mijn zwager is best ok, hij is denk ik ook het probleem niet (niet helemaal althans)quote:Op zondag 16 januari 2011 11:07 schreef Kally het volgende:
Nee ik snap je wel, maar toch
Morgen Roos
hier af en toe, was draait alquote:Op zondag 16 januari 2011 11:11 schreef crv het volgende:
Hier schijn t het zonnetje, wordt een mooie dag
ik heb al een was derdoor. vanavond de 2equote:
Ja joepiequote:Op zondag 16 januari 2011 11:13 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb al een was derdoor. vanavond de 2e
moet ook een beetje plannen nu want -> traplopen
zeker als je bedenkt dat ik 1 rotte knie heb en de laatste tijd mijn goede knie ook opspeelt omdat ik die overbelast hadquote:
Gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 11:19 schreef crv het volgende:
en als we mijn schoonpa hebben gedumpt, ga ik vanavond met mijn schoonmoe uit eten
nouquote:
Tuurlijk wel, positief blijvenquote:
quote:
Hoe is het?quote:
Succesquote:
Lekkerquote:
Oh gezellig, ja dan merken we toch wel dat we geen 18 meer zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 11:25 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Lekker![]()
Alleen nu beetje brak, gisteravond wezen stappen
Nee, de tijd dat ik op de dansvloer stond tot het licht aan ging is alweer poosje geledenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh gezellig, ja dan merken we toch wel dat we geen 18 meer zijn
Jawelquote:Op zondag 16 januari 2011 11:28 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nee, de tijd dat ik op de dansvloer stond tot het licht aan ging is alweer poosje geleden![]()
Maar goed, een paar liter koffie en dadelijk even een hete douche doen wonderen (hoop ik)
Dan ga ik mezelf ook maar eens oplappen, moet vanmiddag nog verplicht op familiebezoekquote:Op zondag 16 januari 2011 11:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel
Ik ben er ook weer van tussen, ga vandaag eens flink tekeer in huis
Maar ja het moet, ben je er vanavond nog?
Whahaha met alle liefde, maar ik heb weer wilde plannen dus dat wordt volgende week danquote:Op zondag 16 januari 2011 11:31 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dan ga ik mezelf ook maar eens oplappen, moet vanmiddag nog verplicht op familiebezoek![]()
Ik kom vanavond nog wel even langswaaien, enne, als je klaar bent, kom je mijn huisje ook even doen dan?
Volgende week is ook goedquote:Op zondag 16 januari 2011 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha met alle liefde, maar ik heb weer wilde plannen dus dat wordt volgende week dan
Zie je vanavond
Kally, weet jij zo of je een brug over dat water kan maken ?quote:
Nee voor zover ik weet niet, bij Samantha kun je kijken wat je allemaal kunt doenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kally, weet jij zo of je een brug over dat water kan maken ?
aah ok thanksquote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee voor zover ik weet niet, bij Samantha kun je kijken wat je allemaal kunt doen
Misschien na een bepaald level wel
Ik ben weer poetsen
hoezo klote ?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Laat maar ik heb de nieuwe layout al.....
Klote wel te verstaan
ok alles went, maar ik wil graag zien in MyAt wie er als laatste gepost heeft, en Hoelaatquote:
o is bij mij gewoon te zien in nieuwe lay outquote:Op zondag 16 januari 2011 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok alles went, maar ik wil graag zien in MyAt wie er als laatste gepost heeft, en Hoelaat
En hoeveel post een topic heeft.
Op iPhone en iPad fezelde layoutquote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o is bij mij gewoon te zien in nieuwe lay out
maar jij zeker ipad lay out ?
Tjah .... aai productenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op iPhone en iPad fezelde layoutalleen MyAt is brak
http://yfrog.com/h2njudbj
[ afbeelding ]
Ik ben ook bezig, komt geen eind aan mijn strijk lijkt wel, waarom hebben we ook zoveelquote:Op zondag 16 januari 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed ik ben weer effe verder met opruimen
FABELS !!!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan apple produkten hoor
Ook de htc heeft er last van
quote:
Mwa beetje hyper. Al paar biertjes op in de stad..quote:
Ik ben net klaar, spinaziequote:
Moe ben losgeslagen met opruimen en schoonmakenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa beetje hyper. Al paar biertjes op in de stad..
en met jou>?
Oeh dat vind ik ook zo lekkerquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Moe ben losgeslagen met opruimen en schoonmaken
Maar wel voldaan
Ben je lekker naar de stad geweest? Was mooi weerquote:
Even met een kennis wat bijgekletst..quote:Op zondag 16 januari 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben je lekker naar de stad geweest? Was mooi weer
Gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even met een kennis wat bijgekletst..
Mwa ging eigenlijk welquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa ging eigenlijk wel
Ik hoef hem iig niet iedere week te zien...
Ja. precies.quote:
Ja, maar vrienden zijn ook schaars, althans bij mij, kennissen heb ik genoeg, en daar vertel ik niet tegen wat ik wel tegen vrienden vertel.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. precies.
Een vriend durf ik hem niet te noemen. Daarvoor snapt hij me te slecht.
Okee, mischien wel logisch. Maar hij vroeg dus wel erg persoonlijke dingen enzo. VOnd het vrij lastig om daar op in te spelen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar vrienden zijn ook schaars, althans bij mij, kennissen heb ik genoeg, en daar vertel ik niet tegen wat ik wel tegen vrienden vertel.
Ja dat snap ik, maar misschien was hij oprecht geintresseerd.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, mischien wel logisch. Maar hij vroeg dus wel erg persoonlijke dingen enzo. VOnd het vrij lastig om daar op in te spelen.
Zou goed kunenn ja. weet ik nietquote:Op zondag 16 januari 2011 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar misschien was hij oprecht geintresseerd.
Feestbeestquote:Op zondag 16 januari 2011 18:42 schreef Crazy-M het volgende:
Wederom THUIS
Was weer een gezellig fiske
Ge leeft maar ene keerquote:
Helemaal waarquote:
en zat mooie damesquote:
Ik let nooit zo op damesquote:
begrijpelijkquote:
HEEEEEEEEEEYquote:
Whehe, in zwarzeneggertaal, I'll be backquote:
Dat snap ikquote:Op zondag 16 januari 2011 18:52 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Whehe, in zwarzeneggertaal, I'll be back![]()
Mijn dinnetje heeft behoefte aan een luisterend oortje en dat kan ik niet weigeren
Ah levenquote:
tis hier niet echt druk geweest vandaag geloof ik hequote:
Nee ik was er ook niet, ben echt druk geweest in huisquote:Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef crv het volgende:
[..]
tis hier niet echt druk geweest vandaag geloof ik he
dus als wij er niet zijn is het hier doodquote:Op zondag 16 januari 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik was er ook niet, ben echt druk geweest in huis
Blijkbaarquote:Op zondag 16 januari 2011 19:35 schreef crv het volgende:
[..]
dus als wij er niet zijn is het hier dood![]()
Ja we hebben het speciaal gedaan voor jou, zodat je niks zou missenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja we hebben het speciaal gedaan voor jou, zodat je niks zou missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |