Nu wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
Is het te voorspelbaar over het niveau van de TV te zeuren?
Neuh, vooral heel erg slecht.quote:
Me too.quote:
Ik weet nog steeds niet wie mijn echte opa is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hitler hield wel van een verzetje.
Ja sorry, alimentatie enzulksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef TomLievense het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie mijn echte opa is.
Traditie is per definitie voorspelbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
Is het te voorspelbaar over het niveau van de TV te zeuren?
Was vooral een probleem vlak na de oorlog met die slechte verhoudingen tussen Nederland en Duitsland.quote:
Het zal mijn tijd wel duren. Mijn universiteit regelt wel busvervoer naar Den Haag en zoveel mogelijk roostervrij de 21e.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Wie van de studentjes hier gaat demonstreren 21 januari?
Zolcon, denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Kun je tegenwoordig al demonstreren om geld te eisen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Nope.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Natuurlijk, ben je soms tegen vrije meningsuiting?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig al demonstreren om geld te eisen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)-front-national.htmlquote:Jean-Marie Le Pen treedt af als leider Front National
Nee, ze mogen met alle plezier demonstreren, maar ik verwacht van hoger opgeleiden toch wel dat ze wat beter de situatie kennen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk, ben je soms tegen vrije meningsuiting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |