Je hebt het in ieder geval al toegegeven..nu is het tijd voor een goede psychiater.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je maakt mijn schema in de war, goddomme
ik hoef de lapo niet te pakken voor een leuke TT....quote:Op zondag 16 januari 2011 13:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Getsie.
[..]
Had jij maar de lapo moeten pakken.
We zijn geen normale SC dus daarom moet daar een puntquote:Op zondag 16 januari 2011 13:53 schreef honkeytonk het volgende:
Geen een normale SC heeft daar een punt. Ik wil geen punt in de TT
Autisten SCquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
We zijn geen normale SC dus daarom moet daar een punt
Maar even serieus. Jij hoort hier TT's niet aan te passen om zo'n klein ding. Dit is niet jouw subforumquote:
Okquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar even serieus. Jij hoort hier TT's niet aan te passen om zo'n klein ding. Dit is niet jouw subforum
Sowieso..hier voel ik mij thuis..ik ga jullie vaker irriteren met mijn aanwezigheid.quote:
okquote:Op zondag 16 januari 2011 13:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso..hier voel ik mij thuis..ik ga jullie vaker irriteren met mijn aanwezigheid.
Dus. Gewoon zoals ik deed. Geen punt. Geen comma.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso..hier voel ik mij thuis..ik ga jullie vaker irriteren met mijn aanwezigheid.
Okquote:Op zondag 16 januari 2011 13:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dus. Gewoon zoals ik deed. Geen punt. Geen comma.
[..]
![]()
Ik weet zeker dat jij en Zeroku hier erg blij mee zijn.quote:
Ik kan haast niet wachtenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij en Zeroku hier erg blij mee zijn.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef tdrone het volgende:
ik voel me ineens heel verstandig als ik de discussie lees
Helemaal perfectquote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier, maar meestal nog véél puberaler.
Wat een liefdequote:
Nou helemaal geweldigquote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat een liefdeIk en Dyr komen ook wel op die meet dan
Wordt gezellige boel toch.
Ik schuur met mijn ruige stoppelbaard over je ballen.quote:
Boek een kamerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik schuur met mijn ruige stoppelbaard over je ballen.
Wel een waarschuwing, ik betast het mannelijke volk somsquote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat een liefdeIk en Dyr komen ook wel op die meet dan
Wordt gezellige boel toch.
Nou we hoeven hier niet jullie detailsquote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft toch al een kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |