Nee ik denk dat het wel oprecht wasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
Ja dat is wel jammer, dat zielige gedoe, dat hoeft voor mij ook niet, al denk ik niet dat hij dit speelt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee, niet dit liedje*aan galg hangen gaat*.
Liedje was vroeger helemaal kapot gedraaidquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:30 schreef Eenskijken het volgende:
Rofl, simone valt nu wel door de mand, veel te slap gezongen...
ik ben ook bijna 2x zo oud... Je bent niet alleen..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:31 schreef Balisto het volgende:
Simone was nog een beginnende kleuter toen dit nummer uitkwam.Ik voel me echt oud.
Rouge of blosquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben geen make-up expert, maar heeft ze niet te veel van dat rode spul op haar wangen? (dames help me hoe dat spul heet)
Blusherquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben geen make-up expert, maar heeft ze niet te veel van dat rode spul op haar wangen? (dames help me hoe dat spul heet)
Ik had eerder een reactie van jou verwacht over haar.quote:
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef Eenskijken het volgende:
Maar Dean is toch veel meer een idool dan zo'n middelbare school meisje?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
"Nederland valt massaal voor de finalisten van Popstars"
Ik deed een beetje binnenmonds spugen
Nou ik vind wel dat ze voor haar leeftijd er een beetje teveel make-up op smerenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik had eerder een reactie van jou verwacht over haar.
Neuhquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef Eenskijken het volgende:
Maar Dean is toch veel meer een idool dan zo'n middelbare school meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |