Had er misschien al wat dichterbij kunenn staan. Paar dagen deze week maar iets van 25 posts gehad. Terwijl ik nu gemiddeld wel op 100 zitquote:
Ik moest echt hardop lachenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
ik maak morgen wel een fotootje van m'n kamer, even de radioactieve troep het balkon op schuiven
Komt vanzelf wel goed hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had er misschien al wat dichterbij kunenn staan. Paar dagen deze week maar iets van 25 posts gehad. Terwijl ik nu gemiddeld wel op 100 zit
Ik ben niet zo'n lurkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klik eens op de homepage in z'n profiel
Oooh, ja dat is dus mijn werk hierquote:
Ja, ik post dus redelijk actief nu iig meer dan een aantal kort boven me, DUs de top100 ga ik zeker wel halen deze maand of anders in Feb.quote:
Echt? Wat coolquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ja dat is dus mijn werk hier
Zeg maar soort van nanny en dat doe ik al 7 jaar
Ken je ook dat nummer van Moore en Lynott - Out in the Fieldsquote:
Leuk, alvast welkom in de top 100quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik post dus redelijk actief nu iig meer dan een aantal kort boven me, DUs de top100 ga ik zeker wel halen deze maand of anders in Feb.
Ja, weet wel wat je bedoelt ja. Heb hier altijd met kinderen 'gewerkt' (jongens) tussen de 4 en 10 jaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Wat cool
Dan weet je wat ik bedoel, en ik heb toevallig 2 knullen die niks van de netheid van hun moeder hebben, wat geregeld tot conflicten leidt, echt als ik ze hun gang laat gaan is het een varkensstal hier
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je ook dat nummer van Moore en Lynott - Out in the Fields
Ja, waarom papier in de vuilnisbak gooien als je het op een tafel kunt neergooienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, weet wel wat je bedoelt ja. Heb hier altijd met kinderen 'gewerkt' (jongens) tussen de 4 en 10 jaar
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, waarom papier in de vuilnisbak gooien als je het op een tafel kunt neergooien
Even luisterenquote:
quote:
Dat had ik wel een tijdje toen ik zelf ook niet lekker in mijn vel zatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
Ik begin nu een beetje netjes te worden. Maar ik heb nog steeds wel rommelhoekjes. Alleen niet meer zichtbaar.Open alsjeblieft mijn lades niet.
Dat hoort er wel een beetje bij denk ik. Hoewel, ik ben echt NOOIT iets kwijtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
Ik begin nu een beetje netjes te worden. Maar ik heb nog steeds wel rommelhoekjes. Alleen niet meer zichtbaar.Open alsjeblieft mijn lades niet.
Ik ben echt een rommelaar. Teminste mijn eigen kamer. De centrale kamers probeer ik hier wel netjes te houden, omdat ik met andere mensen rekening moet houden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoort er wel een beetje bij denk ik. Hoewel, ik ben echt NOOIT iets kwijt
Sowieso, opgeruimd voelt altijd beter. Maar ik heb soms gewoon het geduld niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik wel een tijdje toen ik zelf ook niet lekker in mijn vel zat
Nu ben ik weer bezig met ruimen en dat bevalt me toch een stuk beter
Het mag er wel uitzien dat er geleefd wordtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben echt een rommelaar. Teminste mijn eigen kamer. De centrale kamers probeer ik hier wel netjes te houden, omdat ik met andere mensen rekening moet houden.
Maar komt mede ook door mijn gemoedstoestand natuurlijk.
Achquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn zoon is het nog kwijt als het voor hem ligt
Dat zei de begeleiding ook. Nou ik merk het verschil echt nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso, opgeruimd voelt altijd beter. Maar ik heb soms gewoon het geduld niet.
vind ik ook, steriele huizen zijn niksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Het mag er wel uitzien dat er geleefd wordt
Nee ik weet het, ik heb ook echt wel na een dag werken soms zoiets van, vandaag echt even niet, maar meestal pak ik toch gauw die stofzuiger weer, het irriteert mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso, opgeruimd voelt altijd beter. Maar ik heb soms gewoon het geduld niet.
bij mij geeft een opgeruimd huis wel meer rust, niet dat het helemaal steriel moet zijn..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zei de begeleiding ook. Nou ik merk het verschil echt niet
Gedwongen opruimen werkt niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zei de begeleiding ook. Nou ik merk het verschil echt niet
Dat kan hier niet eensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
vind ik ook, steriele huizen zijn niks
Klopt op zeker, althans voor mij welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gedwongen opruimen werkt niet.
Maar zodra je uit jezelf kan opruimen, is dat een goed teken. Rommel in je huis, rommel in je hoofd.
dat gaat hem niet worden nee..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan hier niet eens
2 kinderen, 3 katten, nee dat wordt hem niet
mijn (bijna lege!) lades kunnen niet open, er ligt teveel troep voorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
's Zomers lijk ik wel een bezetene met mijn stofzuiger, hoera voor een donkere vloer, waar je toch alle haren zo duidelijk op zietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat gaat hem niet worden nee..
heb ook 2 katten, en dat is te merken ook
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn (bijna lege!) lades kunnen niet open, er ligt teveel troep voor
Okee, ja soms lukt het me wel, maar echt als ik alleen op mijn kamer ben gaat het gewoon nnietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gedwongen opruimen werkt niet.
Maar zodra je uit jezelf kan opruimen, is dat een goed teken. Rommel in je huis, rommel in je hoofd.
Whehehehe, maar je laatjes zijn wel opgeruimdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn (bijna lege!) lades kunnen niet open, er ligt teveel troep voor
heb een lichte vloer, maar wel een donkere bank..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
's Zomers lijk ik wel een bezetene met mijn stofzuiger, hoera voor een donkere vloer, waar je toch alle haren zo duidelijk op ziet
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb een lichte vloer, maar wel een donkere bank..
echt die haren he, heb je net gestofzuigd, gaan ze weer languit op de bank liggen
He, ik val je niet aan he, ik zeg niet dat je op moet ruimen of iets. Geloof me, ik heb jaren in een rotzooi geleefd, en als ik nu een eigen kamer zou hebben zou ik weer een rotzooi hebben. Maar ik heb geen eigen kamer, dus ik moet gewoon rekening houden met andere mensen en dat begint nu te wennen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja soms lukt het me wel, maar echt als ik alleen op mijn kamer ben..
Natuurlijk wil ik wel een beetje opruimen hier. Daar krijg ik ook ondersteuning in, maar soms lukt het gewoon niet, ook niet met hulp en dan ben ik gewoon snel het overzicht kwijt raak dan licht in paniek..
of heb het snel gehad...
pff
Laat ook maar ik moet het hier niet over hebben, word ik alleen maar somber van.
lijkt me echt vervelend..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja soms lukt het me wel, maar echt als ik alleen op mijn kamer ben gaat het gewoon nniet
Natuurlijk wil ik wel een beetje opruimen hier. Daar krijg ik ook ondersteuning in, maar soms lukt het gewoon niet, ook niet met hulp en dan ben ik gewoon snel het overzicht kwijt raak dan licht in paniek..
of heb het snel gehad...
pff
Laat ook maar ik moet het hier niet over hebben, word ik alleen maar somber van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |