hoiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heerlijjk zo'n conversatie met jezelf. Moet ik vaker doen.
Nou poeh zeg. Twee modsquote:
Ik kan me niet herinneren dat ik er überhaupt 1 heb gezienquote:
okquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso herinner ik me erg weinig.
Ik op een glas melk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zeiken. Ik leef op 2 bakjes yoghurt, 1 klein blikje vruchtjes en water.
Nope.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je de hele dag niets gegeten?
Haha, jij bent dik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb vanmorgen een bak crusli op, daarna een broodje in de auto, toen nog 2 bolletjes, toen nog meer bolletjes, daarna chinees, en nu heb ik een zak chips
Joa, straksquote:
obvious trollquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb vanmorgen een bak crusli op, daarna een broodje in de auto, toen nog 2 bolletjes, toen nog meer bolletjes, daarna chinees, en nu heb ik een zak chips
Lies.quote:
Nee, ik ben niet dun.quote:
Nee hoorquote:
Dat topic is echt geniaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
Ik maak foto's van mijn midnight snacks/rate-mijn-eten topic
Myr, had je dat gezien
Ja, dat is echt absurdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat topic is echt geniaal.Hoe kan iemand zoveel eten als "snack".
Sowieso, tomaat op brood.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat is echt absurd. Die gast moet wel obesitas hebben
RenRen is zwanger?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef RenRen- het volgende:
Zoveel kan ik ook wel eten.
Mijn honger is de laatste tijd niet te stillenNiet dat ik moeite doe ofzo. Maar dan eet ik 2 boterhammen, maar ondertussen blijft mijn maag geluid maken,
Krijg je een kindje?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef RenRen- het volgende:
Mijn honger is de laatste tijd niet te stillenNiet dat ik moeite doe ofzo. Maar dan eet ik 2 boterhammen, maar ondertussen blijft mijn maag geluid maken,
Dat niet dus. Het is ook geen zin om te vreten, maar echt gewoon honger. Het maakt geluid, dat is voor mij een indicatie van honger.quote:
Dat geluid is wat anders dan honger. Tenminste, dat is mij altijd verteld.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef RenRen- het volgende:
Dus toch ..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat geluid is wat anders dan honger. Tenminste, dat is mij altijd verteld.
Hoi dokter, ik heb de laatste tijd zo vaak honger, maar als ik dan een broodje eet gaat het gevoel niet weg. Hoe kan dit?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:17 schreef RenRen- het volgende:
Maar ik ga wel naar de dokter, want dit is niet gezond.
Is dat een schreeuwende bebe?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat geluid is wat anders dan honger. Tenminste, dat is mij altijd verteld.
Zou inderdaad wat zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi dokter, ik heb de laatste tijd zo vaak honger, maar als ik dan een broodje eet gaat het gevoel niet weg. Hoe kan dit?
Zou wat zijn als je opeens een kindje uitpoept!
Als ik 's nachts honger heb slinger ik gewoon de frietpan aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso, tomaat op brood.en crackers 's nachts.
als ik dan toch vreet doe ik het wel goed.
Als het je meer energie kost is het niet zo slecht om wat meer te eten hoor!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou inderdaad wat zijn![]()
Maar ik ga niet meer eten. Mijn dagen zijn gewoon langer, maar bijvreten is ook niet gezondAls ik dus zou eten elke keer als ik honger heb
Dan rol ik mijn huis uit straks.
Zeg je dat expres, een rennie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:21 schreef Renesite het volgende:
Misschien moet je een rennie nemen. Of iets waarvan je kan boeren/een bepaald gevoel stilt. Want ik denk soms dat het mijn maag is, maar het is dan mijn darmenstelsel dat nogal wat geluid produceert.
Al lijkt me dat je het verschil tussen gassen en honger wel thuis kan brengen.
RenRen-, rennie. Ik snap hemquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:21 schreef Renesite het volgende:
Misschien moet je een rennie nemen. Of iets waarvan je kan boeren/een bepaald gevoel stilt. Want ik denk soms dat het mijn maag is, maar het is dan mijn darmenstelsel dat nogal wat geluid produceert.
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik 's nachts honger heb slinger ik gewoon de frietpan aan.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg je dat expres, een rennie?
...quote:
Rennies in combinatie met het zuur wat ik weleens heb, kan het wel erger maken. Rennies zorgen er, op lange termijn voor, dat je maag weer meer zuur gaat maken = niet wat ik wilquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:21 schreef Renesite het volgende:
quote:
Als het me meer energie kost? Sorry, ben niet zo helder vandaagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het je meer energie kost is het niet zo slecht om wat meer te eten hoor!
Langere dagen>minder rust>meer energieverbruik?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Rennies in combinatie met het zuur wat ik weleens heb, kan het wel erger maken. Rennies zorgen er, op lange termijn voor, dat je maag weer meer zuur gaat maken = niet wat ik wil![]()
Maar het is echt mijn maag, dat herken ik wel. Ik herken honger namelijk niet, alleen als mijn maag geluid maakt, en dan voel ik ook leegte. Ik weet echt wel zeker dat het honger is![]()
[..]
[..]
Als het me meer energie kost? Sorry, ben niet zo helder vandaag
Ja vet hè!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:27 schreef MASD het volgende:
Die Danny North dude snapt het wél. Toffe foto's.
Ik gebruik denk ik niet veel meer energie. Liften en computerwerk menn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Langere dagen>minder rust>meer energieverbruik?
'opgave' klinkt wel erg middelbare school. Dacht dat ze daar niet aan deden op de universität.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik snap een opgave niet die ik wel zou moeten snappen. Ojee.
Oefening?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
'opgave' klinkt wel erg middelbare school. Dacht dat ze daar niet aan deden op de universität.
Gewoon alles project noemen. Krijg je hogere cijfers omdat de professoren je ambitieus vinden. Universiteiten zijn een sociaal experiment enzo.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |