* -Miauw-puts on listquote:Op zondag 16 januari 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op zich wel hoor, het is gewoon nogal ingewikkeld. Dan zie je kleine Piaf, dan grote, dan bijna dode.
Ik had laatst wel Toscaanse kruiden, telt dat ookquote:
Ja,quote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had laatst wel Toscaanse kruiden, telt dat ook?
Ok.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een keer een postkaart ontvangen van een vriendin die daar op vakantie was.
Die paste perfect op mijn aardbeienkwark. Het was net die smaaktwist die het helemaal afmaaktequote:
Heel mooi, heb hem nog steeds ergens.quote:
Ik niet, maar zou wel een keertje willenquote:
Aparte combinatie Zeroquote:Op zondag 16 januari 2011 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die paste perfect op mijn aardbeienkwark. Het was net die smaaktwist die het helemaal afmaakte.
Ik ookquote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik niet, maar zou wel een keertje willen
Heb je nu al een reis uitgestippeld?quote:
Ja, ik ben nogal reislustig de laatste tijdquote:
*steekt vinger op*quote:
daar ben ik nu (ook) mee bezigquote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nu al een reis uitgestippeld?Die je zou maken?
Lekker met de wcrol onder de armen een gewisse schimmelinfectie tegemoet lopen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik ben nogal reislustig de laatste tijd![]()
De ouders van een vriendin staan daar deze zomer op een camping en wij mogen langskomen. Lijkt me best relaxed.
Ja, mooi dus.quote:
Neuh niet persequote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker met de wcrol onder de armen een gewisse schimmelinfectie tegemoet lopen.
Oh, dat is wel tofquote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik ben nogal reislustig de laatste tijd![]()
De ouders van een vriendin staan daar deze zomer op een camping en wij mogen langskomen. Lijkt me best relaxed.
Nou wel leuk toch! Ik zou het gewoon doen heur, weer een ervaring rijker.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neuh niet perse![]()
Vorig jaar stonden ze op een camping in Noord-Spanje en het was echt superschoon. De wc-rollen hingen gewoon in de toiletten
Nou ik weet er niets van, ik moet me er nog in verdiepen maar alle tips en aanraders zijn welkom.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, mooi dus.Wat wil je weten? Ik ben er maar een paar dagen geweest op een treinvakantie Napels-Rome-Florence.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker met de wcrol onder de armen een gewisse schimmelinfectie tegemoet lopen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dat is wel tof. Ik zou het wel doen
.
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou wel leuk toch! Ik zou het gewoon doen heur, weer een ervaring rijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |