mijn zwager is best ok, hij is denk ik ook het probleem niet (niet helemaal althans)quote:Op zondag 16 januari 2011 11:07 schreef Kally het volgende:
Nee ik snap je wel, maar toch
Morgen Roos
hier af en toe, was draait alquote:Op zondag 16 januari 2011 11:11 schreef crv het volgende:
Hier schijn t het zonnetje, wordt een mooie dag
ik heb al een was derdoor. vanavond de 2equote:
Ja joepiequote:Op zondag 16 januari 2011 11:13 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb al een was derdoor. vanavond de 2e
moet ook een beetje plannen nu want -> traplopen
zeker als je bedenkt dat ik 1 rotte knie heb en de laatste tijd mijn goede knie ook opspeelt omdat ik die overbelast hadquote:
Gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 11:19 schreef crv het volgende:
en als we mijn schoonpa hebben gedumpt, ga ik vanavond met mijn schoonmoe uit eten
nouquote:
Tuurlijk wel, positief blijvenquote:
quote:
Hoe is het?quote:
Succesquote:
Lekkerquote:
Oh gezellig, ja dan merken we toch wel dat we geen 18 meer zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 11:25 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Lekker![]()
Alleen nu beetje brak, gisteravond wezen stappen
Nee, de tijd dat ik op de dansvloer stond tot het licht aan ging is alweer poosje geledenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh gezellig, ja dan merken we toch wel dat we geen 18 meer zijn
Jawelquote:Op zondag 16 januari 2011 11:28 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nee, de tijd dat ik op de dansvloer stond tot het licht aan ging is alweer poosje geleden![]()
Maar goed, een paar liter koffie en dadelijk even een hete douche doen wonderen (hoop ik)
Dan ga ik mezelf ook maar eens oplappen, moet vanmiddag nog verplicht op familiebezoekquote:Op zondag 16 januari 2011 11:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel
Ik ben er ook weer van tussen, ga vandaag eens flink tekeer in huis
Maar ja het moet, ben je er vanavond nog?
Whahaha met alle liefde, maar ik heb weer wilde plannen dus dat wordt volgende week danquote:Op zondag 16 januari 2011 11:31 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dan ga ik mezelf ook maar eens oplappen, moet vanmiddag nog verplicht op familiebezoek![]()
Ik kom vanavond nog wel even langswaaien, enne, als je klaar bent, kom je mijn huisje ook even doen dan?
Volgende week is ook goedquote:Op zondag 16 januari 2011 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha met alle liefde, maar ik heb weer wilde plannen dus dat wordt volgende week dan
Zie je vanavond
Kally, weet jij zo of je een brug over dat water kan maken ?quote:
Nee voor zover ik weet niet, bij Samantha kun je kijken wat je allemaal kunt doenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kally, weet jij zo of je een brug over dat water kan maken ?
aah ok thanksquote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee voor zover ik weet niet, bij Samantha kun je kijken wat je allemaal kunt doen
Misschien na een bepaald level wel
Ik ben weer poetsen
hoezo klote ?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Laat maar ik heb de nieuwe layout al.....
Klote wel te verstaan
ok alles went, maar ik wil graag zien in MyAt wie er als laatste gepost heeft, en Hoelaatquote:
o is bij mij gewoon te zien in nieuwe lay outquote:Op zondag 16 januari 2011 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok alles went, maar ik wil graag zien in MyAt wie er als laatste gepost heeft, en Hoelaat
En hoeveel post een topic heeft.
Op iPhone en iPad fezelde layoutquote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o is bij mij gewoon te zien in nieuwe lay out
maar jij zeker ipad lay out ?
Tjah .... aai productenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op iPhone en iPad fezelde layoutalleen MyAt is brak
http://yfrog.com/h2njudbj
[ afbeelding ]
Ik ben ook bezig, komt geen eind aan mijn strijk lijkt wel, waarom hebben we ook zoveelquote:Op zondag 16 januari 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed ik ben weer effe verder met opruimen
FABELS !!!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan apple produkten hoor
Ook de htc heeft er last van
quote:
Mwa beetje hyper. Al paar biertjes op in de stad..quote:
Ik ben net klaar, spinaziequote:
Moe ben losgeslagen met opruimen en schoonmakenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa beetje hyper. Al paar biertjes op in de stad..
en met jou>?
Oeh dat vind ik ook zo lekkerquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Moe ben losgeslagen met opruimen en schoonmaken
Maar wel voldaan
Ben je lekker naar de stad geweest? Was mooi weerquote:
Even met een kennis wat bijgekletst..quote:Op zondag 16 januari 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben je lekker naar de stad geweest? Was mooi weer
Gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even met een kennis wat bijgekletst..
Mwa ging eigenlijk welquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa ging eigenlijk wel
Ik hoef hem iig niet iedere week te zien...
Ja. precies.quote:
Ja, maar vrienden zijn ook schaars, althans bij mij, kennissen heb ik genoeg, en daar vertel ik niet tegen wat ik wel tegen vrienden vertel.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. precies.
Een vriend durf ik hem niet te noemen. Daarvoor snapt hij me te slecht.
Okee, mischien wel logisch. Maar hij vroeg dus wel erg persoonlijke dingen enzo. VOnd het vrij lastig om daar op in te spelen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar vrienden zijn ook schaars, althans bij mij, kennissen heb ik genoeg, en daar vertel ik niet tegen wat ik wel tegen vrienden vertel.
Ja dat snap ik, maar misschien was hij oprecht geintresseerd.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, mischien wel logisch. Maar hij vroeg dus wel erg persoonlijke dingen enzo. VOnd het vrij lastig om daar op in te spelen.
Zou goed kunenn ja. weet ik nietquote:Op zondag 16 januari 2011 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar misschien was hij oprecht geintresseerd.
Feestbeestquote:Op zondag 16 januari 2011 18:42 schreef Crazy-M het volgende:
Wederom THUIS
Was weer een gezellig fiske
Ge leeft maar ene keerquote:
Helemaal waarquote:
en zat mooie damesquote:
Ik let nooit zo op damesquote:
begrijpelijkquote:
HEEEEEEEEEEYquote:
Whehe, in zwarzeneggertaal, I'll be backquote:
Dat snap ikquote:Op zondag 16 januari 2011 18:52 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Whehe, in zwarzeneggertaal, I'll be back![]()
Mijn dinnetje heeft behoefte aan een luisterend oortje en dat kan ik niet weigeren
Ah levenquote:
tis hier niet echt druk geweest vandaag geloof ik hequote:
Nee ik was er ook niet, ben echt druk geweest in huisquote:Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef crv het volgende:
[..]
tis hier niet echt druk geweest vandaag geloof ik he
dus als wij er niet zijn is het hier doodquote:Op zondag 16 januari 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik was er ook niet, ben echt druk geweest in huis
Blijkbaarquote:Op zondag 16 januari 2011 19:35 schreef crv het volgende:
[..]
dus als wij er niet zijn is het hier dood![]()
Ja we hebben het speciaal gedaan voor jou, zodat je niks zou missenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja we hebben het speciaal gedaan voor jou, zodat je niks zou missen
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is trouwens wel een penisschilder, die schildert met zijn penis
Yepquote:
sommige "kunstenaars" begrijp ik echt niet en juist vanwege dat soort onzin mogen ze van mij de hele subsidie voor die branche terugtrekkenquote:
Weet ik het, ik zag een stukje maar ik had ook zoiets van pffffquote:Op zondag 16 januari 2011 19:43 schreef crv het volgende:
heeft die dan ook meerdere vrouwen die dan allemaal een andere kleur verf in hun muts hebben
ah daar hebben we een aankomend Korsakoff patientquote:Op zondag 16 januari 2011 19:44 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben heb de middag in de kroeg gehangen
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:49 schreef crv het volgende:
[..]
ah daar hebben we een aankomend Korsakoff patient
ik zou niet meer bij komen. je zal toch maar zo'n schilderij aan de muur hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik het, ik zag een stukje maar ik had ook zoiets van pffff
Ja whahahahaquote:Op zondag 16 januari 2011 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou niet meer bij komen. je zal toch maar zo'n schilderij aan de muur hebben.
En dan met droge ogen vertellen hoe het gemaaakt is
Ik heb gewoon random muziek op mijn PC aanstaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:51 schreef crv het volgende:
ik zit naar een cd van 2Bot4thF te luisteren
waaruitquote:
Fok! lag er even uitquote:
Jah inderdaadquote:
niks van gemerktquote:
quote:
misschien had alleen nl er last vanquote:
Het is erg stil jaquote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef crv het volgende:
[..]
misschien had alleen nl er last van![]()
en het is hier zo druk dat je hetr verschil niet ziet
Die ken ik helemaal uit m'n hoofd!quote:
ik moest er aan denken bij de TTquote:Op zondag 16 januari 2011 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal uit m'n hoofd!
dat moet ik niet hardop typen
jopiquote:
tis echt dooi hierquote:
jammer, heb 1 keer voor de vorm gekeken en vindt er geen reet aanquote:
Hihi, uitgemolken.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:22 schreef crv het volgende:
[..]
jammer, heb 1 keer voor de vorm gekeken en vindt er geen reet aan![]()
wat een uitgemolken nutteloos programma, net als helaas 80% van de zooi op TV
Het is afgelopenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Probeer het even voor de gein, het is echt tenenkrommend soms, geweldig.
dat tenenkrommende is dus de reden dat ik niet kijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Probeer het even voor de gein, het is echt tenenkrommend soms, geweldig.
Of niet???quote:
quote:
Maar het is net een leuk soort tenenkrommen. Dus GEEN ergernis. Als ik me ergens aan erger is het ergernis. En dat is het dit niet. Het is een kneuterigheid van jewelste.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef crv het volgende:
[..]
dat tenenkrommende is dus de reden dat ik niet kijk.
ik vindt ergeren geen ontspanning
ik erger me aan dit soort programma-s dusquote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar het is net een leuk soort tenenkrommen. Dus GEEN ergernis. Als ik me ergens aan erger is het ergernis. En dat is het dit niet. Het is een kneuterigheid van jewelste.
The farmers wifequote:Op zondag 16 januari 2011 20:29 schreef crv het volgende:
ik denk dat ik een film op ga zetten iemand een suggestie
quote:
Sorry ik vond hem wel goed gevondenquote:
Nice, wel de 1e he?quote:
jaquote:Op zondag 16 januari 2011 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry ik vond hem wel goed gevonden
[..]
Nice, wel de 1e he?
Nogal ja, gewoon bar slechtquote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef crv het volgende:
[..]
jaiki bl;ijf het zo'n waanzinnige film vinden
![]()
de 2e is een beetje slap aftreksel
that's what i keep tellingquote:
Ik heb Dr. Doolittle aangezet, kan ik nog wel een beetje om lachen, die dronken aapquote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ga lekker gamen, moet nog steeds voor de tweede keer Harry Potter uitspelen
CÀquote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ga lekker gamen, moet nog steeds voor de tweede keer Harry Potter uitspelen
die had ik ook opstaan, maar die had ik pas nog gezien.dat stuk van Lucky bij de dierenartsquote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb Dr. Doolittle aangezet, kan ik nog wel een beetje om lachen, die dronken aap
Ja geweldigquote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef crv het volgende:
[..]
die had ik ook opstaan, maar die had ik pas nog gezien.dat stuk van Lucky bij de dierenarts
dierenarts : het kan manually verwijdert wordenquote:
Die aap is mijn favo, met zijn glas wijn en dan oelala, dan kun je me opvegenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef crv het volgende:
[..]
dierenarts : het kan manually verwijdert worden
Lucky : Pass
die is ook wel super coolquote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Die aap is mijn favo, met zijn glas wijn en dan oelala, dan kun je me opvegen
mag je wel opschieten, weekend duurt nog maar 3 uurquote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Maar me slaapkamer is lekker leeggehaald.
Nog een paar dingen en dan kan ik lekker gaan slopen![]()
We willen dit weekend de muur er al in hebben
Maar dat gaat wel lukken.... nu ben ik moe, ook nog gewassen tussendoor.
Ik blijf morgen nog lekker thuis en ga dinsdag weer werken.....
Ik heb nog steeds momenten van duizeligheid
ik bedoel volgend weekend....quote:Op zondag 16 januari 2011 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
mag je wel opschieten, weekend duurt nog maar 3 uur
zeg dat danquote:Op zondag 16 januari 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik bedoel volgend weekend....
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zegt dat dan
Bij BB denk ik aan Big Brother
quote:
op een andere kamer zonder laminaat... helemaal kaalquote:Op zondag 16 januari 2011 20:55 schreef crv het volgende:
[..]
zeg dat dan![]()
succes in ieder geval, maar waar slaap je nu dan ?
ik ook nietquote:
Ow saaiquote:Op zondag 16 januari 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op een andere kamer zonder laminaat... helemaal kaal
Das waar en dan is alles weer mooiquote:Op zondag 16 januari 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wel....
Maar het is maar vvoor een maand hoop ik
quote:
Ah toch nog wat leven hierquote:
hallo weerquote:
Ja ik kijk die film, ik kom niet meer bijquote:
Hoi Bosquote:
hij is echt wel leuk iddquote:Op zondag 16 januari 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik kijk die film, ik kom niet meer bij
Die cavia, omg ik heb hem al lang niet meer gezienquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:39 schreef Kally het volgende:
Whahahaha, die baby alligator uit dat ei tegen die cavia: mama, die cavia: Ey I'm not your mama
Maar die stem ook, zo heerlijk verontwaardigtquote:
die cavia is wel een van de sterren jaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar die stem ook, zo heerlijk verontwaardigt
quote:
trustenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
klok tikt alweer tegen 22:00 aan, tijd om naar bed te gaan
Ja morgen weer werken (hoop ik)quote:Op zondag 16 januari 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
Nog even en dan is het weekend weer voorbij
Ja, half 6 de wekker weerquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
quote:
waarom begin jij eigenlijk zo vroegquote:
jaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
ik kan morgen nog "uitslapen"quote:
Omdat ik voor de maandag middag geen oppas heb, mijn ex paste op maar dat heeft hij teruggedraaid, nu brengt mijn moeder ze naar school en haal ik ze zelf uit schoolquote:
helemaal niet, heb me eigenlijk stierlijk verveeltquote:
ah ok, wel mooi dat dat zo flexibel kanquote:Op zondag 16 januari 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik voor de maandag middag geen oppas heb, mijn ex paste op maar dat heeft hij teruggedraaid, nu brengt mijn moeder ze naar school en haal ik ze zelf uit school
quote:
Siepie d'r exquote:Op zondag 16 januari 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik voor de maandag middag geen oppas heb, mijn ex paste op maar dat heeft hij teruggedraaid, nu brengt mijn moeder ze naar school en haal ik ze zelf uit school
quote:
oeh bah. Hier om kwart over 8. Als ik ga moet ik om ca 10.00 uur beginnen, tot 13.00 uur. Maar twijfel enorm. Eerst dus werken dan om 15.00 poetsondersteuning en daarna nog een vergadering...quote:
owwww gisteravondquote:Op zondag 16 januari 2011 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
helemaal niet, heb me eigenlijk stierlijk verveelt
behalve gisteravond
quote:
wat ?quote:
Zijn vrouw paste op, maar moest toen ineens naar een cursus op de maandagmiddag, dus of ik het maar wou oplossen, ze is 1 x geweestquote:
Hmm dat is wel druk jaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oeh bah. Hier om kwart over 8. Als ik ga moet ik om ca 10.00 uur beginnen, tot 13.00 uur. Maar twijfel enorm. Eerst dus werken dan om 15.00 poetsondersteuning en daarna nog een vergadering...
Dat mens houdt totaal niet van haar stiefkinderen he, heb ik het ideequote:Op zondag 16 januari 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn vrouw paste op, maar moest toen ineens naar een cursus op de maandagmiddag, dus of ik het maar wou oplossen, ze is 1 x geweest
wat een mensen heb je toch op deze aardklootquote:Op zondag 16 januari 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn vrouw paste op, maar moest toen ineens naar een cursus op de maandagmiddag, dus of ik het maar wou oplossen, ze is 1 x geweest
Ja daarom ook die twijfel.quote:
tjongejongejongequote:Op zondag 16 januari 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze is wel lief voor ze, maar ik hoef ook niet te horen dat ze dat niet is.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat mens houdt totaal niet van haar stiefkinderen he, heb ik het idee
ow ja, hebben lol gehad en aardig wat weggedronkenquote:
Ja Bos maar huishouden kun je ook doen op een dag dat het minder druk isquote:Op zondag 16 januari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja daarom ook die twijfel.![]()
Maar ik wil gewoon werken morgen en ook naar die vergadering en het huishouden moet ik ook niet verslonzen...
Om heel eerlijk te zijn, heb ik ze liever bij mijn moeder en mij.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
wat een mensen heb je toch op deze aardkloot
Hopen dat hij nu wel smaaktquote:
ik zou die date maar afzeggen Kallyquote:
Spookyquote:
Datequote:
waarom ontmoeten we allemaal de verkeerde mensen. zijn wij zo naief ?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, heb ik ze liever bij mijn moeder en mij.
Zijn moeder paste op en toen werd er ineens medegedeeld dat zij dat ging doen dan, zonder overleg![]()
En nee ze is niet slecht voor ze maar volgens mij zijn het voornamelijk mijn kinderen (aangezien hij weinig belangstelling toont) dus mag zoiets wel in overleg. Ik had haar toen 1 x gezien
Met andere woorden meer posten hierquote:
Ja, maar de afspraak met de begeleiding staat al en als ik het alleen moet doen, komt het er zeker niet van.. Ja misschien proberen te verplaatsen naar donderdags, misschien morgen voorleggen..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Bos maar huishouden kun je ook doen op een dag dat het minder druk is
je hete kip date met Stuquote:
Ik ga te vaak uit van het goede in de mens denk ik ja, vandaar dat ik nogal eens mijn neus stootquote:Op zondag 16 januari 2011 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
waarom ontmoeten we allemaal de verkeerde mensen. zijn wij zo naief ?
Doe dat maar ja, anders ben je kapot 's avonds en ik denk erg onrustigquote:Op zondag 16 januari 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar de afspraak met de begeleiding staat al en als ik het alleen moet doen, komt het er zeker niet van.. Ja misschien proberen te verplaatsen naar donderdags, misschien morgen voorleggen..
Ooowwwww die datequote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga te vaak uit van het goede in de mens denk ik ja, vandaar dat ik nogal eens mijn neus stoot
Maar ach ik leer een hoop
Ja, klopt of op donderdag gaan werken, maar dan heb ik 4 dagen achter elkaar iets en dat is ook niet goed voor me..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe dat maar ja, anders ben je kapot 's avonds en ik denk erg onrustig
[..]
Ooowwwww die date
quote:
moet ik ook doen, maar heb hem lekker op de trap gezet en doie dat als ik naar bed gaquote:
spelenquote:
Ik kan me soms echt verbazen over hoe mensen zijn, dan denk ik sommige dingen zouden niet eens in me opkomenquote:
Ik zou proberen morgen die schoonmaakbeurt te verzetten, mocht je je fit voelen kun je altijd zelf een beetje wat doen, en dan doe je het donderdag goedquote:Op zondag 16 januari 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt of op donderdag gaan werken, maar dan heb ik 4 dagen achter elkaar iets en dat is ook niet goed voor me..
ze is volwassenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan me soms echt verbazen over hoe mensen zijn, dan denk ik sommige dingen zouden niet eens in me opkomen
[..]
Ze mag nog na het donker buiten hoorquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga straks met me controller gooien
quote:
lukt het nietquote:Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee harry potter Grrrrrrrrrrrrrr voor de tweede keer
Ja klopt. Misschien gaat het morgen wel goed.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan me soms echt verbazen over hoe mensen zijn, dan denk ik sommige dingen zouden niet eens in me opkomen
[..]
Ik zou proberen morgen die schoonmaakbeurt te verzetten, mocht je je fit voelen kun je altijd zelf een beetje wat doen, en dan doe je het donderdag goed
Whut? Dat meen ikquote:
Marktplaatsquote:Op zondag 16 januari 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt een xbox ofzo hebben, ik heb toch teveel vrije tijd, kan ik gamen.
Schuil achter een boomquote:Op zondag 16 januari 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
nee ik moet de ziel van voldemort verslaan.... maar ik kan nergens schuilen omdat ik in een bos ben
en met de kinect kan je sporten en haal je straks je moeder inquote:Op zondag 16 januari 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt een xbox ofzo hebben, ik heb toch teveel vrije tijd, kan ik gamen.
Ja dat heb ik gedaan maar die groene stralen kunnen om het boompje heen ofzoquote:
Snap ik, maar je bent nu eenmaal niet zo als 2 jaar terug, en hoe vervelend ook daar moet je nu gewoon aan toegeven.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Misschien gaat het morgen wel goed.
Maar toch baal ik er van dat ik er al 2 jaar zo voor sta.
Gewoon niet te veel op een dag doen. Vroeger kon ik gewoon 9 uur op een dag werken. NU moet ik er niet meer aan denken. .
Ik heb een wii, de kinect is echt te duur.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en met de kinect kan je sporten en haal je straks je moeder in
Wiien is ook tofquote:Op zondag 16 januari 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een wii, de kinect is echt te duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |