Was roman goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dennis Ten Vergert.
c_a, je moet echt het optreden van Roman bekijken.
Het was vooral emotioneel. Hij zong het nummer "Alsof je bij me bent", dat hij een half jaar geleden op de begrafenis van z'n vader had gezongen. Vervolgens gaf Willem redelijk bot een opmerking dat het publiek met dit soort privé dingen niks te maken had. En toen nam Pia het voor Roman op door te zeggen dat het Roman's keus niet was om dit erbij te vermelden. En toen brak Roman.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was roman goed
Wat zong hij
Aaaaawquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was vooral emotioneel. Hij zong het nummer "Alsof je bij me bent", dat hij een half jaar geleden op de begrafenis van z'n vader had gezongen. Vervolgens gaf Willem redelijk bot een opmerking dat het publiek met dit soort privé dingen niks te maken had. En toen nam Pia het voor Roman op door te zeggen dat het Roman's keus niet was om dit erbij te vermelden. En toen brak Roman.![]()
Maar zijn optreden was wel heel goed.
dat was een heel momentje, erg emo!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was vooral emotioneel. Hij zong het nummer "Alsof je bij me bent", dat hij een half jaar geleden op de begrafenis van z'n vader had gezongen. Vervolgens gaf Willem redelijk bot een opmerking dat het publiek met dit soort privé dingen niks te maken had. En toen nam Pia het voor Roman op door te zeggen dat het Roman's keus niet was om dit erbij te vermelden. En toen brak Roman.![]()
Maar zijn optreden was wel heel goed.
Ja niet zo gek toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:57 schreef Clauw het volgende:
[..]
Waarom moet je huilen? Dat hij US is voor Freek?
Je zegt het precies zoals ik het ook zou verwachten. Maar zoals vanavond bij Dennis ten V, die had ik écht niet aan zien komen. Ik dacht dat Dennis ten V zeker bij de top 3/4 zou komen. Maar verder denk ik ook dat het zo zou moeten gaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:57 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat de komende weken eerst Kelvin, Marijn en Jeroen het veld moeten ruimen. Daarna Dennis de G. en Mischa. Blijven over: Tommie, Roman en Ruud. De uitslag daarvan hangt af van de stemmers, en of de heren ook blijken te kunnen zingen + dansen + zwaardvechten.
er zijn er niet zoveel die aan Freek kunnen tippen en Kelvin zeker niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ja vind ik van wel. Blijkbaar vond Erwin (e.a.) hem wel goed genoeg voor die US rol.
Bernstein saai noemenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Tommie: Leuk toneelstukje, maar wat een saai nummer.
De mensen van het licht deden precies wat ze hoorden te doen, maar Mischa liep het licht niet op tijd in, zoals HIJ had horen te doen. Jeroen had het moeilijkste nummer van de avond, en bracht het er heel behoorlijk vanaf voor iemand met 0% ervaring.quote:Mischa: De mensen van het licht waren bij zijn nummer slecht bezig.
even voor de goede orde, het was niet de beslissing van Roman dit naar buiten te brengen maar van de productie.quote:Op zondag 16 januari 2011 04:09 schreef ElizabethR het volgende:
Roman werd terecht door Willem afgefakkeld, het is altijd nogal goedkoop om je persoonlijke omstandigheden te vernoemen, teneinde daardoor sympathie te wekken bij het publiek.
Het leek eerder dat hij dat deed omdat het Marijn niet lukte om de sjerp los te maken, daarbij nam hij het heft in eigen handen en werd de frustratie alleen groter en hup, los en BAM op de grond met dat ding.quote:Op zondag 16 januari 2011 04:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dennis is bepaald onsportief door Marijn niet te gunnen zijn Zorro-sjerp af te doen.
Dat je hem glad vindt, ok.. maar waaruit blijkt dat hij narcistisch is dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 04:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ruud niet wint. Wat een akelige gladjakker is dat zeg! Niet noemenwaardig talentvoller dan anderen in de show ook, alleen een stuk narcistischer. Maar aangezien het publiek moet kiezen, zal hij waarschijnlijk wel winnen, aangezien het publiek meestal gevoelig is voor een gladjakker.
1 2 | OP ZOEK NAAR ZORRO 862.000 OP ZOEK NAAR ZORRO DE UITSLAG 735.000 |
quote:za 15 jan 2011, 22:36
Dennis verlaat Op Zoek Naar Zorro
Van onze redactie
AMSTERDAM -
Dennis ten Vergert heeft de strijd om de felbegeerde musicalhoofdrol van Zorro moeten opgeven. Hij moest het programma Op zoek naar Zorro in de derde liveshow verlaten.
Kim-Lian van der Meij zat zaterdagavond als derde gastjurylid naast de vaste panelleden Pia Douwes, Erwin van Lambaart en Willem Nijholt om te oordelen over de negen overgebleven Zorro's. Marijn kreeg het minste stemmen van de kijkers en nam het in de sing off op tegen Dennis ten Vergert om de gunst van Willem Nijholt. Ik heb bij een van jullie een opgaande lijn gezien, oordeelde hij. Deze persoon ga ik redden omdat ik naar hem het nieuwsgierigste ben. En dat is Marijn.
Daarmee is de strijd om de rol van Zorro voorbij voor Dennis. Ik weet even niet wat ik moet zeggen, ik ben overvallen door het resultaat, reageerde hij verslagen. Ik dacht dat ik dicht in de buurt was en een goede kans maakte op de rol van Zorro. Blijkbaar is dit toch niet zo.
De 30-jarige Dennis had zelf een erg goed gevoel over zijn optreden. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik door zou zijn. In januari heb ik een hele goede eerste auditie gedaan voor de rol. De regisseur sprong op van zijn stoel en zei: jij bent de eerste die de rol speelt zoals dat moet. Als je dat commentaar krijgt dan verwacht je niet dat je er zo snel uit ligt. Maar morgen speel ik weer in Soldaat van Oranje. We gaan gewoon met volle kracht weer door.
Dat dus aan de ene kant. En aan de andere kant vergeet je dan even dat er nog 10 talenten meedoen die allemaal ook doorgroeien door alle coaching en workshops. Misschien dacht ie iets te veel dat ie er al was.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ah kom op zeg, dat is niet narcistisch! Die jongen weet gewoon wat hij kan, dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent!
Hey Cee,quote:Op zondag 16 januari 2011 09:52 schreef Cee het volgende:
Hey ElizabethR!
[..]
Het leek eerder dat hij dat deed omdat het Marijn niet lukte om de sjerp los te maken, daarbij nam hij het heft in eigen handen en werd de frustratie alleen groter en hup, los en BAM op de grond met dat ding.
Het zag er niet erg sympathiek uit maar ik kan het me wel voorstellen. Zou het zelfde gereageerd hebben maar ik kan dan ook absoluut niet tegen mijn verlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |