Wat onaardig zeg.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:00 schreef Floxcie het volgende:
Ga weg, FOK! is van ons. Stelletje nakkers.
ik hooppe jullie steft tydens kesst kkgekk
jullie zijn de lull ouwee als ik nie voo maandag zip heb
geef ik jullie aan kk wouss en ben jullie de lul ik weet alles jullie adres naam alless kk kneusjes
Dit dus. Ik ben op zoek naar liefde. Nu al vele jaren..maar de ware liefde heb ik nog steeds niet gevonden..misschien volg ik het juiste pad niet en moet ik eens een zijweg nemen om die juiste persoon te vinden. Ik ga me aanmelden bij een datingsite.quote:
Ik hoorde laatst dat er een datingsite is die 250 euro per 6 maanden kost. Da's toch niet te gleuveh!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben op zoek naar liefde. Nu al vele jaren..maar de ware liefde heb ik nog steeds niet gevonden..misschien volg ik het juiste pad niet en moet ik eens een zijweg nemen om die juiste persoon te vinden. Ik ga me aanmelden bij een datingsite.
Van je moeder?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dat is een krabbel die ik ontving op kerst.![]()
![]()
Dat is voor mensen die serieus op zoek zijn. Niet dat iedereen zich zomaar kan aanmelden en gaat lopen fucken.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat er een datingsite is die 250 euro per 6 maanden kost. Da's toch niet te gleuveh!
Maar toch, dan ben je een jaar lid, ¤500,- verder en nog alleen.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die serieus op zoek zijn. Niet dat iedereen zich zomaar kan aanmelden en gaat lopen fucken.
Zie het als extra stimulans. Zo doe je meer je best om zo snel mogelijk de liefde van je leven te vindenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar toch, dan ben je een jaar lid, ¤500,- verder en nog alleen.Keihard genaaid.
Vooral die slogan spreekt mij erg aanquote:Op zondag 16 januari 2011 02:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Fantastische banner trouwens. Werkelijk waar, fan-tas-tisch.
Dat 'enzo' is echt geweldig. Het geeft een mysterieuze air aan het hele gebeuren. Zo van, gezellige gesprekken ENZO winkwinknudgenudge..quote:Op zondag 16 januari 2011 02:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vooral die slogan spreekt mij erg aan
Hoi, wil je privé?quote:
Een echte brain teaser..mensen gaan nadenken over wat dat 'enzo' nou precies inhoudt. Ik kan vannacht niet meer slapen denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 02:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat 'enzo' is echt geweldig. Het geeft een mysterieuze air aan het hele gebeuren. Zo van, gezellige gesprekken ENZO winkwinknudgenudge..
Als ik an kusjes krijgquote:
Dat heeft denk ik ook met de foto te maken.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een echte brain teaser..mensen gaan nadenken over wat dat 'enzo' nou precies inhoudt. Ik kan vannacht niet meer slapen denk ik
Zoveel je maar wilt.quote:
Oke doe dan maar.quote:
Er is niet genoeg plaats voor nog een passagier.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:25 schreef HappyBob het volgende:
Wordt hier gestrooid met liefde?Ik meld mij aan.
Hihi ook kusjes van jou natuurlijkquote:
Ik voel me een beetje als de derde tak aan de boomquote:Op zondag 16 januari 2011 02:26 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Er is niet genoeg plaats voor nog een passagier.
Kusje opquote:Op zondag 16 januari 2011 02:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje als de derde tak aan de boom
Noh wat is ditquote:Op zondag 16 januari 2011 02:28 schreef Chloroform het volgende:
Privé kan alleen maar met z'n twee. Chloroform (L) Prof.Farnsworth 4 ever.
Een uiting van mijn liefde.quote:
Het is maar een scharrel. Wij gaan maandag natuurlijk trouwen en kinderen maken niet doorvertellen hoor.quote:
Wat niet doorvertellen? Dat wij gaan trouwen ?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:30 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Het is maar een scharrel. Wij gaan maandag natuurlijk trouwen en kinderen maken niet doorvertellen hoor.
Dat ik eigenlijk net iets meer van jou hou. stil nouquote:Op zondag 16 januari 2011 02:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat niet doorvertellen? Dat wij gaan trouwen ?
Je zei net precies hetzelfde tegen mij over haar.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:30 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Het is maar een scharrel. Wij gaan maandag natuurlijk trouwen en kinderen maken niet doorvertellen hoor.
Omg!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zei net precies hetzelfde tegen mij over haar.
Zeggen ze allemaalquote:Op zondag 16 januari 2011 02:33 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Ik krijg niet eens priveberichten
Het is de keiharde waarheid zeg ik je!quote:
ok kusje op danquote:Op zondag 16 januari 2011 02:37 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Het is de keiharde waarheid zeg ik je!
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:40 schreef Chloroform het volgende:
Re: privé zo 16 januari 2011 02:36u door Prof.Farnsworth
Ik vind jou leuker dan klinkerbotsing hoor.
-----
Wuv jooquote:
Maar freddie is al lang dood!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zojuist terug van Queen, 2 dingen aan overgehouden:
Een geweldige herinnering en knallende koppijn
Klopt Kloptquote:Op zondag 16 januari 2011 02:46 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Maar freddie is al lang dood!
Waarom die mysterie? Deel die geweldige herinnering met onsquote:Op zondag 16 januari 2011 02:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zojuist terug van Queen, 2 dingen aan overgehouden:
Een geweldige herinnering en knallende koppijn
Okay, gezellig. Enorm.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nachtbagger kwam gister hierheen...
Met dank aan OV
Yayquote:
Heeft hier een invasie plaatsgevonden ofzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:14 schreef Zeroku het volgende:
Ik was al begonnen. Maar kwam even snel kaiken hier
.
Geen idee, was vannacht. Zullen al wel weer weg zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 11:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heeft hier een invasie plaatsgevonden ofzo?![]()
Succes met leren Zero
Okay...gezellig...quote:Op zondag 16 januari 2011 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee, was vannacht. Zullen al wel weer weg zijn.
Valt meequote:
Ja vind er weinig aan eerlijk gezegd, ik hoop niet dat ze vannacht ook weer hier binnen komen vallenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:20 schreef Michhas het volgende:
Zero ik heb alle afleveringen al binnenComputer aan laten staan vannacht
Dus ik kan lekker doorkijken
Michhasquote:Op zondag 16 januari 2011 11:20 schreef Michhas het volgende:
Zero ik heb alle afleveringen al binnenComputer aan laten staan vannacht
Dus ik kan lekker doorkijken
?quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt een reet te doen?
Had gekund, maar helaasquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
yay mijn moeder gaat eindelijk naar boven
Ja at klopt, maar het zou kunnenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:46 schreef Zeroku het volgende:
Ik denk dat het heel gevaarlijk is daar antwoord op te geven.
Michhasquote:Op zondag 16 januari 2011 12:04 schreef Michhas het volgende:
Vreesch niet kinders, Michhas de Derde is reeds gearriveerd
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:04 schreef Michhas het volgende:
Vreesch niet kinders, Michhas de Derde is reeds gearriveerd
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik adoreer Michhas want hij post enkel kwaliteit
Of ik ga met het OV, ook een optie, maar hangt er vanaf wat voor weer het is en hoeveel zooi ik mee moet nemen.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:58 schreef 92Merel het volgende:
Ohja, ik zat te denken he, met de meet, ik zou jou afhalen bij het station, maar ik heb tot kwart voor 3 school, is het niet zo ver fietsen hoor, maar het kan wel zijn dat ik net wat later ben.
Oke is prima, als we iets later komen is dat geen probleem lijkt mequote:Op zondag 16 januari 2011 12:58 schreef 92Merel het volgende:
Ohja, ik zat te denken he, met de meet, ik zou jou afhalen bij het station, maar ik heb tot kwart voor 3 school, is het niet zo ver fietsen hoor, maar het kan wel zijn dat ik net wat later ben.
ik zou het ook fijner vinden als de meet later zou beginnen..quote:Op zondag 16 januari 2011 12:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Of ik ga met het OV, ook een optie, maar hangt er vanaf wat voor weer het is en hoeveel zooi ik mee moet nemen.
Half 4 of 4 uur ofzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zou het ook fijner vinden als de meet later zou beginnen..
ja half 4 lijkt mij ook iets beterquote:Op zondag 16 januari 2011 13:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
doe maar half 4 want maleduck kon namelijk niet tot heel laat..
Het zal ook niet veel schelen hoor, maar ik ga volgende week beginnen aan een nieuw blok en heb geen flauw idee hoe de lessen gaan lopen. Vorige periode waren we altijd eerder klaar namelijk, maar dat kan nu anders zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke is prima, als we iets later komen is dat geen probleem lijkt me
Oke is prima, maar wat tdrone al zei, moet ik in de OP half 4 zetten?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het zal ook niet veel schelen hoor, maar ik ga volgende week beginnen aan een nieuw blok en heb geen flauw idee hoe de lessen gaan lopen. Vorige periode waren we altijd eerder klaar namelijk, maar dat kan nu anders zijn.
Waarom zie ik deze post er pas tussen staan als ik op de quote van tdrone klik ? Ik zie m in het normale scherm gewoon niet..quote:
jaquote:Op zondag 16 januari 2011 13:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke is prima, maar wat tdrone al zei, moet ik in de OP half 4 zetten?
vreemdquote:Op zondag 16 januari 2011 13:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom zie ik deze post er pas tussen staan als ik op de quote van tdrone klik ? Ik zie m in het normale scherm gewoon niet..
Jep ga ik fixenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
jaen haal even alle onnodige plaatjes eruit als je toch bezig bent
Ik vind het prima hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 13:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke is prima, maar wat tdrone al zei, moet ik in de OP half 4 zetten?
Oh nu ik refresh staat ie er wel tussen.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vreemd
[..]
Jep ga ik fixen
ik kan er natuurlijk ook van maken tussen 15.00-15.30 ofzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoorAl zou ik er anders misschien om 5 over 3 zijn geweest.
Het maakt mij echt allemaal niet zoveel uitquote:Op zondag 16 januari 2011 13:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan er natuurlijk ook van maken tussen 15.00-15.30 ofzo?
Dat geeft niet, je zou ook eerder wegkunnen dus iets later komen is heen probleem lijkt mequote:
nee maar daarom vond ik 14:30 al wel erg vroeg...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat geeft niet, je zou ook eerder wegkunnen dus iets later komen is heen probleem lijkt me
14.30 is ook erg vroeg, ik heb ervan gemaakt tussen 3 en half 4 en heb er bij jou even bij gezet dat je 4 uur komt zodat ze dat weten en niet dat er om 4 uur iemand binnen komt denderen met de vraag of er FOK!kers zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee maar daarom vond ik 14:30 al wel erg vroeg...
Ik wil je wel een tientje geven?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef tdrone het volgende:
ik hoop maar dat het leuk word want het kost me 25,40
Wow, zoveel?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef tdrone het volgende:
ik hoop maar dat het leuk word want het kost me 25,40
dat is met kortingquote:Op zondag 16 januari 2011 13:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wow, zoveel?
Heb je geen kortingskaart/OV ofzo?
teringquote:Op zondag 16 januari 2011 13:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat is met korting
anders zou het me bijna 2 keer zoveel kosten
Wow, dat is best ziek veel, anders iets van 37 euroquote:Op zondag 16 januari 2011 13:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat is met korting
anders zou het me bijna 2 keer zoveel kosten
Dus dan moet hij heen voor 24.50 en terug voor 24.50?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wow, dat is best ziek veel, anders iets van 37 euro
Neem aan dat het een retourtje is. Maar dat is 60% van het geheel, dus dan moet je nog + een bepaald bedrag doen.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus dan moet hij heen voor 24.50 en terug voor 24.50?
Ik moest gister werken en op de planning stond van 11 tot 4 belt ze om 5 voor 4, ja hier op de planning sta je tot half 4quote:Op zondag 16 januari 2011 13:17 schreef tdrone het volgende:
vaste werktijden ftw
flexibel is wel makkelijker met vrij krijgen etc.
dan krijg je de rest toch nog wel uitbetaald?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moest gister werken en op de planning stond van 11 tot 4 belt ze om 5 voor 4, ja hier op de planning sta je tot half 4weg was mijn goede humeur
Jawel, maar het was zo mooi geweest een half uurtje eerder wegquote:Op zondag 16 januari 2011 13:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan krijg je de rest toch nog wel uitbetaald?
Idd wel makkelijk met vrij krijgen, enige probleem is alleen wel dat de planning zo laat pas word doorgemaild. Had haar dit weekend maar een mailtje gestuurd, aangezien er voor aankomende week nog niemand op het rooster stondquote:Op zondag 16 januari 2011 13:17 schreef tdrone het volgende:
vaste werktijden ftw
flexibel is wel makkelijker met vrij krijgen etc.
Maar nu is het extra geldquote:Op zondag 16 januari 2011 13:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel, maar het was zo mooi geweest een half uurtje eerder weg
Geeft nietquote:Op zondag 16 januari 2011 13:23 schreef Michhas het volgende:
Ik weet niet of ik naar de meet kom jongens
Nee.quote:
Maar gister leek je toch overgehaald te zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 13:23 schreef Michhas het volgende:
Ik weet niet of ik naar de meet kom jongens
Nee, dat waren klootzakken van de nachtbagger hier naartoe gehaald door OV, en jij heb wat goed te maken meneerquote:
Opzich niet hiernaar toegehaald door OV.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, dat waren klootzakken van de nachtbagger hier naartoe gehaald door OV, en jij heb wat goed te maken meneer![]()
Ik was net aan het typen dat het mij spijt dat ik mij de afgelopen dagen kortaf/onaardig/stom/dom/irritant/achterlijk heb gedragen. En dat komt doordat ik nóg meer problemen thuis heb. Mijn excuses daarvoorquote:Op zondag 16 januari 2011 13:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, dat waren klootzakken van de nachtbagger hier naartoe gehaald door OV, en jij heb wat goed te maken meneer![]()
Ik had het niet daaroverquote:Op zondag 16 januari 2011 13:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik was net aan het typen dat het mij spijt dat ik mij de afgelopen dagen kortaf/onaardig/stom/dom/irritant/achterlijk heb gedragen. En dat komt doordat ik nóg meer problemen thuis heb. Mijn excuses daarvoor
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Opzich niet hiernaar toegehaald door OV.
Ik heb er ook deels schuld aan, doordat ik in de NB aan Michhas vroeg of hij nog naar de meet kwam, en toen wilde happybob weten meet waarvan. Dus OV zei 3 pagina's later (bob bleef erover doorgaan namelijk) dat het van GRTD was.
Schijn bedriegt...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar gister leek je toch overgehaald te zijn
Zo ging het jaquote:Op zondag 16 januari 2011 13:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Opzich niet hiernaar toegehaald door OV.
Ik heb er ook deels schuld aan, doordat ik in de NB aan Michhas vroeg of hij nog naar de meet kwam, en toen wilde happybob weten meet waarvan. Dus OV zei 3 pagina's later (bob bleef erover doorgaan namelijk) dat het van GRTD was.
Ik heb nooit gezegd dat ál mijn favoriete users warenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had het niet daaroverDaar heb ik alle begrip voor, maar laatst toen jij verkondigde weg te gaan omdat al je favoriete users weg waren heb ik een uur nonstop gejankt
[..]
Foei
Arme CCquote:Op zondag 16 januari 2011 13:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had het niet daaroverDaar heb ik alle begrip voor, maar laatst toen jij verkondigde weg te gaan omdat al je favoriete users weg waren heb ik een uur nonstop gejankt
[..]
Foei
Ohquote:Op zondag 16 januari 2011 13:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Schijn bedriegt...
[..]
Zo ging het ja
Ja nou en, je ging wel wegquote:Op zondag 16 januari 2011 13:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ál mijn favoriete users warenIk zei 3 van de 7
Die andere 4 zaten hier nog gewoon
Wat kan ik nog ooit doen om het goed te maken?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja nou en, je ging wel weg
Nee die teksten die jullie postten waren normaalquote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef HappyBob het volgende:
Mensen die geshockeerd zijn dat er 'onbekende users' in een publiekelijk topic postenDit was zeker mijn tijd waard
Bobquote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef HappyBob het volgende:
Mensen die geshockeerd zijn dat er 'onbekende users' in een publiekelijk topic postenDit was zeker mijn tijd waard
hoj sinasappelquote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef HappyBob het volgende:
Hoiquote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef HappyBob het volgende:
Bob toch, zie wat je aanricht !quote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef HappyBob het volgende:
okquote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef HappyBob het volgende:
Ik weet het nietquote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat kan ik nog ooit doen om het goed te maken?
Dus wat drinken in een café met allemaal gitaren enzo aan de muur met mensen waarmee je toch best veel tijd online mee doorbrengt is niet leuk?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon.. Ik weet helemaal niet of ik daar wel zin in heb
Ik heb naar mijn inziens toch redelijk normaal gepost..en wat wil je om dat tijdstip op een zaterdagnacht..mensen drinken..mensen doen gekke dingen..mensen laten al hun frustraties de vrije loopquote:Op zondag 16 januari 2011 13:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee die teksten die jullie postten waren normaal![]()
Doe dat dan gewoon in NB, niet hierquote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb naar mijn inziens toch redelijk normaal gepost..en wat wil je om dat tijdstip op een zaterdagnacht..mensen drinken..mensen doen gekke dingen..mensen laten al hun frustraties de vrije loop
quote:
Hoi schatjesquote:
Ik zie het..ik heb de rust in jullie leven verstoordquote:
Dat kan heus wel in Nachtbagger...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb naar mijn inziens toch redelijk normaal gepost..en wat wil je om dat tijdstip op een zaterdagnacht..mensen drinken..mensen doen gekke dingen..mensen laten al hun frustraties de vrije loop
Dat zei ik niet, ik weet niet of ik zin hebquote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus wat drinken in een café met allemaal gitaren enzo aan de muur met mensen waarmee je toch best veel tijd online mee doorbrengt is niet leuk?
Rust&Regelmaat.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Hoi schatjes![]()
[..]
Ik zie het..ik heb de rust in jullie leven verstoord
Dit topic heeft al titel 'Geen reet te doen'..kom dan niet haten op mijquote:Op zondag 16 januari 2011 13:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon in NB, niet hier
Je zuipt, dus dan heb je wel degelijk iets te doenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit topic heeft al titel 'Geen reet te doen'..kom dan niet haten op mij
Verander dat laatste stukje dan in 'heb je geen zin in?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik weet niet of ik zin heb
Ik heb niet gezopen gisterquote:Op zondag 16 januari 2011 13:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je zuipt, dus dan heb je wel degelijk iets te doen
Maar eerst was het 'geen reet te doen op je werk'quote:Op zondag 16 januari 2011 13:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit topic heeft al titel 'Geen reet te doen'..kom dan niet haten op mij
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb niet gezopen gisterVandaar al mijn normale posts...
Dat stond er alquote:Op zondag 16 januari 2011 13:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Verander dat laatste stukje dan in 'heb je geen zin in?'
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon.. Ik weet helemaal niet of ik daar wel zin in heb
Eigenlijk geen je zelf al aan dat het geen argument is he..quote:Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar eerst was het 'geen reet te doen op je werk'
Voer die discussie per PM en niet hierquote:Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eigenlijk geen je zelf al aan dat het geen argument is he..
Ha. Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet ik ook, maar probeerde het toch, omdat ik niks beters kon bedenken.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Neequote:
Ohquote:
Ik ben hier simpelweg omdat ik geen reet te doen hequote:Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Voer die discussie per PM en niet hier
Hahaquote:Op zondag 16 januari 2011 13:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
OhMaar dan heb je gelijk, ik weet inderdaad niet of ik er zin in heb
Het zal ongetwijfeld leuk zijn
Waar is dit topic dan voor bedoeld?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Weet ik ook, maar probeerde het toch, omdat ik niks beters kon bedenken.
Maar wat er al gezegd werd, NB is hier beter geschikt voor
De sfeer wordt er niet leuker op als je die discussie hier gaat voeren om mensen die het irritant vinden al die plaatjesshit enzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben hier simpelweg omdat ik geen reet te doen heIk reageer simpelweg op de mensen die komen haten en alles.
Wat simpel is het toch
Om normaal te praten zonder langs 20 plaatjes te moeten scrollen...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar is dit topic dan voor bedoeld?
Euuuhm, nou als ik bijvoorbeeld ziek ben, of moe, of lusteloos, of andere leukere dingen te doen heb... Dan zou ik geen zin hebbenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha![]()
Maar hoe kan je dan geen zin hebben in iets dat ongetwijfeld leuk is?
Je weet nu al dat je dat bent?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Euuuhm, nou als ik bijvoorbeeld ziek ben, of moe, of lusteloos, of andere leukere dingen te doen heb... Dan zou ik geen zin hebben
Maar als dat niet het geval is kom je wel?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Euuuhm, nou als ik bijvoorbeeld ziek ben, of moe, of lusteloos, of andere leukere dingen te doen heb... Dan zou ik geen zin hebben
Ik heb geloof ik maar 1 plaatje gepost. En ook jij doet nu aan die niet leuke discussie mee. Ik snap het niet meer.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
De sfeer wordt er niet leuker op als je die discussie hier gaat voeren om mensen die het irritant vinden al die plaatjesshit enzo.
Op je rug?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef honkeytonk het volgende:
Laten we praten over hoe ik vannacht heb geslapenDa's nou nog eens een interessant onderwerp.
Hoe heb je vannacht geslapen? Nog leuke dromen gehad?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef honkeytonk het volgende:
Laten we praten over hoe ik vannacht heb geslapenDa's nou nog eens een interessant onderwerp.
Hihiquote:Op zondag 16 januari 2011 13:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je dat bent?
Euuuuhm...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar als dat niet het geval is kom je wel?
heb jij ook gedroomd over Michhas die iedereen op hun blote kont sloeg?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef honkeytonk het volgende:
Heerlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe heb je vannacht geslapen? Nog leuke dromen gehad?
Met 5 mooie maagden? Goed onderwerp.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef honkeytonk het volgende:
Was dat een droom dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb jij ook gedroomd over Michhas die iedereen op hun blote kont sloeg?
Nee. Met één ontmaagde vriendinquote:Op zondag 16 januari 2011 13:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met 5 mooie maagden? Goed onderwerp.
Vannacht sloeg ik iemand anders op de blote kontquote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
spannend, Zal je moeder blij mee zijn geweestquote:Op zondag 16 januari 2011 13:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vannacht sloeg ik iemand anders op de blote kont
Ik kan mijn dromen nooit herinneren, heel stomquote:Op zondag 16 januari 2011 13:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
HeerlijkIk kan mij dromen niet meer herinneren. Maar ik hoor altijd dat je 3 keer per nacht droomt, dus ik heb vast wel gedroomd, en de droom was vast leuk
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hamsters met zelfmoordneigingenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kan mijn dromen nooit herinneren, heel stom![]()
Mijn moeder vertelde dat ze had gedroomd dat ze nog een kind nr 4 kreeg en dat die vlak na de geboorte in de gordijnen omhoog klom![]()
Moet je weten dat wij een hamster hebben die in de gordijnen omhoog klimt, om zich vervolgens op 2-3 meter hoogte te laten vallen
Ik heb haar al lang lang geleden ontmaagdquote:Op zondag 16 januari 2011 13:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Door jou ontmaagd? Vloeide het bloed er uit?
Ik sliep niet eens thuisquote:Op zondag 16 januari 2011 13:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
spannend, Zal je moeder blij mee zijn geweest
Jouw hamsterquote:Op zondag 16 januari 2011 13:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kan mijn dromen nooit herinneren, heel stom![]()
Mijn moeder vertelde dat ze had gedroomd dat ze nog een kind nr 4 kreeg en dat die vlak na de geboorte in de gordijnen omhoog klom![]()
Moet je weten dat wij een hamster hebben die in de gordijnen omhoog klimt, om zich vervolgens op 2-3 meter hoogte te laten vallen
Doe liev tegen Michaquote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, je sliep bij je tante met een snor
Jij bent een baasquote:Op zondag 16 januari 2011 13:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb haar al lang lang geleden ontmaagd
Komt waarschijnlijk doordat mn zusje m slecht verzorgdquote:
Daar was ik al ooit, maar ze wilden mij geen promotie geven ondanks mijn goede inzet. Toen heb ik ontslag de bazin genomen.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent een baasZe zouden jou een baan moeten geven bij de nationale ontmaagdingsdienst
Mijn hamster ploft alleen constant in zn kooiquote:Op zondag 16 januari 2011 13:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk doordat mn zusje m slecht verzorgd
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar was ik al ooit, maar ze wilden mij geen promotie geven ondanks mijn goede inzet. Toen heb ik ontslag de bazin genomen.
Des te meer reden om lief te zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ken dat hele kind niet eens
Ploft?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn hamster ploft alleen constant in zn kooi
In ieder geval een mooie toevoeging op je CV..die shit moet je meenemen tijdens het stappen..vrouwen zullen in de rij staanquote:Op zondag 16 januari 2011 13:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar was ik al ooit, maar ze wilden mij geen promotie geven ondanks mijn goede inzet. Toen heb ik ontslag de bazin genomen.
Nee, want zij is ook niet lief tegen mijquote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Des te meer reden om lief te zijn.
Je vraagt er ook niet echt omquote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, want zij is ook niet lief tegen mij
Wel. Micha is lief tegen iedereen.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, want zij is ook niet lief tegen mij
Doen ze ook al zonder mijn CV.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In ieder geval een mooie toevoeging op je CV..die shit moet je meenemen tijdens het stappen..vrouwen zullen in de rij staan
Oh, op die manierquote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dan klimt hij omhoog en laat hij zich vallen
Jouw vriendin is een stripper?quote:
Goede observatiequote:Op zondag 16 januari 2011 13:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vroeg jou ook niet om je mening...
Dat weet je niet, Je weet niet tegen wie ze niet lief is als jij er niet bij bentquote:Op zondag 16 januari 2011 13:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wel. Micha is lief tegen iedereen.
[..]
Doen ze ook al zonder mijn CV.
Wel. Ze kan niet anders dan lief zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 13:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat weet je niet, Je weet niet tegen wie ze niet lief is als jij er niet bij bent
Gratis mening voor je postquote:Op zondag 16 januari 2011 13:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vroeg jou ook niet om je mening...
Okquote:Op zondag 16 januari 2011 13:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wel. Ze kan niet anders dan lief zijn
Heb jij de looks?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wel. Micha is lief tegen iedereen.
[..]
Doen ze ook al zonder mijn CV.
Alleen in de bedroom man, alleen voor mijquote:Op zondag 16 januari 2011 13:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jouw vriendin is een stripper?Of alleen in de slaapkamer?
Volgende keer tinychat aanzetten egoïstquote:Op zondag 16 januari 2011 13:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alleen in de bedroom man, alleen voor mij
Gelukkig hebben we stiekem camera's opgehangenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
wees er trots opquote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb breezers. Alle 12 jarige breezersletjes gaan op mij af.
Je weet niet wie er allemaal mee kunnen kijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hell to the noquote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende keer tinychat aanzetten egoïst
Hossel jij zo de mooiste meisjes in de soos?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb breezers. Alle 12 jarige breezersletjes gaan op mij af.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hossel jij zo de mooiste meisjes in de soos?
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
En ze zijn ook nog van ongeveer mijn leeftijd
Ik ben niet eens illegaal bezig
Leeftijd is relatief..ik doe niet aan die shit. Ik kijk gewoon of het ermee door kan.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
En ze zijn ook nog van ongeveer mijn leeftijd
Ik ben niet eens illegaal bezig
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga hier ook maar even weg, ik voel me te autistisch voor die mensen hier
Als een echte fokkerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga hier ook maar even weg, ik voel me te autistisch voor die mensen hier
quote:
Niet, want ik moet een voldoende halen voor natuurkunde en ik heb de afgelopen periode echt niks gedaan, dus loop tig hoofdstukken achter en toets is bijnaquote:
Je maakt mijn schema in de war, goddommequote:Op zondag 16 januari 2011 13:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als een echte fokkerVerandering is een bitch.
ok, succesquote:Op zondag 16 januari 2011 13:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Niet, want ik moet een voldoende halen voor natuurkunde en ik heb de afgelopen periode echt niks gedaan, dus loop tig hoofdstukken achter en toets is bijna![]()
Wens me succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |