Miauwtjequote:
Wandelenquote:
Nerdjequote:Op zondag 16 januari 2011 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Meh ik zit steeds te switchen, ik zit remote op een server te werken, en dáár in een VMWare
Een beetje Inception for nerds ofzo
Yo imma make a desktop in your desktop on the desktop
Tis iedere keer ff kijken of ik nu op het juiste systeem zit
Radslag mag ik hopenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik merk wel dat ik houteriger ben, zo maar wat ratslagen en een Salchow doen.
Uhh ja, val ik door de mand.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wandelen
[..]
NerdjeIk heb een keer een digitale pc op mijn laptop geinstalleerd, dat vond ik wel cool maar waarom zou je zo Inception-achtig doen?
[..]
Radslag mag ik hopen
quote:
Heerlijk mean. Mooi.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik had er laatst een di eerger was :"Ik lach nog in bed."
Toen heb ik er maar een nooi verhaaltje omheen verzonnen, over lachen in bed
Omdat het project waar we (projectgroep van school) aan werken op een desktop staat die we dan remote benaderen, en op die desktop staat weer een virtual machine met het daadwerkelijke project.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef -Miauw- het volgende:
NerdjeIk heb een keer een digitale pc op mijn laptop geinstalleerd, dat vond ik wel cool maar waarom zou je zo Inception-achtig doen?
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je in Mexico-Stad zit, dan had je lichtjes uitgeslapen. Goedemorgen!
Die kan de juiste verhouding tussen de prei en de tomaten vinden? Ik master die skill ook niet, de prei is een van de verraderlijkste groentes out there, daarom zijn er ook zoveel boeken en films over gemaakt. Nog niet te spreken over de liedjes zoals I say a little Prei for you van Aretha Franklin.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, goed he. Af en toe moeten de skills in de praktijk worden geoefend. De quiche heb ik zelf dan niet gebakken, want dan zit het stempel 'lekker' er niet op. Dan denk ik dat de quiche van buurvrouw Hendrika komt. Die beheerst het.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die kan de juiste verhouding tussen de prei en de tomaten vinden? Ik master die skill ook niet, de prei is een van de verraderlijkste groentes out there, daarom zijn er ook zoveel boeken en films over gemaakt. Nog niet te spreken over de liedjes zoals I say a little Prei for you van Aretha Franklin.
Niet leuk?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Dr dolittle was.. Eh... Tsjah.. Ik weet het nog steeds niet
Ah ok *pretends to understand.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat het project waar we (projectgroep van school) aan werken op een desktop staat die we dan remote benaderen, en op die desktop staat weer een virtual machine met het daadwerkelijke project.
Dus ik had m'n eigen desktop, de desktop van die remote pc, én daar de virtual machine op. En overal stond wat, dus eerst maar eens alle documentatie en software e.d. op die VM gepleurd dat ik niet meer op 3 systemen tegelijk zit te rommelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |