mijn zwager is best ok, hij is denk ik ook het probleem niet (niet helemaal althans)quote:Op zondag 16 januari 2011 11:07 schreef Kally het volgende:
Nee ik snap je wel, maar toch
Morgen Roos
hier af en toe, was draait alquote:Op zondag 16 januari 2011 11:11 schreef crv het volgende:
Hier schijn t het zonnetje, wordt een mooie dag
ik heb al een was derdoor. vanavond de 2equote:
Ja joepiequote:Op zondag 16 januari 2011 11:13 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb al een was derdoor. vanavond de 2e
moet ook een beetje plannen nu want -> traplopen
zeker als je bedenkt dat ik 1 rotte knie heb en de laatste tijd mijn goede knie ook opspeelt omdat ik die overbelast hadquote:
Gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 11:19 schreef crv het volgende:
en als we mijn schoonpa hebben gedumpt, ga ik vanavond met mijn schoonmoe uit eten
nouquote:
Tuurlijk wel, positief blijvenquote:
quote:
Hoe is het?quote:
Succesquote:
Lekkerquote:
Oh gezellig, ja dan merken we toch wel dat we geen 18 meer zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 11:25 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Lekker![]()
Alleen nu beetje brak, gisteravond wezen stappen
Nee, de tijd dat ik op de dansvloer stond tot het licht aan ging is alweer poosje geledenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh gezellig, ja dan merken we toch wel dat we geen 18 meer zijn
Jawelquote:Op zondag 16 januari 2011 11:28 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nee, de tijd dat ik op de dansvloer stond tot het licht aan ging is alweer poosje geleden![]()
Maar goed, een paar liter koffie en dadelijk even een hete douche doen wonderen (hoop ik)
Dan ga ik mezelf ook maar eens oplappen, moet vanmiddag nog verplicht op familiebezoekquote:Op zondag 16 januari 2011 11:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel
Ik ben er ook weer van tussen, ga vandaag eens flink tekeer in huis
Maar ja het moet, ben je er vanavond nog?
Whahaha met alle liefde, maar ik heb weer wilde plannen dus dat wordt volgende week danquote:Op zondag 16 januari 2011 11:31 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dan ga ik mezelf ook maar eens oplappen, moet vanmiddag nog verplicht op familiebezoek![]()
Ik kom vanavond nog wel even langswaaien, enne, als je klaar bent, kom je mijn huisje ook even doen dan?
Volgende week is ook goedquote:Op zondag 16 januari 2011 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha met alle liefde, maar ik heb weer wilde plannen dus dat wordt volgende week dan
Zie je vanavond
Kally, weet jij zo of je een brug over dat water kan maken ?quote:
Nee voor zover ik weet niet, bij Samantha kun je kijken wat je allemaal kunt doenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kally, weet jij zo of je een brug over dat water kan maken ?
aah ok thanksquote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee voor zover ik weet niet, bij Samantha kun je kijken wat je allemaal kunt doen
Misschien na een bepaald level wel
Ik ben weer poetsen
hoezo klote ?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Laat maar ik heb de nieuwe layout al.....
Klote wel te verstaan
ok alles went, maar ik wil graag zien in MyAt wie er als laatste gepost heeft, en Hoelaatquote:
o is bij mij gewoon te zien in nieuwe lay outquote:Op zondag 16 januari 2011 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok alles went, maar ik wil graag zien in MyAt wie er als laatste gepost heeft, en Hoelaat
En hoeveel post een topic heeft.
Op iPhone en iPad fezelde layoutquote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o is bij mij gewoon te zien in nieuwe lay out
maar jij zeker ipad lay out ?
Tjah .... aai productenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op iPhone en iPad fezelde layoutalleen MyAt is brak
http://yfrog.com/h2njudbj
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |