Had er misschien al wat dichterbij kunenn staan. Paar dagen deze week maar iets van 25 posts gehad. Terwijl ik nu gemiddeld wel op 100 zitquote:
Ik moest echt hardop lachenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
ik maak morgen wel een fotootje van m'n kamer, even de radioactieve troep het balkon op schuiven
Komt vanzelf wel goed hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had er misschien al wat dichterbij kunenn staan. Paar dagen deze week maar iets van 25 posts gehad. Terwijl ik nu gemiddeld wel op 100 zit
Ik ben niet zo'n lurkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klik eens op de homepage in z'n profiel
Oooh, ja dat is dus mijn werk hierquote:
Ja, ik post dus redelijk actief nu iig meer dan een aantal kort boven me, DUs de top100 ga ik zeker wel halen deze maand of anders in Feb.quote:
Echt? Wat coolquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ja dat is dus mijn werk hier
Zeg maar soort van nanny en dat doe ik al 7 jaar
Ken je ook dat nummer van Moore en Lynott - Out in the Fieldsquote:
Leuk, alvast welkom in de top 100quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik post dus redelijk actief nu iig meer dan een aantal kort boven me, DUs de top100 ga ik zeker wel halen deze maand of anders in Feb.
Ja, weet wel wat je bedoelt ja. Heb hier altijd met kinderen 'gewerkt' (jongens) tussen de 4 en 10 jaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Wat cool
Dan weet je wat ik bedoel, en ik heb toevallig 2 knullen die niks van de netheid van hun moeder hebben, wat geregeld tot conflicten leidt, echt als ik ze hun gang laat gaan is het een varkensstal hier
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je ook dat nummer van Moore en Lynott - Out in the Fields
Ja, waarom papier in de vuilnisbak gooien als je het op een tafel kunt neergooienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, weet wel wat je bedoelt ja. Heb hier altijd met kinderen 'gewerkt' (jongens) tussen de 4 en 10 jaar
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, waarom papier in de vuilnisbak gooien als je het op een tafel kunt neergooien
Even luisterenquote:
quote:
Dat had ik wel een tijdje toen ik zelf ook niet lekker in mijn vel zatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
Ik begin nu een beetje netjes te worden. Maar ik heb nog steeds wel rommelhoekjes. Alleen niet meer zichtbaar.Open alsjeblieft mijn lades niet.
Dat hoort er wel een beetje bij denk ik. Hoewel, ik ben echt NOOIT iets kwijtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
Ik begin nu een beetje netjes te worden. Maar ik heb nog steeds wel rommelhoekjes. Alleen niet meer zichtbaar.Open alsjeblieft mijn lades niet.
Ik ben echt een rommelaar. Teminste mijn eigen kamer. De centrale kamers probeer ik hier wel netjes te houden, omdat ik met andere mensen rekening moet houden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoort er wel een beetje bij denk ik. Hoewel, ik ben echt NOOIT iets kwijt
Sowieso, opgeruimd voelt altijd beter. Maar ik heb soms gewoon het geduld niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik wel een tijdje toen ik zelf ook niet lekker in mijn vel zat
Nu ben ik weer bezig met ruimen en dat bevalt me toch een stuk beter
Het mag er wel uitzien dat er geleefd wordtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben echt een rommelaar. Teminste mijn eigen kamer. De centrale kamers probeer ik hier wel netjes te houden, omdat ik met andere mensen rekening moet houden.
Maar komt mede ook door mijn gemoedstoestand natuurlijk.
Achquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn zoon is het nog kwijt als het voor hem ligt
Dat zei de begeleiding ook. Nou ik merk het verschil echt nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso, opgeruimd voelt altijd beter. Maar ik heb soms gewoon het geduld niet.
vind ik ook, steriele huizen zijn niksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Het mag er wel uitzien dat er geleefd wordt
Nee ik weet het, ik heb ook echt wel na een dag werken soms zoiets van, vandaag echt even niet, maar meestal pak ik toch gauw die stofzuiger weer, het irriteert mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso, opgeruimd voelt altijd beter. Maar ik heb soms gewoon het geduld niet.
bij mij geeft een opgeruimd huis wel meer rust, niet dat het helemaal steriel moet zijn..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zei de begeleiding ook. Nou ik merk het verschil echt niet
Gedwongen opruimen werkt niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zei de begeleiding ook. Nou ik merk het verschil echt niet
Dat kan hier niet eensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
vind ik ook, steriele huizen zijn niks
Klopt op zeker, althans voor mij welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gedwongen opruimen werkt niet.
Maar zodra je uit jezelf kan opruimen, is dat een goed teken. Rommel in je huis, rommel in je hoofd.
dat gaat hem niet worden nee..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan hier niet eens
2 kinderen, 3 katten, nee dat wordt hem niet
mijn (bijna lege!) lades kunnen niet open, er ligt teveel troep voorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
's Zomers lijk ik wel een bezetene met mijn stofzuiger, hoera voor een donkere vloer, waar je toch alle haren zo duidelijk op zietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat gaat hem niet worden nee..
heb ook 2 katten, en dat is te merken ook
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn (bijna lege!) lades kunnen niet open, er ligt teveel troep voor
Okee, ja soms lukt het me wel, maar echt als ik alleen op mijn kamer ben gaat het gewoon nnietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gedwongen opruimen werkt niet.
Maar zodra je uit jezelf kan opruimen, is dat een goed teken. Rommel in je huis, rommel in je hoofd.
Whehehehe, maar je laatjes zijn wel opgeruimdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn (bijna lege!) lades kunnen niet open, er ligt teveel troep voor
heb een lichte vloer, maar wel een donkere bank..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
's Zomers lijk ik wel een bezetene met mijn stofzuiger, hoera voor een donkere vloer, waar je toch alle haren zo duidelijk op ziet
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb een lichte vloer, maar wel een donkere bank..
echt die haren he, heb je net gestofzuigd, gaan ze weer languit op de bank liggen
He, ik val je niet aan he, ik zeg niet dat je op moet ruimen of iets. Geloof me, ik heb jaren in een rotzooi geleefd, en als ik nu een eigen kamer zou hebben zou ik weer een rotzooi hebben. Maar ik heb geen eigen kamer, dus ik moet gewoon rekening houden met andere mensen en dat begint nu te wennen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja soms lukt het me wel, maar echt als ik alleen op mijn kamer ben..
Natuurlijk wil ik wel een beetje opruimen hier. Daar krijg ik ook ondersteuning in, maar soms lukt het gewoon niet, ook niet met hulp en dan ben ik gewoon snel het overzicht kwijt raak dan licht in paniek..
of heb het snel gehad...
pff
Laat ook maar ik moet het hier niet over hebben, word ik alleen maar somber van.
lijkt me echt vervelend..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja soms lukt het me wel, maar echt als ik alleen op mijn kamer ben gaat het gewoon nniet
Natuurlijk wil ik wel een beetje opruimen hier. Daar krijg ik ook ondersteuning in, maar soms lukt het gewoon niet, ook niet met hulp en dan ben ik gewoon snel het overzicht kwijt raak dan licht in paniek..
of heb het snel gehad...
pff
Laat ook maar ik moet het hier niet over hebben, word ik alleen maar somber van.
Het voelt ook niet als een aanval hoor. Misschien was deze somberheid sowieso wel gekomen.,,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
He, ik val je niet aan he, ik zeg niet dat je op moet ruimen of iets. Geloof me, ik heb jaren in een rotzooi geleefd, en als ik nu een eigen kamer zou hebben zou ik weer een rotzooi hebben. Maar ik heb geen eigen kamer, dus ik moet gewoon rekening houden met andere mensen en dat begint nu te wennen.
Welterusten en succes morgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef roos85 het volgende:
ik ga slapen mensen, morgen flink aan de studie
Lekker, ik pak zo nog een wijntjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
Zo, een Strongbow gepakt. Cheers mensen
Truste Roos, succes morgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef roos85 het volgende:
Ja ging dat maar bij mij so simpel. Voor mij is werken en boodschappen doen op een dag al veel. Soms nogiets er bij, maar dan moet er echt wel 4 uur tussen zitten..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
lijkt me echt vervelend..
ik heb eigenlijk een schemaelke dag een ruimte doen (dus bijv. maandag de badkamer, dinsdag woonkamer) en dan elk uur rusten
En hoe groot is je kamer?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is het niet vieze troep, maar verstrooide troep, als ik zo opsom wat er om mij heen ligt, gitaar pedaaltjes, snoeren, snoeren, een xbox 360, ergens een sega megadrive, een gamecube, een gitaar ophangbeugel, een leeg schilderdoek, een opengeschroefde cd speler waarvan ik de voeding al een halfjaar moet vervangen, een defecte 8-track speler, drie oude platenspelers, een aantal stapels CD's en LP's, boeken, een aantal oude harde schijven, een bladmuziekstandaard, een lege gitaarkoffer, een oude tv (de nieuwe hangt al bijna een jaar aan de muur xD ), 16 meter staalkabel, klemmen en lussen, twee stoeptegels en een telescoop
Succes en slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef roos85 het volgende:
snap ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ging dat maar bij mij so simpel. Voor mij is werken en boodschappen doen op een dag al veel. Soms nogiets er bij, maar dan moet er echt wel 4 uur tussen zitten..
Daarom, dus dan is je werk belangrijker dan een rondslingerend boekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ging dat maar bij mij so simpel. Voor mij is werken en boodschappen doen op een dag al veel. Soms nogiets er bij, maar dan moet er echt wel 4 uur tussen zitten..
O dat valt nog meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
3x4 en een kleine uitstulping van van 0.5 bij 1.20 voor de balkondeur
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker, ik pak zo nog een fles wijn
Nee, weet ik. En echt een rommel is mijn kamer nou ook weer niet,. Maar ik moet me niet echt voornemen om alleen te poetsten. Of ik moet het op het moment zelf beslissen, maar dan is de kans groot dat ik te over enthousiast wordt en mezelf voorbijloop, dat moeten we ook niet hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef Kally het volgende:
Bos, mijn buurvrouw vroeger was echt smerig gewoon, die liet de kinderen alles op de grond gooien, 's avonds veegde ze het een keer aan, alles plakte en kleefde, mijn ex-man moest een keer helpen omdat de wastafel af was gebroken, die heeft serieus waar 6 x zijn handen gewassen erna, omdat die wastafel zo plakte.
Dus een beetje rommel is heul niet erg
ja, er staat natuurlijk wel nog een bed, twee zuilluidsprekers, twee kasten en een tekentafel inquote:
je moet niet aan jezelf voorbij lopen om een ander een plezier te doen, dat werkt niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, weet ik. En echt een rommel is mijn kamer nou ook weer niet,. Maar ik moet me niet echt voornemen om alleen te poetsten. Of ik moet het op het moment zelf beslissen, maar dan is de kans groot dat ik te over enthousiast wordt en mezelf voorbijloop, dat moeten we ook niet hebben.
Nee, kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
je moet niet aan jezelf voorbij lopen om een ander een plezier te doen, dat werkt niet.
quote:
Die laatste?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
De muziek op ONZ radio doet me denken aan de dancing van de meet
ik word om een andere reden niet vrolijk van de Kastquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja waar we als sardientjes opgestapeld stonden
Hoop dat je een beetje in het verhaal kunt komen jongenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik maar even proberen te lezen, naar bed heeft geen nut nu
Hoiquote:
Ik was wijn pakkenquote:
Je bent te lief voor mequote:
Het beste is nog niet goed genoeg voor jouquote:
Ja wel redelijk. Even weg leggen. Hoofdstuk is uitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoop dat je een beetje in het verhaal kunt komen jongen
Ik ga er van blozenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het beste is nog niet goed genoeg voor jou
Leuk dat je hier weer even bentquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja wel redelijk. Even weg leggen. Hoofdstuk is uit
quote:
Amyquote:
Nee, dat is waar maar je bent hier lief dus dan zal je dat IRL ook wel zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet jij toch helemaal niet? je kent me niet eens
Hmm, ik denk wel dat ik lief ben, maar irl laat ik dat niet altijd zien, zelfbeschermingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is waar maar je bent hier lief dus dan zal je dat IRL ook wel zijn
Bij mij kun je jezelf proberen te zijn hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, ik denk wel dat ik lief ben, maar irl laat ik dat niet altijd zien, zelfbescherming
Kally de keiharde bitchquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, ik denk wel dat ik lief ben, maar irl laat ik dat niet altijd zien, zelfbescherming
nou dat viel hartstikke mee tochquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is prettig, dat ben ik ook wel zo veel mogelijk, alleen voorzichtigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij kun je jezelf proberen te zijn hoor
quote:
Koentjequote:
Voorzichtig is alleen maar goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is prettig, dat ben ik ook wel zo veel mogelijk, alleen voorzichtig
als er iets hard wordt bij een bitch, moet je eens in haar paspoort kijken voor de zekerheidquote:
Ja maar jij bent ook lief, of lief tegen een man zeggen is weer zo raar, maar je snapt me welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou dat viel hartstikke mee toch
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als er iets hard wordt bij een bitch, moet je eens in haar paspoort kijken voor de zekerheid
Ben je weer bezigquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als er iets hard wordt bij een bitch, moet je eens in haar paspoort kijken voor de zekerheid
whahahah roflquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op KSC is het sinds mijn binnenkomst verdacht rustig opeensquote:
Ik ga nergens hoor, dus ik geef je weinig kans dit topic te vermoordenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op KSC is het sinds mijn binnenkomst verdacht rustig opeens
Lekker gaan slapen dan Bos, trustequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef Bos81 het volgende:
IK sluit toch maar af, sta echt op instorten
truste kerelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef Bos81 het volgende:
LOL, heb ik daar de Lapo ook nogquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga nergens hoor, dus ik geef je weinig kans dit topic te vermoorden
nou wat raar, mijn gevestigde indruk van stereotypes schudt op zijn grondvestenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook lief, of lief tegen een man zeggen is weer zo raar, maar je snapt me wel
Goede TT, ik roei SC's uitquote:
Welterusten Bosquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou wat raar, mijn gevestigde indruk van stereotypes schudt op zijn grondvesten
napoleon kan dat zeggenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Goed dan jij bent een schatjepatatje
Echt?quote:
Wat eenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef Kally het volgende:
Eigenlijk zijn jullie allemaal wel erg lief
Goed he? Ik wil anders ook wel even bitchen hoor als je dat liever hebtquote:
ja, maar hij heeft het zelfbedacht, mijn moeder heeft em ooit "je bent een schatje" leren zeggen, en niet lang daarna zijn we em pannekoek en patatje gaan lerenquote:
Whahahaha geweldigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar hij heeft het zelfbedacht, mijn moeder heeft em ooit "je bent een schatje" leren zeggen, en niet lang daarna zijn we em pannekoek en patatje gaan leren
en ineens zei hij schatjepatatje
Alleen maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed he? Ik wil anders ook wel even bitchen hoor als je dat liever hebt
Ik ben ook niet alleen maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen maar![]()
ben ik hier thuis niet gewend, is weer eens wat anders
Ik heb slechte invloedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
ja wat is dit topic ineensvanavond
Meetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook niet alleen maar![]()
Maar wat ik zei is wel zo, op de meet was er nou niet 1 waarvan ik zei goh die is niet lief
Explain je nader?quote:
Geen idee, wilde ook iets zeggenquote:
Nope, verveel me gewoon een beetjequote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar hij heeft het zelfbedacht, mijn moeder heeft em ooit "je bent een schatje" leren zeggen, en niet lang daarna zijn we em pannekoek en patatje gaan leren
en ineens zei hij schatjepatatje
Waarvoor?quote:
pgrquote:
hahahaah lachen zo'n vogelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef Kally het volgende:
Mijn vaders vorige papagaai was ook zo'n grapjas trouwens, die riep altijd Simone, tot je wat terug zei en dan zei je eindelijk ja, ging hij lachen![]()
Hij kon ook wil je een biertje zeggen
En eigenlijk best veel, die ze nu hebben is een stuk minder leuk, alhoewel die het Feyenoord lied weer zingt
Niks bijzondersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarvoor?
[..]
pgr
Hoe ging de sollicitatie vandaag?
Ja maar die was ook lief, deze is echt een kreng, stop vooral je vinger niet in de buurt.quote:
Ow ik dacht dat je al wat wistquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks bijzonders
Alleen formulier invullen was oké
Geniaalquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef Kally het volgende:
Mijn vaders vorige papagaai was ook zo'n grapjas trouwens, die riep altijd Simone, tot je wat terug zei en dan zei je eindelijk ja, ging hij lachen![]()
Hij kon ook wil je een biertje zeggen
En eigenlijk best veel, die ze nu hebben is een stuk minder leuk, alhoewel die het Feyenoord lied weer zingt
Auwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die was ook lief, deze is echt een kreng, stop vooral je vinger niet in de buurt.
What else is newquote:
de papegaai van mij vader was net zo, alhoewel mij vader en mijn zusje alles met hem mochten doen, ik mocht hem alleen op zijn hoofdje krabben, en de rest werd keihard gebetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die was ook lief, deze is echt een kreng, stop vooral je vinger niet in de buurt.
Dan moet je lachenquote:
Ja en die vorige echt niet, die liep door de kamer en kwam gezellig bij je zittenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de papegaai van mij vader was net zo, alhoewel mij vader en mijn zusje alles met hem mochten doen, ik mocht hem alleen op zijn hoofdje krabben, en de rest werd keihard gebeten
Ik heb het nog nooit geprobeerdquote:
Ik heb het ook nog nooit geprobeerd hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd
Maar goed ik kan al dubbel liggen op koffie dat scheelt
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd
Maar goed ik kan al dubbel liggen op koffie dat scheelt
En hoe was het eten?quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
Zelfs door regen, nou ja mijn moeder dan, altijd als ik met mijn moeder naar de Ikea ga regent het, en dan kopen we natuurlijk heel veel en sta je te etteren om het in je auto te krijgen.
Ik word dan vreselijk saggo omdat regen en geen geduld en mijn moeder gaat me dan keihard uitlachen
Dan lig ik na 2 minuten ook in een deuk met als gevolg dat we altijd zeiknat naar huis gaan
Ik kan niet lachen om zeiknat te regenenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
Zelfs door regen, nou ja mijn moeder dan, altijd als ik met mijn moeder naar de Ikea ga regent het, en dan kopen we natuurlijk heel veel en sta je te etteren om het in je auto te krijgen.
Ik word dan vreselijk saggo omdat regen en geen geduld en mijn moeder gaat me dan keihard uitlachen
Dan lig ik na 2 minuten ook in een deuk met als gevolg dat we altijd zeiknat naar huis gaan
Het is niet te geloven, strakblauwe lucht als we van huis gaan en naar buiten komend uit de Ikea ....regenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef crv het volgende:
[..]
ik moet altijd aan dat soor taferelen denken als ik in ZO-azie ben
![]()
![]()
Daar doen ze niet zo moeilijk
Wat heb je gegetenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
ik heb ook lekker gegeten in restaurant vanavond
Nee nou ja ik ga dan naar huis en ik kan niet op tegen het lachen van mijn moederquote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen om zeiknat te regenen![]()
![]()
Oh ja, jullie zijn uit eten geweestquote:Op zondag 16 januari 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
ik heb ook lekker gegeten in restaurant vanavond
'Pasta Company' geen echte pizzeria, maar wel Italiaanse gerechten, altijd lekkerquote:
quote:
Nee en ik lees het aan je eerste zinquote:Op zondag 16 januari 2011 00:04 schreef crv het volgende:
[..]
Lamsbiefstuk met gemnegde groenten en rijst
![]()
en natuurlijk ewen gtepast wijntje uit de kelder
Toen kwam mijn zwager ook nog ff voorbij
Daarna een aperetief wijntje, french coffee en nog een paar flessen en nu voel ik geen pijn meer
parkeergarage een ideequote:Op zondag 16 januari 2011 00:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is niet te geloven, strakblauwe lucht als we van huis gaan en naar buiten komend uit de Ikea ....regen
Ja ik heb Delft opgegeven en Barendrecht it isquote:
watquote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee en ik lees het aan je eerste zin
quote:
Het mag, hij is zielig nuquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee nou ja ik ga dan naar huis en ik kan niet op tegen het lachen van mijn moeder
Haaiquote:
Heerlijk zo die mannen onder elkaar, moet ik ook vaker doenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef crv het volgende:
we hebben gewoon echt een gezellige avond gehadvrouwen der niet bij
Nee ik haalde een stukje tekst uit crv zijn stukjequote:
ikea in delft mag je tegenwoordig je zooi mee de parkeergarage innemenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
aan je beenquote:
In de binnenstad van Brisbane momenteelquote:
O ik ben al een hele tijd niet in Delft geweestquote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ikea in delft mag je tegenwoordig je zooi mee de parkeergarage innemen
je had het vast leuk gevondenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Heerlijk zo die mannen onder elkaar, moet ik ook vaker doen
Ik vind het heerlijk met alleen mannen op stapquote:
Gelukkig ben ik mijn stofzuiger kwijtquote:
pgrquote:
jij wel maar ik nietquote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik mijn stofzuiger kwijt
Duhquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, "the average penis length is 5.6 inches, the average penis length of people googling for the average penis length is 3.5 inches"
was je wegt danquote:
hows leven pgr je komt niet zo vaak meer ?quote:
hoezo is dat zo-n bijzonder moment dat we der even bij stil moeten staanquote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef Kally het volgende:
Ik zet de tv even aan, overal moment geduld
Waterquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef crv het volgende:
[..]
hoezo is dat zo-n bijzonder moment dat we der even bij stil moeten staan
genoeg hier, maar hou het maar even bij de appelsapquote:
Whehehehequote:
kon toch zijn dat wij iets mistenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
het viel me even op, sorry zal het niet meer delen
Nee, een al een hele tijd niet meer.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef crv het volgende:
[..]
hows leven pgr je komt niet zo vaak meer ?
oh heb je de memo niet gekregen? schiedam is een uurtje geleden van het vaste land losgebroken, en via de waterweg de noordzee op gedrevenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef Kally het volgende:
Ik zet de tv even aan, overal moment geduld
probeer wasbak of koelkastquote:
Vast wel dat jij iets mistquote:
Het werd tijdquote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh heb je de memo niet gekregen? schiedam is een uurtje geleden van het vaste land losgebroken, en via de waterweg de noordzee op gedreven
altijd welkom hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, een al een hele tijd niet meer.
Kom nu heel af en toe ff meeposten.
Lekkerquote:
moet je mij hebbenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast wel dat jij iets mist
Maar niet dat ik weet
Nee, als je hem goed leest is hij zelfs complimenteusquote:
maaar drank vertroebeltquote:Op zondag 16 januari 2011 00:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, als je hem goed leest is hij zelfs complimenteus
Ik zal hem morgen weer posten als je nuchter bentquote:
Nee niet mijn smaakquote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik googelde op glas.
[ afbeelding ]
okquote:Op zondag 16 januari 2011 00:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen weer posten als je nuchter bent
Whahahahaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef crv het volgende:
overigens staan er hier 2 auto's nu voor mijn garage![]()
mijn zwager is lopend naar huis en mijn vriend met taxi en ik moet moirgen bijtijds weg en heb hun sleutels niet
Ik heb 2 flessen, delen?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee niet mijn smaak
Kom die Bailey's brengen Bart
Ja, dat zeg ik tochquote:
quote:
Owquote:Op zondag 16 januari 2011 00:22 schreef crv het volgende:
[..]
nu lach ik nog maar ik moet morgen vandaag mijn schoonvader naar het ziekenhuis brengen en diue is nu al nerveus dat we te laat komen
![]()
hij moest eens weten
zal wel goed komen tochquote:
Straks nog even een halve liter water erinquote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef crv het volgende:
[..]
zal wel goed komen tochhoop ik.
Mijn zwager komt zijn auto ophalen,gaan we even naar alschwil halen die vriend op en dan kan ik er ook weer uit.
Alles ligt binnen 5 km![]()
alleen het hoofd he
heb ik niet zulke goede ervaringen meequote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Straks nog even een halve liter water erin
Niet? vertelquote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef crv het volgende:
[..]
heb ik niet zulke goede ervaringen mee
Die zegt vannacht wel hoi terugquote:
Ik heb niks, geen Bailey's ook nogquote:Op zondag 16 januari 2011 00:27 schreef Graseter het volgende:
Ik heb pigs in a blancket.
(Dankzij kally)
Die is even druk met andere dingenquote:
een bladerdeeg leuter?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:27 schreef Graseter het volgende:
Ik heb pigs in a blancket.
(Dankzij kally)
En dan heb ik er wat mee te maken?quote:
2 jaar terug mijn verjaardag gevierd bij m ijn zwager (ik had enkel nog een kleine flat hier)quote:
die komt de laatste tijd enkel in 1 post hallo en dag zeggenquote:
Met prik? Ja dat is niet slimquote:Op zondag 16 januari 2011 00:29 schreef crv het volgende:
[..]
2 jaar terug mijn verjaardag gevierd bij m ijn zwager (ik had enkel nog een kleine flat hier)
Toen is er iets teveel ingenomen wat ik me achteraf nog heb kunnen reconstrueren 3 flessen sekt 3 flessen rode wijn en 4 witte en schnaps tussendoor. en dan te bedenken dat we met zijn 8enn waren en de meesten van allees maar 1 glaasje ophadden en mijn zwager en ik de rest![]()
Ik was naar verhouding eigenlijk behoorlijk hjelder want ik had geen zware wijn uitgezocht. maar toen ik thuis kwam had ik dorst en nam ik wat mineraalwater. binnen 5 minuten lag in in innige omhelzing met de wc-pot
misschien moet je gekleurde stickers op je keyboard plakkenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef Graseter het volgende:
Ik begin mijn jingle toetsjes aardig te leren.![]()
Ik weet al wat lachen, applaus, klein applaus en zoemer is.
en symp is er ook niet dus trioquote:
nee dat niet, maar dat heb ik wel geleerd om de juiste wijn uit te zoekenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Met prik? Ja dat is niet slim
Had je ook geen hoofdpijn de volgende dag zeker?
kwartetquote:
ah okiquote:
Zitten ze te kwartetten?quote:
Lutte: uit de serie SM-artikelen wil ik van Benny de ..... zweepquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef crv het volgende:
[..]
Lutte: uit de serie SM-artikelen wil ik van Benny de ..... zweep![]()
I Thought You Met Telly And Turned Me Into Casperquote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien moet je gekleurde stickers op je keyboard plakken
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef crv het volgende:
[..]
Lutte: uit de serie SM-artikelen wil ik van Benny de ..... zweep![]()
quote:
Je valt in herhalingquote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
I Thought You Met Telly And Turned Me Into Casper
wat niet goedquote:
Ik zie Lutte niet met zweep, Benny trouwens ook nietquote:
Hij heeft het trouwens over Nirvana en RHCP.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gitaren aansluiten op kapotte versterkers en door microfoons brullen dan wel?
Ik vind samplemuziek (meestal door 1 persoon) 1000x knapper gemaakt dan gitaarherrie met een hele band.
Ik zeg slaanquote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Graseter het volgende:
Zwabber:
[..]
Hij heeft het trouwens over Nirvana en RHCP.
ook al kan je het je niet voorstellen wil niet zeggen dat het niet kan.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie Lutte niet met zweep, Benny trouwens ook niet
degenen waar je het het minste van verwacht somsquote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie Lutte niet met zweep, Benny trouwens ook niet
We waren je al kwijtquote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
Zo, even 2 broeken en een trui gestreken
Dat is waarquote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
degenen waar je het het minste van verwacht soms
om half een 's nacht squote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
Zo, even 2 broeken en een trui gestreken
dus wat verwachten we van jou nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |