
SBS 6 maakte al reclame in december voor sterren dansen op het ijs wat pas aan het eind van deze maand gaat beginnen_!
Tja, het is een kindje van ONZ, dan krijg je dat wel vaker. De volgende keer wordt het een mongooltje...quote:
Ik vroeg of ze hem aan kon zetten. Hoorde ik opeens een harde klik, nu zit het aanknopje helemaal ingedrukt.quote:
Ooh dat valt nog mee. Zoiets is zelf eenvoudig te maken.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vroeg of ze hem aan kon zetten. Hoorde ik opeens een harde klik, nu zit het aanknopje helemaal ingedrukt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vroeg of ze hem aan kon zetten. Hoorde ik opeens een harde klik, nu zit het aanknopje helemaal ingedrukt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:16 schreef ElmoFan het volgende:
Dromenvangertje, remember the name is de eerste die ik ga draaien
Nu twijfel ik een beetje. Of een VDS die wel op een Windows machine draait, maar ik heb hier ook nog een Ubuntu dedicated dingetje liggen die niets doet. Schone Ubuntu 10.10 erop, wel met GUI enz.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zou echt super zijn![]()
[..]
Wat zijn de opties?
Zou wel uitkomen op zich.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu twijfel ik een beetje. Of een VDS die wel op een Windows machine draait, maar ik heb hier ook nog een Ubuntu dedicated dingetje liggen die niets doet. Schone Ubuntu 10.10 erop, wel met GUI enz.
Niet altijd, primetime meestal welquote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
Er is niemand die tussendoor nog wat zegt?
jaquote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Chromosomen zijn toch dingen met DNA enzo?
Ik mis ook een deelquote:Op zondag 16 januari 2011 14:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Shit. Dan mis ik een kwartier ivm eten.
Ik praat, paul praat, rockiej praat, djkoelkast praat, WebHawk praat...quote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
Er is niemand die tussendoor nog wat zegt?
Deze bazen komen in m'n fobo !quote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef Dalando het volgende:
Percies op de maat:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Done.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zou wel uitkomen op zich.
Ik ga eten, PM maar als je wilt.
Wanneer draai je? Ik wil je stem horenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik praat, paul praat, rockiej praat, djkoelkast praat, WebHawk praat...
Dhaha de lachende DJ praatquote:Op zondag 16 januari 2011 14:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik praat, paul praat, rockiej praat, djkoelkast praat, WebHawk praat...
Dat maakt schoon schijnt hetquote:Op zondag 16 januari 2011 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
Mn kies doet pijn maar als ik Coca Cola© drink voel ik er niets meer van?
Coca Cola©quote:Op zondag 16 januari 2011 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
Omdat koud.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik geen leuke gemaakt dan? Staan tussen de jingles.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog steeds leuke jingles voor mijn show nodig
Wat is toch "wss" ?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat koud.
Wss is je tandvlees ontstoken dan.
Ja t zit bij mn verstandkiesquote:Op zondag 16 januari 2011 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat koud.
Wss is je tandvlees ontstoken dan.
ow, echtquote:Op zondag 16 januari 2011 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik geen leuke gemaakt dan? Staan tussen de jingles.
'waarschijnlijk'quote:
Nee hoor..quote:Op zondag 16 januari 2011 14:20 schreef ElmoFan het volgende:
Ik meot zeker mijn downloads uitzetten als ik ga draaien
Uploads alleen.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:20 schreef ElmoFan het volgende:
Neehoor. Als je maar niet vanalles zit up te loaden.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:20 schreef ElmoFan het volgende:
Die heb ik nooitquote:
Had ik afgelopen week ooknog last van. Als ik dan op m'n tong ging zuigen voelde ik niks meer.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja t zit bij mn verstandkiesdie prikt door mn tandvlees..
Tuurlijk, beste merk ever.quote:
Ik heb er nu ook last van, als ik een broodje eet moet ik dat eerst helemaal plat drukken want mijn mond kan niet zo ver open. Is al voor 50% door, maar het laatste stukje, bleghquote:Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had ik afgelopen week ooknog last van. Als ik dan op m'n tong ging zuigen voelde ik niks meer.
Maar waar is dan die 2e s?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Waarschijnlijk is wss waarschijnlijk
THRILLER, in the remix?
Donderdag ben ik er niet idd, maandag was jij al dus ben ik een uur laterquote:Op zondag 16 januari 2011 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
lol not
Maandag ben ik van 1500 tot 1600 en donderdag ook_!
Tis wat.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook last van, als ik een broodje eet moet ik dat eerst helemaal plat drukken want mijn mond kan niet zo ver open. Is al voor 50% door, maar het laatste stukje, blegh
uhuquote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef Beach het volgende:
Altonaatje; betekent dat dan dat je altomuziek draait?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |