Je hebt het in ieder geval al toegegeven..nu is het tijd voor een goede psychiater.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je maakt mijn schema in de war, goddomme
ik hoef de lapo niet te pakken voor een leuke TT....quote:Op zondag 16 januari 2011 13:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Getsie.
[..]
Had jij maar de lapo moeten pakken.
We zijn geen normale SC dus daarom moet daar een puntquote:Op zondag 16 januari 2011 13:53 schreef honkeytonk het volgende:
Geen een normale SC heeft daar een punt. Ik wil geen punt in de TT
Autisten SCquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
We zijn geen normale SC dus daarom moet daar een punt
Maar even serieus. Jij hoort hier TT's niet aan te passen om zo'n klein ding. Dit is niet jouw subforumquote:
Okquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar even serieus. Jij hoort hier TT's niet aan te passen om zo'n klein ding. Dit is niet jouw subforum
Sowieso..hier voel ik mij thuis..ik ga jullie vaker irriteren met mijn aanwezigheid.quote:
okquote:Op zondag 16 januari 2011 13:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso..hier voel ik mij thuis..ik ga jullie vaker irriteren met mijn aanwezigheid.
Dus. Gewoon zoals ik deed. Geen punt. Geen comma.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso..hier voel ik mij thuis..ik ga jullie vaker irriteren met mijn aanwezigheid.
Okquote:Op zondag 16 januari 2011 13:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dus. Gewoon zoals ik deed. Geen punt. Geen comma.
[..]
![]()
Ik weet zeker dat jij en Zeroku hier erg blij mee zijn.quote:
Ik kan haast niet wachtenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij en Zeroku hier erg blij mee zijn.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef tdrone het volgende:
ik voel me ineens heel verstandig als ik de discussie lees
Helemaal perfectquote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier, maar meestal nog véél puberaler.
Wat een liefdequote:
Nou helemaal geweldigquote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat een liefdeIk en Dyr komen ook wel op die meet dan
Wordt gezellige boel toch.
Ik schuur met mijn ruige stoppelbaard over je ballen.quote:
Boek een kamerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik schuur met mijn ruige stoppelbaard over je ballen.
Wel een waarschuwing, ik betast het mannelijke volk somsquote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat een liefdeIk en Dyr komen ook wel op die meet dan
Wordt gezellige boel toch.
Nou we hoeven hier niet jullie detailsquote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft toch al een kamer
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef Michhas het volgende:
Bob en Cosmo, het was leuk maar nu is het genoeg geweest, opdonderen
Is goedquote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef HappyBob het volgende:
honkeytonk..zou je mij bij 'misschien' willen zetten?
hapquote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef HappyBob het volgende:
honkeytonk..zou je mij bij 'misschien' willen zetten?
Die posten wij ook niet hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou we hoeven hier niet jullie details
Luister niet naar die man. Hij zit in de knoop met zijn ruige stoppelbaard.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:59 schreef Dyr. het volgende:
Ik moet weg terwijl ik toch normaal doeAfstandelijkheid hier.
Ik kom in een keer in mijn oude vertrouwde SC. En ik zie dat er users bij zijn. Ik heb geen idee wat ze gedaan hebben, dus ik heb nóg geen reden om ze weg te willen.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:59 schreef Michhas het volgende:
HT wat ben jij voor fucking kontenlikker man, jezus
bedankt voor deze nuttige informatie en allesquote:Op zondag 16 januari 2011 13:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die posten wij ook niet hoorFilmpjes zijn later op internet te zien..maar geen live-stream..wil nog wel beetje editten en alles.
Ik post alleen maar liefde..vandaar ook mijn standaardquote:
Okidoki.quote:
Voor meer details PM.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt voor deze nuttige informatie en alles
Dan hoef je niet te PM'en natuurlijk..zelfs vrouwen hebben rechten hier in Nederlandquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan hoef je niet te PM'en natuurlijk..zelfs vrouwen hebben rechten hier in Nederland
fijnquote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef Dyr. het volgende:
Ik ben inmiddels wel helemaal in de ABBA mood
okquote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ja he, beter dan jou chagrijnigheid hier
Ik was gister in de Michael Jackson mood door Jan..maar de ABBA mood zie ik ook wel zitten..die mensen hebben vrolijke muziek gemaaktquote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef Dyr. het volgende:
Ik ben inmiddels wel helemaal in de ABBA mood
Welke? Die roteert nogal vaakquote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef honkeytonk het volgende:
Dyr. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik je vorige UI leuker vind
Deze man komt weer hardquote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ja he, beter dan jou chagrijnigheid hier
Deze? o.oquote:Op zondag 16 januari 2011 14:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je had toch zoéén met een dikke panda?
Dat is net als klaarkomenquote:
Goedzo! Waarvan eigenlijk?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:06 schreef Lutte het volgende:
Ik ben bij hoofdstuk elf, nog acht te gaan!
Lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 14:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is net als klaarkomenIn zijn gezicht..die ik vervolgens aflik
Neequote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef HappyBob het volgende:
Zijn jullie ook weleens benieuwd hoe het is om seks te hebben van dezelfde sekse?
Nee. Eigenlijk niet. Ik vond't vannacht wel goed genoeg eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef HappyBob het volgende:
Zijn jullie ook weleens benieuwd hoe het is om seks te hebben van dezelfde sekse?
Been there, done thatquote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef HappyBob het volgende:
Maar als je het nooit gedaan hebt weet je ook niet of het misschien wel lekkerder is..ik hebt daar soms wel vraagtekens bij.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet. Ik vond't vannacht wel goed genoeg eigenlijk.
Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar als je het nooit gedaan hebt weet je ook niet of het misschien wel lekkerder is..ik hebt daar soms wel vraagtekens bij.
Nou, misschien kunnen we wat regelen. Waar woon je, en wanneer kan je?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar als je het nooit gedaan hebt weet je ook niet of het misschien wel lekkerder is..ik hebt daar soms wel vraagtekens bij.
Ik zoek nog de juiste persoon..anderhalf jaar geleden zat ik te twijfelen..ik had een geschikte vent gevonden, maar durfte toch niet die stap te zetten.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Probeer het uit zou ik zeggen
Dan moet je het met de andere sekse ook maar eens uitproberenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:09 schreef Dyr. het volgende:
[..]
GoodMaar ik ken de andere sekse weer niet
okquote:Op zondag 16 januari 2011 14:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zoek nog de juiste persoon..anderhalf jaar geleden zat ik te twijfelen..ik had een geschikte vent gevonden, maar durfte toch niet die stap te zetten.
Ik kan altijd en doe aan huis-aan-huis bezoek.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nou, misschien kunnen we wat regelen. Waar woon je, en wanneer kan je?
Echt helemaal geen gevoels heb ik daarbijquote:Op zondag 16 januari 2011 14:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan moet je het met de andere sekse ook maar eens uitproberen
Oké. Tof. Dan bespreken we het wel verder via PM.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan altijd en doe aan huis-aan-huis bezoek.
Dan moet je het niet doenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:10 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Echt helemaal geen gevoels heb ik daarbij
Ik ook niet bij mannen..maar seks kan ook prima los staan van gevoelens.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:10 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Echt helemaal geen gevoels heb ik daarbij
Dat wel, maar meestal geniet je er meer van als je wat voor de ander voelt.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ook niet bij mannen..maar seks kan ook prima los staan van gevoelens.
Ik zoek een man met veel ervaring..en ik had een tijd geleden een collega ergens in de 30 die wel het bed met mij wou delen. Alleen ben ik een klein onzeker jongetje en durfde die stap niet te zetten.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:11 schreef Dyr. het volgende:
Bob maakt wel weer pijnlijk duidelijk dat ik niet de man voor hem ben
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zoek een man met veel ervaring..en ik had een tijd geleden een collega ergens in de 30 die wel het bed met mij wou delen. Alleen ben ik een klein onzeker jongetje en durfde die stap niet te zetten.
[..]
Ik zoek een man met veel ervaring..en ik had een tijd geleden een collega ergens in de 30 die wel het bed met mij wou delen. Alleen ben ik een klein onzeker jongetje en durfde die stap niet te zetten.
[..]
Slaan!quote:
Meestal is dat wel zo ja..maar soms is het ook gewoon lekker om zonder emoties harde seks te hebben en vervolgens lekker weer naar huis gaan zonder dat je nog moet gaan knuffelen en al die bullshit.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat wel, maar meestal geniet je er meer van als je wat voor de ander voelt.
jawelquote:Op zondag 16 januari 2011 14:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Meestal is dat wel zo ja..maar soms is het ook gewoon lekker om zonder emoties harde seks te hebben en vervolgens lekker weer naar huis gaan zonder dat je nog moet gaan knuffelen en al die bullshit.
Zonde.quote:
Trek je niks aan van die man..met z'n one-word-posts zonder enige toegevoegde waarde.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:16 schreef Dyr. het volgende:
Zeroku wil iedereen van FOK! afhebben volgens mij
Ik zag jouw leven ook aan mijn leven voorbij schietenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
ikzag mijn leven aan mijn ogen voorbijschieten
Werkt die al?quote:
Hoax die is al lang dood!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was ik gister
Wat is er mis met discussies?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet weer een discussie
[..]
Luttie
Da's dan weer minder. Kan je die niet uitzetten?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:20 schreef Lutte het volgende:
Kut, iPod heeft addblocker. Want het ziet er heel raar uit, niks laad enzo.
Oké:) Wat ben ik blij dat ik gewoon op de pc kanquote:Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Lutte het volgende:
@ HT Zou niet weten hoe. Heb dus ook geen quoteknopjes enzo. Ik vraag Benny wel.
ik zie ook haast alleen tekst op mij Ipodquote:Op zondag 16 januari 2011 14:20 schreef Lutte het volgende:
Kut, iPod heeft addblocker. Want het ziet er heel raar uit, niks laad enzo.
Ik niet. Da's al meer dan de helft van mijn spaargeld.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is het zeker
IK MOET EEN BRIAN MAY RED SPECIAL HEBBEN D:
Iemand 700 eurie doneren?
Waar was dit eigenlijk?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is het zeker
Breuls is ermee bezig.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zie ook haast alleen tekst op mij Ipod
Neequote:Op zondag 16 januari 2011 14:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is het zeker
Hij bindt je vastquote:
Ik dacht dat jij homo wasquote:
Nee.quote:
Moet werken.quote:
Zou jij http://www.whatcracksmeup.com/images/ugly.gif doen dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij homo wasHij is een man..waarom zou je hem dan niet doen?
Micha mag mij vastbinden.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Meerdere mensen helpen hem, Micha zit ook in het complot
Neen.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En je kan zeker geen vrij krijgen?
Neen.quote:
Ik zou haar best raken.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:24 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Zou jij http://www.whatcracksmeup.com/images/ugly.gif doen dan?
Horeca.quote:
Ze heeft vast een heel mooi innerlijk hoorquote:
Kok.quote:
Jongen, als we mensen moeten beoordelen op innerlijk dan is de mensheid toch erg lelijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ze heeft vast een heel mooi innerlijk hoorIk neuk liever een mooi innerlijk dan een mooi uiterlijk.
Met c o ck.quote:
okquote:Op zondag 16 januari 2011 14:28 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Jongen, als we mensen moeten beoordelen op innerlijk dan is de mensheid toch erg lelijk.
Dat jij een grafhomo bent, wisten we ook al.quote:
Daarom vind ik het ook zo moeilijk om de juiste persoon te vindenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:28 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Jongen, als we mensen moeten beoordelen op innerlijk dan is de mensheid toch erg lelijk.
Homofoobquote:Op zondag 16 januari 2011 14:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat jij een grafhomo bent, wisten we ook al.
Wat is een grafhomoquote:Op zondag 16 januari 2011 14:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat jij een grafhomo bent, wisten we ook al.
Ik wil ook een Ipod alleen ik weet niet of ik met mijn router op internet kanquote:
Gastquote:Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef HappyBob het volgende:
Hier een foto om Zeroku van zijn homofobie af te helpen
[ afbeelding ]
Wat? Volgens mij zijn dit helemaal geen onaantrekkelijk mannen.quote:
Die rechter zou ik doenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef HappyBob het volgende:
Hier een foto om Zeroku van zijn homofobie af te helpen
[ afbeelding ]
quote:
Trioquote:
Ik heb hem al gezien, is niet meer nodigquote:Op zondag 16 januari 2011 14:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mail ik even.
Nog bedankt tdrone voor de uitleg!!
Je valt niet zo op negers? Of vind je deze neger niet zo knap?quote:
Kwartet danquote:
Ik vin hem niet zo knap neequote:Op zondag 16 januari 2011 14:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je valt niet zo op negers? Of vind je deze neger niet zo knap?
Okay..ik val persoonlijk niet zo op negervrouwen..maar af en toe zit er wel een hele mooie tussenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vin hem niet zo knap nee
Zou je denkenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een echte homo he.
Nu denk ik niet meer..maar dat zou je aan hem moeten vragenquote:
wat?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu denk ik niet meer..maar dat zou je aan hem moeten vragen
Jij bent de nieuwe Alfred Jodocus Kwakquote:Op zondag 16 januari 2011 14:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik te vrolijk voor.
Ik ben de voorganger van Alfred Jodocus Kwakquote:Op zondag 16 januari 2011 14:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent de nieuwe Alfred Jodocus Kwak
Ik denk dat hij nu niet meer in mijn fotoboek kijkt. Het was klein beetje een grapjequote:Op zondag 16 januari 2011 14:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je denkt nu niet meer omdat Zeroku in je fobo gekeken heeft?
oke, leuke grapquote:Op zondag 16 januari 2011 14:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu niet meer in mijn fotoboek kijkt. Het was klein beetje een grapje
Ben jij meer baas dan Alfred?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben de voorganger van Alfred Jodocus KwakMaar hij had minder kwak.
het zal welquote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
BedanktBen jij iemand die van humor houdt?
Goedzo..humor is goed voor een mensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |